Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 04 April 2008 - 23:23

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Marcus ditt fega as! Du sa att du skulle spela ikväll, har försökt få en match mot dig hela ###### kvällen, du bara dissar mina mess... fyfan vilken dålig stil! USCH! Sitter här å anklagar mig för att göra samma mål hela tiden och så vågar du inte ens ta en match när du sagt att du ska göra det... FYFAN säger jag bara.... FYFAN!!!

Jag skyller på ******** själv Bill Gates...Har försökt att förnya mitt livemedlemsskap hela j...a kvällen men det är nåt problem så här säger supportsidan om du inte tror mig:

Xbox LIVE Service Status

Status:

Xbox LIVE users may experience issues with purchasing marketplace items, account recovery and account management.

We apologize for any inconvenience and thank you for your patience.

Postad 04 April 2008 - 23:27

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Marcus ditt fega as! Du sa att du skulle spela ikväll, har försökt få en match mot dig hela ###### kvällen, du bara dissar mina mess... fyfan vilken dålig stil! USCH! Sitter här å anklagar mig för att göra samma mål hela tiden och så vågar du inte ens ta en match när du sagt att du ska göra det... FYFAN säger jag bara.... FYFAN!!!

Jag skyller på ******** själv Bill Gates...Har försökt att förnya mitt livemedlemsskap hela j...a kvällen men det är nåt problem så här säger supportsidan om du inte tror mig:

Xbox LIVE Service Status

Status:

Xbox LIVE users may experience issues with purchasing marketplace items, account recovery and account management.

We apologize for any inconvenience and thank you for your patience.

yeye, mycket snack lite verkstad hörrö... Vad kommer här näst? " Min internet-leverantör tvingade mig sluta spela live.. Mitt nhl spelande tar för mycket av deras bandbredd... ??

Postad 04 April 2008 - 23:30

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Får väl se om du inte är för full(med skit och öl) för att spela mot mig imorgon kväll då mitt konto förhoppningsvis funkar...

Postad 04 April 2008 - 23:33

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Skit och öl är jag fylld av 24 / 7 .. Men det skapar inget problem att sätta dig på plats.

Postad 04 April 2008 - 23:58

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
:D :)

Postad 05 April 2008 - 06:47

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Jag hoppar in och tar marcus plats omgående. När skall jag spela :)

Postad 05 April 2008 - 08:30

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Vafan min plats är inte ledig jag hoppar inte av trots alla förluster!!!...

Jippie nu gick det att regga sig för guldmedlemskap...

marcus president

Postad 05 April 2008 - 08:59

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Det är väl ganska tydligt o man kikar på tabellen vilka som bör ligga i och spela fler matcher.

Lag, Matcher
Detroit 6
Colorado 8
Philadelphia 8
Anaheim 10
Chicago 11
Vancouver 16
Ottawa 16
Dallas 16
Buffalo 20
San Jose 21
NewJersey 23
Pittsburgh 25
I stort sett är det väl så att det är de som även är minst aktiva i forumet som spelat minst matcher. Vore kul om alla kunde slå ett slag i saken och försöka spela av sina matcher. Mycket roligare med en komplett tabell.

Redigerat av Unregistered24038, 05 April 2008 - 12:43.

Postad 05 April 2008 - 10:31

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Är du dum i huvudet? Vem fan tror du att du är?

Postad 05 April 2008 - 10:57

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Babe, när ska vi spela då? hoppas du inte blev för knäckt av nattens psykningar?:)

Postad 05 April 2008 - 12:07

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
nån gång efter tio lägger sig frugan och tvn blir ledig...jag knäckt!? för vadå? har det hänt något ;-)

marcus the babe president

Postad 05 April 2008 - 14:05

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

nån gång efter tio lägger sig frugan och tvn blir ledig...jag knäckt!? för vadå? har det hänt något ;-)

marcus the babe president

Jo, så låter det nu.. Men efter 22.00 så sitter du å spelar viva pinata, som du gör dagarna i ända har jag sett

Postad 05 April 2008 - 17:45

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Hur är det att lira NHL08 online nu? Hackar det lika mycket som NHL07 gjorde? Tänkte gå online snart igen och börja piska lite folk :)

Postad 05 April 2008 - 17:48

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Hur är det att lira NHL08 online nu? Hackar det lika mycket som NHL07 gjorde? Tänkte gå online snart igen och börja piska lite folk :)

Finns inget lagg överhuvudtaget i regel. Är det lagg du är ute efter rekommenderar jag PES08.

EDIT: Fin TV hörru...

Redigerat av RealDaBratt, 05 April 2008 - 17:53.

Postad 05 April 2008 - 23:17

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Marcus: Vart fan har du hållit hus idag då? Har väntat på dig i 2 dagar nu ditt fega as. Ska vi spela lr inte?

Postad 06 April 2008 - 09:32

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Marcus: Vart fan har du hållit hus idag då? Har väntat på dig i 2 dagar nu ditt fega as. Ska vi spela lr inte?

Sorry det sket sig igår Spuute men jag ska försöka spela ikväll...jag vet jag är en feg skit...:-(

PS. det är min son som lirar Viva Pinata(mitt alibi för att köpa xbox360) ;-)

Postad 06 April 2008 - 14:04

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Min plats kan ju lämnas över till nån annan , har sålt av skiten å kommer INTE köpa ett nytt , NHL 08 blev mitt dyraste spel nånsin :)

Postad 06 April 2008 - 15:35

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0

Hur är det att lira NHL08 online nu? Hackar det lika mycket som NHL07 gjorde? Tänkte gå online snart igen och börja piska lite folk :D

Finns inget lagg överhuvudtaget i regel. Är det lagg du är ute efter rekommenderar jag PES08.

EDIT: Fin TV hörru...

Skönt att det inte laggar, får panik på sånt! :) Du hade också en fin tv, är helnöjd med min faktiskt.

Postad 06 April 2008 - 17:55

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Kan någon meddela när någon vet vilka som är med längre?
Whillis.. du ville bara inte spela idag eller?

Postad 07 April 2008 - 00:09

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Jag tycker vi borde sätta ett datum t.ex 14 April. Vid denna punkt skall de lag som vill fortsätta i ligen meddela detta på forumet. Sedan har man en vecka till på sig att spela av sina matcher.

Vad tror ni om det.

Postad 07 April 2008 - 05:41

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
I listan över antal spelade matcher kan ni ju stryka Philadelphia eftersom jag sa för ett par veckor sen att jag backar ur..har också sålt spelet nu..men så lycka till med slutspelet nu ni andra som kämpat vidare..!!

Redigerat av torslanda423, 07 April 2008 - 05:42.

Postad 07 April 2008 - 17:44

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
OK vi säger att slutspelet drar igång med start den 21: April, vilket infaller en vecka efter som Wade föreslog. Hurvida folk hinner spela sina matcher eller inte får vi se, men oavsett drar slutspelet igång då.

Så det vi behöver veta är väl vilka som vill lira slutspel efter den aktuella tabell som finns den 21 April. Då parar vi ihop 4 kvartsfinaler.

Jag lirar...

Postad 07 April 2008 - 19:56

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Jag lirar...

Men ska vi räkan om tabellen för dom dragit sig ur?
WO=5-0

Antagligen lär dom som vill gå till slutspel eftersom det redan nu är 3 avhopp (?)

Postad 07 April 2008 - 21:25

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Jag tycker att om man t.ex spelat över 1/2 eller 2/3 av matcherna så får de vara kvar och de resterande blir walk over, som statistiskt sett får sin kollumn i tabellen. 1 walkover = 2 poäng ingen förändring i ens målskillnad. Dock, har laget spelat mindre matcher skall de strykas helt.

Min åsikt i alla fall.

Postad 07 April 2008 - 22:54

hakanisvangen
  • hakanisvangen
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har nyss skaffat xbox live och gillar nhl 08 och har börjat lira lite vanliga rankade matcher. jag vill gärna spela nån liga eller turnering av nåt slag men vet inte alls hur systemet fungerar, ser ju på menyerna att man kan söka på ligor och så men jag förstår inte riktigt hur man går till väga.
Jag vore tacksam om någon hade lust att skriva och förklara lite hur man gör.
har sett att spelare har kontakt på forum och och spelar ligor ihop och så, de verkar grymt kul.

tacksam för svar :wacko:

Postad 08 April 2008 - 07:27

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
jag lirar om jag får ihop poäng nog!...

marcuspresident

Postad 08 April 2008 - 09:07

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
erkänn Topper Harley att du körde classic knappar igår när vi motionsspelade igår! Annars har du ett sikte i ditt finger som är övermänskligt...

marcuspresident

Postad 08 April 2008 - 09:34

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jasså Marcus tror att Topper spelar Classic? Är du en syndare Topper?

Jag har många gånger fått anklagelser från Spuute angående att jag skulle köra Classic, något jag bestämt förnekar gång på gång. Gått så långt att Spuute hotat med att komma till min dörr och kräva kontroll av min utrustning.

Postad 08 April 2008 - 10:09

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Jag har många gånger fått anklagelser från Spuute angående att jag skulle köra Classic, något jag bestämt förnekar gång på gång. Gått så långt att Spuute hotat med att komma till min dörr och kräva kontroll av min utrustning.

Haha din luriga fan, en mörk, hemsk och regning dag knackar jag på din dörr...... ooooh... kusligt värre...
Vafan håller du hus ? du är inte på msn ju

Postad 08 April 2008 - 10:47

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
En stillsam fundering. Rankingen i ligan under kolumnen Rank är det tabellplaceringen man har eller vad är det egentligen. För den stämmer inte med tabellen på ligans hemsida...Kan vara bra och veta när det drar ihop sig till slutspel...

marcuspresident

Postad 08 April 2008 - 11:59

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Jag har nyss skaffat xbox live och gillar nhl 08 och har börjat lira lite vanliga rankade matcher. jag vill gärna spela nån liga eller turnering av nåt slag men vet inte alls hur systemet fungerar, ser ju på menyerna att man kan söka på ligor och så men jag förstår inte riktigt hur man går till väga.
Jag vore tacksam om någon hade lust att skriva och förklara lite hur man gör.
har sett att spelare har kontakt på forum och och spelar ligor ihop och så, de verkar grymt kul.

tacksam för svar :wacko:

Angående ligor har vi helt enkelt skapat en liga här på forumet. Varje liga har ett unikt namn och eventuellt ett lösenord. Antingen att du hakar på i ett forum där en liga startar upp eller att du skapar en egen och bjuder in dina vänner.

Visst intresse har uttryckts i forumet att vi ska starta om denna ligan efter stundande slutspel, om det blir så återstår att se men då är du naturligtvis välkommen att vara med.

Är du sugen på matcher är det bara att adda några av oss hockeynördar och utmana oss:)

Postad 08 April 2008 - 15:56

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

erkänn Topper Harley att du körde classic knappar igår när vi motionsspelade igår! Annars har du ett sikte i ditt finger som är övermänskligt...

marcuspresident

Jag kan erkänna att det var en rolig match, att du spelade tokfult (som amerikanarna brukar göra) :wacko:
MEN
ingen classic här inte, har inte fallit mig in sen ea tog fram skillsticken.

Kul match ändå, gärna någon mer igen.
Kul att inte spela med San Jose.

Nope inga synder.
Har faktiskt inte ens prövat med classic, varesig 07 eller 08

Postad 08 April 2008 - 16:53

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag spela gärna fler matcher TopperHarley! Och jag förstår att du tycker det är skönt att inte spela med SanJose för de är ju ett "självspelande piano" och när du inte är SanJose får du ju spela själv...match ikväll efter Champions league?!

marcuspresident

PS. sätt på Headsetet så man kan psyka...

Postad 08 April 2008 - 19:04

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Jag spela gärna fler matcher TopperHarley! Och jag förstår att du tycker det är skönt att inte spela med SanJose för de är ju ett "självspelande piano" och när du inte är SanJose får du ju spela själv...match ikväll efter Champions league?!

marcuspresident

PS. sätt på Headsetet så man kan psyka...

Hahahaha, dina psykningar är ju skrattretande löjliga, nu får du vässa till dig lite :)

Postad 08 April 2008 - 19:19

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Hahahaha, dina psykningar är ju skrattretande löjliga, nu får du vässa till dig lite :)

De är sofistikerade och inte bara okvädesord från botten av ****t!...

Postad 08 April 2008 - 21:46

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

De är sofistikerade och inte bara okvädesord från botten av ****t!...

Sofistikerade MY ASS!

Postad 08 April 2008 - 21:49

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
nhl nudå!!!???

Postad 09 April 2008 - 13:53

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Oj oj oj, vilken match mellan Vancouver och Buffalo igår kväll.
Vancouver började bäst i matchen och öste skott på mål första halvan av första perioden. Buffalo arbetade dock in sig starkt och tog över matchen. I tredje perioden stog matchen och vägde vid ställningen 2-2, tryckte buffalo in 3-2. Vancouver kvitterade dock omgående. Med strax över minuten kvar så tog åter Buffalo ledningen och så säkra ut att ta hem segern. Med 40 sekunder kvar så vinner Buffalo en viktig tekning på defensiva blå, åker hemåt för att säker behandla puck och vänta ut en seger mot Vancouver. Backen får dock lite problem med den jagande forwarden och fastnar bakom mål, Vancouver´s forward lyckas få tag på fucken och göra mål köksvägen med en puck som stutsade på målvaktens benskydd och in i mål.

Matchen går till förlängning.

I förlängningen så skapar båda lag ett flertal möjligheter. Matchen ser ut att gå mot straffar, då lyckas en Vancouver forward bryta sig fri och avgöra matchen med 8.2 sekunder kvar.

Grymt kul match, tack Spuute/bbbiiiw

Postad 09 April 2008 - 14:23

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Oj oj oj, vilken match mellan Vancouver och Buffalo igår kväll.
Vancouver började bäst i matchen och öste skott på mål första halvan av första perioden. Buffalo arbetade dock in sig starkt och tog över matchen. I tredje perioden stog matchen och vägde vid ställningen 2-2, tryckte buffalo in 3-2. Vancouver kvitterade dock omgående. Med strax över minuten kvar så tog åter Buffalo ledningen och så säkra ut att ta hem segern. Med 40 sekunder kvar så vinner Buffalo en viktig tekning på defensiva blå, åker hemåt för att säker behandla puck och vänta ut en seger mot Vancouver. Backen får dock lite problem med den jagande forwarden och fastnar bakom mål, Vancouver´s forward lyckas få tag på fucken och göra mål köksvägen med en puck som stutsade på målvaktens benskydd och in i mål.

Matchen går till förlängning.

I förlängningen så skapar båda lag ett flertal möjligheter. Matchen ser ut att gå mot straffar, då lyckas en Vancouver forward bryta sig fri och avgöra matchen med 8.2 sekunder kvar.

Grymt kul match, tack Spuute/bbbiiiw

Jag såg den grafiskt den var lika spännande dä :-)
Verkar som Spuute/bbiiw som han så drygt själv påstår kan avgöra precis när han vill, han liksom bara väntar ut matcherna han har gjort likadant med mig...kattens lek med råttan...jag ska nog få den där katten att fastna med svansen i råttfällan...

marcuspresident
PS. wade ursäkta mig för igår men det blev försent att vänta på att din hund skulle skita...

Har fortfarande inte fått svar om placeringsranken på ligan via EA stämmer med intjänade poäng? eller är det awades tabell som gäller?

marcuspresident

Postad 09 April 2008 - 14:35

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Marcus, Tabellen via EA är fel. Rimligtvis stämmer Wade´s bättre. EA räknar med matcher som brutits av en eller annan anledning. Korrigerats hos Wade.

Postad 10 April 2008 - 08:22

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Äntligen täppte man till truten på Spuute med en härlig 3-2 seger :D
Hur gick det i tennismatchen mot DaBratt då?!?!

marcuspresident

Postad 10 April 2008 - 08:34

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Äntligen täppte man till truten på Spuute med en härlig 3-2 seger :D
Hur gick det i tennismatchen mot DaBratt då?!?!

marcuspresident

Haha, tänkte att jag skulle låta dig vinna en match iaf..

Tennis mot bratt gick väl som de gick.. Det räcker ju med att fanskapet till på framsidan på ett ###### spel så blir han kung på det. SÅ JÄVLA TRÖTTSAMT! :)

Förresten så ligger mitt xbox360 uppe på en annons här på minhembio, så kolla in den vettja :D

Postad 10 April 2008 - 09:45

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Förresten så ligger mitt xbox360 uppe på en annons här på minhembio, så kolla in den vettja :D

Hur många xbox360 har du egentligen?!...

Postad 10 April 2008 - 10:40

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Hur många xbox360 har du egentligen?!...

5st, 3st ps3, 1 wii 2st ds å 5st psp

Postad 10 April 2008 - 10:52

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
har du en affärsrörelse?!
Jag skulle behöva en kabel så att jag kan koppla min xbox till min dataskärm(dvi-utgång)

marcuspresident

Postad 10 April 2008 - 10:55

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

har du en affärsrörelse?!
Jag skulle behöva en kabel så att jag kan koppla min xbox till min dataskärm(dvi-utgång)

marcuspresident

Hahaha, nej jag var ironisk :D

Postad 10 April 2008 - 10:57

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
men det är ju jag som är den ironiska generationen...

Du hade faktiskt två 360 ute på marknaden så helt ironisk var du inte! Lite sanning ligger det alltid i ironin... :D

Postad 10 April 2008 - 11:03

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

men det är ju jag som är den ironiska generationen...

Du hade faktiskt två 360 ute på marknaden så helt ironisk var du inte! Lite sanning ligger det alltid i ironin... :D

nej, om du hade varit läskunnig så hade du sett att det var 1st 360 å 1st äldre modellen av xbox..

Postad 10 April 2008 - 11:13

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Pluttitesser!!!

Du är bara sur för att jag spöade dig igår, när jag avgjorde men en snygg tunnel på din alltför kobenta målvakt...

Postad 10 April 2008 - 11:15

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Pluttitesser!!!

Du är bara sur för att jag spöade dig igår, när jag avgjorde men en snygg tunnel på din alltför kobenta målvakt...

Haha, du har fortfarande inte förstått att jag lät dig vinna? :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.