Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1

986 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 1 (PC) (PC-spel) 6 6.804878 (40) Inga priser
Battlefield 1 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6.6 (4) 199:-
Battlefield 1 (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9.235294 (16) 602:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PC) (PC-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 3.5 (1) Inga priser

Postad 24 February 2017 - 19:50

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Man väljer ju inte ett vapen som sänker ens KD bara för att 😋

Spelar iofs inte BF1 men så funkar jag i varje fall i de flesta MP-spel. Väljer ett vapen och kör med det till man är "klar", sen byter man till nästa... oavsett om det sänker k/D för vem bryr sig om den egentligen ??

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 February 2017 - 19:51.

Postad 24 February 2017 - 20:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Jag tycker det är kul när det går bra, och i alla fps (förutom bf serien, där poäng avgör om man hamnar högst upp) så hänger det kvar sen ungdomen att KD är det som visar om man är bra eller inte.

Postad 25 February 2017 - 10:59

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Vad fa*n... när jag flög innan, på  Monte Grappa, blev jag nerskjuten av ett attackplan... och då tyckte jag att jag hörde ljudet av ett star wars flyg när jag kraschade, dom där som är med på onda sidan, TIE fighter tror jag dom heter, lät som det här klippet mellan 0.16-0.27! Är det ett easteregg?!  :ph34r:  :huh:

https://www.youtube....h?v=TDDDgpLW2Ms

Bump... ngen annan som hört detta? 

Här uppkom det i vanlig markstrid med, när soldaten sprängs iväg:

https://youtu.be/uCYSl7dSXyI

Redigerat av Garrett, 25 February 2017 - 11:00.

Postad 25 February 2017 - 11:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Jag har hört det flera ggr,tolkat det som ett vanligt skrik när dom kastas iväg. Även om jag hör likheten.

Redigerat av SKIBBE, 25 February 2017 - 11:41.

Postad 25 February 2017 - 19:19

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

The screech of a TIE Fighter is a drastically altered elephant bellow.

Postad 28 February 2017 - 18:34

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 1
Nu kanske jag är sist på bollen... Men alltid stört mig på att det är så osmidigt att kasta ammo/HP puches. Då man måste släppa styrspaken och trycka på dpaden

Noterade precis att man kan sikta på en support och trycka "spot knappen" så requestar man ammo, eller om någon har Under 100hp så kan man kasta en pouch med spotknappen... 😋

Man lär sig något varje dag...

Redigerat av SKIBBE, 28 February 2017 - 18:35.

Postad 28 February 2017 - 19:31

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Nu kanske jag är sist på bollen... Men alltid stört mig på att det är så osmidigt att kasta ammo/HP puches. Då man måste släppa styrspaken och trycka på dpaden

Noterade precis att man kan sikta på en support och trycka "spot knappen" så requestar man ammo, eller om någon har Under 100hp så kan man kasta en pouch med spotknappen...

Man lär sig något varje dag...

Själv brukar jag köra de saker man behöver ha snabbaccess till på högra knappen, då är tummen mer eller mindre där och med ett lätt sidotryck så har man gjort jobbet. Bra med minor som assault eller med medpacks som medic eller appo som support. Brukar inte kännas som ett problem iallafall. Sedan som du säger med spotting knappen och små packs fungerar väldigt bra.. brukar slänga packs omkring mig som en dåre :P

Postad 01 March 2017 - 18:41

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
14e mars sägs 1a mappack släppas för premium och 28e för övriga

Postad 01 March 2017 - 18:55

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...shall-not-pass/

liten tjuvtitt på 2 av de nya banorna!

Postad 03 March 2017 - 21:08

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

449kr för premium pass & deluxe edition upgrade till PS4 är det bra pris eller skall man vänta?

Redigerat av Unregisteredc2d1da48, 03 March 2017 - 21:09.

Postad 03 March 2017 - 23:23

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

449kr för premium pass & deluxe edition upgrade till PS4 är det bra pris eller skall man vänta?

spelet är riktigt bra rent tekniskt och roligt i mindre doser (inget man nöter 5 timmar i streck). Saknar även innehål jämfört med föregångaren BF4... Men 449kr är ett riktigt bra pris på ett bra spel och all dess DLC...

Postad 04 March 2017 - 00:13

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

spelet är riktigt bra rent tekniskt och roligt i mindre doser (inget man nöter 5 timmar i streck). Saknar även innehål jämfört med föregångaren BF4... Men 449kr är ett riktigt bra pris på ett bra spel och all dess DLC...

Battlefield 1 var det första spelet jag köpet när jag skaffade mitt PS4 PRO tror det var i slutet av November förra året, har för mig att jag köpte

det för ca 500kr så om jag skall köpa premium paketet med så har man ju lagt ut ca. 950kr på ett spel, men tycker det är roligt, men det lär ju ta ett

bra tag innan dom släpper Premium pass billigare.

Postad 04 March 2017 - 10:36

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Brukar ju vara att man tjänar på köpa premium jämfört mot att köpa alla 4 DLC som ska komma separat. Sen får ju dom 2v tidigare så jag tyckte det var värt köpa premium iaf.

Postad 07 March 2017 - 14:02

Slaughterman
  • Slaughterman
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hej.

Jag har sökt på forumet/google men finner ej svar på nedan fråga:

Jag har BF1 till PC. Jag har problem med att spelet fryser 5-10 sekunder in game.

Det kan vara allt från sekunder till minuter mellan gångerna – och ibland inte alls.

Jag har prövat att uppgradera drivrutiner för GPU (R9 390 Nitro) samt CPU (Intel I5 2500K som är klockad till 3,4) och har 16GB RAM.

Jag kör på low 1920x1080.

Kan det vara CPU som är flaskhalsen? – men varför bara sporadiskt och inte på specifika banor/delar av banor?
Jag har bra ping så det är inte lagg.

Åsikter, tankar, frågor, teser och eventuella svar tas gärna emot =)

/Martin

Postad 07 March 2017 - 14:13

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Hej.

Jag har BF1 till PC. Jag har problem med att spelet fryser 5-10 sekunder in game.
Det kan vara allt från sekunder till minuter mellan gångerna – och ibland inte alls.

Jag har prövat att uppgradera drivrutiner för GPU (R9 390 Nitro) samt CPU (Intel I5 2500K som är klockad till 3,4) och har 16GB RAM.

Kan det vara CPU som är flaskhalsen? – men varför bara sporadiskt och inte på specifika banor/delar av banor?

/Martin

Din CPU klarar PRECIS minimum kravet.
GPU är strax under recomended
RAM är recomended.

Så bara att kika på det så,så är det din CPU som flaskar.

http://www.game-deba...e=Battlefield 1

Där kan du se själv var din setup lägger sig.

Postad 07 March 2017 - 14:23

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Hej.

Jag har prövat att uppgradera drivrutiner för GPU (R9 390 Nitro) samt CPU (Intel I5 2500K som är klockad till 3,4) och har 16GB RAM.

/Martin

Har du ramminnena i Dual channel eller Single Channel? Är du osäker på hur man kollar så kan du t.ex ladda ner CPU-Z och gå in på Memory fliken.

Jag kör allt på Ultra 1080p och hade dippar ner till 30fps, men när jag ändrade från 16gb Single Channel till 16gb Dual channel så hamnar jag aldrig under 60fps numera.

Testade alla konsolkommandon osv innan jag till slut hittade att flaskhalsen satt i mina RAM som var i Single channel.

Postad 07 March 2017 - 21:58

Slaughterman
  • Slaughterman
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Din CPU klarar PRECIS minimum kravet.
GPU är strax under recomended
RAM är recomended.

Så bara att kika på det så,så är det din CPU som flaskar.

http://www.game-deba...e=Battlefield 1

Där kan du se själv var din setup lägger sig.

Ok, tyckte bara att det var konstigt att det inte alltid fryser, men det kanske bygger på massor av omständigheter i spelet just då. Tack!

Har du ramminnena i Dual channel eller Single Channel? Är du osäker på hur man kollar så kan du t.ex ladda ner CPU-Z och gå in på Memory fliken.

Jag kör allt på Ultra 1080p och hade dippar ner till 30fps, men när jag ändrade från 16gb Single Channel till 16gb Dual channel så hamnar jag aldrig under 60fps numera.

Testade alla konsolkommandon osv innan jag till slut hittade att flaskhalsen satt i mina RAM som var i Single channel.

Kollade, jag kör DC redan, typsikt =) - Tack!

Postad 07 March 2017 - 22:04

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Ja låter ju märkligt att det inte går lika segt hela tiden.

Postad 08 March 2017 - 08:46

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag antar att du uppdaterat alla drivrutiner och att det endast är BF1 du har dessa problem i?

Postad 08 March 2017 - 09:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Du skulle väl kunna kolla load när du spelar? Borde ju ändras i och med hur spelet beteer sig.

Postad 08 March 2017 - 13:40

Slaughterman
  • Slaughterman
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Jag antar att du uppdaterat alla drivrutiner och att det endast är BF1 du har dessa problem i?

Jag spelar bara BF1 (just nu) så jag har inget att jämföra med =/

Du skulle väl kunna kolla load när du spelar? Borde ju ändras i och med hur spelet beteer sig.

I något speciellt program?

Postad 08 March 2017 - 13:55

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag spelar bara BF1 (just nu) så jag har inget att jämföra med =/

I något speciellt program?

Kolla i MSI Afterburner t.ex. Du kan ha siffror på skärmen samtidigt som du spelar också så ser du live.

Postad 13 March 2017 - 18:30

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Var på webhallen idag och där hade de ett spel på som var som modernt Wings. Roligt och snygg tyckte jag och flög omkring och dogfightade lite.

Det var tydligen inte Wings utan BF1 :D

Postad 14 March 2017 - 08:53

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Var på webhallen idag och där hade de ett spel på som var som modernt Wings. Roligt och snygg tyckte jag och flög omkring och dogfightade lite.

Det var tydligen inte Wings utan BF1 :D

Hahaha xD Och då är ändå BF1 sjukt oskönt på just flygningen enligt mig. Har spelat för mycket flygspel/flygsimulatorer för att kunna se nöjet i att flyga i BF1...

Postad 14 March 2017 - 08:55

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Jo det var ju ingen simulator :D

Postad 15 March 2017 - 13:51

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Då har man fått ladda ner och testa nya mappacket. Kändes som trevliga banor vid första anblicken. Lite mindre till ytan än dom flesta andra så det var väldigt actionfyllt.
Bara hoppas dom läggs in i vanliga rotationen också så man slipper välja antingen spela bara dom eller bara original

Postad 15 March 2017 - 14:45

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Då har man fått ladda ner och testa nya mappacket. Kändes som trevliga banor vid första anblicken. Lite mindre till ytan än dom flesta andra så det var väldigt actionfyllt.
Bara hoppas dom läggs in i vanliga rotationen också så man slipper välja antingen spela bara dom eller bara original

Sker väl först när alla har tillgång antar jag.

Postad 15 March 2017 - 16:38

Tryckvagen
  • Tryckvagen
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Premiumanvändare har tillgång till det 2 veckor före alla andra, men det måste ändå betyda att jag måste betala för expansionen sen ändå antar jag? Vi som har basspelet bara alltså.

Postad 15 March 2017 - 19:50

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Premiumanvändare har tillgång till det 2 veckor före alla andra, men det måste ändå betyda att jag måste betala för expansionen sen ändå antar jag? Vi som har basspelet bara alltså.

Ja det som är så värdelöst med bland annat Battlefield serien, de delar upp spelarbasen flera gånger om med alla betal DLC. Jag önskar att fler utvecklare satsande på andra saker att sälja men inte just sådant som splittrar spelarbasen.

Postad 15 March 2017 - 20:04

Tryckvagen
  • Tryckvagen
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Ja det som är så värdelöst med bland annat Battlefield serien, de delar upp spelarbasen flera gånger om med alla betal DLC. Jag önskar att fler utvecklare satsande på andra saker att sälja men inte just sådant som splittrar spelarbasen.

Antar att det kommer vara värt att skaffa premium om man planerar att spela alla DLCs, men vad kommer en singel DLC kosta?

Postad 16 March 2017 - 08:56

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Antar att det kommer vara värt att skaffa premium om man planerar att spela alla DLCs, men vad kommer en singel DLC kosta?

Vet ej vad en DLC kostar, men premium brukar vara prissatta betala för 3 få 4. Så 25% billigare.

Av erfarenhet så är ju ofta bas kartorna bäst och flest spelare har tillgång till dessa. I bf4 lirade jag nog 99% baskartor trotts premium.

Men varit lite kul nu med lite "uppdrag" för att låsa upp nya vapen. Även om vapnen man låser upp är mindre bra, så är själva jakten kul 😋

Postad 16 March 2017 - 10:58

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Om jag inte minns fel så låg ett singel dlctill bf4 på 150kr. Det blir billigare om man tänkt skaffa alla med premium. I 4:an fick man även förtur till servrar med kö om man var premium sedan fanns lite extra ester eggs.

Postad 16 March 2017 - 14:19

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

De flesta jag lirar med är casualspelare och de köper sällan alla kartpaket/DLC osv så känns oftast ovärt för mig själv att köpa premium. Hade jag haft lite fler PC krigare med mig så hade kanske läget vart annorlunda :)

Postad 19 March 2017 - 16:51

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Uppgraderat datorn nu med en 232gb ssd disk och lite annat... la bf1 på ssd, då jag vill kartorna ska ladda fortare, sen tänkte jag ladda ner bf4 på den andra HDD, D, men hur gör man för att ändra från att den laddar ner till hdd C? Måste den lägga sig där med?

Kanske fel del av forumet, men misstänker att kanske nån här gjort samma sak :P

Spelen i steam går ju välja vart man vill lägga spelen, men hittar inte det i origin.

Redigerat av Garrett, 19 March 2017 - 17:08.

Postad 22 March 2017 - 07:00

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Uppgraderat datorn nu med en 232gb ssd disk och lite annat... la bf1 på ssd, då jag vill kartorna ska ladda fortare, sen tänkte jag ladda ner bf4 på den andra HDD, D, men hur gör man för att ändra från att den laddar ner till hdd C? Måste den lägga sig där med?

Spelen i steam går ju välja vart man vill lägga spelen, men hittar inte det i origin.

http://manuals.plays...gs/storage.html

http://manuals.plays...dedstorage.html

Postad 22 March 2017 - 08:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Stör mig på att så fort man skall hantera en kulspruta i en tank eller på kartan så beter dom sig helt annorlunda mot hur man siktar med sitt vanliga vapen. Kan inte sätta fingret på vad, men upplevs lite som att det skulle vara mouse acc när man styr ett stationärt vapen. Har problem att träffa med allt utom AA vapnet.

När jag förväntar mig att det skall röra sig snabbt då bromsas aimet mot vanligt osv. Rör sig hackigt.

Kanske ska stimulera att vapnen är tröga i fordonen men är iaf sjukt svårt att träffa något även i stillastående.

Detta avser Xbox One.

Redigerat av SKIBBE, 22 March 2017 - 08:06.

Postad 22 March 2017 - 08:11

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Stör mig på att så fort man skall hantera en kulspruta i en tank eller på kartan så beter dom sig helt annorlunda mot hur man siktar med sitt vanliga vapen. Kan inte sätta fingret på vad, men upplevs lite som att det skulle vara mouse acc när man styr ett stationärt vapen. Har problem att träffa med allt utom AA vapnet.

När jag förväntar mig att det skall röra sig snabbt då bromsas aimet mot vanligt osv. Rör sig hackigt.

Kanske ska stimulera att vapnen är tröga i fordonen men är iaf sjukt svårt att träffa något även i stillastående.

Detta avser Xbox One.

Vet inte men kan inte säga jag upplever liknande dock har jag svårt o hitta ett bra vapen i övrigt med bra träffsäkerhet tycker många vapen är lika i hur de upplevs 

Postad 22 March 2017 - 08:14

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Vet inte men kan inte säga jag upplever liknande dock har jag svårt o hitta ett bra vapen i övrigt med bra träffsäkerhet tycker många vapen är lika i hur de upplevs

Okey, vilken klass tänker du på? Tycker jag hittat vapen som passar min spelstil på de flesta klasserna. Scout lirar jag sällan dock.

Postad 22 March 2017 - 12:57

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
Det är Medic och scout jag tänker på

Postad 22 March 2017 - 13:07

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Det är Medic och scout jag tänker på

På Medic började jag med Mondragon Sniper (2.5x). Och kände att det här är det bästa Medic erbjuder, 2.5x gör så att den även funkar i närstrid. Just nu kör jag Selbsloader Marksman (2.5x) men rekylen är värre, men fördel dmg per kula. (Orsak är att jag vill låsa upp Elite bara)
Men M1907 sweeper(1x) presterar jag bäst med i kd då kan jag spela som assault. Dvs när/medeldistans. Den har förvånansvärt bra accursy på långt håll tycker jag, samt låg Time to kill

Kör inte bayonett på några vapen för att få upp vapnet lite snabbare, kan vara avgörande i tighta situationer 😜

Scout har jag kört med med Russin Sniper (8x)
Men de flesta streamers kör väl SMLE Marksman som är riktigt vassa.

Gäller ju alltid att han koll på distansen med snipers för att vara i zoonen för 1 hit kills.

Redigerat av SKIBBE, 22 March 2017 - 13:09.

Postad 22 March 2017 - 17:57

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Va? Jag menar ju på PC :huh:  :P 

Postad 22 March 2017 - 18:10

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

http://www.windowsce...s-games-your-pc

Se bara till att Origin körs i Adminläge först.

Redigerat av masse70, 22 March 2017 - 18:11.

Postad 22 March 2017 - 18:28

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

http://www.windowsce...s-games-your-pc

Se bara till att Origin körs i Adminläge först.

Tack! Ska testa sen. :D 

Postad 22 March 2017 - 18:48

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Vad tror ni om Ammo 2.0 då?

https://www.reddit.c...and_whats_next/

Postad 22 March 2017 - 18:53

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

På Medic började jag med Mondragon Sniper (2.5x). Och kände att det här är det bästa Medic erbjuder, 2.5x gör så att den även funkar i närstrid. Just nu kör jag Selbsloader Marksman (2.5x) men rekylen är värre, men fördel dmg per kula. (Orsak är att jag vill låsa upp Elite bara)
Men M1907 sweeper(1x) presterar jag bäst med i kd då kan jag spela som assault. Dvs när/medeldistans. Den har förvånansvärt bra accursy på långt håll tycker jag, samt låg Time to kill

Mondragon och selbstlader ska ha samma damage, båda 54. Jag föredrar själv selbstlader mellan dom två, mest pga snabbare reload och större magasin annars är dom relativt snarlika. Jag kör alltid med opticalvarianterna då jag inte gillar nån zoom alls och dom funkar perfekt på alla avstånd typ.
Kan annars rekommendera nya RCS 1917. Den är riktigt grym med väldigt hög damage. Enda nackdelen är väl bara 6 skott i magget men enligt mig bästa vapnet i spelet annars 😎

Postad 22 March 2017 - 18:55

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Mondragon och selbstlader ska ha samma damage, båda 54. Jag föredrar själv selbstlader mellan dom två, mest pga snabbare reload och större magasin annars är dom relativt snarlika. Jag kör alltid med opticalvarianterna då jag inte gillar nån zoom alls och dom funkar perfekt på alla avstånd typ.
Kan annars rekommendera nya RCS 1917. Den är riktigt grym med väldigt hög damage. Enda nackdelen är väl bara 6 skott i magget men enligt mig bästa vapnet i spelet annars 😎

Asså, upplever att den har högre, kanske bättrat mitt aim 😝

Det mesta som inte är sprayvapen är svårt med gamepad tycker jag 😁

Redigerat av SKIBBE, 22 March 2017 - 18:55.

Postad 22 March 2017 - 19:41

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Asså, upplever att den har högre, kanske bättrat mitt aim 😝

Det mesta som inte är sprayvapen är svårt med gamepad tycker jag 😁

Klar fördel i absolut närstrid med lite automat om inte annat 😊

Postad 22 March 2017 - 23:29

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Va? Jag menar ju på PC :huh:  :P

haha sorry, vet inte varför jag trodde du menade PS4:an. Tänkte väl att du menade C och D som den inbyggda disken och extern disk, samt att du menade steam som PSN...  hjärnan är kopplad lite konstig ibland :P

Postad 22 March 2017 - 23:32

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

haha sorry, vet inte varför jag trodde du menade PS4:an. Tänkte väl att du menade C och D som den inbyggda disken och extern disk, samt att du menade steam som PSN...  hjärnan är kopplad lite konstig ibland :P

Ja... ibland skulle man behöva en Format C: när man börjar bli gammal  :ph34r:  :lol:

Postad 23 March 2017 - 07:21

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
https://youtu.be/Sa_AsRYlBOA

Fantastiska Dice. Inga tredjepartsservrar, inga egna servrar i flera regioner med mycket spelare vilket innebär mycket fler högpingspelare i Europa och på det en sämre hantering i nätkoden av högpingspelare 👏👏👏

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.