Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 16 March 2009 - 11:35
Postad 16 March 2009 - 11:54
Sorry för OT, men jag måste bara säga att jag har läst "klant-tråd" sen denna tråd skapades, men inte reflekterat över vad den egentligen handlar om förrens idag
hahah!!
Postad 16 March 2009 - 11:56
Du verkade tröttna rätt kraftigt på mig igår när jag dödade dig hela tiden, fast jag spelade dåligt som fan.
Jag var bara ute efter poäng. Jag var fruktansvärt trött igår också. Har haft besök av killen hela helgen
Vi var tvungna att gå upp tidigt också. Hade litet saker vi skulle göra. Jag vet. Tycker om att skylla från mig.
Är van vid galna ryssar och spanjorer som mer än gärna dödar sig själva (och även andra i samma lag).
Postad 16 March 2009 - 15:32
Ett tips om ni skulle möte fler clowner likt getterna i bodycount......skjut deras bottar....det går att knäppa dem utan att riskera allt för mycket och då kan ju snubbarna sitta och campa i basen bäst de vill
![]()
Denna veckan åker damen till Kanarieholmarna så nu ska det banne mig bli spela av.....iofs så kan St Patrick´s Day och grönt öl samt Sisters of mercy-konsert sätta käppar i hjulet istället.....
lättare sagt än gjort de satt 2 snubbar på ovan våningen 3 fasta bottar sen 4 som de själv satt ut c4 i dörröppningen och i trappan vi kom in en gång å då kom det granater i trappan
desutom så hade de blockat assoult så man kunde inte satsa på självmords mission
Postad 16 March 2009 - 15:38
lättare sagt än gjort de satt 2 snubbar på ovan våningen 3 fasta bottar sen 4 som de själv satt ut c4 i dörröppningen och i trappan vi kom in en gång å då kom det granater i trappan
desutom så hade de blockat assoult så man kunde inte satsa på självmords mission
Hahaha, vilka djefla nollor!
Redigerat av BrittBastard, 16 March 2009 - 15:38.
Postad 16 March 2009 - 15:48
Hahaha, vilka djefla nollor!
sen ska vi inte vara alt för taskiga de spelade väldigt bra när det gällde att skydda saker förutom C&H där de var tvungna att dela upp sig för att hålla 2 punkter
Postad 16 March 2009 - 18:07
Fast de fasta turrets brukar man ju kunna komma åt utan några större problem....
Postad 16 March 2009 - 18:10
Fast de fasta turrets brukar man ju kunna komma åt utan några större problem....
du ger dig inte
vi försökte jag lovar vi stod ju inte direkt å bara tittade l2ickard lyckades få ihjäl 1 under de 5 minuterna å jag inga
Postad 16 March 2009 - 18:42
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 March 2009 - 18:43.
Postad 16 March 2009 - 19:01
Att komma åt någon inne i ISAs bas på Blood Gracht skulle jag vilja påstå är omöjligt. Enda sättet att komma åt någon där inne skulle isåfall vara att skjuta in raketer eller lyckas hitta nån vantage point med snipern - men man kan sitta helt skyddad där inne, samma sak på HGH-sidan. Skulle man lyckas ruscha in så är man ändå en sittande anka.
tack morlock
Postad 16 March 2009 - 19:12
Postad 16 March 2009 - 19:13
Jag har iofs fortfarande inte pratat om att försöka ha ihjäl en gubbe utan vad jag föreslog var att skjuta på motståndarens turrets som står där från början i basen....de ser man ju från andra sidan banan......om de nu inte är borttagna i b c......
Men frågan är vad det skulle hjälpa oss?
Postad 16 March 2009 - 19:17
Ger inte det en poäng att skjuta en turret.....
det ger en killpoäng, men dock ger det ingen lagpoäng som gör att man vinner BC
Postad 16 March 2009 - 19:17
Det ger dig personligen en poäng, men ingen poäng som hjälper laget att vinna.Ger inte det en poäng att skjuta en turret.....
EDIT: kerren är snabb!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 March 2009 - 19:17.
Postad 16 March 2009 - 19:20
Det ger dig personligen en poäng, men ingen poäng som hjälper laget att vinna.
EDIT: kerren är snabb!
hehe jag ligger i träningsläger för att kunna matcha dig i killzone trådarna
Postad 16 March 2009 - 21:56
Hör av er:)
Postad 16 March 2009 - 22:07
tjo boys, vet att det är väldigt sent och så men ni är inte sugna på en 5vs5 match ikväll ?
Hör av er:)
utmana på bara 22.30 låter kanon om ni skyndar er
Postad 16 March 2009 - 22:18
done and done, fast det vart 22.45 pga klockanutmana på bara 22.30 låter kanon om ni skyndar er
Postad 16 March 2009 - 23:07
Postad 16 March 2009 - 23:08
"Nu vet jag varför de är så högrankade, de kör ju med raketer hela laget!"
Haha.
Postad 16 March 2009 - 23:10
var det någon av dem som sa så?Kul det här med att kunna lyssna på sina fiender.
Haha.
i så fall kom det från rätt röv
Postad 16 March 2009 - 23:12
Om ni vill så gärna med FF på och en annan bana, vi glömde sätta på FF =/
Och det han sa tror jag var " nog för att de är högrankade men palla spela med rockets hela tiden " eller nått i den stilen
Redigerat av jimmybring, 16 March 2009 - 23:13.
Postad 16 March 2009 - 23:12
Var när vi attackera på S&D tror jag, eller om det var när vi tog ut deras assassination-mål strax innan.var det någon av dem som sa så?
i så fall kom det från rätt röv
ISA-bössa och granater är allt man behöver.
Postad 16 March 2009 - 23:13
Kul det här med att kunna lyssna på sina fiender.
Haha.
Haha.. Var ju bara jag som plockade fram dem spec. för att ha ihjäl assasination målet, vilket jag också lyckade med. Fick dock springa efter honom genom hans egen bas men till slut boosta jag ifatt honom... Vet ju sen förra rundan att de alltid lyckas tränga in sig i ett litet trångt hörn nära basen när det blir assasination.
Sen vart det att jag hade den kvar när det är sd i det trånga rummet, kan vara bra att skjuta emot trappan där de springer upp. Sen vart jag utloggad så hann inte byta tillbaka till min sabotör.
Ah FF var inte på jag som faktiskt smög med min rpg, dock borde jag förstått det när einhaerjar fick en raket rakt i ryggen.
Redigerat av frass3, 16 March 2009 - 23:16.
Postad 16 March 2009 - 23:16
Var när vi attackera på S&D tror jag, eller om det var när vi tog ut deras assassination-mål strax innan.
ISA-bössa och granater är allt man behöver.
ja jag kör oxå isabössan rakt igenom
Ok 1-6 förlust alltså men vi gjorde ett bra jobb på första misionet. Om man analyserar deras taktik så verkar den ha varit att köra mycket med assaultgubbar som springer snabbt och skadar mycket. Något vi borde ta efter. Sen var de ju alla maxrang och bra rankade samt en mer men vi stod inte riktigt någon chans.
Så skrev level om matchen så de verkar få en konstig uppfattning av oss men det kan ju ha med att frasse är överallt hela tiden:p
Postad 16 March 2009 - 23:17
EDIT: Level? Är BiB från level? Måste vara en annan match de snackar om då det inte blev 1-6 och vi var inte en mer.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 March 2009 - 23:19.
Postad 16 March 2009 - 23:21
Ja märkte att FF var avstängt efter typ halva matchen, kan ju vara bra att kolla upp innan så man slipper vara onödigt försiktig med granaterna. Haha.
EDIT: Level? Är BiB från level? Måste vara en annan match de snackar om då det inte blev 1-6 och vi var inte en mer.
level7 var 8vs8 matchen igår du var kanske inte med då?
Postad 16 March 2009 - 23:22
Vad jag vet är det väl bara jag å ev. l2ickard som plockar fram assulten när det närmar sig SR å assasination å på några få banor SD.Så skrev level om matchen så de verkar få en konstig uppfattning av oss men det kan ju ha med att frasse är överallt hela tiden:p
Postad 16 March 2009 - 23:22
Jahaja, jo den var jag med på.level7 var 8vs8 matchen igår du var kanske inte med då?
Postad 16 March 2009 - 23:25
Vad jag vet är det väl bara jag å ev. l2ickard som plockar fram assulten när det närmar sig SR å assasination å på några få banor SD.
kan ju vara så att de tror man är assoult bara för att man har boost
Postad 16 March 2009 - 23:27
Bra spelat allihopa!
Postad 16 March 2009 - 23:28
kan ju vara så att de tror man är assoult bara för att man har boost
Det är sant, kör ju alltid boost till min sabotör med. Börjar dock sakna c4 lite, men tror boosten genererar mer kills.
Postad 17 March 2009 - 08:09
Nice att ni vann igår igen!
Dags för en eller flera klanmatcher med valor som insats ikväll tycker jag!
Skulle smaka godis att gå om Playzone i klanrankningen.
http://www.killzone....kz_clan_id=1098
Redigerat av BrittBastard, 17 March 2009 - 08:17.
Postad 17 March 2009 - 13:21
Eller är det nån som lyckats se det?
Postad 17 March 2009 - 15:13
Jag tycker det är dåligt att man inte kan se kommande klanmatcher på killzone.com.
Eller är det nån som lyckats se det?
nepp inget jag lyckats hitta å jag har enorma problem att skicka utmaningar därifrån oxå då jag får felmeddelande att jag inte har rätt tidszon men har testat med allt ifrån GMT till GMT+3 ja jag vet vilken tidszon jag bor i men funkar inte det så får man försöka annat
Postad 17 March 2009 - 15:25
nepp inget jag lyckats hitta å jag har enorma problem att skicka utmaningar därifrån oxå då jag får felmeddelande att jag inte har rätt tidszon men har testat med allt ifrån GMT till GMT+3 ja jag vet vilken tidszon jag bor i men funkar inte det så får man försöka annat
Ok, så man måste alltså skicka utmaningar direkt från spelet, drygt.
Eller är det bara för kerren det inte funkar att skicka en utmaning via killzone.com?
Redigerat av BrittBastard, 17 March 2009 - 15:26.
Postad 17 March 2009 - 15:36
Ok, så man måste alltså skicka utmaningar direkt från spelet, drygt.
Eller är det bara för kerren det inte funkar att skicka en utmaning via killzone.com?
det är säkert bara mig det strular för men det var iofs inte så jobbigt att utmana från spelet man kunde göra mycket mer inställningar då oxå
Postad 17 March 2009 - 17:17
Postad 17 March 2009 - 17:21
Jag kunde inte heller utmana från killzone.com utan var tvungen till gå via spelet. Hade också nå tjaffs om tidszon.
då är det fel med killzone.com skönt att veta
Postad 17 March 2009 - 19:10
Vi i Level7 utmanar er som vill till en 8 vs 8 match på egen stängd server kl 21. Vi spelar tre banor och får se om vi kan stå upp bättre den här gången.
Servern kommer heta: L7HEAT och ha lösen: HEAT
Vi i L7 spelar som helghast så får ni spela som ISA. Vilka banor det blir vet jag inte än och bestämmer det när jag sätter upp servern kl 20:45 så att alla hinner komma in i god tid.
Hoppas det finns några sugna Hembiofixare som vill känna på hur det kan vara en dag på Helghan:).
Postad 17 March 2009 - 19:21
Brottarkungen från loadingklanen här.
Ni verkar populära (med tanke på inlägget ovan mitt). Vi har nekat er utmaning som låg klockan nio. Vi har haft lite motigt och har lite tunt med valor, faktum är att vi inte ens hade nog att acceptera.
Istället föreslår vi att ni joinar vår turnering klockan 22.00. Det är en turnering för åtta klaner med åtta man per lag. Hitills är vi fyra (playzone har också anmält sig), så det vore kanon om ni kunde. Det kostar inget att gå med men man kan vinna valor.
Obs! mr Bandoza, ni i L7 får hemskt gärna gå med också.
Postad 17 March 2009 - 19:27
Är det utslagning som gäller? Eller hur fungerar turneringen? Man anmäler sig på loading.se antar jag och är det valorpoints inräknat i fajten?
Postad 17 March 2009 - 19:36
Tro mig vi är också gröna vad det gäller den tekniska biten. Det är utslagning som gäller och jag kan tyvärr inte svara på rak arm när nästa runda är men antar att den är samma tid imorgon. Du behöver inte gå via vår sida eller nåt. Ingame finns det en turneringsmeny och där borde du hitta den bland "uppkommande turneringar". Det kostar som sagt inget att gå med och vinnaren får tio valor, tvåan fem och trean 1. Hade man kört med insatser så hade det blivit en pott av samtliga valor med 60% till ettan, 30% till tvåan och 10% till trean.Måste kolla med mina soldater men det låter frestande. Även fast vi är riktiga nybörjare på det här.
Är det utslagning som gäller? Eller hur fungerar turneringen? Man anmäler sig på loading.se antar jag och är det valorpoints inräknat i fajten?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
10 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?