Grand Theft Auto V (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
9
|
(23)
|
199:- | |
Grand Theft Auto V (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(29)
|
219:- | |
Grand Theft Auto V (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(44)
|
289:- | |
Grand Theft Auto V (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(41)
|
180:- |
GTA V [PS4] (573 inlägg)
|
9 år sedan |
Grand Theft Auto V [PS3] (359 inlägg)
|
11 år sedan |
Grand Theft Auto V [X360] (196 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 24 September 2013 - 08:16
Postad 24 September 2013 - 08:23
min favorit är oxå Franklin, gillar att man måste jobba sig till toppen och sen är han ganska cool. Michael är redan ganska tät och Trevor är bara äcklig..Vilken är din favoritkaraktär, känns som att spelet egentligen borde handla om Franklins väg upp i branschen, dom andra bryr jag mig faktiskt inte så mycket om rent känslomässigt. Har bara kommit till mission 17 så kanske ändrar sig med tiden, hoppas verkligen att Franklin får större och större roll i spelet, tycker Trevors uppdrag är lite halvdryga med mycket pang-pang även om vissa har varit roliga
På sätt och vis kan jag förstå att det hade varit extremt tröttsamt att bara spela med en karaktär rakt igenom, spelet blir rätt varierande även om man inte kan knyta känslor till alla karaktärer.
Redigerat av MikeVKR, 24 September 2013 - 08:24.
Postad 24 September 2013 - 08:54
Har haft lite otur när det gäller mina fordon, bilar som jag haft i garaget är plötsligt borta trots att jag sparat, och sen igår skulle jag backa ut 2st bilar för att göra mer plats..vänder ryggen till för att köra in en mc och plötsligt är båda bilarna borta trots att jag hade dom på uppfarten..tänker inte lägga en krona på trim o dyl mer..det blir att sno kompletta bilar.
Det där är tydligen en känd bugg för Rockstar som jobbar på att lösa det. Jag har även problem att jag hela tiden har olika kläder på mina karaktärer, även fast jag köpt dyra kostymer så försvinner dom, framförallt när man switchar karaktärer men kan även ha andra kläder när jag sparat och sen kommer tillbaka.
Man kan även vakna upp i sängen fast man sparat på ett helt annat ställe.
Postad 24 September 2013 - 08:59
Jag switchade från Franklin till Michael (som då var i Trevors husvagn) och när jag kommer ut möts jag av en rejäl smäll! Då är det Trevor som står i dyngfyllan och kastar handgranater på gården!
Postad 24 September 2013 - 08:59
Typ 4-5 minuter... ?Fan vad lång tid det tar att installera GTA V då
Postad 24 September 2013 - 09:07
ja det råkar jag oxå ut för hela tiden, varje gång man sparat för att sedan stänga av spelet,sen när man slår på spelet igen så har karäktärerna nya kläder på sig..men annars är där nog inte mycket att klaga på..grymt spel förövrigtDet där är tydligen en känd bugg för Rockstar som jobbar på att lösa det. Jag har även problem att jag hela tiden har olika kläder på mina karaktärer, även fast jag köpt dyra kostymer så försvinner dom, framförallt när man switchar karaktärer men kan även ha andra kläder när jag sparat och sen kommer tillbaka.
Man kan även vakna upp i sängen fast man sparat på ett helt annat ställe.
Postad 24 September 2013 - 09:31
Postad 24 September 2013 - 09:40
aha det förklarar ju sakenAtt de byter kläder är ingen bugg. Det är för att visa att de går och lever sitt egna liv medan du styr någon annan.
Postad 24 September 2013 - 11:36
Att det inte är en bugg är jag medveten om, kläderna finns ju kvar i garderoben...Att de byter kläder är ingen bugg. Det är för att visa att de går och lever sitt egna liv medan du styr någon annan.
Är det därför bilarna försvinner ur husgaraget ibland med då kanske?
Postad 24 September 2013 - 11:56
Var med om exakt samma första gången jag var i huset.Råkade ut för en lite rolig bug igår när jag spelade =)
Postad 24 September 2013 - 11:58
Postad 24 September 2013 - 12:01
http://www.neogaf.co...ad.php?t=684545
Angående bilbuggen:
"We have received some reports about problems with cars and garages, particularly after upgrading and then completing a mission, and are looking into this now," explained Rockstar. "Unfortunately, we do not currently have a workaround to recover a car if it is missing."
While Rockstar is still investigating the cause of this issue, the developer stated that it thinks this may occur if you drive another character's personal vehicle. "In the meantime, please try to avoid parking a car in a garage, driving one already in a garage, or getting in a default vehicle, when playing as a character other than the one with your upgrades."
Redigerat av Zoiler, 24 September 2013 - 12:12.
Postad 24 September 2013 - 12:20
De kommer att gå ner ganska snabbt efter de nått toppen. Om du laddar om spelet så får du inte lika hög utdelning (typ hälften) dessutom.
Vad menas med ladda om? Om man slutar spela efter aktieköpet och säljer dessa nästa gång man spelar?
Postad 24 September 2013 - 12:23
Tycker att det är lite tråkigt om de inför det.Verkar som att det kommer att gå att köpa virtuella pengar för riktiga pengar online:
Det ger ju inte alla samma förutsättningar, trots att det gör det ändå
Redigerat av MartinAberg, 24 September 2013 - 12:23.
Postad 24 September 2013 - 12:40
Nej nej, om man spelar om uppdraget tror jag. Det är vad jag läste iaf, inte provat själv.Vad menas med ladda om? Om man slutar spela efter aktieköpet och säljer dessa nästa gång man spelar?
Postad 24 September 2013 - 13:03
ja det råkar jag oxå ut för hela tiden, varje gång man sparat för att sedan stänga av spelet,sen när man slår på spelet igen så har karäktärerna nya kläder på sig..men annars är där nog inte mycket att klaga på..grymt spel förövrigt
Jag har blivit av med detta då jag har börjat med "quicksave" via telefonen....#Tips
Postad 24 September 2013 - 13:23
Finns det någon fördel med att åka till sitt hem för att spara hela tiden? Jag sparar via telefonen hela tiden.
Postad 24 September 2013 - 13:40
Kom på en sak till som hände igår, detta är helt sjukt!!
Jag switchade från Franklin till Michael (som då var i Trevors husvagn) och när jag kommer ut möts jag av en rejäl smäll! Då är det Trevor som står i dyngfyllan och kastar handgranater på gården!
Bytte till Trevor som stog på en bro som går över akvedukten (eller vad det heter) och som precis hade lyft upp en person ovanför sin skalle och kastade ner honom mot vattnet/betongen mitt på ljusa dagen. Bron låg princip downtown, samtidigt som Trevor sa något i stil med "little duckie aint gonna learn to fly until he tries his wings"
Redigerat av Guarana, 24 September 2013 - 13:41.
Postad 24 September 2013 - 13:51
Haha han är sjuk! Man vet aldrig vad man möts avBytte till Trevor som stog på en bro som går över akvedukten (eller vad det heter) och som precis hade lyft upp en person ovanför sin skalle och kastade ner honom mot vattnet/betongen mitt på ljusa dagen. Bron låg princip downtown, samtidigt som Trevor sa något i stil med "little duckie aint gonna learn to fly until he tries his wings"
Postad 24 September 2013 - 13:55
hur har jag kunnat missa detta..tack för tipsetJag har blivit av med detta då jag har börjat med "quicksave" via telefonen....#Tips
Postad 24 September 2013 - 14:36
min favorit är oxå Franklin, gillar att man måste jobba sig till toppen och sen är han ganska cool. Michael är redan ganska tät och Trevor är bara äcklig..
Trevor. Is. The. Shit.
Ja, det är ett spel och då får man tycka om personer som Trevor.
Postad 24 September 2013 - 14:47
Verkar som att det kommer att gå att köpa virtuella pengar för riktiga pengar online:
Angående bilbuggen:
ahh ännu ett pay to win spel
Postad 24 September 2013 - 15:13
Ja, det är ett spel och då får man tycka om personer som Trevor.
Ja, fast det är ju ett uppdrag som är lite väl over-the-top.
Och nej, jag pratar inte om när han visade pungen.
Postad 24 September 2013 - 15:51
Stod det möjligtvis en svart van från ett MC-gäng bakom Trevor?Bytte till Trevor som stog på en bro som går över akvedukten (eller vad det heter) och som precis hade lyft upp en person ovanför sin skalle och kastade ner honom mot vattnet/betongen mitt på ljusa dagen. Bron låg princip downtown, samtidigt som Trevor sa något i stil med "little duckie aint gonna learn to fly until he tries his wings"
Postad 24 September 2013 - 16:01
Well, shiiieeet. Min favorit är Franklin dock.
Postad 24 September 2013 - 16:15
Postad 24 September 2013 - 16:33
Franklin är min favorit också, främst för att han arbetar sig upp i spelet, från en simpel homie till annat
Postad 24 September 2013 - 16:45
Stod det möjligtvis en svart van från ett MC-gäng bakom Trevor?
Japp, snodde den och skulle ställa den i mitt garage men det gick inte med den van´en, får försöka hitta en likadan civil och pimpa den a´la A-team
Postad 24 September 2013 - 16:58
Vart ser man veckodagen är den korrekta i spelet?
För jag får inte ihop det alls.
Postad 24 September 2013 - 16:58
Vart ser man veckodagen är den korrekta i spelet?
För jag får inte ihop det alls.
Postad 24 September 2013 - 18:00
Stod det möjligtvis en svart van från ett MC-gäng bakom Trevor?
Japp, vet inte vad som hänt dessförinnan
Postad 24 September 2013 - 19:04
Fick vakta som en hök så att de inte råkade göra något våldsamt, men det gick fint.
Postad 24 September 2013 - 19:06
Ne vad som hänt innan vet jag inte heller, men jag skrattade gott vid den scenen...Japp, vet inte vad som hänt dessförinnan
Postad 24 September 2013 - 19:09
Lät mina grannflickor spela GTA V och de tyckte det var jättekul, en sexåring och en sjuåring. De fick köra lite bil försiktigt, och sen flyga en helikopter :-)
Fick vakta som en hök så att de inte råkade göra något våldsamt, men det gick fint.
Samma här. Dottern på 7 år fick hjälpa till att designa en bil i garaget och sen provköra den. Gick sådär.
Men som sagt var, gäller att ha koll på vad de hittar på när de går ut ur bilen.
Postad 24 September 2013 - 19:44
Postad 24 September 2013 - 20:18
Postad 24 September 2013 - 20:31
Var ute och skulle jaga älg när jag hör hur något morrar bakom mig! Vänder mig om och där står en puma (tror jag) som efter någon sekund hoppar på mig och biter ihjäl mig!
I GTA kan allt hända!
Postad 24 September 2013 - 21:19
Postad 24 September 2013 - 21:48
Förresten, det där med att pimpa bilar. Jag
Postad 24 September 2013 - 22:54
Är det ngn som vet hur man sätter en ny deafultbl för karaktärerna? Jag stal en fin Ferrari 458-lookalike för Michael, men varje gång jag hoppar över till honom så har han kört sin fula sedan till ngt ställe.
Det går ej att välja. Vad jag förstått.
Postad 25 September 2013 - 08:10
Postad 25 September 2013 - 08:19
Vyerna över staden när man kör på kvällarna är spektakulära och detaljrikedomen grymt bra. En liten teaser på vad next-gen konsollerna kommer att prestera när detta kommer ut där :-) Känns som man kör i en levande stad helt enkelt.
Angående karaktärerna så har du verkligen blandat ihop 3 st helt olika individer. Man får en liten känsla av filmen Heat i vissa uppdrag och överlag tycker jag att både story och sidouppdrag är väl genomförda. Både röster och musik håller toppklass. Skall bli riktigt kul när GTA online kommer igång.
Har någon här stött på någon haj?
Nu hoppas jag att Rockstar gör ett nytt Red Dead Redemption med den nya typen av grafik.
Postad 25 September 2013 - 08:21
Jag håller med i mångt och mycketMåste bara säga att jag är sjukt imponerad av grafiken för att vara en konsoll som är 8 år gammal. Oavsett om det är Xbox360 eller PS3 så har Rockstar verkligen krämat ut det sista ur dessa konsoller. GtaV visar precis det som spelet Black gjorde på vanliga Xboxen innan den gick i graven att det finns mycket kvar av de gamla konsollerna rent prestandamässigt att hämta.
Vyerna över staden när man kör på kvällarna är spektakulära och detaljrikedomen grymt bra. En liten teaser på vad next-gen konsollerna kommer att prestera när detta kommer ut där :-) Känns som man kör i en levande stad helt enkelt.
Angående karaktärerna så har du verkligen blandat ihop 3 st helt olika individer. Man får en liten känsla av filmen Heat i vissa uppdrag och överlag tycker jag att både story och sidouppdrag är väl genomförda. Både röster och musik håller toppklass. Skall bli riktigt kul när GTA online kommer igång.
Har någon här stött på någon haj?
Nu hoppas jag att Rockstar gör ett nytt Red Dead Redemption med den nya typen av grafik.
Inte så jättemånga som nämnt ljudet, men jag tycker ljudet är riktigt bra, speciellt explosioner!
Jag har blivit dödad av en haj
Postad 25 September 2013 - 08:31
hoppas jag medNu hoppas jag att Rockstar gör ett nytt Red Dead Redemption med den nya typen av grafik.
Postad 25 September 2013 - 08:40
Fan, jag missade vad man skulle göra i en Heist och nu ska jag ställa undan flyktbilen men vet inte vart jag ska ställa den för att jag vet inte vart Heisten ska ske.
Spoiler
Förresten, det där med att pimpa bilar. JagSpoiler
Postad 25 September 2013 - 10:10
Jag snodde också ett stridsflyg som trevor har i sin hangar
hur många plan kan man lagra i Trevors hangar?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V [PS4]
60 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?