Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 10 April 2008 - 11:20

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
...och efter matchen mot marcuspresident så sålde han spelet. Ni har läst sagan om spuute och hans korta hockeyliv... :D

Postad 10 April 2008 - 11:32

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

...och efter matchen mot marcuspresident så sålde han spelet. Ni har läst sagan om spuute och hans korta hockeyliv... :D

Hahaha, kom in på xboxen nu då ditt fega as

Postad 10 April 2008 - 11:36

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Sitter på universitetet och påtar med min D-uppsats men efter fotbollen(Örebro- kalmar) ikväll kan jag komma in...och skriva färdigt sagan :D

marcuspresident

Postad 10 April 2008 - 11:37

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Sitter på universitetet och påtar med min D-uppsats men efter fotbollen(Örebro- kalmar) ikväll kan jag komma in...och skriva färdigt sagan :D

marcuspresident

Visst visst... fegis.. Jag sa till dig igår att jag ska åka upp till mina föräldrar i dalarna idag.. så skit it då, fegis

Postad 10 April 2008 - 11:40

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Finns det inget bredband i dalarna roflol

Ingen som vill spela i turneringen ikväll?!?!?

marcuspresident

Postad 10 April 2008 - 11:39

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Finns det inget bredband i dalarna roflol

Ingen som vill spela i turneringen ikväll?!?!?

marcuspresident

Jodå, det finns de allt.. Men du vet, jag har ett liv också.. åker inte till mina föräldrar i dalarna för att spela tv spel?

Postad 10 April 2008 - 11:49

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Vi kan lira nån match ikväll Marcus. Har ju spelat alla ligamatcher mot varandra men vänskapsmatcher är bra för att hålla formen.

EDIT: Ska damma av det bästa bollspelet vid namn PES6 nu sårhär på våren med. Kan vi lira när solen skiner. Tror mig sett dig spela det.

Redigerat av RealDaBratt, 10 April 2008 - 11:58.

Postad 10 April 2008 - 13:02

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Vi kan lira nån match ikväll Marcus. Har ju spelat alla ligamatcher mot varandra men vänskapsmatcher är bra för att hålla formen.

EDIT: Ska damma av det bästa bollspelet vid namn PES6 nu sårhär på våren med. Kan vi lira när solen skiner. Tror mig sett dig spela det.

Okej då vi kan lira lite ikväll men PES6 var ju assvårt jag har typ kört tre matcher har inte ens fått bollen över halva plan måste nog träna lite mot något sopdatorlag i bulgariska ligan :-)

amrcuspresident

Postad 11 April 2008 - 15:45

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Verkar trögt med att spela av sina matcher. Jag efterlyser spel mot Dallas, Colorado, Chicago och Detroit. PM gärna mig om att arrangera en speltid.

Postad 11 April 2008 - 16:00

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag kan spela från 21.000 både fredag och lördag kväll då ######r blir det hockeyorgie...om nu någon är inloggad...

marcuspresident

Postad 12 April 2008 - 09:14

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Har inte spelat på 2,5 vecka nu, får ursäkta mig, men jag har varit så jäkla trött på kvällarna dom senaste veckorna. Tänkte nog ta och spela lite ikväll, men det är ju Detroit på Canal+ vid 20.00 :)

Postad 12 April 2008 - 10:18

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
jag kanske kan spela ikväll. då ses vi kanske ikväll då bioberra...

marcuspresident alias new jersey

Postad 12 April 2008 - 12:17

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
OK jag har förlorat mot en Fransman som spelade med Classic. Det var droppen! Fått ett psykbryt och tänker nu bryta min skiva!

Nja kanske väntar till efter slutspelet...

Har match kvar mot Topper Harley, BioBerra och Soulmate om jag inte missminner mig. Vore gott att få avklarat dem innan 21:e.

Redigerat av RealDaBratt, 12 April 2008 - 12:18.

Postad 12 April 2008 - 22:23

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

OK jag har förlorat mot en Fransman som spelade med Classic. Det var droppen! Fått ett psykbryt och tänker nu bryta min skiva!

Nja kanske väntar till efter slutspelet...

Har match kvar mot Topper Harley, BioBerra och Soulmate om jag inte missminner mig. Vore gott att få avklarat dem innan 21:e.

BRYT DEN!!!!!!!!!!!!

Postad 13 April 2008 - 07:47

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
ledsen men jag somnade igårkväll med nhl08 påslaget så jag kunde inte spela :)

marcuspresident

Postad 14 April 2008 - 09:54

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Jag tycker att om man t.ex spelat över 1/2 eller 2/3 av matcherna så får de vara kvar och de resterande blir walk over, som statistiskt sett får sin kollumn i tabellen. 1 walkover = 2 poäng ingen förändring i ens målskillnad. Dock, har laget spelat mindre matcher skall de strykas helt.

Det är ingen som sagt sin åsik om detta. Personligen tycker jag det är bättre att stryka ett lag som t.ex endast spelat 8 matcher helt än att lägga in 25 WalkOver matcher. Och hur blir det om två lag som spelat få matcher skulle mötas men aldrig görs. Får bägge WalkOver vinst, bara en utav dem, eller ingen......

Helt klart är det att Torslanda = Philadelphia har dragit sig ur ligan. Tycker han skall plockas bort helt. Resultat strykas.

Nu har vi alltså en vecka kvar till slutspelet. Hoppas vi kan ligga i och få så många matcher som möjligt avklarade.

Postad 14 April 2008 - 10:04

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Vincent är ute ur ligan. Vi kan troligtvis konstatera att Ragge och Whillis dragit sig ur med vid detta laget. Har inte sett röken av dem på flera veckor.

Stryk Torslandas matcher. Gör det samma med Ragge (6 matcher) och Whillis (10matcher).
Lämna WO på Vincents matcher.

Vi har då alltså 8 slutspelslag. Det är inbördes ranking det handlar om nu:)

Postad 14 April 2008 - 10:17

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Försökte spela igår men det var ingen online, eller så gick det inte att få något svar från dom som var online. Jag vann en rankad match mot någon okänd iaf ;)

Postad 14 April 2008 - 10:43

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Det låter som att man går till slutspel då :) :unsure:
Men jag tar inte ut något i förskott...
Isåfall DaBratt så ska du veta att i matcherna mellan oss utanför turneringen så har jag mörkat min form, det är nu jag kommer att göra en Lake Placid, USA mot USSSR ;)
För det är väl bäst av EN match i slutspelet :P

Postad 14 April 2008 - 10:57

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Vincent är ute ur ligan. Vi kan troligtvis konstatera att Ragge och Whillis dragit sig ur med vid detta laget. Har inte sett röken av dem på flera veckor.

Stryk Torslandas matcher. Gör det samma med Ragge (6 matcher) och Whillis (10matcher).
Lämna WO på Vincents matcher.

Vi har då alltså 8 slutspelslag. Det är inbördes ranking det handlar om nu:)

Dessa två har själva konstaterat att de inte skall vara med längre.
Torslanda - Philadelphia
Vincent/Morge - Ottawa

Jag tycker fortfarande att Vincent/Morge - Ottawa har spelat för få matcher. Har han hoppat av så har han, då borde hans matcher stryckas.

Angående Ragge och Whillis, med flera, så tyckar jeg att när de inte aktivt sagt att de hoppar av så har de fortfarande till den 21:e på sig.

Redigerat av Unregistered24038, 14 April 2008 - 14:00.

Postad 14 April 2008 - 14:48

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
WO eller stryka spelar ingen roll, gör det som är lättast att admnistrera för dig Wade...

Körde en match mot Soulmat, en kul träningsmatch tänkte jag men inte.
Pisk med 5-2 (tror jag det var) mot en classic-spelande Soulmat.

Har aldrig möt någon med classic förut så nu greppar jag lite av gnället mot det.
Fy fan, inte en sportsmössa hade man.

Det var mål på beställning, ok jag tabbade mig på några men ändå.

Torslanda
Vincent/Morge
Ragge
Whillis

Ska kolla hur jag ligger till med matcher mot dom övriga då.

Postad 14 April 2008 - 17:40

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Spelar Soulmate Classic?? Fyfan det visste jag inte, otrevligt!

Förklarar resultatet Topper, blev paff när jag hörde att du fått stryk mot han med 5-2 igår.

Wade, Men gör som du vill då. Stryk alla matcher som de dragit sig ur spelat. Jag har ingen invändning mot det.

Marcus, Haha ja du får väl peppa upp dig med den där sliskiga Hollywood filmen där Kurt Russel spelar hockey tränare för OS-laget. Själv ska jag se några Sovjetiska parader på Youtube nu! CCCP 4theWin!

Redigerat av RealDaBratt, 14 April 2008 - 18:28.

Postad 14 April 2008 - 18:25

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ja efter att ha visat var skåpet ska stå med dalmasen spuute så informerade han mig om att Soulmat inte spelar classic.
Den enda som kan svara på det... Soulmat

Postad 14 April 2008 - 18:38

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Ja efter att ha visat var skåpet ska stå med dalmasen spuute så informerade han mig om att Soulmat inte spelar classic.
Den enda som kan svara på det... Soulmat

Hahahahah, du visade vart skåpet ska stå? Herregud, 08or kan visst få allt till vinst:P annars vard e jag som vann med 3 -1 i matcher :P

Postad 14 April 2008 - 19:26

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Hahahahah, du visade vart skåpet ska stå? Herregud, 08or kan visst få allt till vinst:P annars vard e jag som vann med 3 -1 i matcher :P

Spuute påstår att det inte går att gå ner och täcka skott med classic controller har själv inte kollat. Men det är väl upp till bevis varje period för de som är anklagade att visa att man kan gå ner på knä isådanafall...

Jag peppar mig med filmen slagskottet med jag tror det var Paul Newman i huvudrollen...han är mycket hårdare än fjollan Kurt Russel...

PS. vilken hockeyfilm var det stjärnan hette Youngblood???!!!

Postad 14 April 2008 - 19:49

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Nej nej, jag anklagar inte någon, jag misstänker att han gör det.
Men jag kan ha fel, vet inte hur det ser ut så att säga.

Filmen..... den heter Youngblood

Andra tips på filmer:

Miracle on Ice (från 82) med Karl Malden (streets of san fransisco som tränaren, Steve Gutenberg (som målvakt)
Mystery Alaska (Russel Crowe på skridskor)
Just like me (promofilm från NHL med Blöj-Sid och Ovechkin bla)
Ultimate Gretzky (2 timmar godis med allt om och med the Great One (förrutom tiden på bänken i St Louis)

Och förresten Spuute... OT-vinster räknas som halva så du vann bara med 2-1 :P
SSK slår leksand alla dagar i veckan, så är det bara...

Redigerat av Topper Harley 77, 14 April 2008 - 19:51.

Postad 14 April 2008 - 20:27

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Tjena grabbar. Ursäkta att jag inte vart online på ett tag.
Ska försöka beta av en massa matcher denna vecka :P Vill va med och lira slutspel

Ikväll blir det svårt och imorgon jobbar jag natt. Men sen ska jag försöka vara online så mkt som möjligt

Postad 14 April 2008 - 20:33

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Nej nej, jag anklagar inte någon, jag misstänker att han gör det.
Men jag kan ha fel, vet inte hur det ser ut så att säga.

Filmen..... den heter Youngblood

Andra tips på filmer:

Miracle on Ice (från 82) med Karl Malden (streets of san fransisco som tränaren, Steve Gutenberg (som målvakt)
Mystery Alaska (Russel Crowe på skridskor)
Just like me (promofilm från NHL med Blöj-Sid och Ovechkin bla)
Ultimate Gretzky (2 timmar godis med allt om och med the Great One (förrutom tiden på bänken i St Louis)

Och förresten Spuute... OT-vinster räknas som halva så du vann bara med 2-1 :P
SSK slår leksand alla dagar i veckan, så är det bara...

Haha ditt as!

SSK må slå Leksand alla dagar i veckan...
Men jag slår dig alla dagar i veckan... :P
*PUSS*
:D

Marcus, nu ligger du illa till med slutspel när whillis är med igen.

Men jag kan säga såhär... du får ta min plats, jag hoppar... du har slitit som ett djur för att komma med, så ta min plats.. ska ändå sälja min box

Postad 14 April 2008 - 21:24

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Haha ditt as!

SSK må slå Leksand alla dagar i veckan...
Men jag slår dig alla dagar i veckan... :D
*PUSS*
:P

Får helt enkelt läxa upp dig imorgon (igen)...
Online runt 17?

Postad 15 April 2008 - 09:22

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Hur ser man att man kör classic? Tänkte så man får/kan bevisa att man inte kör det :-)
Spuute spelar jag dagligen matcher mot så han borde väl märkt tycker jag om ja kör med det, iof blir han så ###### sur när han alltid förlorar så han sitter och gnäller över att ja kör classic, har något fusk osv osv. SMUTSKASTNING :-) (hehe)

Postad 15 April 2008 - 09:39

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Spelar Soulmate Classic?? Fyfan det visste jag inte, otrevligt!

Förklarar resultatet Topper, blev paff när jag hörde att du fått stryk mot han med 5-2 igår.

Shysst .. :-) Iof man KAN ju inte bli bättre på spelet, är man dålig från början .. så är man dålig hela tiden? Nä jag vart lite förvånad själv att jag vann med 5-2 eller vad det nu blev. Nåja, ni får väl tycka vad ni vill, aldrig testat classic på NHL08, kommer förmodligen aldrig göra det. Men jag tackar för de ni säger :-P

Postad 15 April 2008 - 09:57

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Haha skrällen är ett faktum då Soulmate. Aldrig tyckt att du varit dålig, tvärtom tycker jag matcherna mot dig varit bra. Men Topper är ligatvåa och har nyligen gjort ett par härliga matcher mot mig. Därför kom det resultatet som en överraskning för mig.

Redigerat av RealDaBratt, 15 April 2008 - 10:00.

Postad 15 April 2008 - 10:22

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ja precis.. eller nått..
Det va inte pga av att du vann som jag trodde du körde classic, det va för att dina mål va "likadana"

Onetimer mål är en sak men avslutningsskottet var slagskott och det har jag aldrig sett förut. :D

Jag har för övrigt inte en aning om hur det "ser" ut när någon lirar classic, det är två gånger som jag reagerat på att det ser annorlunda ut.

Ena gången mot dig soulmat (pga av målen)
Den andra va mot någon tysk som satte in typ 100 hits på en match, jag vann matchen men det small hela ###### tiden.

Postad 15 April 2008 - 10:36

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Kolla under skillstick i nhl08, skott/passning kallar jag det, så gör jag mina mål, snabba hårda skott, ni som spelar mycket vet kanske vad för nå jag menar? Nåja men nu vet ni att jag lirar inte med classic, och som sagt, bevisar det mer än gärna om man nu kan göra det på nå sätt :-)

RealDaBratt: Dagens skämt? Du har ju krossat mig med +10 mål varje gång vi möts :-)

Postad 15 April 2008 - 11:49

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Soulmate, Ja men matcherna har börjat i ett jäkla tempo. Sedan har du tappat allt eftersom. Så du har ett målrecept alltså? Blir intressant och jävligt att möta med andra ord.

Postad 15 April 2008 - 15:52

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Spuute jag vill inte komma till slutspel på såna premisser...behåll du din xbox...

Jag håller med dig spuute att det blir svårt för mig nu när whillis är med igen för han har ju det "självspelande pianot"-Anaheim. Har testat att spela med dem och det är en j...a skillnad...

marcuspresident

PS. nästa turnering då är jag beredd att ta mig till final, i denna turnering var jag helt ospelad. Mina första online experience var mot topper och DaBratt och hur lätt är det om man inte har lirat hockey sedan 04 versionen...

Postad 15 April 2008 - 17:32

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Spuute jag vill inte komma till slutspel på såna premisser...behåll du din xbox...

Jag håller med dig spuute att det blir svårt för mig nu när whillis är med igen för han har ju det "självspelande pianot"-Anaheim. Har testat att spela med dem och det är en j...a skillnad...

marcuspresident

PS. nästa turnering då är jag beredd att ta mig till final, i denna turnering var jag helt ospelad. Mina första online experience var mot topper och DaBratt och hur lätt är det om man inte har lirat hockey sedan 04 versionen...

Okej, då behåller jag platsen då.
Nästa turnering vi drar igång ska jag vara Detroit. PAXAT REDAN NU!

Postad 15 April 2008 - 17:46

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Ligger det inte lite i äkta sann NHL-anda att de som kommer sist får välja först!?...isåfall väljer jag ANAHEIM eller i nödfall SALLAD...

marcuspresident

Postad 15 April 2008 - 19:29

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Huvudsaken är att DaBratt inte får vara Ottawa eller Pittsburgh... :)

Postad 15 April 2008 - 20:10

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Huvudsaken är att DaBratt inte får vara Ottawa eller Pittsburgh... :)

Håller med men jag vet inte varför :)

Postad 15 April 2008 - 20:34

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Hehe jag kan vara Mora. Kommer inte förändra utgången gubbar...

Nej men visst väljer man ett lag som man trivs med, sett till både taktik och spelartyper. Sen den som tror att tabellen beror på vilket lag jag har, fortsätt dröm;)

Redigerat av RealDaBratt, 15 April 2008 - 20:36.

Postad 15 April 2008 - 20:42

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Måste bara säga till er alla...

Idag är dagen med stort D.
Dagen då nhl 08 verkligen blev skojjigt.
Dagen då nhl 08 öppnades upp för mig.
DAGEN DÅ JAG VANN ÖVER BRATT MED 3 - 1 !!! MED SKILLSTICK!

:):D:D

Postad 15 April 2008 - 20:43

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Grattis Spuute! Du om någon förtjänade det:)

Postad 15 April 2008 - 20:43

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Håller med men jag vet inte varför :)

Låt bratt vara vilket lag som helst, han GÅR faktiskt att vinna över med lite tur :)

Postad 15 April 2008 - 20:47

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Hehe jag kan vara Mora. Kommer inte förändra utgången gubbar...

Nej men visst väljer man ett lag som man trivs med, sett till både taktik och spelartyper. Sen den som tror att tabellen beror på vilket lag jag har, fortsätt dröm;)

Se där ja... där visade Bratten sitt riktiga tryne... :)

Grattis Spuute !

Wade, har du börjat stryka matcher i tabellen ännu?

Postad 15 April 2008 - 20:53

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Topper, Slutspelet närmar sig. Snart dags att skippa dagisfröken stilen för att ni inte ska bli skraja;) Slutat raka mig och börjat svära som en gammal fängelsekund här hemma nu.

Som jag sa till Spuute, Finns inget så uppfriskande som en förlust efter 60raka.

PS, Kvällens returmöten slutade 8-1, 9-0

Redigerat av RealDaBratt, 16 April 2008 - 10:03.

Postad 15 April 2008 - 21:31

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Måste bara säga till er alla...

Idag är dagen med stort D.
Dagen då nhl 08 verkligen blev skojjigt.
Dagen då nhl 08 öppnades upp för mig.
DAGEN DÅ JAG VANN ÖVER BRATT MED 3 - 1 !!! MED SKILLSTICK!

:):D:D

Du kanske som jag tidigare skrev INTE ska sälja din xbox då ;-)
Jag bara undrar vad som sades i headsetet i den matchen mellan er...detta betyder ju rent hypotetiskt då jag slog dig spuute senast att jag också kan spöa DaBratt :-)

DaBratt vill inte ha mig med i slutspelet nu :-)

Postad 15 April 2008 - 21:32

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Wade, har du börjat stryka matcher i tabellen ännu?

Ja, Philly och Ottawa är nu borta.

Har även fixat laginfo sidan så antalet matcher stämmer. Varje lag har som det ser ut nu 27 matcher att spela, vilket mycket väl kan sjunka till 24 om ej Ragge - Detroit dyker upp igen och börjar spela av sina matcher. Även Colorado och Anaheim ligger inte så bra till med 9 spelade matcher var. Hoppas alla rycker upp sig och kämpar sig till en komplett tabell.

Om det är någon som har missat det så kan man alltså klicka på lagen i tabellen och se vilka matcher som är inlagda och hur många matcher man spelat mot respektive lag.

Redigerat av Unregistered24038, 16 April 2008 - 10:12.

Postad 16 April 2008 - 11:35

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Jag vet inte rikltigt. Tycker vi kan lägga ner, eller ja... Starta om denna liga.
Och dom lag som går med i ligan får fan vara aktiva och spela, kanske inte flera matcher om dagen, men någon match i veckan.

För nu börjar de faktiskt likna ingenting här, känns inet som en liga nå mer.
Så vad säger alla om en omstarta, så dom lag som signar up sig får ta å spela.

Sätta någon regel typ 2 - 3 matcher i veckan som min. Så det händer något..

Fast det kanske bara är jag som känner så här?

Postad 16 April 2008 - 11:43

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Jag vet inte rikltigt. Tycker vi kan lägga ner, eller ja... Starta om denna liga.
Och dom lag som går med i ligan får fan vara aktiva och spela, kanske inte flera matcher om dagen, men någon match i veckan.

För nu börjar de faktiskt likna ingenting här, känns inet som en liga nå mer.
Så vad säger alla om en omstarta, så dom lag som signar up sig får ta å spela.

Sätta någon regel typ 2 - 3 matcher i veckan som min. Så det händer något..

Fast det kanske bara är jag som känner så här?

Låter bra för mig: reglera antalet matcher i veckan annars ryker man och ett slutdatum...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.