Haha..låter mer som att det blir en sjukskrivning nu
Hehe.. ja kanske det, om jag nu inte redan vore student så, saken är biff
men varför ska spelbutiken dröja så med spelet? Suck.. bara söndag idag ju.... en lång Söndag...
//najkks
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 22 February 2009 - 11:16
Hehe.. ja kanske det, om jag nu inte redan vore student så, saken är biff men varför ska spelbutiken dröja så med spelet? Suck.. bara söndag idag ju.... en lång Söndag... //najkks Postad 21 June 2009 - 09:46
Haha ja Postad 22 June 2009 - 19:32
Nastycrew: jag är på, kommer dock inte in förrän efter midnatt... Kanske lite sent?
Postad 29 October 2009 - 14:36
I don´t get it, vad är det roliga i det här spelet. Jag står med min ärtbössa mot tanks, raketgevär och liknande. Enda sättet att komma vidare är att ta healingsprutan i handen och gå rätt mot dom. Sen är det väl nån teammate som slår ut den men först då jag står där. Jefla ärtbössa, annat kan man nog göra än spela detta ****spel
Postad 26 October 2011 - 11:50
Jag tog och stoppade in det här spelet i PS3:an igårkväll och sprang ut på nätet och körde. Jag insåg ganska direkt att folk kör inte BC2 längre för att vänta på BF3, utan folk spelar BC1
Det var inte problem att hitta fulla servrar.. jag vart rätt förvånad :-) Postad 27 October 2011 - 12:09
Då är mysteriet löst.. dom flesta BC2 spelarna har alltså suttit o nött BC1
Postad 27 October 2011 - 12:11
De kan inte va så att de dragit ner så mkt på BC1 servrar så de fylls per automatik
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |