* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 14 November 2010 - 10:07
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1168 inlägg
Håll kvar fingret på dom ikonerna så får man upp lite valmöjligheter "Change Shortcut" och "Change Icon" bla. =)
Håll i fingret på dock-ikonen du vill ändra - > Change shortcut -> Activities -> Galleri -> Jag tror det är första gallerishortcuten du skall välja. Välj default icon eller vilken ikon du vill. Klart!
Tack, det var lättare än jag trodde. Tyvär så ser det inte så bra ut, då "Galleri-ikonen" är färglagd. La dit en annan ikon istället som matchar de övriga.
Postad 14 November 2010 - 12:40
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Tack, det var lättare än jag trodde. Tyvär så ser det inte så bra ut, då "Galleri-ikonen" är färglagd. La dit en annan ikon istället som matchar de övriga.
Ja det blir lite blandat eftersom LauncherPro inte har en galleriikon.
Postad 14 November 2010 - 13:03
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
har försökt att söka efter det här felet i denna tråd, men - tyvärr inte så lätt att komma på rätt sökord...
När jag ringer upp någon, så får jag ofta ett "klonk" som svar - och sen avslutas samtalet bryskt.
Nån som känner igen det här? Nån som har haft detta i ver. 1.6, men som blev av med det efter uppdatringen till v. 2.1? Eller - tycker ni att det bara är att lämna in apparajsen för reparation/byte?
Redigerat av Tompa123, 14 November 2010 - 13:04.
Postad 14 November 2010 - 17:46
Keberos07
-
Keberos07
-
Användare
-
-
129 inlägg
har försökt att söka efter det här felet i denna tråd, men - tyvärr inte så lätt att komma på rätt sökord...
När jag ringer upp någon, så får jag ofta ett "klonk" som svar - och sen avslutas samtalet bryskt.
Nån som känner igen det här? Nån som har haft detta i ver. 1.6, men som blev av med det efter uppdatringen till v. 2.1? Eller - tycker ni att det bara är att lämna in apparajsen för reparation/byte?
Hade en del problem med detta tidigare men det löste sig när jag bytte till nytt simkort.
Postad 14 November 2010 - 18:35
Tempura
-
Tempura
-
Rookie
-
2 inlägg
Kan tipsa om LauncherPro. Där kan man editera texten eller välja att inte visa text alls + mycket mycket mer.
Här kommer en ny medlem. Oj, vad mycket man lär sig här, tack alla ! Nu undrar jag hur man får till Power Control fältet med 6 ikoner med batteri fältet till höger. Jag kör LauncherPro Plus.
Postad 14 November 2010 - 19:06
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1168 inlägg
Nu undrar jag hur man får till Power Control fältet med 6 ikoner med batteri fältet till höger.
Jag hämtade Extended Controls för detta. Tryck på skärmen -> Widgetar -> Extended controls (1x4). Scrolla ner till de controller du vill visa. Ser ut precis som Power Control/Strömkontroll widgeten, men du kan själv välja vilka du vill visa. Det finns säkert andra appar som ger dig samma möjlighet som Extended Controls.
Postad 14 November 2010 - 20:44
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Hade en del problem med detta tidigare men det löste sig när jag bytte till nytt simkort.
Tack så mycket för svaret.  Tyvärr är SIM-kortet precis utbytt pga detta problem, men problemet blev inte bättre av det.
Redigerat av Tompa123, 14 November 2010 - 20:45.
Postad 14 November 2010 - 22:35
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Ja finns ju lite ikon-appar att hämta som tur är. Launcher Pro Icons fanns det endel mer genomskinlig godis i =) Dock inte någon ren galleri-ikon.
Redigerat av HenkeEdge, 14 November 2010 - 22:40.
Postad 15 November 2010 - 12:26
Davye
-
Davye
-
Användare
-
-
103 inlägg
Hänt två gånger nu på kort tid att ett längre meddelande raderats helt för att bakåtknappen på tangentbordet hängt sig... mitt i ett meddelande kollar jag upp och när jag tittar ner är hela smset blankt. Lika glad varje gång... händer oftare nu än innan uppdateringen att knappar hänger sig tycker jag...
Postad 15 November 2010 - 13:04
Silverfisken
-
Silverfisken
-
Forumräv
-
-
588 inlägg
Någon som kan ge mig tips på ett bra GEL-skydd eller hård-skydd till Xperia 10:an? Vill skydda den som bra det går. Man vet inte vad man ska lita på som är bra t.ex om man skulle tappa mobilen. GEL- eller Hårdplast då etc etc.
Får ju vara rädd om den nu..
TIPS! TIPSA MIG!
Postad 15 November 2010 - 14:26
Pygoscelis
-
Pygoscelis
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Hänt två gånger nu på kort tid att ett längre meddelande raderats helt för att bakåtknappen på tangentbordet hängt sig... mitt i ett meddelande kollar jag upp och när jag tittar ner är hela smset blankt. Lika glad varje gång... händer oftare nu än innan uppdateringen att knappar hänger sig tycker jag...
Har hänt mig också förut, men de har löst sig efter sen jag har gjort rent displayen med lämpligt rengöringsmedel som ex yes. Kan ju inte säga 100 att de funkar för dig men kan vara så att nått som kanske inte syns så bra har torkat in precis vid bakåtknappen och gör så att den reagerar så där.
Postad 15 November 2010 - 16:09
Davye
-
Davye
-
Användare
-
-
103 inlägg
Har hänt mig också förut, men de har löst sig efter sen jag har gjort rent displayen med lämpligt rengöringsmedel som ex yes. Kan ju inte säga 100 att de funkar för dig men kan vara så att nått som kanske inte syns så bra har torkat in precis vid bakåtknappen och gör så att den reagerar så där.
ok tackar ska testa det... kan ju vara displayskyddet som börjar bli slitet...
Postad 15 November 2010 - 16:21
baggehög
-
baggehög
-
Lärjunge
-
-
356 inlägg
nån som har 3 som fått 2.1
Postad 15 November 2010 - 16:34
BSM
-
BSM
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Ja, jag har inte uppdaterat den ännu då jag sitter på jobbet.
Men jag har fick ett meddelande om att det finns en uppdatering till 2.1 när jag körde uppdatera på telefonen.
Så ikväll när jag kommer hem så blir det åka av.
(Har en vit x10 från 3 med nr 1232-4366.)
Redigerat av BSM, 15 November 2010 - 16:35.
Postad 15 November 2010 - 19:34
Unregistered27fe5783
-
Unregistered27fe5783
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Någon som vet ifall det ska gå att skicka bilder från pc till x10an? när jag provade kommer ett meddelande på pcn att FTP tjänsten avbröts..har provat att reparera via pc companion men det går inte ändå??
provade att skicka till en galaxy och det gick fint men jag såg då oxå att när pcn inst drivarna till den så hämtade den bla drivare till ftp men det gjordes inte när jag gjorde samma på x10an???
kan det vara så att x10 inte stöder detta?
Andra bluetooth tillbehör som headset mw600 mm funkar problemfritt..
Postad 15 November 2010 - 20:37
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Någon som vet ifall det ska gå att skicka bilder från pc till x10an? när jag provade kommer ett meddelande på pcn att FTP tjänsten avbröts..har provat att reparera via pc companion men det går inte ändå??
provade att skicka till en galaxy och det gick fint men jag såg då oxå att när pcn inst drivarna till den så hämtade den bla drivare till ftp men det gjordes inte när jag gjorde samma på x10an??? kan det vara så att x10 inte stöder detta?
Andra bluetooth tillbehör som headset mw600 mm funkar problemfritt..
Funkar för mig då jag testade iaf. Både bild och ljud, åt båda hållen. Parkopplade med laptopen, högerklickade på filen på datorn och valde skicka till blåtandsenhet (eller nåt åt det hållet).
Postad 15 November 2010 - 22:08
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Då håller jag, varandes Tre-kund, på att starta min uppdaterade mobil. Kan man tänka sig att även jag...
Gick bra.
Verkar vara typ snabbare. Bättre ljud och ännu så länge inget klonk i luren. Ta i trä...
Redigerat av Tompa123, 15 November 2010 - 23:20.
Postad 15 November 2010 - 22:09
Tempura
-
Tempura
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag hämtade Extended Controls för detta. Tryck på skärmen -> Widgetar -> Extended controls (1x4). Scrolla ner till de controller du vill visa. Ser ut precis som Power Control/Strömkontroll widgeten, men du kan själv välja vilka du vill visa. Det finns säkert andra appar som ger dig samma möjlighet som Extended Controls.
Tack ! Fungerar klockrent
Postad 15 November 2010 - 22:28
Pygoscelis
-
Pygoscelis
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Apropå bluetooth hur får man X10:an att skicka klocka till MW600 och hur läser man av status på headsetets batteriet i X10an??
Kopplar jag MW600 till jobb mobilen SE J105i Naite så skickar den över klockan till headsetets display och går man in på status i telefonen så kan jag få fram hur många % batteri de är kvar i MW600an. Varför funkar inte de i X10:an?
Postad 16 November 2010 - 00:25
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Apropå bluetooth hur får man X10:an att skicka klocka till MW600 och hur läser man av status på headsetets batteriet i X10an??
Kopplar jag MW600 till jobb mobilen SE J105i Naite så skickar den över klockan till headsetets display och går man in på status i telefonen så kan jag få fram hur många % batteri de är kvar i MW600an. Varför funkar inte de i X10:an?
Det är väl samma som sak som med att Android inte skickar låttitlarna till MW600 och andra BT-headset. Inge stöd för det?
Postad 16 November 2010 - 01:51
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Det är väl samma som sak som med att Android inte skickar låttitlarna till MW600 och andra BT-headset. Inge stöd för det?
Yes, det stämmer. Ingen Android-telefon har det stödet, vad jag vet. Tror knappt att iPhone har det?
Postad 16 November 2010 - 11:16
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Yes, det stämmer. Ingen Android-telefon har det stödet, vad jag vet. Tror knappt att iPhone har det?
Om inte detta stöd finns hur fungerar då SE nya Live view produkt. Den kan ju styra musikspelaren och visa låttitlar.
Postad 16 November 2010 - 14:51
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Om inte detta stöd finns hur fungerar då SE nya Live view produkt. Den kan ju styra musikspelaren och visa låttitlar.
Inbyggd app vad jag förstått det som. Fungerar tydligen på olika principer.
Postad 16 November 2010 - 21:28
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Sen 2.1-uppdateringen så tycker jag en sak är helt värdelöst dålig med X10:an och det är webläsaren. Går inte att "stänga av" den nu ju utan den ligger hela tiden öppen på sidan man senast var på.
Sen är snabb-scrollen borta, vilken var himla bra när man forumsurfade. Skärmen känns rätt dålig med och tycker man missar att trycka rätt när man ska klicka på länkar bredvid varandra..
Tycker även det är många sidor det inte fungerar att surfa på med. Skulle skriva i ett webformulär på en sida där man gick bet och bredbandsbolagets webmail funkade inte så bra heller.
Hur är egentligen webläsarna på 2.2 (eller har 2.3 tom kommit?) Känner att jag inte tänker ha det så här, så då är frågan ny telefon där man kan ha senaste Android eller går det att jailbreaka x10?
Eller måste man skaffa ifåån4?
Postad 16 November 2010 - 21:44
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Sen 2.1-uppdateringen så tycker jag en sak är helt värdelöst dålig med X10:an och det är webläsaren. Går inte att "stänga av" den nu ju utan den ligger hela tiden öppen på sidan man senast var på.
Sen är snabb-scrollen borta, vilken var himla bra när man forumsurfade. Skärmen känns rätt dålig med och tycker man missar att trycka rätt när man ska klicka på länkar bredvid varandra.. Tycker även det är många sidor det inte fungerar att surfa på med. Skulle skriva i ett webformulär på en sida där man gick bet och bredbandsbolagets webmail funkade inte så bra heller.
Hur är egentligen webläsarna på 2.2 (eller har 2.3 tom kommit?) Känner att jag inte tänker ha det så här, så då är frågan ny telefon där man kan ha senaste Android eller går det att jailbreaka x10? Eller måste man skaffa ifåån4?
Dra ner nån av alla bra på Market? Opera Mobile Opera Mini Dolphin HD Skyfire Finns flera bra! Håller med om det du skriver dock
Postad 16 November 2010 - 21:59
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Dra ner nån av alla bra på Market?
Opera Mobile Opera Mini Dolphin HD Skyfire
Finns flera bra!
Håller med om det du skriver dock
Har testat lite olika men samma saker fattas ju. Har inte testat alla dock som du listade. Vet inte om mina problem har med https och avsaknaden av flash10 att göra. Sen att man träffar fel ibland bör väl ha att göra med digitalizern och dålig, kan man kalla det "dpi-upplösning"? att göra.
Redigerat av HenkeEdge, 17 November 2010 - 00:18.
Postad 17 November 2010 - 09:06
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Custom ROM AOSP till X10:an verkar göra under med den! SE 2.1 Firmware / Linpack benchmark result: 6.896 MFLOPS
ASOP 2.1 Custom ROM / Linpack benchmark result: 16.75 MFLOPS Piskar Nexus One i Quadrant också...1882!
Postad 17 November 2010 - 09:18
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Custom ROM AOSP till X10:an verkar göra under med den!
Piskar Nexus One i Quadrant också...
1882!
Vad är kvar att fixa? Data?
Postad 17 November 2010 - 09:26
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Vad är kvar att fixa? Data?
Kvar att fixa på 2.1: -video playback -3G data conection Kvar att fixa på 2.2: -audio -video playback -G sensor -CAMERA - light and proximity sensor 2.1:an finns att ladda ner men jag kommer vänta lite tills den är mer stabil.
Postad 17 November 2010 - 11:50
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Kvar att fixa på 2.1:
-video playback -3G data conection
Kvar att fixa på 2.2:
-audio -video playback -G sensor -CAMERA - light and proximity sensor
2.1:an finns att ladda ner men jag kommer vänta lite tills den är mer stabil.
Hey, förklara lite närmare nu för oss som inte är lika insatta i mobilhackande, vad man hört så är väl inte bootloadern knäckt så vad kan man egentligen göra med mobilen (som vanlig användare, utan programmeringskunskaper) om man "rootar" den? Går det att installera typ en mer ren version av android utan SE´s lortande med allting i den? (förstod inte om det var de ni pratade om).
Postad 17 November 2010 - 12:24
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Hey, förklara lite närmare nu för oss som inte är lika insatta i mobilhackande, vad man hört så är väl inte bootloadern knäckt så vad kan man egentligen göra med mobilen (som vanlig användare, utan programmeringskunskaper) om man "rootar" den? Går det att installera typ en mer ren version av android utan SE´s lortande med allting i den? (förstod inte om det var de ni pratade om).
Jag är inte heller någon programmeringsguru men nej, bootloadern är inte knäckt. Så här skrev "zdzihu" på XDA för 1 vecka sen (när detta redan hade annonserats ut ): Yes, it's a custom rom . No, the bootloader hasn't been cracked yet - but keep fingers crossed for Maxrfon and his awesome work!
Dock väntar jag tills Custom ROM 2.2 kommer i stabil version, det är då vi kommer få en riktigt, riktigt snabb telefon. Egentligen så, med custom ROM 2.1, är det inget speciellt mer man som vanlig användare kan göra. Det är bara det att devsen på XDA har gjort den snabbare och plockat bort en del "skräp" och lyckats ersätta en del av 2.1's firmware med en del av 2.2's firmware. Hoppas du/ni förstår vad jag menar. Tror att det jag skrivit är rätt. Bootloadern kommer nog knäckas väldigt snart, det är min gissning iallafall.
Postad 17 November 2010 - 13:16
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Låter mycket lovande. Väntar med spänning.
Postad 17 November 2010 - 14:47
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Jag är inte heller någon programmeringsguru men nej, bootloadern är inte knäckt. Så här skrev "zdzihu" på XDA för 1 vecka sen (när detta redan hade annonserats ut ):
Dock väntar jag tills Custom ROM 2.2 kommer i stabil version, det är då vi kommer få en riktigt, riktigt snabb telefon.
Egentligen så, med custom ROM 2.1, är det inget speciellt mer man som vanlig användare kan göra. Det är bara det att devsen på XDA har gjort den snabbare och plockat bort en del "skräp" och lyckats ersätta en del av 2.1's firmware med en del av 2.2's firmware.
Hoppas du/ni förstår vad jag menar. Tror att det jag skrivit är rätt.
Bootloadern kommer nog knäckas väldigt snart, det är min gissning iallafall.
Ok jo lite klarnade det väl och får försöka behärska mig då man får den där känslan att man bara vill bryta sönder telefonen lika som man vrider ur en disktrasa  när den inte lirar som man vill. Men kommer nog att hålla ögonen öppna efter andra alternativ med.
Postad 17 November 2010 - 15:32
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Multi Touch i en OTA-update Q1 2011!Den kommer dock inte funka fullt ut, läs mer på länken! Det här sammafattar det bra dock: Therefore we also will not enable it everywhere but the current plan is to enable it for the following use-cases: - Pinch/Zoom in the web browser. - Pinch/Zoom in Google Maps.
Besides that there is also support in third party applications but because of the limitations on e.g. crossing axis there might be situations where it behaves strangely while it will work just fine for most use-cases. The support is basically for gestures like pinch/zoom so don’t expect e.g. multi touch gaming with buttons pressed simultaneously on different parts of the screen to work. Let me know if you have specific multi touch enabled apps you want me to test!
Bra där SE! Inte för att jag personligen saknar det men det är om inte annat bra PR för SE och visar att dom fortfarande jobbar med X10:an.
Redigerat av BrittBastard, 17 November 2010 - 15:35.
Postad 17 November 2010 - 20:16
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Postad 17 November 2010 - 22:58
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
Multi Touch i en OTA-update Q1 2011!
Good news men Nexus One har samma begränsning i sin digitizer så varför begränsa funktionen ?!? http://www.engadget....ily-than-droids
Postad 17 November 2010 - 23:13
Pjuklarven
-
Pjuklarven
-
Lärjunge
-
-
497 inlägg
Edit..Felfel..
Redigerat av Pjuklarven, 17 November 2010 - 23:15.
Postad 18 November 2010 - 00:07
Silverfisken
-
Silverfisken
-
Forumräv
-
-
588 inlägg
Någon som vet en bra Android APP för att få fullskärms kontaktbilder när någon ringer. Vill ha en stor bild på hela skärmen. Men hittar inget bra program.
Postad 18 November 2010 - 08:27
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Angående XDA Dev's Custom ROM AOSP: I tested almoast everything. I can't really add anympre Bugs than already been posted. The Speed is very impressive. A firend of mine has a Nexus and i showed him, and he was shocked
With this type of ROM the X10 gets into a new sphere of Power. The Power its got is immense. Only the small RAM is a little too less for the power of the CPU.
I tried to open almost every App, and only when RAM told me, that there isnt enough free space i had to stop.
Super smooth und fast opening, scrolling even through a thread with almost 5000 Messages. On the SE-2.1 oh my gosh lagging at all. But here just a smooth scolling. Benchmarks at Titanium were ultra !
I cant wait for the next version I'm surprised by the bery little amount of Bugs we found. Great work by j and z
Eat it Nexus!
Postad 18 November 2010 - 08:45
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Angående XDA Dev's Custom ROM AOSP:
Eat it Nexus! 
Fan vad trist att SE fuckat upp mjukvaran så...det finns sjuk potential i den mobilen.
Postad 18 November 2010 - 08:56
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Fan vad trist att SE fuckat upp mjukvaran så...det finns sjuk potential i den mobilen.
Ord! Tur att XDA och kanske framförallt såna som jerpelea finns! Vi/jag kommer garanterat ha en Custom ROM med 2.2 i telefonen före jul!
Postad 18 November 2010 - 11:27
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Haha, ja, sant, men de flesta tillverkare har den tendensen. Jag har i alla fall aldrig litat på tillverkarna när det gäller att få ut maximal prestanda ur en telefon.
Postad 18 November 2010 - 12:08
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Haha, ja, sant, men de flesta tillverkare har den tendensen. Jag har i alla fall aldrig litat på tillverkarna när det gäller att få ut maximal prestanda ur en telefon. 
Kan ju vara så att det inte är utvecklarna hos en tillverkare som är "bromsklossen", beror nog oftare på management skulle jag tro.
Postad 18 November 2010 - 13:10
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Kan ju vara så att det inte är utvecklarna hos en tillverkare som är "bromsklossen", beror nog oftare på management skulle jag tro.
Det är sant! Sony Ericsson är inte begåvat med de bästa cheferna om snacket under utvecklingen av X10an stämmer ens lite. x)
Postad 18 November 2010 - 17:57
Pjuklarven
-
Pjuklarven
-
Lärjunge
-
-
497 inlägg
Det är sant! Sony Ericsson är inte begåvat med de bästa cheferna om snacket under utvecklingen av X10an stämmer ens lite. x)
Det här fattar jag som inte.. Tycker verkligen cheferna att det är bättre med ett snyggt UI än att få rykte om sina produkter att vara sjukt snabba och responsiva? Som det låter på texterna ni citerar så är ju mitt val enkelt. Visst SE har fått till några riktigt fiffiga lösningar men till vilket pris kan man acceptera dom? Vill köra över min x10 med min bandtraktor flera ggr per dag som det är nu kan jag säga..
Postad 18 November 2010 - 19:30
mazoxas
-
mazoxas
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej! Efter uppdatering till 2.1 har jag problem med att sms ofta inte går fram  . Har en tre låst mobil. Någon med samma problem, och som eventuellt har en lösning. Förutom det lilla problemet är jag sjukt nöjd med min mobil.
Postad 18 November 2010 - 20:45
jlarsson1978
-
jlarsson1978
-
Användare
-
-
167 inlägg
Någon som vet om man kan köpa ett skärmskydd av originaltyp i någon "vanlig" butik så man slipper beställa på nätet?
Postad 18 November 2010 - 23:19
justX10
-
justX10
-
Rookie
-
3 inlägg
Någon som vet om man kan köpa ett skärmskydd av originaltyp i någon "vanlig" butik så man slipper beställa på nätet?
Jag har köpt 2 pack på Teknikmagasinet för 99kr. Inte original dock, tycker däremot att det är mycket bättre än det som följde med X10an. Bra glid, anti reflektion, extremt enkelt att applicera.. Följer även med en liten "skrapa" och en putsduk. Testa det innan du köper ngt för flera hundra.. Du kommer bli mycket nöjd!
Postad 19 November 2010 - 03:10
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Vill köra över min x10 med min bandtraktor flera ggr per dag som det är nu kan jag säga..
För att?
Postad 19 November 2010 - 10:09
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Hej! Efter uppdatering till 2.1 har jag problem med att sms ofta inte går fram . Har en tre låst mobil. Någon med samma problem, och som eventuellt har en lösning. Förutom det lilla problemet är jag sjukt nöjd med min mobil. 
Det jag har märkt med sms är att texten ligger kvar och sparas som utkast när man trycker tillbaks till homescreen, fast det blir skickat. (tror iaf det blir skickat) Edit: det hade kommit fram. Skumt iaf.
Redigerat av HenkeEdge, 19 November 2010 - 10:19.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|