Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Börja gymma

10618 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Beurer BF 800 (Personvågar) 1 3.571428 (6) Inga priser
Apple Watch Sport 42mm with Sport Band (Smartwatch) 9 7.571428 (20) Inga priser

Postad 13 September 2015 - 11:11

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Nu hade ju jag antagligen fraktur i nått revben för några år sedan, fick tipset av min far att ligga på sidan frakturen är.

Pga det så flexar inte bröstkorgen lika mycket när man ska sova.

Eller, den flexar på andra sidan istället för vid det onda.

Det är nog bara Rambo som pallar med tror jag. Och du då.. ;)

Jag kunde bara ligga på rygg, och vaknade flera gånger varje natt när jag råkade rulla över på den skadade sidan.

Ligga på den gick inte alls.

Men nu har det vänt! :)

Hade den värsta dagen i onsdags eller torsdags. Då var det som att det var en jävvel som följde efter mej och högg en kniv i sidan på mej

så fort jag hostade eller nös. Det var inget vidare..

Sen helt plötsligt, bara sådär, var det bättre när jag vaknade på morgonen efter. :)

Nu känns det lite bättre för varje dag. :)

Ska försöka träna lite imorrn. :)

Blev många glada gubbar i det här inlägget, så jag avslutar med en till. :D

Postad 13 September 2015 - 12:00

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0

Det är dem vi lever för, de glada gubbarna :D

Men visst låg jag på sida, jag å Rambo lixom B)

Postad 13 September 2015 - 12:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nytt repspers i bänken. Kroppen svarar bra på träningen just nu. Tidigare i veckan var det repspers på hantelpressar också :)

Redigerat av Zartok, 13 September 2015 - 12:32.

Postad 14 September 2015 - 06:53

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Körde lite bänk i helgen. blev 25x60kg, 13x80kg, 6x100kg 2gånger, 3x110 efter det så blev jag nyfiken om jag kunde köra mer än 110kg så jag testade på 115kg, inga problem där, så testade på 120kg, var inte heller några problem men efter det var jag rätt slut efter tidigare repsen  innan så jag valde att inte försöka på mer, men det är nytt pb för mig i alla fall :),

Postad 14 September 2015 - 11:51

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Körde lite bänk i helgen. blev 25x60kg, 13x80kg, 6x100kg 2gånger, 3x110 efter det så blev jag nyfiken om jag kunde köra mer än 110kg så jag testade på 115kg, inga problem där, så testade på 120kg, var inte heller några problem men efter det var jag rätt slut efter tidigare repsen  innan så jag valde att inte försöka på mer, men det är nytt pb för mig i alla fall :),

Hur i helete orkar du reppa så mycket!? :o Jag lallade runt med lite smalbänk igår och körde tjugor på 40 och trodde mina muskler skulle brännas sönder av mjölksyra. 13x80 skulle jag klara men inte en chans i världen att jag skulle palla 25x60.

Postad 14 September 2015 - 12:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har gjort 50 reps på 60 med fetingstuds ett pass :D

Nej, 60 reps på 50 var det tom!

Redigerat av Zartok, 14 September 2015 - 12:44.

Postad 14 September 2015 - 12:53

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0

Har gjort 24 reps på 32 kilos hantlar i hantelpress för pattarna, får inte på mer vikt tyvärr :)

Kör dessa hantar varje set med lite vila, brukar bli en 8:a i sista setet

Redigerat av LTMS, 14 September 2015 - 12:56.

Postad 14 September 2015 - 12:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Körde en maxrep på 60 för ett tag sen efter maxning i bänken. Kommer inte ihåg hur mycket det blev men tror det var runt 25-30.

Postad 14 September 2015 - 13:50

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Jag värmer alltid upp på 60 kilo. Så det har bara blivit fler och fler för varje gång jag värmt upp. Sen har jag kört mindre vikt och mer reps för att jag oftast är helt solo på gymmet på mornarna. så då är det inte läge att lägga på för mycket. Sen kör jag maxning på helgerna och oftast teknik träning då man inte har en tid att passa.

Har ju tränat till och från i snart 8 år. så jag är mer imponerad av dina framsteg Ala_95

Postad 14 September 2015 - 13:51

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Igår när jag gick och la mej kände jag att det var riktigt bra i sidan. Tänkte att IMORRN ska jag testa ett lugnt pass för första gången på över två veckor.

Idag vaknade jag givetvis upp genomförkyld.. Ont i halsen, snoret sprutar och känner mej febrig..

Typiskt... <_<

Postad 14 September 2015 - 14:41

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Igår när jag gick och la mej kände jag att det var riktigt bra i sidan. Tänkte att IMORRN ska jag testa ett lugnt pass för första gången på över två veckor.

Idag vaknade jag givetvis upp genomförkyld.. Ont i halsen, snoret sprutar och känner mej febrig..

Typiskt... <_<

Det där slår aldrig fel, händer nästan jämt

Postad 14 September 2015 - 16:19

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

Utfallspass och benböj med kettlebell samt tåhävningar osv. Cirkelbenpass med 60s intervall och 10s vila.

j*vla utfallsj*vlar.

Gick SEEEGT att cykla hem..

Postad 14 September 2015 - 16:49

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Ni är tokiga ni ;)

Eller, det kanske är så att det är jag som fokuserar lite väl mycket på ren styrka kanske? Det är ju sällan jag kör fler än 10 reps i sett set och i basövningarna så brukar jag hålla mig kring 6 eller lägre.

Typiskt... <_<

Inte så tokigt ändå, du sitter i samma sits som mig. Du får en veckas extra vila vilket gör att skadan kanske hinner läka ännu bättre innan du börjar träna igen.

Utfallspass och benböj med kettlebell samt tåhävningar osv. Cirkelbenpass med 60s intervall och 10s vila.

j*vla utfallsj*vlar.

Gick SEEEGT att cykla hem..

Ha så kul med träningsvärken i arslet imorgon! Utfall slaktar rumpa som ingen annan övning :P

Postad 14 September 2015 - 17:13

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0

Typiskt... <_<

Så var det för mig i helgen för att idag bli hosta också, har inte hostat på säkert 20 år, jäla skit alltså :)

Postad 14 September 2015 - 18:36

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Förresten, följer ni dramat om Mr Olympia? Som det ser ut just nu så är inte Kai Greene med i år, av okänd anledning. Lite trist känner jag, jag som hade planerat att sitta uppe och kolla på livestreamen men nu känns det som meningslöst. Visst, finns ju alltid Big Ramy men gissningsvis så lär väl Phil vinna igen.

Postad 14 September 2015 - 19:04

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
Bakerman vi är två. Hade börjat komma igång bra med 5x5 så slår förkylningen från hvetet till igår kväll. Idag är man helpaj..

Postad 14 September 2015 - 19:41

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Förresten, följer ni dramat om Mr Olympia? Som det ser ut just nu så är inte Kai Greene med i år, av okänd anledning. Lite trist känner jag, jag som hade planerat att sitta uppe och kolla på livestreamen men nu känns det som meningslöst. Visst, finns ju alltid Big Ramy men gissningsvis så lär väl Phil vinna igen.

Vafan, först DLB och nu Kai? Där försvann mitt intresse.

Postad 14 September 2015 - 21:00

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Phil hade nog vunnit ändå, men synd att inte Greene är med då jag håller på honom. Trots grapefrukterna :D

Postad 14 September 2015 - 21:25

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Hur gör ni för att slippa blödande ben när ni kör mark (har precis börjat köra det igen).

Postad 14 September 2015 - 21:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Drar du mot smalbenen så kraftigt så kanske ett par skenor som skydd hade varit det bästa. Men det är nog riktigt bra teknik i dom lyften :)

Postad 15 September 2015 - 08:28

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Fyfan... https://www.youtube....eature=youtu.be

Det är något speciellt med att se ett 135-kilos muskelberg fälla tårar framför kameran. Kai verkar alltså ha blivit utslängd från IFBB av någon anledning.

Kommer definitivt inte sitta uppe på natten och kolla på någon tävling nu när Kai inte är med. Trist för dom fans som redan bokat biljetter och så till Olympia, han får ju inte ens komma in på mässområdet.

Postad 15 September 2015 - 08:38

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Jag har inte ett märke på mina ben efter marklyft, visst kommer jag åt ibland men inte så stången ligger och skrapar emot. Var tvungen att kolla nu på morgonen när jag körde men vet inte hur du gör för att det ska bli så. började köra mark i somras, har aldrig tidigare kört det fast det är en basövning.

Jag känner inte av knät när jag kör mark med tunga vikter, tycker det är skumt, så när jag får börja knäböja igen så blir det mycket teknikträning för min del, men just nu känns knät bra så ska nog börja lite smått. känns nu efter 2 veckor att man går runt med ett par pinnar till ben

Postad 15 September 2015 - 12:54

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Hur gör ni för att slippa blödande ben när ni kör mark (har precis börjat köra det igen).

Har samma problem som dig. Brukar alltid komma åt och skrapa upp smalbenen.

Vart värre när jag körde sumo. 

Men som Zartok säger så får du slänga på ett par skydd om det är till besvär så att säga. Annars har jag märkt att kroppen instinktivt drar ut stången lite när man har "sår" på benen. Detta i sig är väl egentligen inte bra så jag försöker bara kötta på ändå och ha stången så nära som möjligt.

Postad 15 September 2015 - 13:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Körde mark med viktplattor under stången idag, 20-kaka. Gick så otroligt mycket bättre, inga problem i höften alls. Behövde inte rulla bäckenet eller något. Jättekul!

Sen körde jag även rackpulls från över knäskålen. Körde på 180 och avslutade på 220. Men det var helt för tungt, en tung tvåa där :D

Sen drog jag hem, måste göra skolarbete.

Postad 15 September 2015 - 13:24

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Körde mark med viktplattor under stången idag, 20-kaka. Gick så otroligt mycket bättre, inga problem i höften alls. Behövde inte rulla bäckenet eller något. Jättekul!

Sen körde jag även rackpulls från över knäskålen. Körde på 180 och avslutade på 220. Men det var helt för tungt, en tung tvåa där :D

Sen drog jag hem, måste göra skolarbete.

Vart tränar du?

Postad 15 September 2015 - 13:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Iksu! Jääh!

Postad 15 September 2015 - 14:53

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Det är ett bra tecken tycker jag att man gör illa smalbenen i mark. Själv har jag aldrig dragit upp så jag börjat blöda, närmaste jag kommit det var när jag drog 215 men då var det bara ett smalt rött streck på smalbenet, kom inget blod direkt. Jag står ju dock ganska smalt också så jag kommer inte åt lättringen på stången. Brukar dock få rejält med blåmärken på smalbenen och knäna och framlåren brukar bli knallröda och börja svida mot slutet av passet. Prova ett par marklyftsstrumpor eller fotbollsstrumpor nästa gång du markar. På tävling så är det obligatoriskt just för att skydda smalbenen och så det inte ska komma blod på stången (inte så fräscht). 

Postad 15 September 2015 - 19:31

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Fortfarande förkyld, bara promenaden till gymmet kändes jobbig idag. Bänk var på schemat, och 3x3 på 110 men det fanns verkligen inte i kroppen idag så jag tog det lite lugnare istället. Gjrode 5x8 på 70 med maxbredd på greppet och stopp på varje rep. Gick sedan upp och gjorde tre fyror på 90 med mitt vanliga grepp, alltså ringfingret vid markeringarna på stången. Bestämde mig sedan för att prova lite vanlig hantelpress, inte kört det på många år känns det som. Var ju lite slut från bänken men en åtta med 27.5kg kändes lätt. Gick upp på 35 men hade skitsvårt att få upp hantlarna i början, tog typ fem sekunder innan jag fick till det och då hade jag bränt ut mig rätt skapligt. Gjorde ändå 8 reps för det gick bra när jag väl fick dom på plats. Fick lite tips av en kille som såg mina problem och när jag gjorde som han sa så var det inga problem alls att få upp 35kg-hantlarna så jag gjorde två åttor till på den vikten. Nytt pr i hantelpress alltså, tror jag gjort en sexa på 30 förut som bäst, men det var några år sedan. Avslutade med lite axlar och triceps, helt okej pass med tanke på att jag fortfarande är förkyld. Imorgon blir det vila, på torsdag blir det rygg och biceps och sen på lördag blir det till att prova lite böj. Då har jag ätit voltaren i en vecka och ipren i typ 5-6 dagar.

Postad 15 September 2015 - 20:08

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Får testa det. Ja det var just att det kom lite blod på stången som fick mig att fundera på det. Bara någon droppe, men i alla fall som sagt inte så schysst mot nästa person. Har även fått lite blod på en av mina COC men det är ju mina personliga grippers så det gör ju inte så mkt.

Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 15 September 2015 - 20:08.

Postad 15 September 2015 - 20:11

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Har samma problem som dig. Brukar alltid komma åt och skrapa upp smalbenen.

Vart värre när jag körde sumo. 

Men som Zartok säger så får du slänga på ett par skydd om det är till besvär så att säga. Annars har jag märkt att kroppen instinktivt drar ut stången lite när man har "sår" på benen. Detta i sig är väl egentligen inte bra så jag försöker bara kötta på ändå och ha stången så nära som möjligt.

Ja sumo körde jag för första gången i går. Kändes riktigt bra faktiskt, i övrigt. Undrar om man kan dra mer i sumo, än i vanlig mark...

Postad 15 September 2015 - 21:12

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Får testa det. Ja det var just att det kom lite blod på stången som fick mig att fundera på det. Bara någon droppe, men i alla fall som sagt inte så schysst mot nästa person. Har även fått lite blod på en av mina COC men det är ju mina personliga grippers så det gör ju inte så mkt.

Kommer det blod på stången så säg till någon som jobbar på gymmet så du kan få hjälp att göra ren den. Finns väl antagligen hälsorisker om det är blod på stången. Vet att på SAK så sitter det stora lappar vid skivstängerna där det står att man ska kontakta personal om det kommer blod på stängerna.

Ja sumo körde jag för första gången i går. Kändes riktigt bra faktiskt, i övrigt. Undrar om man kan dra mer i sumo, än i vanlig mark...

Väger du under 120kg så är det stor chans att du drar mer i sumo. Ser man till dom som tävlar i styrkelyft så är sumo vanligast i alla viktklasser förutom 120+ har jag för mig. I lättare viktklasser typ -74 och -83 så var det nästan bara sumolyftare. Det kräver dock lite mer rörlighet än vanlig mark men om det är inte några problem för dig så visst, ge det en seriös chans. Själv kör jag inte sumo eftersom jag är vig som ett kylskåp och jag tycker det är skönare och jag känner mig mäktigare med vanliga marklyft.

Postad 15 September 2015 - 21:17

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

röven idag... 

Postad 15 September 2015 - 21:19

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

röven idag... 

Grattis, sa ju det ;)

Ska man köra utfall så ska man nog försöka göra det så pass ofta att man inte får så hemsk träningsvärk av det.

Postad 15 September 2015 - 21:24

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

Måste ju börjas någonstans :)

Postad 16 September 2015 - 06:32

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Fick bli ben idag, orkade inte vänta, kändes igår som att gå runt på 2 kvastskaft, fast det bara gått 2 veckor. fick bli lite teknik på knäböj på lägre vikt för att få in rätt rörelse. Har ju läst på och kollat videos så nu testade jag både frontböj och vanlig. 15x60kg 2gånger vanlig och 10x50 2 gånger på frontböj. sen lite strikt på benmaskinerna och sen ståendevader. Kändes bra i både knät, kroppen och framförallt för hjärnan.

Postad 16 September 2015 - 08:47

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Marklyften kändes tung imorse(körde vanliga nu), har väl sin anledning också då jag varit borta från träning i 3 veckor. 

Men det är alltid lika skönt att marka tycker jag då det är är "köttig". Sen vart det lite chin-up(handflatan mot mig) och avslutade med lite militärpress på det. Överlag ett skönt pass.  :D

Postad 16 September 2015 - 09:41

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Hej allihopa, ursäkta att jag inte deltagit på ett tag nu och berättat om hur jag avancerat osv i min idrott.

Jag har ju haft en impingementskada i axeln, jag valde att vila och rehaba den lugnt då jag alltid är så kass på att hålla mig i skinnet försökte jag göra ett försök iaf.

jag har tränat fingrar under tiden för att inte förlora så mycket kräm i händerna.

Jag tränade lite lättare förrgår i klättergymmet för första gången och det gick riktigt bra, hade sjuk överkapacitet på i princip alla grepp så fingrarna har givit resultat, axeln kändes inte av så mycket vilket är bra, men som sagt jag körde inte min fulla kapacitet utan snarare 70-80% och försökte att undvika höger axelpress.

Jag klarar nu att hänga i tio sekunder med en arm i lockoff på 6mm vilket är skoj!

Postad 16 September 2015 - 10:16

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Hej allihopa, ursäkta att jag inte deltagit på ett tag nu och berättat om hur jag avancerat osv i min idrott.

Jag har ju haft en impingementskada i axeln, jag valde att vila och rehaba den lugnt då jag alltid är så kass på att hålla mig i skinnet försökte jag göra ett försök iaf.

jag har tränat fingrar under tiden för att inte förlora så mycket kräm i händerna.

Jag tränade lite lättare förrgår i klättergymmet för första gången och det gick riktigt bra, hade sjuk överkapacitet på i princip alla grepp så fingrarna har givit resultat, axeln kändes inte av så mycket vilket är bra, men som sagt jag körde inte min fulla kapacitet utan snarare 70-80% och försökte att undvika höger axelpress.

Jag klarar nu att hänga i tio sekunder med en arm i lockoff på 6mm vilket är skoj!

Skönt att höra Lyf.

Vad gjorde du för fingerträning?

Postad 16 September 2015 - 10:27

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Jag har flyttat så jag fick en Beastmaker 2000 av min chef, så jag tränar på daglig basis fingerträning på greppbräda =).

Så 7sec x 10 reps på olika crimplister, slopers osv.

Postad 16 September 2015 - 10:58

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Jag har flyttat så jag fick en Beastmaker 2000 av min chef, så jag tränar på daglig basis fingerträning på greppbräda =).

Så 7sec x 10 reps på olika crimplister, slopers osv.

Nice.

Greppar sönder greppen på väggen snart då.  :D

När tror du axeln är helt ok igen då?

Postad 16 September 2015 - 11:01

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Nice.

Greppar sönder greppen på väggen snart då.  :D

När tror du axeln är helt ok igen då?

haha ja :P!.

Jag vet inte, någon månad kanske, har ju gått med det i tre månader nu.

kände ju inte av något när jag var i Schweiz och klättrade ute i magic woods, men så fort jag kom hem till gymmet och körde inomhus så kände jag av det, det var då jag bestämde mig för att lyssna på min kropp och göra något åt saken så jag kan vara stark i vår igen :P

Postad 16 September 2015 - 15:22

Unregistered295546cf
  • Unregistered295546cf
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Han är en stor bebis, aldrig gillat honom. Allting handlar om pengar och hur han promotar sig själv och den stilen gillar inte jag riktigt. Only in America :P

https://content.tige...015-mr-olympia/

Fyfan... https://www.youtube.com/watch?v=WKgXoSck8eM&feature=youtu.be

Det är något speciellt med att se ett 135-kilos muskelberg fälla tårar framför kameran. Kai verkar alltså ha blivit utslängd från IFBB av någon anledning.

Kommer definitivt inte sitta uppe på natten och kolla på någon tävling nu när Kai inte är med. Trist för dom fans som redan bokat biljetter och så till Olympia, han får ju inte ens komma in på mässområdet.

Postad 16 September 2015 - 16:16

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Han är en stor bebis, aldrig gillat honom. Allting handlar om pengar och hur han promotar sig själv och den stilen gillar inte jag riktigt. Only in America :P

https://content.tige...015-mr-olympia/

I så fall borde du tycka att Phil Heath är ännu värre. Kai är ju i alla fall rätt så sjyst mot sina fans till skillnad från Phil Heath som kallar sina fans för "morons".

Har kommit fram lite ny information och just nu verkar det vara något strul med något kontrakt med något företag. Orkade inte läsa igenom det men Lui Marco gjorde ett litet klipp om det på youtube nyss.

Sedan har ju Kai en rätt bra kropp, det måste du väl erkänna Ragnar?

Postad 16 September 2015 - 17:26

Unregistered295546cf
  • Unregistered295546cf
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Ja de flesta på den nivån de är på verkar rätt dryga, såg generation iron och det var en riktig pajasfilm :)

Är inte direkt intresserad av kroppsbyggare då jag tycker de ser ut som skit i dagens mått :P Arnold såg kanon ut när han höll på tycker jag.

Han är ju kort och har väldigt mycket volym, tycker inte det ser bra ut eller estetiskt ut. Lou Ferringo var även lite kortare än Arnold och det var till hans nackdel.

I så fall borde du tycka att Phil Heath är ännu värre. Kai är ju i alla fall rätt så sjyst mot sina fans till skillnad från Phil Heath som kallar sina fans för "morons".

Har kommit fram lite ny information och just nu verkar det vara något strul med något kontrakt med något företag. Orkade inte läsa igenom det men Lui Marco gjorde ett litet klipp om det på youtube nyss.

Sedan har ju Kai en rätt bra kropp, det måste du väl erkänna Ragnar?

Postad 16 September 2015 - 17:41

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0

Ja de flesta på den nivån de är på verkar rätt dryga, såg generation iron och det var en riktig pajasfilm :)

Är inte direkt intresserad av kroppsbyggare då jag tycker de ser ut som skit i dagens mått :P Arnold såg kanon ut när han höll på tycker jag.

Han är ju kort och har väldigt mycket volym, tycker inte det ser bra ut eller estetiskt ut. Lou Ferringo var även lite kortare än Arnold och det var till hans nackdel.

Ferrigno var längre än Arnold

Postad 16 September 2015 - 18:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

ferrigno var betydligt längre än arnold, det var därför han fick rollen som hulken. arnold var nämligen påtänkt.

ferrigno hade även större omkrets på armarna är arnold hade, den ni! =)

Postad 16 September 2015 - 18:25

Unregistered295546cf
  • Unregistered295546cf
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

My bad! 6cm skillnad visst :) Han såg så jäkla liten ut jämfort mot Arnold dock ;)

ferrigno var betydligt längre än arnold, det var därför han fick rollen som hulken. arnold var nämligen påtänkt.

ferrigno hade även större omkrets på armarna är arnold hade, den ni! =)

Ferrigno var längre än Arnold

Postad 16 September 2015 - 18:42

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Nu handlar det ju inte om vad som ser bra ut enligt oss utan snarare vad som klassas som bra inom bodybuilding. Ska man prata snygga kroppar så viss, Arnold, Franco, Frank Zane, Serge Nubret och alla dom såg ju ruskigt bra ut. 

En med bra kropp just nu är Calum Von Moger

_TlLOCVd.jpg

Proportionerna påminner lite om Arnold och till skillnad från dom på Olympia så är Calum rätt lång (188 tror jag).

Postad 16 September 2015 - 18:56

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Hade inte blivit några hårda boulder problem om jag såg ut sådär xD.. too faaaaat

Postad 16 September 2015 - 19:39

Unregistered295546cf
  • Unregistered295546cf
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Du skrev ju "Sedan har ju Kai en rätt bra kropp, det måste du väl erkänna Ragnar?" :) Svarade bara på den ;D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.