Tack för tipset! Ska till Tuna Park om ett par dagar, så det blir att kolla med Gamestop då och se om de har kvar KZ4-bundles.Var in till Gamestop i Eskilstuna, Tuna Park. Där så dom (detta var i lördags), att dom har PS4 Killzone bundles (4600kr) kvar som man får vid release.
Om man endast vill ha konsolen så får dom in 80st. 83st på listan så man kan nog kanske få en sån om man bokar, är ju alltid nån bokare som bangar. 500kr deposition vill dom dock ha. Endast konsolen skulle kosta 4 lapp.
Var iofs ett par dar sen, men med lite tur kan det finnas några kvar, kolla upp om ni är sugna!
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 19 November 2013 - 12:53
Postad 19 November 2013 - 12:54
Bokade min konsol från CDON 7/11, funderar på att avboka min order från dom o lägga en hos amazon istället och spara lite pengar.
Vad tror ni, jag borde väl inte vara längre väntetid därifrån än hos CDON, kanske tom. kortare?
Fick mitt CoD Ghost idag iaf.
Jag är lite så att jag vill köpa från en fysisk butik tänk om man får problem då ska det skickas hit och
dit. Lättare att bara knalla in i butiken och så får dom fixa. Kan köpa från svensk nätbutik dock.
Postad 19 November 2013 - 16:51
Får se hur jag gör...
Hittar inte bundlen med KZ, camera & extra handkontroll på nån svensk webbutik?
Postad 19 November 2013 - 16:57
Jo så är det ju, men jag sparar MINST 700kr på att köpa det jag vill ha på amazon.
Får se hur jag gör...
Hittar inte bundlen med KZ, camera & extra handkontroll på nån svensk webbutik?
Hade också gärna köpt bundeln du suktar efter. Mest för att få kameran och en extra handkontroll direkt och med lite rabatt. Trist att de inte kommer till release här i Svedala.
Postad 19 November 2013 - 17:11
Postad 19 November 2013 - 19:01
Dock sa han att rykterna om att det inte kommer så många till jul, något som oroa mig lite. Vad tror ni andra om att få tag i en till julkapp?
// Sat
Postad 19 November 2013 - 19:16
Blir nog svårt om du ska köpa en via nätet då flertalet leverantörer är fullbokade en bit in till nästa år. Just nu är det nog störst chans att få tag i en konsol om du ställer dig och bankar på dörren hos din närmsta fysiska teknikbutik morgonen den 29:e.Dock sa han att rykterna om att det inte kommer så många till jul, något som oroa mig lite. Vad tror ni andra om att få tag i en till julkapp?
Glöm förresten inte bort att kolla Blocket/Tradera också. Lär ju vara överpriser där den första tiden, men du kan ju ha tur den vägen annars.
EDIT: Om du har kvar din bokning via Game är nog det bästa att ha kvar den, avvakta och hoppas att din konsol dyker upp innan Kalle Anka.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 19 November 2013 - 19:27.
Postad 19 November 2013 - 19:37
Får skicka ett mail.
Postad 19 November 2013 - 19:39
Postad 19 November 2013 - 19:55
Postad 19 November 2013 - 20:00
Postad 19 November 2013 - 20:32
Postad 19 November 2013 - 20:36
dessutom råder det brist på den!!
Postad 19 November 2013 - 20:39
Dustin höjt priset till 4490 dom med! Vilka svin svenska butiker är! Nästan så man ska bojkotta dom! Du får konsol 2 handkontroller kameran och ett spel på Amazon för 4800kr!!! Ocker!!!!
Det är ju ganska längesen som tex komplett höjde sitt pris. Jag bokade vid midsommar och tror de höjde i augusti typ. De hade väl då fått in så pass mycket bokningar att de insåg värdet i att höja några hundra. Tillgång och efterfrågan. Världen vi lever i. På vinst och förlust.
Postad 19 November 2013 - 20:56
Fattas bara en 250kr.
Postad 19 November 2013 - 21:15
Ser nu att CDON har höjt priset från 3989kr till 4490kr sen jag beställde... Blir ju smått snurrig, vad gäller igentligen?
Får skicka ett mail.
Priset du bokade är det som gäller, Har chattat med dem och frågat nämligen
Postad 19 November 2013 - 21:37
Blir nog svårt om du ska köpa en via nätet då flertalet leverantörer är fullbokade en bit in till nästa år. Just nu är det nog störst chans att få tag i en konsol om du ställer dig och bankar på dörren hos din närmsta fysiska teknikbutik morgonen den 29:e.
Glöm förresten inte bort att kolla Blocket/Tradera också. Lär ju vara överpriser där den första tiden, men du kan ju ha tur den vägen annars.
EDIT: Om du har kvar din bokning via Game är nog det bästa att ha kvar den, avvakta och hoppas att din konsol dyker upp innan Kalle Anka.
Jodå behåller min bokning hos dem, vet att MM i Umeå kommer att få in ett okänt antal konsoler den 15dec enligt dem själva. Ingen förhandsbokning gäller utan hänga på låset. Då man inte jobbar så långt därifrån är man nästan lite sugen på pröva lyckan...
// Sat
Postad 19 November 2013 - 21:52
Nu har jag iaf. avbokat på CDON och bokat på Amazon.uk istället.
En bundle med KZ, kamera & extra handkontroll.
Ett headset blutooth headset till PS4
Två olika stativ till kameran, det 'vanliga' samt ett för väggmontering.
Allt gick på 5512kr totalt ink. frakt.
Fick ju även avbeställa KillZone från WOW HD...
Har inte beställt från Amazon tidigare vad jag kan minnas. Tyckte det var lite konstigt att de inte frågade om det 3 siffriga säkerhetsnumret är man knappade in uppgifterna till VisaKortet? Nån som har lite erfarenhet av dom?
Postad 19 November 2013 - 22:06
Fan vad jag kluddar runt nu!
Nu har jag iaf. avbokat på CDON och bokat på Amazon.uk istället.
En bundle med KZ, kamera & extra handkontroll.
Ett headset blutooth headset till PS4
Två olika stativ till kameran, det 'vanliga' samt ett för väggmontering.
Allt gick på 5512kr totalt ink. frakt.
Fick ju även avbeställa KillZone från WOW HD...
Har inte beställt från Amazon tidigare vad jag kan minnas. Tyckte det var lite konstigt att de inte frågade om det 3 siffriga säkerhetsnumret är man knappade in uppgifterna till VisaKortet? Nån som har lite erfarenhet av dom?
Var det verkligen ett BT headset? funkar ju inte till PS4! Ännu!?
Enligt FaQ
ps4.jpg 26.94K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Zerokelvin, 19 November 2013 - 22:54.
Postad 19 November 2013 - 22:26
Postad 19 November 2013 - 22:34
Trodde jag hade beställt detta:
Men det var detta:
Vad fan är det jag har beställt?!
Hur kopplar man det?
Bifogad fil(er)
Postad 19 November 2013 - 22:46
Om man bokar från amazon då drar dem pengar direkt från visa kortet eller när det skickas?
Pengarna dras när de skickar, men pengar bör finnas på kontot före för de gör väl en reservering eller något.
Postad 19 November 2013 - 23:14
Ok, ytterligare nåt jag missat, vad är det för trams?!
Trodde jag hade beställt detta:
Men det var detta:
Vad fan är det jag har beställt?!
Hur kopplar man det?
Hehe.. Ja vad är det du har beställt!?
Nejdå skämt åsido.
Kan vara så att CDON helt enkelt har fel info?!
EX-03 är ett BT headset för PS3.
http://www.gioteck.c...-ps3/ex-03-ps3/
EX3R är ett nytt headset för PS4. Bara det att man kopplar in det med sladd. Se länken till Giotech nedan.
http://www.gioteck.c...setup-diagrams/
Hittar inget info om något headset på Giotech sida som heter EX-03R.
Finns lite sidor som har EX-03R dock. F-n jag vart inte klokare nu heller!!
Postad 19 November 2013 - 23:22
Redigerat av Unregistered2e6c7ec0, 19 November 2013 - 23:23.
Postad 19 November 2013 - 23:41
Kollade med Elgiganten i Västerås och de får in ex till förbokningar men inga överex att hoppas på. Enda som gäller där enligt säljaren är att vara först i kö på plats 29/11 kl 10.00 för att hinna få överex om du inte förbokat.
Konstigt frågade på min elgiganten och där har dom inte tagit förbokningar alls.
Postad 20 November 2013 - 00:21
Hehe.. Ja vad är det du har beställt!?
Nejdå skämt åsido.
Kan vara så att CDON helt enkelt har fel info?!
EX-03 är ett BT headset för PS3.
http://www.gioteck.c...-ps3/ex-03-ps3/
EX3R är ett nytt headset för PS4. Bara det att man kopplar in det med sladd. Se länken till Giotech nedan.
http://www.gioteck.c...setup-diagrams/
Hittar inget info om något headset på Giotech sida som heter EX-03R.
Finns lite sidor som har EX-03R dock. F-n jag vart inte klokare nu heller!!
Nä, lite lustigt, som sagt fler som har det...
Bifogad fil(er)
Postad 20 November 2013 - 07:44
Konstigt frågade på min elgiganten och där har dom inte tagit förbokningar alls.
Ja, det verkar som om det är väldigt olika till och med inom samma kedja! Jaja, tills Infamous kommer har man väl fått tag på en
Postad 20 November 2013 - 08:46
amazon UK har börjat med förberedelser
Ser att han håller på med min PS4, även din XBox One står framme för paketering! ;D
Postad 20 November 2013 - 11:12
Men Amazon ser ut att vara väl förberedda redan. Stor trave redan färdig att skickas.
Redigerat av andersos, 20 November 2013 - 11:13.
Postad 20 November 2013 - 13:29
Xbox wtf, hade ju bokat PS4
Men Amazon ser ut att vara väl förberedda redan. Stor trave redan färdig att skickas.
När beställde du?
Jag tog gratis frakt 3-10dagar, kändes bara onödigt att betala en 100-ing för 3-7dagar.
Expressfrakten blev ju runt 400kr och så brått har jag inte, får ju ändå inte den till releasen o
då kan det ju kvitta känner jag lite.
Postad 20 November 2013 - 14:02
Tog också gratis frakt. De brukar uppgradera gratis då det är dyrare grejer. Tyska Amazon har bara ett fraktalternativ för 5€, och de brukar också
uppgradera till DHL eller DPD.
Postad 20 November 2013 - 15:12
Postad 20 November 2013 - 15:32
Customers who place an order for this PlayStation 4 bundle from August 7 onwards will receive their consoles after release date but before Christmas
Postad 20 November 2013 - 16:22
Men menas det att den komme att skickas sen 29)
http://www.amazon.co...ils_o00_s00_i00
Postad 20 November 2013 - 17:19
Postad 20 November 2013 - 19:19
Är det nån typ av mobilversion av sidan? På den normala står det precis son ándersos skriver: före jul
såg med det nu skit också
Postad 20 November 2013 - 19:20
Jag beatällde denna nu
Men menas det att den komme att skickas sen 29)
http://www.amazon.co...ils_o00_s00_i00
Står numera att den ej är tillgänglig.
Postad 20 November 2013 - 19:53
Verkar som att vi som beställt Killzone bundle ifrån ginza får vänta till veckan efter.
"Hej
Den senaste informationen vi fått är att den kommer första veckan i December."
Dom låter även sjukt trötta på frågor ang PS4
Lite trist om man nu inte har en konsol den 29:e, men veckan efter är ändå okej för min del. Hellre det än "leverans någon gång efter nyår".
Postad 20 November 2013 - 20:49
Läste detta på Flashback:
Lite trist om man nu inte har en konsol den 29:e, men veckan efter är ändå okej för min del. Hellre det än "leverans någon gång efter nyår".
Jepp om inte sony är extra snabba med den bundle till ginza så kommer vi få den mellan 2a till 6e december
Postad 20 November 2013 - 21:25
Postad 20 November 2013 - 21:52
Ja, det kan man ju intyga.men abstinensen för att få spela lite är ju enorm redan nu
Postad 20 November 2013 - 22:14
Postad 21 November 2013 - 05:31
Postad 21 November 2013 - 07:06
Har ringt till några mm och enlgiganten i sthlm men dem hade inte några extra hemma. Jag vill hänga på låset men vet inte vart vet ni?
Vadå extra hemma? Dom vi väl inte hur många dom ska få än?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?