Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson C905 *

1150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 February 2009 - 11:35

mdmar
  • mdmar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Var är den utlovade februariuppdateringen då månne?

Postad 23 February 2009 - 13:10

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Den verkar dröja tyvärr.
Andra delar av värden har fått en uppgradering nyligen dock innehöll den nte alla utlovade nya funktioner.

Postad 23 February 2009 - 21:28

nikkeg
  • nikkeg
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Ja då är jag inte en ägare längre fick nog av problemen dessa två mobiler gav men lycka till.....

Postad 23 February 2009 - 23:06

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0

Den verkar dröja tyvärr.
Andra delar av värden har fått en uppgradering nyligen dock innehöll den nte alla utlovade nya funktioner.

Ja jag läste med att man kan trixa lite så man kan få uppdateringen men då ryker väl garantin och man får hälften av programmen på kinesiska ;)

Men allt funkar toppen på min så man tar det lugnt så får man se när den väl släpps. Jag har bara hittat en enda bugg och det är att någon gång ibland så tar det några sekunder extra för att kontakterna skall komma fram när man skall skicka ett sms och välja till vem. Känns som man kan leva med det :blink:

Postad 23 February 2009 - 23:35

Unregisteredfa6a842a
  • Unregisteredfa6a842a
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Är supernöjd med min C905 men har en fråga som jag inte hittat svaret på.

Det står ju att telefonen är förberedd för IP-telefoni, och nu har jag äntligen skaffat det genom Telia.
Kan jag då på något sätt använda min C905 i stället för den vanliga hemtelefonen?
Och hur gör man i så fall?

I telefonen finns det ju inställningar för SIP, men vad är detta och går det att använda?

Vore grymt tacksam om någon visste hur det fungerade!

/Jimmy

Postad 24 February 2009 - 08:04

mdmar
  • mdmar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Vilket är den GPS-applikation är tillräckligt bra, men som inte kosatar alltför mkt att använda? Är inte beredd att betala exv. 99/mån för Telias Navigator...

Postad 24 February 2009 - 08:09

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Ja jag läste med att man kan trixa lite så man kan få uppdateringen men då ryker väl garantin och man får hälften av programmen på kinesiska ;)

Men allt funkar toppen på min så man tar det lugnt så får man se när den väl släpps. Jag har bara hittat en enda bugg och det är att någon gång ibland så tar det några sekunder extra för att kontakterna skall komma fram när man skall skicka ett sms och välja till vem. Känns som man kan leva med det :blink:

Det är samma för mig. Min fungerar fint så jag väntar lugnt på att uppdateringen ska släppas.
Har också märkt att det ibland tar en liten stund för kontakterna att komma fram när man skriver SMS men som sagt det är något som man kan leva med.

Postad 25 February 2009 - 18:34

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Hejsan!

Det är så att jag funderar på att testa en C905.
Det jag undrar över är,
1. Fungerar GPSn bra? Vilket program använder man finns det något gratis program?
2. Hur är webbläsaren i den?
3. Fungerar WLAN bra?
4. Finns det många program att ladda ner till den?

/MVh

Postad 25 February 2009 - 22:52

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Är supernöjd med min C905 men har en fråga som jag inte hittat svaret på.

Det står ju att telefonen är förberedd för IP-telefoni, och nu har jag äntligen skaffat det genom Telia.
Kan jag då på något sätt använda min C905 i stället för den vanliga hemtelefonen?
Och hur gör man i så fall?

I telefonen finns det ju inställningar för SIP, men vad är detta och går det att använda?

Vore grymt tacksam om någon visste hur det fungerade!

/Jimmy

Jag har haft samma fråga väldigt länge, se xx sidor tidigare i denna tråd.
Efter snack med SE support så påstår dom att telefon är förbered för detta men behäver ett Javaprogram från den som du skaffat IP telefoni från för att få det att fungera .... så med andra ord vill du ha IP telefoni köpe Nokia N85...

Postad 26 February 2009 - 01:47

unel
  • unel
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Det har nog kommit en ny uppdatering till c905 nu.Jag gjorde en uppdatering igår vid 19tiden.(R1DA030)

Postad 26 February 2009 - 07:08

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Hejsan!

Det jag undrar över är,
1. Fungerar GPSn bra? Vilket program använder man finns det något gratis program?
3. Fungerar WLAN bra?

/MVh

snälla

Postad 26 February 2009 - 07:22

mdmar
  • mdmar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Hejsan!

Det jag undrar över är,
3. Fungerar WLAN bra?

/MVh

GPSen fungerar alldeles utmärkt; har inte hittat det ultimata till den dock...
Opera Mini ska du ha som webbläsare - kanon!
WLANet sköter sig klanderfritt för min del:)
Program finns det en hel del - vilka tänker du på?

Som helhet tycker jag dem mkt bra - saknar i mina ögon egentligen ingenting!
En del har haft probs med luckan, batteitid, stum navknapp. Jag har inte haft några såna bekymmer alls!

Postad 26 February 2009 - 11:32

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Okej, tack för svaret.

/Mvh

Postad 26 February 2009 - 15:24

9070
  • 9070
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
UNEL!

Då du uppdaterat telefonen, har det kommit nya program in i telefonen? Är det DEN uppdateringen alla väntar på?

Svårt att hitta info på SEs hemsida om när de skall släppa senaste uppdateringen

9070

Postad 26 February 2009 - 15:28

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Hade ju iofs tänkt vänta tills hösten och införskaffa mig en IDOU men det blev akut behov av en mobil så det blev en 905 igår efter jobbet... nöjd än så länge iaf...!!

Postad 26 February 2009 - 17:14

9070
  • 9070
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Har precis fått svar från SonyEricsson gällande uppdateringen. Den släpps under vecka 10 här: C905 Update

Väntar med spänning

Postad 26 February 2009 - 18:48

unel
  • unel
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag vet inte om det är den uppdatering som alla väntar på. Men det kom med en massa nya program som t.ex stegräknare som kallas "walk mate" samt en ny WF Navigator , you tube, en så kallad "smile shutter" och någonting som heter "Tracker" nån slags träningsprogram kopplat till gps èn

Postad 26 February 2009 - 19:34

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Man måste välja det aktuella wlan:et som favorit i telefonen, sedan ställer du markören över det aktuella wlanet i listan.
-> tryck alt. (nere till vänster)
->välj redigera inställn.
->Välj nätverksdelning
->slå på nätverksdelning

gör en sökning på ps3:an så ska telefonen dyka upp.

försökte med detta men telefonen hittar bara mitt trådlösa nätverk och därifrån kommer jag inte åt ps3:an. Vilka inställningar ska man ha på ps3:an ??

Postad 26 February 2009 - 21:57

broccoli
  • broccoli
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
hej, har precis köpt denna goding, gillar den verkligen skarpt. men skulle vilja ha lite tips på program.

* Almanacka : som är översiktilig, och MED namnsdagar, röda dagar etc..
* sudukuspel.
* Tetris
* Pdfläsare
* bluetooth styrning till pc:n (sett massa, men vilken e bäst) tex till powerpoint.

går det att ladda ner Googlemaps direkt på minnet. tex STHLM. bor ju där och behöver inte så mkt mer. så jag slipper ladda ifrån nätet hela tiden.

Postad 26 February 2009 - 22:01

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

* bluetooth styrning till pc:n (sett massa, men vilken e bäst) tex till powerpoint.

HID finns väl redan inbyggt? :lol:
Kolla lite djupare i menyerna.

Postad 26 February 2009 - 22:56

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

försökte med detta men telefonen hittar bara mitt trådlösa nätverk och därifrån kommer jag inte åt ps3:an. Vilka inställningar ska man ha på ps3:an ??

Det är PS3an som hittar C905, inte tvärtom. Dvs du kan kan använda media i telefonen via PS3an.

Postad 27 February 2009 - 14:42

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3782 inlägg
  • 0

Hejsan!

Det jag undrar över är,
3. Fungerar WLAN bra?

/MVh

Svar på fråga 4: är du ute efter att köra tredjepartsprogram av hög klass (istället för enkla Javaspel och program) finns det betydligt bättre alternativ. Kolla modeller som kör Symbian OS/S60 eller Windows Mobile istället.

Vill du ha ett bra gratisprogram för GPS - skaffa en av Nokias modeller med Nokia Maps. Mycket funktionellt program som kostar gratis - undantaget röstnavigering.

Postad 27 February 2009 - 15:47

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag undrar ni nu som har uppdaterat era telefoner, hur är det med smsfuktionen har den ändrats?, vet att dom skulle lägga in så det blev chattfunktion,men jag vill ha chattfunktionen utan vill ha det som vanligt att när det kommer ett nytt sms så lägger det sig som ett vanligt sms, skulle vara tackasam för snabbt svar, ska iväg och ev handla en sådan
Mvh sm6rrp

Postad 27 February 2009 - 17:14

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Det skall gå att välja hur du vill se sms:en enligt andra användare som fått nya mjukvaran.

Postad 27 February 2009 - 19:41

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Är det någon med en TRE låst telefon som uppdaterat ? det är bra om man vet innan att den nya programvaran finns så att man slipper ställa in allt igen utan att få telefonen uppdaterad !! :)

Redigerat av Unregistered6384c774, 27 February 2009 - 19:42.

Postad 27 February 2009 - 22:18

cewe
  • cewe
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Är de bara vissa som kan uppdatera till nya firmwaren eller? Fick tillbaka min från lagning nyss och den ville inte uppdatera till någon ny :/

Postad 27 February 2009 - 22:36

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Den "riktiga" är nog inte släppt än men det verkar ju iaf som att "unel" fick ner någon nyare variant (R1DA030)

Den som kommer skall heta R1DA032

Jag har en svensk olåst c905 men inget är släppt till min heller än. Vi får väl se nästa vecka då eller v14, eller v22 :)

Postad 27 February 2009 - 23:27

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Den "riktiga" är nog inte släppt än men det verkar ju iaf som att "unel" fick ner någon nyare variant (R1DA030)

Den som kommer skall heta R1DA032

Jag har en svensk olåst c905 men inget är släppt till min heller än. Vi får väl se nästa vecka då eller v14, eller v22 :)

Hur vet du vad den heter ?
& heter TRE:s samma (tror jag inte)
Har dom fixat till batteritiden tro ?

/ Micke som snart köper en Nokia

Postad 28 February 2009 - 00:01

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Det står överallt i andra forum vad den heter t.e.x http://www.esato.com/board/index.php

Lustigt att du har dålig batteritid. min är alldeles utmärkt. Klarar mig flera dar med mitt "normala" användande.

Kör du 3 så kan ju det vara en anledning till att du tycker att du har dålig batteritid då du förlorar en rackarns massa standbytid så fort du pratar lite i telefonen. 3G suger mkt mer ström än om man kör i GSM läge.

Telenor, Telia mfl har ju ett GSM-nät som bas och pendlar över till 3G vid behov istället. Det är nog inte så många som tänker på det iofs.. Man kan även stänga av 3G i inställningarna och välja "endast gsm" så sparar man en väldans massa standbytid. Jag har gjort det förr många gånger men nu har jag inte ens känt att det behövs. Denna möjligheten har man nog tyvärr inte som 3 kund. Det var riktigt skoj i början då 3G telefonerna verkligen hade urkass standby, ett samtal på 10 minuter halverade standbytiden :)

Och har du 3 så är ju luren låst och du har deras programvara i den. Du får vänta tills 3 godkänner uppdateringen innan den släpps ut till deras kunder. När den släpps är ju lika lätt för dig att kolla som för alla andra. Är ju bara att starta uppdateringsprogrammet o se om där finns något lite då och då :rolleyes:

Redigerat av Micke prylgalen, 28 February 2009 - 00:04.

Postad 28 February 2009 - 08:51

grecko
  • grecko
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Alla med Tre kan nu uppdatera C905. Jag och min sambo gjorde det igår.
Nu har vi Smile shutter, You Tube, Tracker, Walk mate, trådade sms, mm.

http://www.mobilforu...ing-090226.html

Redigerat av grecko, 28 February 2009 - 08:54.

Postad 28 February 2009 - 09:59

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Då är det nog den Unel fått ner helt enkelt och att den för olåsta snart släpps.

Lite komiskt ändå att tre:s kommer före den olåsta men de har väl godkänt den snabbt helt enkelt :)

Postad 01 March 2009 - 12:03

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
När jag pratade med sonyericsson supporten i fredags så sa dom att om en vecka ska uppdateringen komma, men jag har även läst på andra forum att kan ta 14 dagar också, men det är nära nu för er som har 905an
Mvh sm6rrp

Postad 01 March 2009 - 12:22

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Då är det nog den Unel fått ner helt enkelt och att den för olåsta snart släpps.

Lite komiskt ändå att tre:s kommer före den olåsta men de har väl godkänt den snabbt helt enkelt :P

Jag tror att dom har valt att prioritera uppdateringen för just TRE bara för att det är dom som har mest problem. Dom har ju sagt att dom ska försöka göra någonting åt den usla battaritid som TRE användare upplever bl.a.

Redigerat av TomasL, 01 March 2009 - 12:41.

Postad 01 March 2009 - 12:56

Ice.
  • Ice.
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Nu är den inskickad i alla fall. Inte till Katshing, utan till mobilakuten. får se hur länge det kan dröja innan man får den tillbaka. Felen som jag uppgav: 1. den dåliga passningstiden 2. laddar bara till 97% och stannar där. 3. skrapar lite i högtalaren när man pratar med nån.
Ska bli intressant att se om det blir fixat.

Nu har jag äntligen fått tillbaka telefonen, eller snarare en helt ny. Efter att ha pillat ett par dagar på den nya, så verkar inte batteritiden vara nån som helst skillnad mot den gamla. M.a.o. lika kass. Märkte efter första laddningen att den gick upp till 100% det första för att sedan gå ner nån procent. Har aldrig haft nån mobil som inte legat kvar på 100% när man haft laddaren inkopplad. Det är bara att gratulera alla som lyckats få tag i en mobil med bra standby tid. Verkar som att tre abbonnenter har dålig passningstid. Själv har jag telia, så det verkar vara vilket som. Det var i alla fall tur att man fick en ny när man väntat så länge. Synd på den kassa standby tiden, annars är det ju en kalastelefon.

Postad 01 March 2009 - 14:08

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Hej
jag undrar finns det någon facebook app till 905an?
mvh sm6rrp

Postad 01 March 2009 - 14:53

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Hej

Jag undrar ni nu som uppdaterat era telefoner, bil bilderna bättre med den nya fw?
Mvh sm6rrp

Postad 02 March 2009 - 06:10

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Är det nån´som kan tipsa mej på lösning till varför SEUS uppdateringsservice inte känner igen min telefon? Jag har ominstallerat både PC-suit och SEUS men det vägrar att fungera. Hjälp!

Postad 02 March 2009 - 16:51

grecko
  • grecko
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Ni som har uppdaterat, fungerar Tracker för er?
Den fastnar på "Fastställer var du befinner dig" för mig.
Jag vet att GPS:en har kontakt, för switchar jag till google maps eller wayfinder fungerar det.

Postad 02 March 2009 - 18:39

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Nu har jag äntligen fått tillbaka telefonen, eller snarare en helt ny. Efter att ha pillat ett par dagar på den nya, så verkar inte batteritiden vara nån som helst skillnad mot den gamla. M.a.o. lika kass. Märkte efter första laddningen att den gick upp till 100% det första för att sedan gå ner nån procent. Har aldrig haft nån mobil som inte legat kvar på 100% när man haft laddaren inkopplad. Det är bara att gratulera alla som lyckats få tag i en mobil med bra standby tid. Verkar som att tre abbonnenter har dålig passningstid. Själv har jag telia, så det verkar vara vilket som. Det var i alla fall tur att man fick en ny när man väntat så länge. Synd på den kassa standby tiden, annars är det ju en kalastelefon.

Kul att du också fick en ny...eller kanske inte. Jag fick som sagt också en ny men jag tycker att det är sämre batteritid på den nya ca 48 timmar nästan oanvänd(med TRE) Trodde att det var ett TRE fenomen men tydligen är det ett C905 problem,jag ska lämna in den igen för att klaga på batteritiden som du skrev "backar" i laddnivå med laddaren ikopplad ???
Jag köpte ett annat batteri med 1500MAh / originalet 930MAh på : http://www.mytrendyp...ony-11376p.html men det verkar som laddningen fungerar dåligt i telefonen & jag har inte hunnit testa det fullt ut med nya programvaran.
/ Micke

Postad 03 March 2009 - 09:33

Ice.
  • Ice.
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Kul att du också fick en ny...eller kanske inte. Jag fick som sagt också en ny men jag tycker att det är sämre batteritid på den nya ca 48 timmar nästan oanvänd(med TRE) Trodde att det var ett TRE fenomen men tydligen är det ett C905 problem,jag ska lämna in den igen för att klaga på batteritiden som du skrev "backar" i laddnivå med laddaren ikopplad ???
Jag köpte ett annat batteri med 1500MAh / originalet 930MAh på : http://www.mytrendyp...ony-11376p.html men det verkar som laddningen fungerar dåligt i telefonen & jag har inte hunnit testa det fullt ut med nya programvaran.
/ Micke

Ja, det är nog så på min med, att batteritiden är om möjligt ännu sämre på den nya. Tragiskt alltså.
Men nu har jag fått ett annat fel på den nya. Wi-fi:n är nåt som jag använder ganska mycket på telefonen, men helt plötsligt går det inte att koppla upp sig med Wi-fi (funkade de första tre dagarna). Har aldrig behövt krångla nåt med några inställningar (bara lösen på routern) utan har bara kopplat på mig på mitt hemnätverk. Nu står den bara och tuggar och söker hur länge som helst utan att finna nåt nätverk.
Har för mig att den slutade att söka efter en liten stund om den inte fann nåt, men nu söker den hur länge som helst.
Är det nån som har nåt tips? Inställningar? Vet med mig att jag inte har ändrat nån inställning, men ändå.
Annars blir det väl att skicka in den igen. Var utan i en och en halv månad nu sist, så det känns inte så kul att skicka in den igen, men vafan det ska ju fungera. Man blir ju bara såå trött.

Postad 03 March 2009 - 12:00

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Nu ligger den nya programvaran ute på SEUS även för oss som har olåsta telefoner. Håller precis på att tanka ner den.

Postad 03 March 2009 - 13:14

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Nu ligger den nya programvaran ute på SEUS även för oss som har olåsta telefoner. Håller precis på att tanka ner den.

Precis, uppdaterade i förmiddags. min är också olåst.

Postad 03 March 2009 - 13:52

9070
  • 9070
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Roathan:

Berätta gärna hur det gick. Ser allt ut och fungera? Nåt fel du upptäckt? Tänkte vänta ett par timmar innan jag laddar ner den nya ifall någon har upptäckt några fel eller liknande.

Postad 03 March 2009 - 13:57

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Roathan:

Berätta gärna hur det gick. Ser allt ut och fungera? Nåt fel du upptäckt? Tänkte vänta ett par timmar innan jag laddar ner den nya ifall någon har upptäckt några fel eller liknande.

Har inte hunnit med att testa ännu eftersom jag sitter på jobbet. Dock verkar allt vara OK!

Postad 03 March 2009 - 15:11

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Roathan:

Jag har kolla runt lite nu och allt verkar fungera som det ska.
GPS'n fungerar bättre tycker jag. Snabbare fix. Wayfinder version 8.1.13 SC
Smileshutter fungerar också bra. Har dock inte hittat smschatt funktionen än (måste ju jobba lite också!).

Postad 03 March 2009 - 15:26

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Jag har kolla runt lite nu och allt verkar fungera som det ska.
GPS'n fungerar bättre tycker jag. Snabbare fix. Wayfinder version 8.1.13 SC
Smileshutter fungerar också bra. Har dock inte hittat smschatt funktionen än (måste ju jobba lite också!).

När jag tittar i programmappen så är det Wayfinder 7? Skulle det inte vara 8an vid uppgradering?

Postad 03 March 2009 - 16:44

sven höök
  • sven höök
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Är det nån´som kan tipsa mej på lösning till varför SEUS uppdateringsservice inte känner igen min telefon? Jag har ominstallerat både PC-suit och SEUS men det vägrar att fungera. Hjälp!

Har du prövat med att byta USB-port?

Postad 03 March 2009 - 16:51

sven höök
  • sven höök
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Alla program man hade laddat ner på minnes-kortet är ju borta :)

Trodde inte det skulle påverkas utav uppdateringen

Postad 03 March 2009 - 16:57

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

När jag tittar i programmappen så är det Wayfinder 7? Skulle det inte vara 8an vid uppgradering?

Det står fel "Programtitel". Markera programmet och välj alternativ och Information.
Där står det 8.1.13

Postad 03 March 2009 - 16:58

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Har du prövat med att byta USB-port?

Jo det också. Och stängt av brandvägg och antivirusprogram. Det är tvärstopp! Jag fick uppdatera via gamla datorn...hmmm mycket skumt!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.