Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 December 2010 - 15:42

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
X10-uppdatering till FroYo Q2 2011?

http://www.xperiax10...ing-in-q2-2011/

Kan tyckas sent men tidigare har man sagt att 2.1x blir sista uppdateringen så vill man inte köpa nytt så är detta goda nyheter.

Postad 03 December 2010 - 15:54

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kan tyckas sent men tidigare har man sagt att 2.1x blir sista uppdateringen så vill man inte köpa nytt så är detta goda nyheter.

Jag lär ju fixa FroYo på ett eller annat sätt hur som helst men bra för SE om dom får ut den till X10:an.
Kan bli en långlivad telefon då. Jag kommer iallafall behålla den tills "flaggskeppet" kommer.
När/om det nu kommer d v s. ;)

Postad 03 December 2010 - 17:55

thorstenn
  • thorstenn
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0

Skulle vara coolt om de gjorde det. Då blir plötsligt SE en av de mest uppgraderingsvänliga företagen. Bra PR om inte annat

Postad 05 December 2010 - 13:00

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Känner mig smått efterbliven, men hur är det man byter tangentbord? Har bytt tidigare i 1.6 men kan inte för mitt liv hitta det i 2.1. JonasL tangentbord är installerat och jag har varit inne i inställningarna och kryssat för det. Men hur byter jag sen till det?

Postad 05 December 2010 - 13:04

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Känner mig smått efterbliven, men hur är det man byter tangentbord? Har bytt tidigare i 1.6 men kan inte för mitt liv hitta det i 2.1. JonasL tangentbord är installerat och jag har varit inne i inställningarna och kryssat för det. Men hur byter jag sen till det?

Lomgpress i valfri textruta :)

Postad 05 December 2010 - 14:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Lomgpress i valfri textruta :)

Stort tack! Har longpressat på varje knapp jag kunde hitta men tänkte aldrig på själva textrutan.

Postad 05 December 2010 - 17:15

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Stort tack! Har longpressat på varje knapp jag kunde hitta men tänkte aldrig på själva textrutan.

NP kamrat, många som funderat över just det där :)

Postad 05 December 2010 - 20:52

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Finns det nån app som kan köra wifi tethering utan krav på root?

Easy tether skall fungera utan root.

Postad 06 December 2010 - 08:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Easy tether skall fungera utan root.

Fast det är inte wifi tethering utan USB.

Postad 06 December 2010 - 19:37

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Haha, det är nu man hoppas på 2.3, det hade varit vettigare att hoppa över 2.2 i dagsläget. Men jag kan ju ha fel, heh.

Postad 07 December 2010 - 13:59

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Haha, det är nu man hoppas på 2.3, det hade varit vettigare att hoppa över 2.2 i dagsläget. Men jag kan ju ha fel, heh.

Jag är mer intresserad av förbättringar av nuvarande version även om man självklart skulle vilja ha en nyare version. Som det är nu är allting tycker jag mycket smartare och säkrare än tidigare. Jag hade stora problem med knapplåset i 1.6:an vilket jag inte alls har nu. Kontaktbilderna är blurade nu till skillnad från tidigare vilket är tråkigt. Lyckades lösa det till viss del med Fullscreen caller ID-appen men söker fortfarande en bättre lösning. Även om telefonen känns mycket smartare utformad nu så är den hemskt seg ibland. Då det blir till ett problem är när jag ska bläddra igenom bilder eller skriva sms. Ibland så hackar det till så att mediascapelistan sticker iväg med en väldans fart eller bokstäverna i smset skrivs ut en lång stund efter att jag skrivit dom. Fick ett telefonsamtal precis nu samtidigt som jag skrev ett sms och telefonen blev så seg att det tog en lång stund innan jag kunde svara. Så jag skulle gärna se en förbättring av nuvarande version som gör den mer användarvänlig. I övrigt annars en klar förbättring med 2.1 bara det är det kan vara hemskt segt emellanåt. Sviter från allt som SE la i extra i 1.6 som inte går att implementera i 2.1 vad jag förstått det... eller?

Postad 07 December 2010 - 14:17

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag är mer intresserad av förbättringar av nuvarande version även om man självklart skulle vilja ha en nyare version. I övrigt annars en klar förbättring med 2.1 bara det är det kan vara hemskt segt emellanåt. Sviter från allt som SE la i extra i 1.6 som inte går att implementera i 2.1 vad jag förstått det... eller?

Är inte ny version en förbättring av en nuvarande då? :)
Skämt åsido, inte alltid det är så men i m o SKA det vara så.

Vad gäller segheten så blir ju telefonen betydligt snabbare med JIT som finns i 2.2. Eller om man har rootat telefonen.

Postad 07 December 2010 - 21:28

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Är inte ny version en förbättring av en nuvarande då? :)
Skämt åsido, inte alltid det är så men i m o SKA det vara så.

Vad gäller segheten så blir ju telefonen betydligt snabbare med JIT som finns i 2.2. Eller om man har rootat telefonen.

Inte när det gäller SE tydligen eftersom dom ska in alla sina egna grejer på gott och ont... :)
Skulle kunna bli väldigt bra om Xperiamodellerna uppdateras så länge hårdvaran hänger med dvs. v2.2.

Postad 08 December 2010 - 13:54

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Inte när det gäller SE tydligen eftersom dom ska in alla sina egna grejer på gott och ont... :rolleyes:
Skulle kunna bli väldigt bra om Xperiamodellerna uppdateras så länge hårdvaran hänger med dvs. v2.2.

Personligen så flyter min telefon på som bara den efter 2.1-uppdateringen. En ******** fart jämfört med innan! Men visst, alla verkar inte ha samma "tur". 2.2 känns viktigt med tanke på prestandaskillnaderna mot 2.1 men förhoppningsvis så kommer det en ROM från XDA som löser det långt innan SE släpper något liknande.

BrittBastard: Ska 2.2-versionen från XDA vara vanilla eller är det med UX och allt det?

Postad 08 December 2010 - 16:24

Dalthor-san
  • Dalthor-san
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Har ett litet bekymmer.

Jag får inga mail när det läggs kommentarer på facebook. Jag TROR jag har klickat i allt jag kunnat. kollat inställningar i både gmail och facebook. Dom syns i mailen men ger varken signal, vibration eller diodblink. Va fasen är det för fel? kan någon plita ner en lista på vad för inställningar jag ska kolla OM jag missat nån. Tack på förhand :rolleyes:

Postad 09 December 2010 - 13:52

Pygoscelis
  • Pygoscelis
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Och va basserar du att hårdvaran i x10 inte skulle klara 2.3 eller 3.0??

Postad 09 December 2010 - 15:36

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Och va basserar du att hårdvaran i x10 inte skulle klara 2.3 eller 3.0??

Tydligen räcker inte minnena till vad jag läste och förstod det... minimumkrav på 512... kommer inte ihåg vart det var jag läste det...
Men som sagt jag vet inte har ju varit andra saker tidigare som den både haft stöd för och inte haft... ;)

edit: här var det
https://www.prisjakt...r_aer_nyheterna

Redigerat av Davye, 09 December 2010 - 15:41.

Postad 09 December 2010 - 18:06

Pygoscelis
  • Pygoscelis
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....1ghz-eller-mer/

Postad 09 December 2010 - 19:46

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

http://www.swedroid....1ghz-eller-mer/

Ok då är det bara för SE att jobba på... ;) det är bara att fortsätta så länge det går...

Postad 12 December 2010 - 11:10

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Jag har problem med Spotify-appen på min X10:a. Innan 2.1-uppdateringen fungerade det jättebra utan hack. Efter uppdateringen hackar musiken genom Spotify betänkligt! :(

Det har inte med blåtand (MW600) att göra då det hackar även utan blåtandskoppling.
Jag har stängt av live wallpaper, men utan att märka någon egentlig skillnad (nu kör jag den standardblåa bakgrunden).

Jag hade problem både med den version av Spotify-app som fanns vid släppet av 2.1 samt den nya version som kom för någon vecka sedan. Ingen skillnad.

Är det någon här som upplever samma problem?
Någon lösning?

Tack på förhand!

/M

Postad 12 December 2010 - 15:18

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag har problem med Spotify-appen på min X10:a. Innan 2.1-uppdateringen fungerade det jättebra utan hack. Efter uppdateringen hackar musiken genom Spotify betänkligt! :(

Det har inte med blåtand (MW600) att göra då det hackar även utan blåtandskoppling.
Jag har stängt av live wallpaper, men utan att märka någon egentlig skillnad (nu kör jag den standardblåa bakgrunden).

Jag hade problem både med den version av Spotify-app som fanns vid släppet av 2.1 samt den nya version som kom för någon vecka sedan. Ingen skillnad.

Är det någon här som upplever samma problem?
Någon lösning?

Tack på förhand!

/M

Finns en hel del folk som har detta problem, jag har dock inte märkt av det men så brukar jag försök se till så att inga/få program körs i bakgrunden samtidigt som jag kör Spotify.

Postad 15 December 2010 - 17:32

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0
Ny Market inte så bra för oss X10 ägare.
För mig är texten på Program, Spel och Mina appar till hälften avklippt.
Har inte testat att köpa något, men uppdateringar fungerar.

http://www.androidce...lcome-x10-users

Postad 15 December 2010 - 19:07

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Finns en hel del folk som har detta problem, jag har dock inte märkt av det men så brukar jag försök se till så att inga/få program körs i bakgrunden samtidigt som jag kör Spotify.

Tack för tipset. Jag tog hem Advanced Task Killer och markerade alla program förutom Spotify och Advanced Task Killer självt och tryckte "Kill selected". Därefter körde jag på musiken (offline content samt utan blåtand) och lät telefonen vara i viloläge. Musiken körde på bra ett par minuter, men började sedan att hacka. Då gick jag snabbt in i telefonen igen och öppnade Advanced Task Killer igen och såg då att Timescape var igång.

Min slutsats kring detta problem är alltså att antingen Timescape (eller någon underliggande service som inte syns i Advanced Task Killer) stör.

Hmm....

/Martin

Redigerat av eztoril, 15 December 2010 - 19:08.

Postad 19 December 2010 - 13:38

Unregistered95f0390c
  • Unregistered95f0390c
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Någon mer som har fått samma problem som innan uppdateringen, dvs problem med att kunna ladda hem och uppdatera appar? funkade kanon i början men nu krånglar det igen.
Innan uppdateringen fungerade det bra att göra som det stod för några sidor sedan. Rensa cache minne i diverse program. Men hur gör jag nu efter uppdateringe?

Postad 19 December 2010 - 14:16

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Tack för tipset. Jag tog hem Advanced Task Killer och markerade alla program förutom Spotify och Advanced Task Killer självt och tryckte "Kill selected". Därefter körde jag på musiken (offline content samt utan blåtand) och lät telefonen vara i viloläge. Musiken körde på bra ett par minuter, men började sedan att hacka. Då gick jag snabbt in i telefonen igen och öppnade Advanced Task Killer igen och såg då att Timescape var igång.

Min slutsats kring detta problem är alltså att antingen Timescape (eller någon underliggande service som inte syns i Advanced Task Killer) stör.

Hmm....

/Martin

Löste problemet. :-) Det är beta-Spotifyappen som jag installerade för att få in Spotify i Timescape som gör så att Spotify hackar. Efter avinstallation av den hackar inte Spotify längre. :D

/M

Redigerat av eztoril, 19 December 2010 - 18:24.

Postad 19 December 2010 - 22:25

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Hej,

Är det någon som fixat problemet med att kontaktbilder blir pixlade? Innan 2.1-uppdateringen såg det fint ut men efter blir bilden suddig/pixlig (samma originallbild). :)

Tack på förhand!

/M

Postad 19 December 2010 - 22:46

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Hej,

Är det någon som fixat problemet med att kontaktbilder blir pixlade? Innan 2.1-uppdateringen såg det fint ut men efter blir bilden suddig/pixlig (samma originallbild). :)

Tack på förhand!

/M

Full screen caller id kan du fixa några kontakter med om du inte är beredd att betala för fullversionen... om man ställer in en bild med appen och sen tar bort programmet så ligger bilden kvar. Dock så är liteversionen av programmet väldigt begränsad så du får endast ställa in ett fåtal kontakter. Känns kanske dumt att köpa ett program bara för att sen ta bort det och inte använda det. Finns säkert ett bättre program för det här ändamålet... om någon vet?

Postad 19 December 2010 - 22:50

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Full screen caller id kan du fixa några kontakter med om du inte är beredd att betala för fullversionen... om man ställer in en bild med appen och sen tar bort programmet så ligger bilden kvar. Dock så är liteversionen av programmet väldigt begränsad så du får endast ställa in ett fåtal kontakter. Känns kanske dumt att köpa ett program bara för att sen ta bort det och inte använda det. Finns säkert ett bättre program för det här ändamålet... om någon vet?

Tack för tipset, värt att kolla :)

Men allvarligt talat är det ju skamligt att det inte är så från början..

Postad 19 December 2010 - 22:54

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Tja! Nån som kommit på nån bra lösning med tethering med X10?

Postad 19 December 2010 - 23:08

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Tja! Nån som kommit på nån bra lösning med tethering med X10?

Finns väl redan appar för det redan nu bara du har rootat?

Vill man inte det vet jag inte om det finns så mycket att göra tills vi fått 2.2 officiell väg, vilket inte är speciellt snart är jag tämligen säker på, tyvärr :)

Postad 20 December 2010 - 08:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Finns väl redan appar för det redan nu bara du har rootat?

Vill man inte det vet jag inte om det finns så mycket att göra tills vi fått 2.2 officiell väg, vilket inte är speciellt snart är jag tämligen säker på, tyvärr :)

Precis.
Har man inte rootat finns bara USB-Tether. En bra USB-tether app är "Easy Tether".

Postad 20 December 2010 - 13:20

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Precis.
Har man inte rootat finns bara USB-Tether. En bra USB-tether app är "Easy Tether".

Jag måste slå ett slag för PDAnet.
Det som Easy Tether inte klarar av är HTTPS.. Det gör PDAnet..
Internetbank, shopping, spel m.m. fungerar ej med gratis "Easy Tether".

/R

Postad 20 December 2010 - 19:38

Joelbit
  • Joelbit
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Jag måste slå ett slag för PDAnet.
Det som Easy Tether inte klarar av är HTTPS.. Det gör PDAnet..
Internetbank, shopping, spel m.m. fungerar ej med gratis "Easy Tether".

/R

Ingen av programmen klarar av https i gratisversion och båda klarar av det i betalversionen.
Dock undrar jag vilket wifi-tetherprogramm folk rekomenderar. Själv kör jag med Barnacle, men tycker att det alltid
är problem om man vill köra krypterat. Är ute efter någon som helst klarar WPA2, kan tänka mig att betala en slant för
det.
God Jul!

Postad 20 December 2010 - 23:58

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Hej,

Tack på förhand!

/M

Tack för tipset, värt att kolla :)

Men allvarligt talat är det ju skamligt att det inte är så från början..

Ja jag förstår inte vad SE har gjort?!? Det var ju perfekt innan uppdateringen! Varför pilla sönder ngt som fungerade klanderfritt?

/M

Postad 21 December 2010 - 10:34

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
OK!? :-( För en NooB vad gäller ROOT, Hur gör man? Är det enkelt? Orkar inte sitta 20 timmar m. X10, och vad använder man för app efter man rootat?

Postad 21 December 2010 - 10:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

OK!? :-( För en NooB vad gäller ROOT, Hur gör man? Är det enkelt? Orkar inte sitta 20 timmar m. X10, och vad använder man för app efter man rootat?

Om du är NooB så ska du inte roota.

Postad 22 December 2010 - 20:04

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0
Ny uppdatering?

http://www.sonyerics...e/?lc=en&cc=gb#

Enligt sidan så hade X10 en uppdatering 21 dec. Jag har testat uppdatera, men hittar ingen ny.

Postad 23 December 2010 - 00:25

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Hej,

Efter 2.1-uppdateringen "vaknar" min telefon till (alltså lyser upp skärmen) i kanske 30 sek under pågående laddning. Därefter slocknar skärmen igen precis om den gör vid vanlig inaktivitet. Mycket irriterande när man har den under laddning över natten och liggande på nattduksbordet. Jag har vaknat X antal ggr av skärmljuset. ;)

Kan man stänga av detta?

/M

Postad 23 December 2010 - 01:20

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Ny uppdatering?

http://www.sonyerics...e/?lc=en&cc=gb#

Enligt sidan så hade X10 en uppdatering 21 dec. Jag har testat uppdatera, men hittar ingen ny.

Hmm, när jag följer länken hittar jag ingen uppdatering den 21 dec?!?
Senaste som syns är 1/11.

/M

Redigerat av eztoril, 23 December 2010 - 01:21.

Postad 23 December 2010 - 07:20

Unregistereda4c12829
  • Unregistereda4c12829
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Tja, jag ser att det skall ha varit en senaste uppdatering till X10 21/12/10 men jag har inte provat att uppdatera ;)
//

Redigerat av Unregistereda4c12829, 23 December 2010 - 07:21.

Postad 23 December 2010 - 12:07

Keberos07
  • Keberos07
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Japp det fanns en uppdatering, uppdaterar just nu. Dock ingen aning om vad den innehåller!
Har ännu inte hittat någon synlig skillnad men f*n vet om den inte känns mycket rappare nu!

Redigerat av Keberos07, 23 December 2010 - 12:33.

Postad 23 December 2010 - 12:47

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0
Installerades utan problem.
Det enda nya jag noterat är att Aftonladet lagts till, men det åkte genast ut.

Revisionsnumret är också nytt?

Redigerat av Core2, 23 December 2010 - 12:48.

Postad 23 December 2010 - 14:04

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
Inget hos mig, jag kör obrandat, ni?

Edit: Fanns i SEUS men ej OTA som det stod.

Redigerat av Unregistered1193, 23 December 2010 - 14:19.

Postad 23 December 2010 - 19:26

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0
Vill bara varna alla som fundera på att uppdatera att dom vanliga root-metoderna som funkade innan verkar inte funka nu.
Varning utfärdas alltså.
Verkar dessutom väldigt svårt att se vad som blivit förbättrat så innan dom hittat en ny root-metod så skulle då jag avvakta.
Kan ha fel om rootningen men det som jag har sett om saken hittils har pekat på lite bekymmer.

Redigerat av Pjuklarven, 23 December 2010 - 19:28.

Postad 27 December 2010 - 18:08

Pygoscelis
  • Pygoscelis
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Har en fundering ingen mer än jag som upplevt att Snowstorm widgeten segarner X10:n nått enormt?
Installera den för ett bra tag sen upplevde efter ett tag att telefonen blev segare och segare för va dag som gick, efter 2 dagar utan omstart var den som sirap.
Fundera som fan vad som kunde göra den så seg helt plötsligt tills jag kom på och avinstallera Snowstorm. Och vipps så kan jag ha mobilen igång i mer än 2 dagar utan omstart, å den är lika rapp som vid omstart.

Angående nya uppdateringen så har jag hittat följande:
Tangentbordet är det lite ändrat i känns mycket snabbare och bättre kontrast, samt lite andra färger.
Var någon mer grafiskt också men mins fasen inte va det var märket den samma dag uppdateringen kom men har nog vant mig nu (alltså inge jätte ändringar direkt).

Men gissningsvis är det en massa buggfixar under skalet från förra uppdateringen, klart värt att installera om du inte är root fanatiker.

Postad 02 January 2011 - 23:29

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Hej,

Efter 2.1-uppdateringen "vaknar" min telefon till (alltså lyser upp skärmen) i kanske 30 sek under pågående laddning. Därefter slocknar skärmen igen precis om den gör vid vanlig inaktivitet. Mycket irriterande när man har den under laddning över natten och liggande på nattduksbordet. Jag har vaknat X antal ggr av skärmljuset. :)

Kan man stänga av detta?

/M

Ingen som har detta problem?

/M

Postad 02 January 2011 - 23:34

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Hej,
Jag undrar om det finns en penna som funkar till Xperia X10i? eftersom har märkt att när det är kallt ute och man är kall om fingrarna är det ju *omöjligt* att ringa!! Så alternativet är då en penna (eller att man aldrig ringer utomhus vintertid..)

Postad 03 January 2011 - 15:34

peppe42
  • peppe42
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Ingen som har detta problem?

/M

Jodå...jag har det också..
Vet inte hur man blir av med fenomenet dock.

P

Postad 03 January 2011 - 16:19

Pygoscelis
  • Pygoscelis
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

P

Alla som har 2.1 borde ha det, dock inte sett om det fortfarande kommer efter sista uppdateringen i slutet på december.

Om du har noterat så går laddningen upp på 100% ligger så ett litet tag sen tänds skärmen upp och mobilen talar om att den är klar med laddningen.
Skulle vilja påstå att de är en ganska smart sak att tala om nu när lysdioden slutat släckas när den är färdig laddad, själv föredrog jag dock att lysdioden slocknade så man visste på håll att den var färdig laddad men men var ju diskussioner om det här med lysdioden släktes osv förut så kan ju vara någon som klagat till SE så dom gjort om de till det här i stället. Det här med skärmen är ju knappast bättre enligt mig i alla fall.

Redigerat av Pygoscelis, 03 January 2011 - 16:20.

Postad 06 January 2011 - 01:08

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

P

Samma här och min okunskap om att åtgärda problemet är lika stor.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.