Grand Theft Auto 4
1721 svar till detta ämne
Postad 07 May 2008 - 14:05
torslanda423
-
torslanda423
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Näe, känner mig just nu extremt oimponerad och frustrerad av det här spelet - kört det ett par timmar, även online, och tycker mest det är segt, trögt och svårnavigerat, liksom - alltsom oftast hittar jag mig själv intrasslad bakom en soptunna eller klämd bakom en lyktstolpe, uppdragen jag får är på Crazy Taxi-nivå och slagsmålssystemet som sten-sax-påse ungefär..men men, det där kanske tar sig om jag ger det mer tid..?
Känner annars just nu att jag vill göra mig kvitt spelet.
Online-läget är coolt i teorin och jag garvade rätt bra när jag körde hela polisbilen full med kollegor rakt ner i havet i jakt på en genväg, men alltsom oftast tycker jag mest man irrar runt och försöker hitta någon och så - vips svischar nån förbi, den ena dör och så var det bra med det, så stora miljöer och så få spelare på..det blir mest åka runt..
Eller??
Postad 07 May 2008 - 14:22
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Slagsmål är segt å tråkigt men vad gör det när man får vapen
Blir betydligt bättre men oj vad jag saknar COD4 smidighet och vy
Sen tycker jag inte alls att det är svårt att hitta...Ställer alltid waypoint..Kan inte bli enklare.
Sen har jag läst att många har problem första timmarna med bilkörningen så de är bara träna..
Bara kört lite online DM och där var alla samlade inom ett område..Funkade som vilket annat spel som helst..
Beror väl på vilka man spelar mot?
Postad 07 May 2008 - 14:24
Unregistered96c62822
-
Unregistered96c62822
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Näe, känner mig just nu extremt oimponerad och frustrerad av det här spelet - kört det ett par timmar, även online, och tycker mest det är segt, trögt och svårnavigerat, liksom - alltsom oftast hittar jag mig själv intrasslad bakom en soptunna eller klämd bakom en lyktstolpe, uppdragen jag får är på Crazy Taxi-nivå och slagsmålssystemet som sten-sax-påse ungefär..men men, det där kanske tar sig om jag ger det mer tid..?
Du verkar vara novis på GTA-spel...? Jag har inga som helst problem med styrningen av Niko (och aldrig haft det) och jag har aldrig förlorat ett slagsmål. Det skiljer ju sig från person till person och en del personer behöver träna på det mer än andra men jag kan nästan lova att du kommer mästra det till slut. Ang. uppdragen så kan en del av sidouppdragen kanske liknas vid Crazy-Taxi då det ofta går ut på att ta sig från punkt A till punkt B, oavsett om det handlar om knark, personer osv. Men story-uppdragen är ju fantastiska och att jämföra de i GTA IV med motsvarigheten i Crazy-Taxi måste ju vara ett dåligt skämt...? Det handlar om så mycket mer än bara bilkörning och jag förstår inte hur du kan ha missat det efter att par timmars spelande. Och ang. online-spelet så verkar du ha lirat Coops 'n Crooks. Det var inte det enklaste att veta var man ska första gånger man blir förare i en polisbil. Jag hade personer som försökte ge mig direktiv men det fungerade inte speciellt bra. Till råga på allt så blev jag kickad direkt efter pga av att jag inte hittat rätt tillräckligt fort. I senare spel har jag dock märkt av att de som sitter i ens polisbil kan sätta waypoint åt en så att det blir lättare att följa.
Redigerat av Unregistered96c62822, 07 May 2008 - 14:30.
Postad 07 May 2008 - 15:27
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Till råga på allt så blev jag kickad direkt efter pga av att jag inte hittat rätt tillräckligt fort.
Jag med! Och det var tom med folket här på MHB!
Postad 07 May 2008 - 15:31
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Spelar ni player match då eller? Tror inte man kan kicka i ranked iaf.
Postad 07 May 2008 - 15:34
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Slagsmål är segt å tråkigt men vad gör det när man får vapen 
Precis. Nävarna är en bra inledning, putt till dem bakifrån så de ramlar in i någonting och sedan om de tykar sig så tar man fram en uzi så är de inte så stöddiga längre.
Postad 07 May 2008 - 15:55
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Då var listan löst, men musiken i zit har jag inte fått nån ordning på. Har mailat till socialclub.
Har du kopplat ditt live-id?
Jajjamen, men det fungerar inte iallafall:(
Postad 07 May 2008 - 15:57
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jag har inte släppt kniven man fick i det andra uppdraget än.
Skönt att ha den tillhands vid slagsmål.
Postad 07 May 2008 - 16:04
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Angående helikoptern:
Men... Det finns ju de som har tagit helikopterachivementen innan de ens har gjort Romans Sorrow, och då är Algonquin inte upplåst än, så de borde finnas nån annanstans...
Postad 07 May 2008 - 16:44
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Listan.
Sen är det bara att skaffa ett konto på mygamercard.net, lägga till sin tag i listan över MHB gamertags (inte GTA-listan, utan den 'andra'), sen gäller det fjäska för LillKille genom att spamma honom med PM tills han uppdaterar listan. 
... vilket är svårare än det låter då listan är full och jag är alldeles för upptagen (läs lat) för att hitta en vettig och rättvis lösning på det hela. Fan, jag längtar efter GTA4 men smidig som jag var för något halvår sen bokade jag in en intensivkurs i den fina konsten att köra bil (att vara 30+ förortsbarn har en del nackdelar, bekvämligheten med kollektivtrafik en av dem). Tills dess att jag tagit iaf teorin vill jag inte förvirra min trötta hjärna med att lära mig "fel" i GTA. Hoppas ni är kvar när jag väl börjar spela  -lk
Postad 07 May 2008 - 16:53
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
... vilket är svårare än det låter då listan är full och jag är alldeles för upptagen (läs lat) för att hitta en vettig och rättvis lösning på det hela.
Förslagsvis; om du (förståligt) inte vill skapa en B-lista, är nog att gå till den sista sidan, kollar man på de 10 sista har 8 av dem Privacy settings som gör att listan inte uppdateras eller helt enkelt inte brytt sig om att spela de senaste ett och ett halvt åren... Där har du iallafall 8 nya platser.  Hoppas ni är kvar när jag väl börjar spela 
Rank10 i multiplayer lär vara tills DLC kommer.
Postad 07 May 2008 - 17:08
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jag syftar inte på att nånting i spelet försvinner för att man klarar storyn under 30h, jag syftar på att känslan gör det. Det är skönare att glida runt och göra lite av varje och njuta fullt ut än att stressa från mission till mission till mission, för 30p...
Du behöver inte stressa för att klara den, spelar man normalt tar storymode typ 20 timmar, uppskattningsvis.
Postad 07 May 2008 - 17:26
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Du behöver inte stressa för att klara den, spelar man normalt tar storymode typ 20 timmar, uppskattningsvis.
Jag tycker det är stressigt, och jag säger att JAG inte ville förstöra GTA IV på så vis.
Postad 07 May 2008 - 17:52
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Förslagsvis; om du (förståligt) inte vill skapa en B-lista, är nog att gå till den sista sidan, kollar man på de 10 sista har 8 av dem Privacy settings som gör att listan inte uppdateras eller helt enkelt inte brytt sig om att spela de senaste ett och ett halvt åren...
Där har du iallafall 8 nya platser. 
Jag är lat, inte dum  Det finns olika nivå:er av Privacy settings. Den Privacy setting du syftar på gömmer bara användarens onlinestatus. Detta tycker jag är OK om en användare på MHB topp250 har påslaget. Har däremot en användare ställt in Played Games=Blocked eller Friends Only tar jag bort honom ur listan. Känns ju relativt menlöst att ha dessa på en lista med folk som skall tävla  Jag gick genom de 50-100 sista i listan en kväll för nån månad sen och rensade bort dessa. Dessutom rensar jag bort alla GT:s som inte längre är registrerade på en viss 360. Har även funderat lite på det där med att rensa folk som inte spelat på länge. Men vart sätter man gränsen? 1 månad, ett år, 2 år ? Dessutom skulle det bli för mycket administrativt arbete att hålla ordning i listan. Näää, det enda som gäller är att skapa en A- och B-lista. Vilket jag nu gjort ... I aim to please. Skriver lite om detta i en relevant tråd. Eller hmm ... nu ljuger jag. Listan funkar ju inte .... kikar på detta. Har iaf skapat en ny Silver användare som heter bumfling. Rimmar på humming nu när jag tänker på det. -lk
Redigerat av LillKille, 07 May 2008 - 17:56.
Postad 07 May 2008 - 19:04
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Var ngnstans ser man hur många % ens vänner ligger på?
Pausa och gå in på stats om du bläddrar ner i listan där hittar du vilka som är era kompisar just nu och vad de har för % En kul sak med spelet är alla random characters som finns med. Har hittat ett par, bland annat hjälp Badman att skjuta ihjäl några ryska gangsters. Jag har kommit mindre än 20% in i storyn, glider mest runt och letar efter stunt jumps och dricker mig berusad med Roman.
Postad 07 May 2008 - 19:08
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag har börjat om storyn nu och jag behöver hitta en massa random characters för att kunna få 100% (+ achivisar)
Jag undrar om någon vet en bra guide på nätet där det står var och när man kan träffa de olika gubbarna.
Tack
Postad 07 May 2008 - 19:15
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Vad är poängen med att ha sina kompisar?
Tycker det är skit störande att hålla på med dom hela tiden.. Förstör spelet tycker jag..
"Åh du har inte hört av dig på ett tag.. bu fucking hu.."
Postad 07 May 2008 - 19:17
Unregisteredf664f8f0
-
Unregisteredf664f8f0
-
Användare
-
-
171 inlägg
Grymmaste spelet ever (efter GTA:SA).
Körde precis ifrån 5stjärnor, fan vad fett det var!
Postad 07 May 2008 - 19:43
Unregistered56e968a9
-
Unregistered56e968a9
-
Beroende
-
-
1431 inlägg
Svar från Social Club.
"This is due to slow data processing on our part and we apologize. We are still working out some of the kinks in the service and ask you to bear with us. Also, please do not try to relink your account with your console if you have already seen the success screen, this only slows the data process. We are working on the ZiT issue.
Cheers,
The Rockstar Games Social Club"
Postad 07 May 2008 - 20:39
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Jag undrar om någon vet en bra guide på nätet där det står var och när man kan träffa de olika gubbarna.
Kolla här http://www.wikicheat..._IV_-_PS3_XB360
Postad 07 May 2008 - 23:02
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Vad är poängen med att ha sina kompisar? Tycker det är skit störande att hålla på med dom hela tiden.. Förstör spelet tycker jag.. "Åh du har inte hört av dig på ett tag.. bu fucking hu.." 
Poängen är att när man blir bra vän med dem så har de speciella färdigheter man kan använda. Roman har gratis taxi tex, Jamaica-snubben kommer och säljer vapen till en där man är till billigare priser osv osv.
Postad 08 May 2008 - 07:35
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Poängen är att när man blir bra vän med dem så har de speciella färdigheter man kan använda. Roman har gratis taxi tex, Jamaica-snubben kommer och säljer vapen till en där man är till billigare priser osv osv.
Då är det ju lätt värt att skita i dem, trots deras klängande. Minispelen (biljard, bowling, darts osv) måste vara det absolut tråkigaste som någonsin drabbat tevespelsindustrin in the history of man kind.
Postad 08 May 2008 - 08:03
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Då är det ju lätt värt att skita i dem, trots deras klängande. Minispelen (biljard, bowling, darts osv) måste vara det absolut tråkigaste som någonsin drabbat tevespelsindustrin in the history of man kind.
Nej då! Eller jo - lite SIMS-varning är det allt på de momenten. Men vad gör väl det när man låser upp en achievement genom att spela lite biljard med M och sen åka hem till henne för "en kopp kaffe"
Postad 08 May 2008 - 08:35
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Man behöver inte göra minispelen. Räcker att åka å käka eller partaja lite med dem. Tar man dessutom taxi fram och tillbaka så tar det nästan ingen tid alls.
Redigerat av Unregistereddc471864, 08 May 2008 - 08:35.
Postad 08 May 2008 - 08:52
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Välkomna till sandbox-speltypen.
Vill man skita i sina vänner, så gör man det. Vill man åka taxi för att det går fortare gör man det. Vill man spela biljard till klockan 8 på morgonen gör man det. Inget är rätt eller fel.
Postad 08 May 2008 - 09:05
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Rockstar's North Grand Theft Auto 4 (Xbox 360 and PlayStation 3) is certainly one of the biggest games ever released for this year. What's initially notable it is that, Chart Track has revealed that it has been able to sell about 926, 000 copies in its first week in the UK.
Since we're talking about the game's first week, the NY Times has just reported that GTA 4 has been able to reach US$ 500 million in sales. Well, this certainly has surpassed the numbers of what analysts have predicted previously.
Furthermore, the company has reported that it was able to sell about 3.6 million units of the game on its first day. These numbers are certainly astounding, don't you think? Could the game make its mark as an authentic Guinness Record Breaker in the coming weeks? Only time will tell. Until then, we'll keep you guys posted on more news as soon as we get them.
Postad 08 May 2008 - 09:20
Doraso
-
Doraso
-
Forumräv
-
-
657 inlägg
Helt sjukt va detta spel säljer alltså. Jag måste vara en av dom få som tappade intresset efter GTA II till PC  På vippen att man känner sig tvungen att gå och köpa det efter alla hyllningar det fått.
Behöver man vara GTA frälst för att gilla detta spel?
Mvh D
Postad 08 May 2008 - 09:41
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Kort svar, nej. Borde märkas på hur mycket det säljer och på alla recensioner att det är ett grymt bra spel helt enkelt.
Postad 08 May 2008 - 09:42
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jag måste vara en av dom få som tappade intresset efter GTA II till PC 
Spelade du aldrig GTA III så kan jag berätta att det hänt en del sen GTA II... Gillade du inte GTA III så är chansen stor att du inte kommer att gilla GTA IV heller; det är samma koncept fast i nyare tappning. Gillade du GTA III som kommer du att älska GTA IV.
Postad 08 May 2008 - 09:46
Unregistered56e968a9
-
Unregistered56e968a9
-
Beroende
-
-
1431 inlägg
Jag var långt ifrån GTA frälst, jag har aldrig spelat GTA III (San Andreas) utan bara de två tidigare. Jag tänkte dissa detta helt men fick det för 399:- på elgiganten på premiärdagen och tänkte ge det en chans. Nu spelar jag det så snart jag har en minut över... är helt fast. ******** i gatan vad skoj det är.
Inte så fel heller när frugan sitter bredvid med glada tillrop som "DÄR älskling... den där gula hummern... sno den sno den!"
Vad gäller siffrorna så har GTA IV sålt bättre under sin första vecka än något spel eller någon film någosin gjort under sin första vecka.
Postad 08 May 2008 - 10:31
Rasken
-
Rasken
-
Användare
-
-
192 inlägg
Jag satt och spelade igår och bestämde mig för att än en gång försöka klara achievement ”rolled over”, den när man ska volta med valfri bil fem gånger. Jag har försökt ute på landningsbanan flera gånger tidigare utan att den har kommit. Drog ut till flygplatsen igen, snodde en sån där GTO-kopia och körde ut på landningsbanan.
Mycket märklig achievement, i mina tidigare försök har jag voltat riktigt bra, tre-fyra volter per försök kanske, nu gick det kasst. Försök ett: 2 volter. Försök två: landade på taket utan volt. Försök tre: 2 volter. Och vipps, achievement unlocked.
Min slutsats är att denna achievement är väldigt mycket random. Fast att ligga i fullfart och volta på landningsbanan, jagad av fem snutbilar och en SWAT-kärra är ju ganska roligt i sig. Så en eventuell achievement-bug gör ju inte så mycket i just det här fallet.
Postad 08 May 2008 - 10:39
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Rekordet på att klara spelet är 9h.
Jag kör det i min takt och har allt annat än bråttom. Ska köra det 100% sen spela om det för att klara de där 30 timmarna.
Det sålde 3.6 Miljoner kopior under de första 24 timmarna. Rätt ###### stört.
Jag vill plöja klart spelet innan jag går på multiplayern. Så hoppas folk fortsätter lira när man väl klarat av det
Postad 08 May 2008 - 11:07
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
hmm.. jag snodde precis en helikopter å flög över till 3:e ön å fick 6 stjärnor direkt. Flög runt lite å vips så fick man den achievmenten. Hur enkelt som helst, ska ställa 10 bilar brevid varandra nu å ta den med
Postad 08 May 2008 - 11:51
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
hmm.. jag snodde precis en helikopter å flög över till 3:e ön å fick 6 stjärnor direkt. Flög runt lite å vips så fick man den achievmenten.
Själv så var det under mina 5-volters-försök som jag av nån anledning landade uppe på tunnelbanerälsen - körde helt sonika över bron på rälsen till en låst ö, ner i tunnelbana och väntade  fortsatte sedan genom hela stadsdelen underground och ut igen. Dog dock sen
Postad 08 May 2008 - 13:59
Celing
-
Celing
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Någon som vet hur det är med Liberty City (5) achivmenten?
"After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%."
Spelade klart mainstoryn nyss och försöker få denna. Men varje gång jag ringer dwayne kommer jag bara till hans tele-svarare.
Spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet btw.. Sen kan man ju inte scrolla ner till t.ex bowling, darts osv. på honom, utan det går bara som "Call"?
Postad 08 May 2008 - 14:40
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det tar ju ett tag innan man kan hitta på aktiviteter med kompisarna. Måste göra tillräckligt många uppdrag med dem för att de ska lita på en o se en som vän.
Postad 08 May 2008 - 15:12
Celing
-
Celing
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Det tar ju ett tag innan man kan hitta på aktiviteter med kompisarna. Måste göra tillräckligt många uppdrag med dem för att de ska lita på en o se en som vän.
Indeed.. Men som sagt så har jag klarat mainstoryn helt och så står det "Dwayne mission progress 100%" i statsen.
Postad 08 May 2008 - 15:22
matli01
-
matli01
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Någon som vet hur det är med Liberty City (5) achivmenten? "After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%." Spelade klart mainstoryn nyss och försöker få denna. Men varje gång jag ringer dwayne kommer jag bara till hans tele-svarare. Spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet btw.. Sen kan man ju inte scrolla ner till t.ex bowling, darts osv. på honom, utan det går bara som "Call"?
Jag fick ett mail av honom som jag var tvungen att svara på. Sen nån timme senare ringer han upp och därefter blir man vänner. Så kolla om du har ett mail från honom.
Postad 08 May 2008 - 15:26
adude
-
adude
-
Forumräv
-
-
654 inlägg
Det sålde 3.6 Miljoner kopior under de första 24 timmarna. Rätt ###### stört.
både 360 & ps3 versionen !?
Postad 08 May 2008 - 15:28
JimmyEk
-
JimmyEk
-
Amatör
-
-
61 inlägg
6 miljoner sålda exemplar på 1 vecka! Världsrekord?
Postad 08 May 2008 - 15:29
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
både 360 & ps3 versionen !?
In the first week, more than 2.3 million people played Grand Theft Auto IV on Xbox LIVE Hmmmm
Postad 08 May 2008 - 15:35
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Hände en lite konstig grej nyss. Gick ut ur mitt safehouse, på parkeringen står mina två bilar, varav den ena är en snutbil. Helt plötsligt kommer en snut med pistolen riktad mot en brottsling och leder honom in i bilen för att sedan åka iväg med honom och bilen. MIN bil.
Postad 08 May 2008 - 15:35
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Har en överbliven Gamerpics-kod här. Om den inte funkar så har någon annan varit snabbare, så skriv inga pm till mig och fråga varför den inte fungerar. Den som var snabbast kan dock gärna skriva ett kort pm så jag kan ta bort koden sen.
J7J67-YT7Y7-BG2J7-YW92K-YR2PG
Detta är alltså en kod för att ladda ner exklusiva gamerpics från GTA IV på Xbox Live.
Postad 08 May 2008 - 15:36
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Hände en lite konstig grej nyss. Gick ut ur mitt safehouse, på parkeringen står mina två bilar, varav den ena är en snutbil. Helt plötsligt kommer en snut med pistolen riktad mot en brottsling och leder honom in i bilen för att sedan åka iväg med honom och bilen. MIN bil.
EPIC LULZ!
Postad 08 May 2008 - 15:42
JimmyEk
-
JimmyEk
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Trist när nån stjäler din stulna bil. Haha.
Postad 08 May 2008 - 15:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Om det hade hänt mig hade jag skjutit båda två.
Postad 08 May 2008 - 16:06
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Det är för att du inte har något hjärta och njuter av att jaga gamla pensionärer med skärbrännare
Postad 08 May 2008 - 16:20
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Så gör man inte!
Postad 08 May 2008 - 16:28
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det är för att du inte har något hjärta och njuter av att jaga gamla pensionärer med skärbrännare
Finns det såna? Jag är för att vidga mina vyer. Molotovs och välta eldtunnor får duga tills vidare. Nej, men ärligt. Det är ganska taskigt att ta ens surt förvärvade stulna bil. Polisen i det här spelet verkar tro att lagarna inte gäller dem. Och sedan när man själv råkar bryta mot någon itty bitty liten lag som att kedjespränga några bilar på motorvägen så är man helt plötsligt the bad guy och de ska "fånga" en. Tips, ta alltid självmord hellre än att bli fångade. Men det vet ni säkert redan.
Redigerat av Zoiler, 08 May 2008 - 16:28.
Postad 08 May 2008 - 17:38
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Ja det är ingen billig historia att köpa tillbaka sina vapen 
Som jag så surt fick erfara efter ett besök hos Little Jacob där jag fyllde på vapenförrådet till max för att sedan få 1 (en) stjärna efter mig som på något sätt lyckades arrestera mig
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|