Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 November 2010 - 10:47

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Har du live wallpaper? Vad jag har läst så har dom flesta som har problem kört med llive wallpaper, spotify och surfat samtidigt. Prova i sådant fall att inte köra med live wallpaper och se om det blir bättre.
Detta gäller ju inte enbart X10:an utan även andra Android-telefoner.
Faktiskt inte helt konstigt kan jag tycka.
Man kan ju inte köra hur många processer som helst utan att något börjar sega ner sig.

Men jag har inte haft några problem, har live wallpaper men har å andra sidan inte surfat samtidigt än.

Nops, såg att de babblades om det också, dock så gällde det mobiler med sämre cpu (de som snurrar runt på under 700MHz). Testade bara live wallpaper men ser ingen större användning av det och återställde det jag hade innan.

Ibland funkar spotify utan problem och ibland hackar det som fasiken fast inget annat är igång. På vägen till jobbet idag körde jag ex. angry birds med ljudet avstängt och spotify istället övet BT och inte ett hack. Blir inte riktigt klok på det där =/

Postad 03 November 2010 - 13:33

Unregistered38c95f32
  • Unregistered38c95f32
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Jag har inte några problem med att Spotify hackar iaf.

Någon som vet varför det inte går att installera Google Earth från market?

Postad 03 November 2010 - 14:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag har inte några problem med att Spotify hackar iaf.

Någon som vet varför det inte går att installera Google Earth från market?

Finns inte därför att den version som finns kräver MT för att zooma ut.

Jag kör dock ändå Google Earth på min X10:a.
Finns att hämta här.
Observera att det inte riktigt funkar som det ska då det krävs MT för att kunna zooma ut.
Men det kommer nog en app som är anpassad för telefoner utan MT snart.

Postad 03 November 2010 - 18:04

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Jaha. Har enorma problem med kontakter. Det verkar som att telefonen har fått för sig att synka alla kontakter jag har på Facebook till telefonen. Kul att ha runt 550 kontakter utan nummer. Det är ett rent **** att försöka hitta någon när man ska lägga till någon i sms. Måste jag rensa alla kontakter? D:

Edit: Jaha. De går tydligen inte att ta bort, alls? WTF.

Redigerat av Flamso, 03 November 2010 - 18:14.

Postad 03 November 2010 - 20:20

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Jaha. Har enorma problem med kontakter. Det verkar som att telefonen har fått för sig att synka alla kontakter jag har på Facebook till telefonen. Kul att ha runt 550 kontakter utan nummer. Det är ett rent **** att försöka hitta någon när man ska lägga till någon i sms. Måste jag rensa alla kontakter? D:

Edit: Jaha. De går tydligen inte att ta bort, alls? WTF.

Du kan välja om du vill visa kontakter med telefonnummer endast! Prövat det?

Postad 03 November 2010 - 20:20

Dalthor-san
  • Dalthor-san
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Det går att fixa i inställningar så du bara har dom kontakter du själv lagt in med nummer och allt. kolla runt bland inställningar i telefonboken så hittar du det ;) nått med FB synk osv.

Postad 03 November 2010 - 21:15

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Det går att fixa i inställningar så du bara har dom kontakter du själv lagt in med nummer och allt. kolla runt bland inställningar i telefonboken så hittar du det ;) nått med FB synk osv.

Jo. Fast det är inte kul när man ska leta bland sju hunda kontakter när man ska lägga till någon i sms. :/

Postad 03 November 2010 - 22:01

Dalthor-san
  • Dalthor-san
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
jag va grymt förvirrad i början också men fick fixat så att det såg ut som det gjorde innan uppdateringen. fast att FB uppdaterade alla dom kontakterna jag hade med bilder å text. grymt nice :)

Postad 03 November 2010 - 22:20

Sarcosian
  • Sarcosian
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Det går att fixa i inställningar så du bara har dom kontakter du själv lagt in med nummer och allt. kolla runt bland inställningar i telefonboken så hittar du det :) nått med FB synk osv.

I telefonboken längst upp till vänster bredvid sökraden finns en lite ikon med tre huvuden. tryck där så dyker det upp lite alternativ till vilka kontakter man vill ska visas.

hoppas detta hjälper er som har problem med att det blir många kontakter :wub:

Postad 04 November 2010 - 09:17

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
När man kombinerar kontakterna i telefonboken med samma kontakt på facebook så är det facebook namnet som syns i telefonboken. Hur kan man välja vilken som ska synas. På FB så byter ju folk sina namn ibland och jag vill att det namn jag har via SyncML ska vara den som alltid ska synas.

Postad 04 November 2010 - 13:40

Unregistered0c078b54
  • Unregistered0c078b54
  • Beroende

• 1421 inlägg
  • 0
Fick min X10 i går och är helt ny på det här med android-telefoner så jag kommer framöver säkert ställa den ena dumma frågan efter den andra men-men...

1. Är det bara att uppgradera till 2.1 eller är det några barnsjukdomar som gör att man bör vänta några veckor?

2. Volymen vid samtal är fruktansvärt låg även vid max. Är det något som är fixat med 2.1? Eller finns det någon app man kan ladda ner som löser detta?

3. Min telefon är helt ny och inga kontakter osv ännu inlagda. är det något man skall absolut ha i app-väg och passa på att fixa innan man sätter igång och börjar fippla med telefonen?

4. Korkad fråga, men laddar man ner 2.1 via datorn eller går det att uppdatera via telefonen direkt?

Postad 04 November 2010 - 14:02

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Vad tror ni, är min telefon brandad?
Har inte fått uppdateringen ännu iaf.

model:
X10

Country:
Germany

Brand:
Customized

Hur gör jag för att låsa upp den isf.?
Köpte telefonen i Göteborg av ett företag som heter AA-mobilcenter utan abb.

Postad 04 November 2010 - 14:05

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Fick min X10 i går och är helt ny på det här med android-telefoner så jag kommer framöver säkert ställa den ena dumma frågan efter den andra men-men...

1. Är det bara att uppgradera till 2.1 eller är det några barnsjukdomar som gör att man bör vänta några veckor?

2. Volymen vid samtal är fruktansvärt låg även vid max. Är det något som är fixat med 2.1? Eller finns det någon app man kan ladda ner som löser detta?

3. Min telefon är helt ny och inga kontakter osv ännu inlagda. är det något man skall absolut ha i app-väg och passa på att fixa innan man sätter igång och börjar fippla med telefonen?

4. Korkad fråga, men laddar man ner 2.1 via datorn eller går det att uppdatera via telefonen direkt?

1: Bara att uppdatera nu på en gång
2: Vet ej
3: Uppdatera först , ladda ner appar sedan. Annars får du bara lägga till apparna sedan igen...
4: Laddas ner via datorn

Postad 04 November 2010 - 14:19

ice_man
  • ice_man
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Någon med Telenorabonnemang som fått bättre svar än mig (vet inte sa dom) när dom släpper uppdateringen till sina kunder?

Postad 04 November 2010 - 14:21

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
1: Bara att uppdatera nu på en gång
2: Vet ej
3: Uppdatera först , ladda ner appar sedan. Annars får du bara lägga till apparna sedan igen...
4: Laddas ner via datorn

4. Jag som endast försökt via telefonen, måste jag söka efter uppdateringen via datorn för att få någon alltså?

Postad 04 November 2010 - 15:05

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

4. Jag som endast försökt via telefonen, måste jag söka efter uppdateringen via datorn för att få någon alltså?

Svar: Ja

Postad 04 November 2010 - 16:18

Keberos07
  • Keberos07
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Vad tror ni, är min telefon brandad?
Har inte fått uppdateringen ännu iaf.

model:
X10

Country:
Germany

Brand:
Customized

Hur gör jag för att låsa upp den isf.?
Köpte telefonen i Göteborg av ett företag som heter AA-mobilcenter utan abb.

Funderar på om det kan ha att göra med att den är tysk, uppdateringarna skulle ju börja släppas i Skandinavien. Men det borde väl släppts till Tyskland vid det här laget?

Postad 04 November 2010 - 16:20

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Ni som kör med spotify.

Är det någon ide att skaffa spotify om man har begränsad datatrafik till 1GB/månad??(99kr/mån)

Har Telia abb. och noterar att dom vill ha 199 kr/mån för mobilsuft extra vilket skulle vara helt fri datatrafik vad jag förstår.
Sedan vill spotify ha 99/mån för sitt abb.

Alltså 300 kr/ mån för att kunna lyssna på Spotify.

Hmm

En sak till är det möjligt att använda spotify i mobben samtidigt som någon kör spotify i familjen på någon dator.
Eller måste man skaffa 4 abbonemang hos spotify om man är 4 i familjen om man av någon anledning vill lyssna på musik samtidigt?

Redigerat av RichardA, 04 November 2010 - 16:27.

Postad 04 November 2010 - 16:24

Keberos07
  • Keberos07
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Någon som vet något om när Röstaktiverad uppringning kommer funka? Var väl nåt som inte var klart från Google?

Postad 04 November 2010 - 20:15

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Ni som kör med spotify.

Är det någon ide att skaffa spotify om man har begränsad datatrafik till 1GB/månad??(99kr/mån)

Har Telia abb. och noterar att dom vill ha 199 kr/mån för mobilsuft extra vilket skulle vara helt fri datatrafik vad jag förstår.
Sedan vill spotify ha 99/mån för sitt abb.

Alltså 300 kr/ mån för att kunna lyssna på Spotify.

Hmm

En sak till är det möjligt att använda spotify i mobben samtidigt som någon kör spotify i familjen på någon dator.
Eller måste man skaffa 4 abbonemang hos spotify om man är 4 i familjen om man av någon anledning vill lyssna på musik samtidigt?

Har gåtts igenom tidigare i tråden, dock så länge sen (sök på spotify i tråden). Hur som, kör offline mode på tfn och synka dina playlists när du är hemma så behöver spotify aldrig tanka via 3g. Samtidigt kan någon annan använda spotify medans du då kört det offline på tfn.

Postad 04 November 2010 - 21:02

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Har gåtts igenom tidigare i tråden, dock så länge sen (sök på spotify i tråden). Hur som, kör offline mode på tfn och synka dina playlists när du är hemma så behöver spotify aldrig tanka via 3g. Samtidigt kan någon annan använda spotify medans du då kört det offline på tfn.

Hur många låtar kan man köra i offline mode tro?
Förklara gärna vad du menar med att spotify aldrig skulle behöva tanka via 3G om man gör som du beskriver.

Postad 04 November 2010 - 22:15

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om 2.1-uppdateringen då? Jag kan säga att jag är grymt nöjd så här efter två dagars användning. Känns som en ny telefon! Det mesta går blixtsnabbt nu (precis efter uppdateringen gick det lite segt ett tag). Gissar att den behövde lite tid på sig att få filstrukturen/cachen eller nåt rätt. Skärmen känns mycket mer responsiv och följsam. Överlag känns telefonen precis så som man ville att den skulle vara från början - ja till och med Timescape känns användbart! (Det enda som fortfarande är segt är när man ska lägga till en genväg till ett program, då tar det evigheter innan programlistan kommer fram.)

Postad 04 November 2010 - 22:24

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Vad tycker ni om 2.1-uppdateringen då? Jag kan säga att jag är grymt nöjd så här efter två dagars användning. Känns som en ny telefon! Det mesta går blixtsnabbt nu (precis efter uppdateringen gick det lite segt ett tag). Gissar att den behövde lite tid på sig att få filstrukturen/cachen eller nåt rätt. Skärmen känns mycket mer responsiv och följsam. Överlag känns telefonen precis så som man ville att den skulle vara från början - ja till och med Timescape känns användbart! (Det enda som fortfarande är segt är när man ska lägga till en genväg till ett program, då tar det evigheter innan programlistan kommer fram.)

Jo, nöjd här med. :)

Postad 05 November 2010 - 00:42

z i p p o o
  • z i p p o o
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Jo, nöjd här med. :)

Kan bara hålla med.

Postad 05 November 2010 - 01:10

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

I telefonboken längst upp till vänster bredvid sökraden finns en lite ikon med tre huvuden. tryck där så dyker det upp lite alternativ till vilka kontakter man vill ska visas.

hoppas detta hjälper er som har problem med att det blir många kontakter :)

Det fungerar dock bara i kontakt-vyn och inte när man ska lägga till mottagare i sms!

Postad 05 November 2010 - 09:19

Bernstig
  • Bernstig
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Hur många låtar kan man köra i offline mode tro?
Förklara gärna vad du menar med att spotify aldrig skulle behöva tanka via 3G om man gör som du beskriver.

Alla låtar du har i dom valda offline spellistorna, dock måste spotify gå online varje 30e dag för att bekräfta att du fortfarande har premium.

om jag inte minns fel så finns det en gräns på 3333 låtar i offline läge.

Du kan låta spotify ladda ner låtarna via ett wlan och på så sett slippa ta dom över 3g nätet.

Jag har Telia med 1gb surf, jag har aldrig varit över 600mb.

Redigerat av Bernstig, 05 November 2010 - 09:22.

Postad 05 November 2010 - 10:02

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Alla låtar du har i dom valda offline spellistorna, dock måste spotify gå online varje 30e dag för att bekräfta att du fortfarande har premium.

om jag inte minns fel så finns det en gräns på 3333 låtar i offline läge.

Du kan låta spotify ladda ner låtarna via ett wlan och på så sett slippa ta dom över 3g nätet.

Jag har Telia med 1gb surf, jag har aldrig varit över 600mb.

Det var inte illa att telefonen klarar att ha så många låtar som 3333 i cash minnet, för det är väl så det fungerar om man kör i offlineläget.
Synka mobben med datorns playlist?

Har jag rätt om jag gör såhär!

Gör en playlist i datorn med 50 låtar, mobilen är ansluten till datorn samtidigt.
Kopplar ifrån mobben från datorn.
Startar spotift i mobben.
loggar in
går in i settings och väljer force offline.

Vipps nu kör jag mina 50 favoriter i offlinemode

Rätt?

Postad 05 November 2010 - 10:39

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Lite mer MT-snack

Postad 05 November 2010 - 10:51

lovmatt
  • lovmatt
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Väldigt nöjd, förutom att batteritiden har blivit betydligt sämre jämfört med innan. Jag har börjat bli van efter uppdateringen som kom för några veckor sedan som förbättrade batteriprestandan. Någon mer som upplever försämrad batteritid?

Postad 05 November 2010 - 11:13

Bernstig
  • Bernstig
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Det var inte illa att telefonen klarar att ha så många låtar som 3333 i cash minnet, för det är väl så det fungerar om man kör i offlineläget.
Synka mobben med datorns playlist?

Har jag rätt om jag gör såhär!

Gör en playlist i datorn med 50 låtar, mobilen är ansluten till datorn samtidigt.
Kopplar ifrån mobben från datorn.
Startar spotift i mobben.
loggar in
går in i settings och väljer force offline.

Vipps nu kör jag mina 50 favoriter i offlinemode

Rätt?

Nästa, låtarna sparas på minneskortet.

skapa en playlist på datorn.
aktivera wlan på x10 och logga in på ditt wlan. (om du har wlan) Har du inget wlan så får du tyvärr synka via 3g
starta spotify på x10 och logga in där
tryck på knappen Offline playlists och välj din spellista du skapade på datorn.
och nu ska x10an börja ladda ner låtarna.
När det är klart går du in i settings och väljer force offlinemode.

Postad 05 November 2010 - 11:46

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Hjälp att hitta en APP.

När jag körde 1,6 hade jag en app som gjorde att jag kunde överföra filer mellan telefon och dator via wifi. Skrev jag in en ip-adress så kom jag åt minneskortet på telefonen.

Har nu helt glömt vad denna app hette Någon som känner igen denna förklaring och vet vad jag skall söka efter?

Korkad som man är så gjorde jag ingen backup eller skrev ner vad den hette.

Var inte Astro och det var inte ES File explorer.

Postad 05 November 2010 - 12:42

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Nästa, låtarna sparas på minneskortet.

skapa en playlist på datorn.
aktivera wlan på x10 och logga in på ditt wlan. (om du har wlan) Har du inget wlan så får du tyvärr synka via 3g
starta spotify på x10 och logga in där
tryck på knappen Offline playlists och välj din spellista du skapade på datorn.
och nu ska x10an börja ladda ner låtarna.
När det är klart går du in i settings och väljer force offlinemode.

Tack för hjälpen!

Kör med Telias mobila bredband så wlan harjag inte hemma så det får väl bli 3G för min del!

Mvh

Postad 05 November 2010 - 17:28

ice_man
  • ice_man
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Någon med Telenorabonnemang som fått bättre svar än mig (vet inte sa dom) när dom släpper uppdateringen till sina kunder?

enligt Telenors hemsida så har Telenor godkänt uppdateringen. Så det är upp till SE att släppa den. Vad håller dom på med? Släpp den

Postad 05 November 2010 - 18:09

DLux
  • DLux
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Hjälp att hitta en APP.

När jag körde 1,6 hade jag en app som gjorde att jag kunde överföra filer mellan telefon och dator via wifi. Skrev jag in en ip-adress så kom jag åt minneskortet på telefonen.

Har nu helt glömt vad denna app hette Någon som känner igen denna förklaring och vet vad jag skall söka efter?

Kan det ha varit MyPhoneExplorer?

Postad 05 November 2010 - 19:42

lja0115
  • lja0115
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Hjälp att hitta en APP.

Kan vara WebSharing. Detta fungerar så. Jag hade det på 1.6, och jag har det nu på 2.1 med! :)

Postad 05 November 2010 - 21:12

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0
Texten under genvägsikonerna på "home screen" är ju i de flesta fall för lång för att synas i sin helhet, därför installerade jag BetterCut som fungerade fint i 1.6
Men i och med 2.1 fungerar inte BetterCut för mig. Jag kan ändra texten och den är kvar så länge telefonen är igång. På kvällarna stänger jag av och då jag sätter igång telefonen på morgonen, då är defaulta texten tillbaka. Mina ändringar koms inte ihåg, eller helt enkelt BetterCut fungerar inte med 2.1 Alternativt missar jag något.

Någon som har ett tips på ett motsvarande program som fungerar med 2.1?

Postad 05 November 2010 - 22:51

Unregistered38c95f32
  • Unregistered38c95f32
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Väldigt nöjd, förutom att batteritiden har blivit betydligt sämre jämfört med innan. Jag har börjat bli van efter uppdateringen som kom för några veckor sedan som förbättrade batteriprestandan. Någon mer som upplever försämrad batteritid?

Jag upplever bättre batteritid, men det kan vara för att jag konfigurerat om Juice Defender och de apps som använder mycket nätverkstrafik.
Jag kör ADW Launcher och jag upplever hemskärmen som väldigt jobbig när det gäller att flytta runt och lägga till nya ikoner/widgets. ADW krashar också lite för ofta också, det hände aldrig på 1.6. CPU-belastningen verkar ligga högre än den gjorde innan(den är mycket oftare på max). Jag kollar med SeePU.
Annars tycker jag telefonen fungerar bättre.

Postad 05 November 2010 - 23:07

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Köpte mig en idag jag,från början när ja testade den funkade inget som jag ville å allt verkade struligt å funkade dåligt,nu efter update så är jag förälskad för första gången på LÅNG tid:)

Postad 06 November 2010 - 09:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Köpte mig en idag jag,från början när ja testade den funkade inget som jag ville å allt verkade struligt å funkade dåligt,nu efter update så är jag förälskad för första gången på LÅNG tid:)

Härligt, det är en grym telefon! Och grymt snygg!

Postad 06 November 2010 - 11:31

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Jag upplever bättre batteritid, men det kan vara för att jag konfigurerat om Juice Defender och de apps som använder mycket nätverkstrafik.
Jag kör ADW Launcher och jag upplever hemskärmen som väldigt jobbig när det gäller att flytta runt och lägga till nya ikoner/widgets. ADW krashar också lite för ofta också, det hände aldrig på 1.6. CPU-belastningen verkar ligga högre än den gjorde innan(den är mycket oftare på max). Jag kollar med SeePU.
Annars tycker jag telefonen fungerar bättre.

Tycker också batteritiden är minst lika bra om inte bättre. Kör också ADW Launcher och har inga problem med krascher. Däremot tar det lång tid att lägga till en genväg till ett program, men så är det även med original-launchern.

Postad 06 November 2010 - 13:12

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Kan det ha varit MyPhoneExplorer?

Tack men tyvärr var det inte det heller.

Postad 06 November 2010 - 13:59

jonsvn
  • jonsvn
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Nu har även vi med Telia fått 2.1 :(

Postad 06 November 2010 - 14:58

masken88
  • masken88
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jä*la Telenor! :(

Postad 06 November 2010 - 16:36

nikkeg
  • nikkeg
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Jä*la Telenor! :(

Fick min på telenor nu!!!!

Postad 06 November 2010 - 16:43

masken88
  • masken88
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Fick min på telenor nu!!!!

Fick du meddelande i luren s.a.s? Själv har jag inte fått nåt..

Edit: Jo nu kom det, here we go!

Redigerat av masken88, 06 November 2010 - 16:46.

Postad 06 November 2010 - 18:50

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

Texten under genvägsikonerna på "home screen" är ju i de flesta fall för lång för att synas i sin helhet, därför installerade jag BetterCut som fungerade fint i 1.6
Någon som har ett tips på ett motsvarande program som fungerar med 2.1?

Kan tipsa om LauncherPro. Där kan man editera texten eller välja att inte visa text alls + mycket mycket mer.
Bifogad fil  ExtendedControls.png   355.66K   0 Antal nerladdningar

Postad 06 November 2010 - 18:50

Toten
  • Toten
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
3 då :(

Postad 07 November 2010 - 10:49

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Fick du meddelande i luren s.a.s? Själv har jag inte fått nåt..

Edit: Jo nu kom det, here we go!

Bara jag kvar snart som inte fått uppdateringen!
Fick ju veta efter att jag köpt telefonen att det var Tysklandsimport jag köpt.

Undrar vad som styr när jag får min uppdatering!

Ringer via Telia.

Postad 07 November 2010 - 13:12

Zarlo
  • Zarlo
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Bara jag kvar snart som inte fått uppdateringen!
Fick ju veta efter att jag köpt telefonen att det var Tysklandsimport jag köpt.

Undrar vad som styr när jag får min uppdatering!

Ringer via Telia.

Har du kollat via Update Service ?
När jag kopplade telefonen till PC Companion så stog det att den var uppdaterad
men Update Service hittade uppdateringen :)

Postad 07 November 2010 - 13:20

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

När jag kopplade telefonen till PC Companion så stog det att den var uppdaterad
men Update Service hittade uppdateringen :)

Har du ställt in att PC Companion ska söka efter uppdateringar "Nästa gång jag ansluter telefonen"? Det är inte den defaulta inställningen, utan det är tror jag "Varannnan dag". I mitt fall missade jag det, men så snart jag ändrade hittade PC Companion 2.1, vilket SEUS inte hittade för min telefon. Uppdateringen gjorde jag i PC Companion, utan problem.
Bifogad fil  PCCompanion.png   24.78K   0 Antal nerladdningar

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.