Auto-roterar dock bara WM 6.1 och inte TouchFlo-gränssnittet. Konkurrenten heter Gyrator. Jag använder GSen och vet inte vilken som är bäst (eller skillnaden öht) av de två.Jag kan också rekommendera GSen som låter alla program och inte bara några få roteras på skärmen när du roterar telefonen.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 18 december 2008 - 00:53
Postad 18 december 2008 - 08:47
http://ceregeditor.mdsoft.pl/
Den bästa ...Gratis...
Starta prog...Gå till tools>unlock reg
Yes, kan bara instämma! CE Regeditor är helt klart bäst! Du sköter allt från PC:n när du har mobilen kopplad till datorn. Suveränt!
Har hört en del snack här på forumet om Geotaggning och det finns, bara att följa instruktionen här:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=446272
Och här hur ni optimerar prestandan på eran Touch HD:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=460006
För övrigt kan man säga att http://forum.xda-dev...splay.php?f=451 är en helt suverän källa om man vill tweaka o s v med sin Touch HD!
Ett annat suveränr program som gör att man kan remota sin dator från mobilen är:
http://www.rdmplus.com/
Postad 18 december 2008 - 09:15
Det är en hel del pill med detta tydligen, har meckat lite själv med detta men lyckades ställa til ldet så jag fick min bakgrund på "today" men resternade var bara vita.
Finns inget jättesmidigt sätt sist jag kollade men det står hur man gör på xda-developer forumet iaf.
Själv har jag lyckats ställa till det så jag inte kommer på settings längre (då rebootar telefonen) kan ha och göra med ett vpn program som jag installerade men även efter avinstallation så strular det... känns jobbigt nära ytterligare en hard-reset.....
Kan ngn kolla i sin mobil under windows\start meny\inställningar om denna innehåller några ikoner (eller överhuvudtaget vad den innehåller)?
Så här ser det ut under inställningar:

Postad 18 december 2008 - 12:49
Postad 18 december 2008 - 13:11

Ska bli intressant, jag måste säga att efter en tid med SE X1 Xperian så gillar jag skarpt Windows Mobile och kan helt enkelt inte ha en telefon utan WM.
Någon som skriver sms med fingrarna på touchskärmen ? funkar det ?
Postad 18 december 2008 - 13:11
Det gör du enklast genom "HD Tweaks"...Någon som vet hur man gör för att byta ut knapparna Home screen i Touch-Flo... Nu är det "Telefon" och "Program" som default men jag skulle vilja byta till "Telefon" mot "Kontakter" eftersom "Telefon" har samma funktion som knappen man svarar på, känns lite som om den knappen är outnyttjad... någon som vet om det går?
Postad 18 december 2008 - 13:45
Jag är verkligen inte enbart positiv till WM (så som det är på Blackstone med dess knappbegränsningar i alla fall), men jag är glad att andra tycker annorlunda. Jag kanske ändrar mig.Ska bli intressant, jag måste säga att efter en tid med SE X1 Xperian så gillar jag skarpt Windows Mobile och kan helt enkelt inte ha en telefon utan WM.
Hur skulle du annars göra det? I vilket fall är det pilligt, tycker jag. Jag gör än så länge många fel. Man lär kunnna byta ut det virtuella tangentbordet för att hitta ett eventuellt bättre. Men jag ger det en längre chans.Någon som skriver sms med fingrarna på touchskärmen ? funkar det ?
Postad 18 december 2008 - 13:56
Postad 18 december 2008 - 14:28
Jag är verkligen inte enbart positiv till WM (så som det är på Blackstone med dess knappbegränsningar i alla fall), men jag är glad att andra tycker annorlunda. Jag kanske ändrar mig.
Hur skulle du annars göra det? I vilket fall är det pilligt, tycker jag. Jag gör än så länge många fel. Man lär kunnna byta ut det virtuella tangentbordet för att hitta ett eventuellt bättre. Men jag ger det en längre chans.
Han kanske menar att han normalt gör det med pinnen.
Hmmm, apropå "andra" tangentbord än det virtuella så funkar det inte. Smartphones/Windows Media phones har ju inget stöd för USB-host så vitt jag vet. Men du kanske menar ett virtuellt tangentbord som ser lite annorlunda ut?
Dock så funkar ju blåtand, t ex det här:
http://www.freedomin...p...&Itemid=140
(som dock inte har kommit ut än)
Men hur smidigt är det att ha ett extra tangentbord med sig hela tiden som man måste plocka fram när man vill skriva sms?!? För sms så duger det virtuella men det är lite plottrigt som sagt var men man lär sig nog.
Japp, då har jag också beställt en HTC Touch HD
Försökte hitta displayskydd på www.skalshop.se men dem har inte fått dem ännu. Någon som vet var man kan köpa schyssta displayskydd till ovanstående ?
Ska bli intressant, jag måste säga att efter en tid med SE X1 Xperian så gillar jag skarpt Windows Mobile och kan helt enkelt inte ha en telefon utan WM.
Någon som skriver sms med fingrarna på touchskärmen ? funkar det ?
Du får ju 1 ( eller är det 2?!? ) displayskydd med. Kanske inte dom bästa men dom duger till att börja med iallafall.
Redigerat av BrittBastard, 18 december 2008 - 14:52.
Postad 18 december 2008 - 15:33
Postad 18 december 2008 - 16:13
Nokias nu tre år gamla blåtandskeyboard SU-8W fungerar till HTC Touch HD. Jag prövade nyss, även om jag inte skulle vilja säga att det är problemfritt att koppla ihop. (SU-8W använder ju en gammal blåtandsversion 1.0 eller 1.1 och det ger pb.) I övrigt är Freedom Universal 2 HID/SPP Bluetooth Keyboard (lätt att goggla på) en möjlighet.Han kanske menar att han normalt gör det med pinnen.
Hmmm, apropå "andra" tangentbord än det virtuella så funkar det inte. Smartphones/Windows Media phones har ju inget stöd för USB-host så vitt jag vet. Men du kanske menar ett virtuellt tangentbord som ser lite annorlunda ut?
Dock så funkar ju blåtand, t ex det här:
http://www.freedomin...p...&Itemid=140
(som dock inte har kommit ut än)
Annars syftade jag mest på virtuella keyboard så som följer. På http://uk.youtube.co...O3foOlsTEA och vid tiden 3'17 diskuterar man detta. Man kan tex ladda ner SPP och TouchPal. PocketCM verkar göra samma sak.
Redigerat av cmlewan, 18 december 2008 - 16:14.
Postad 18 december 2008 - 17:21
Hur skulle du annars göra det? I vilket fall är det pilligt, tycker jag. Jag gör än så länge många fel. Man lär kunnna byta ut det virtuella tangentbordet för att hitta ett eventuellt bättre. Men jag ger det en längre chans.
Ja, med pekpinnen naturligtvis.
Postad 18 december 2008 - 17:24
Du får ju 1 ( eller är det 2?!? ) displayskydd med. Kanske inte dom bästa men dom duger till att börja med iallafall.
Tack då vet jag det
det duger säkert ett tag iallafall

Postad 18 december 2008 - 22:21
Postad 18 december 2008 - 22:47
Postad 18 december 2008 - 22:48
Ja, med pekpinnen naturligtvis.
Har haft min HD några dagar nu och inte använt pinnen en enda gång...
Det fungerar förvånansvärt bra att skriva med fingrarna. Faktum är att jag skriver snabbare än vad jag gjorde på min TyTN II med tangentbord

Har även installerat ett program som ger "Touch response" på så sätt känner man när man träffar tangenterna.
Vad som däremot inte funkar så bra för min del är att bläddra bland programmen. Jag råkar hela tiden öppna program. Samma sak med Opera mobile, man klickar på länkar av misstag när man scrollar i sidor. Ja, det låter klumpigt, men det är väldigt lätt hänt. Verkar nästan vara omöjligt att undvika

Postad 18 december 2008 - 22:54
Jag köpte från DuraSec, är kanon nöjd med det, 9,16euro inkl frakt,Tack då vet jag det
det duger säkert ett tag iallafall
http://www.durasec.c...tor-p-5038.html
Postad 19 december 2008 - 00:39
En sak JAG inte förstår är när man ibland kör bluetooth musikheadset så låter det i högtalaren ist för i lurarna. Nån som har fått samma knas?
Det verkar finnas en del buggar vad gäller A2DP, inte bara för HD, utan jag hade samma problem med min TyTn II. Jag trodde att det var fixat nu, men icke. Ibland tappar headsetet kontakten helt utan anledning och då kommer ljudet i högtalarna. Ganska pinsamt om man sitter på bussen och spelar högt. SE telefoner frågar alltid om man vill fortsätta spela när den tappar kontakten. Med SE händer det bara när batteriet tar slut. Men HTC frågar inte utan dundrar bara på med musiken i högtalaren. Om man startar headsetet med en SE telefon och klickar på play på headsetet så startar musikspelaren, även om den inte är i gång, men inte med HTC. Det blir till att plocka fram telefonen och starta musikspelaren. Jag hade hoppats att sådant skulle funka på HD:n...
Postad 19 december 2008 - 04:00
Jag har nu plöjt genom hela den här tråden, och trots en del negativ kritik är jag ändå väldigt frestad att köpa mig en HD. Det blir en ny upplevelse i och med att jag aldrig ägt en smartphone förut, och än mindre en med Windows Mobile. Ett par frågor bara.
1. Finns det någon fysisk butik som säljer telefonen ännu? eller är det bara beställningsvara?
2. Jag har 3 som operatör och är bunden där till .. ja nånstans runt pensionen. Varifrån rekomenderar ni att jag beställer mobilen då 3 tyvärr inte själva säljer den? Har det någon betydelse om jag beställer från Telenor eller Siba (för att ta ett exempel) ?
3. När Windows Mobile 7 släpps, kommer man då kunna uppgradera sin telefon gratis? och skulle ni gissa att många av de nuvarande frustrerande problemen åtgärdas då? När förväntas VW7 komma förresten?
4. Varför fejkar kvinnor orgasm? Svar: De tror att vi bryr oss.
Gonatt och tack på förhand för svar!
//P
Postad 19 december 2008 - 04:35
Om det kommer att gå att uppgradera verkar vara den vanligaste frågan som folk har om WM. HTC-representanten på Mobil.se:s chat sista gången blev nog ganska trött på den frågan. :-) Ingen vill svara säkert på det. Däremot så vet vi att det gick bra för många att uppdatera till 6:an förra gången det begav sig.3. När Windows Mobile 7 släpps, kommer man då kunna uppgradera sin telefon gratis? och skulle ni gissa att många av de nuvarande frustrerande problemen åtgärdas då? När förväntas VW7 komma förresten?
De senaste buden är att det släpps en mellanversion WM 6.5 i början på 2009 och att WM 7 kommer i slutet av året. Men vissa säger att WM 7 dröjer ännu längre. Källa 1 och källa 2.
Postad 19 december 2008 - 08:03
Om det kommer att gå att uppgradera verkar vara den vanligaste frågan som folk har om WM. HTC-representanten på Mobil.se:s chat sista gången blev nog ganska trött på den frågan. :-) Ingen vill svara säkert på det. Däremot så vet vi att det gick bra för många att uppdatera till 6:an förra gången det begav sig.
De senaste buden är att det släpps en mellanversion WM 6.5 i början på 2009 och att WM 7 kommer i slutet av året. Men vissa säger att WM 7 dröjer ännu längre. Källa 1 och källa 2.
Jag är ganska säker på att man kommer kunna uppgradera till WM 6.5, WM 7.0 eller vad det nu blir.
Sen om det stöds "officiellt" eller inte är en annan sak...ja, ni fattar vad jag menar.
Redigerat av BrittBastard, 19 december 2008 - 08:05.
Postad 19 december 2008 - 08:06
Det verkar finnas en del buggar vad gäller A2DP, inte bara för HD, utan jag hade samma problem med min TyTn II. Jag trodde att det var fixat nu, men icke. Ibland tappar headsetet kontakten helt utan anledning och då kommer ljudet i högtalarna. Ganska pinsamt om man sitter på bussen och spelar högt. SE telefoner frågar alltid om man vill fortsätta spela när den tappar kontakten. Med SE händer det bara när batteriet tar slut. Men HTC frågar inte utan dundrar bara på med musiken i högtalaren. Om man startar headsetet med en SE telefon och klickar på play på headsetet så startar musikspelaren, även om den inte är i gång, men inte med HTC. Det blir till att plocka fram telefonen och starta musikspelaren. Jag hade hoppats att sådant skulle funka på HD:n...
Med mitt Jabra startar musikspelaren om jag trycker på play. Tycker det är skumt att jag hör "actionljudet" i lurarna men musiken går ut i högtalarna. helt sjuuukt haha
Postad 19 december 2008 - 08:30
Tänkte lite angående GPS:en. Finns de nåt gratisprogram för Sverige i alla fall som e värt o använda?
Har inte riktigt fått Google Maps och funka. I annat fall, om ja nu vill köpa ett, vart ska jag beställa ifrån,
vad för mjukvara rekommenderas? Tacksam för all hjälp!

Postad 19 december 2008 - 09:39
Hallo!
Jag har nu plöjt genom hela den här tråden, och trots en del negativ kritik är jag ändå väldigt frestad att köpa mig en HD. Det blir en ny upplevelse i och med att jag aldrig ägt en smartphone förut, och än mindre en med Windows Mobile. Ett par frågor bara.
1. Finns det någon fysisk butik som säljer telefonen ännu? eller är det bara beställningsvara?
2. Jag har 3 som operatör och är bunden där till .. ja nånstans runt pensionen. Varifrån rekomenderar ni att jag beställer mobilen då 3 tyvärr inte själva säljer den? Har det någon betydelse om jag beställer från Telenor eller Siba (för att ta ett exempel) ?
3. När Windows Mobile 7 släpps, kommer man då kunna uppgradera sin telefon gratis? och skulle ni gissa att många av de nuvarande frustrerande problemen åtgärdas då? När förväntas VW7 komma förresten?
4. Varför fejkar kvinnor orgasm? Svar: De tror att vi bryr oss.
Gonatt och tack på förhand för svar!
//P
1. Det lär finnas fysiska butiker som säljer Touch HD nu. Tex har Media Markt annons på den i dagens annonsblad för 6290 kr. Sen vilka lokala butiker som har den inne är ju svårt att veta.
2. Just Telenor eller "vanlig" butik har ingen betydelse. Köpte själv från Telenor obundet och kör med Telia. Men hur andra operatör som ev säljer telefonen gör vet jag inte.
3. Hoppas att det ska gå att uppgradera men inget jag räknar med.
Postad 19 december 2008 - 09:56
Med mitt Jabra startar musikspelaren om jag trycker på play. Tycker det är skumt att jag hör "actionljudet" i lurarna men musiken går ut i högtalarna. helt sjuuukt haha
Är du nöjd med Jabran annars? Jag har funderat på att skaffa en. Min Motorola S705 har fått sig en och annan törn, så både displayen och micken är dåliga...
Går det bra att prata normalt med någon när den bara hänger rund halsen, eller måste man hålla den framför munnen om det ska höras? Så är det med Motorolan, och det är trist...
Postad 19 december 2008 - 11:40
Jag köpte från DuraSec, är kanon nöjd med det, 9,16euro inkl frakt,
http://www.durasec.c...tor-p-5038.html
Oki tack, beställde dock två displayskydd samt en bordshållare från www.shop.brando.com.hk (med rekommendationer från vänner som beställd prylar från dem) har inte fått något än, tar väl nån vecka. Betalade via PayPal.
Postad 19 december 2008 - 12:07
Fick telefonen idag och har lite problem:
1. Kan inte logga in på messenger hur mycket jag än försöker! Står bara att tjänsten inte är tillgänglig
2. Hittar inga satelliter alls på GPSen, måste man göra nån inställning eller beror det på att jag är inomhus? Hittar ju med min N95 men inte med denna.
3. Kan inte gå in på Telenors mobila startsida mobil.telenor.se får bara 403 forbidden precis som på min stationära dator.
Nån som kan råda bot på dessa problem?
Fick du någon ordning på Messenger? Jag har samma problem som du beskrev.
Postad 19 december 2008 - 12:15
Postad 19 december 2008 - 12:21
Jag har hört några oroväckande saker om HTC- att de har lite sämre täckning på sina telefoner jämfört med Nokia eller Sony Ericsson (enligt en säljare på Katching jag pratade med nyss) kan någon bekräfta detta ?
Njae... Brukar ligga mellan 1 blupp till 0 (ingen täckning) i min källare + att det bryts och blir dåligt ibland.
Trycker HTCen har betett sig bättre än min k800i, så det tror jag inte är några bekymmer.
Postad 19 december 2008 - 12:54
Jag tycker snarare det är bättre än min gamla SE P1i.Jag har hört några oroväckande saker om HTC- att de har lite sämre täckning på sina telefoner jämfört med Nokia eller Sony Ericsson (enligt en säljare på Katching jag pratade med nyss) kan någon bekräfta detta ?
Postad 19 december 2008 - 12:57
Min nu returnerade SE X1 hade bedrövlig täckning...och enligt killen på Katching så borde det vara dålig täckning även på HTC för att dessa gör X1an åt SE (?) Nåväl, återstår att se men skönt att ni inte har dåliga erfarenheter av just den detaljen iallafall.
Postad 19 december 2008 - 13:02
Skönt att höra!
Min nu returnerade SE X1 hade bedrövlig täckning...och enligt killen på Katching så borde det vara dålig täckning även på HTC för att dessa gör X1an åt SE (?) Nåväl, återstår att se men skönt att ni inte har dåliga erfarenheter av just den detaljen iallafall.
Bara för att HTC har gjort X1:an så betyder det ju inte att den fungerar exakt som Touch HD:n. Säljare, jag säger då det. Det är väl ungefär 1% av dom som verkligen kan något annat än att bara säljsnacka.
Postad 19 december 2008 - 13:22
Finns det ingen kunnig snubbe i forumet som kan översätta alla tekniska detaljer och menyer etc till svenska och maila till montecristoff, hade gjort det själv men jag känner mig inte så säker på engelskan tyvärr.
Postad 19 december 2008 - 13:33
Bara för att HTC har gjort X1:an så betyder det ju inte att den fungerar exakt som Touch HD:n. Säljare, jag säger då det. Det är väl ungefär 1% av dom som verkligen kan något annat än att bara säljsnacka.
haha...så sant så. Blev lite imponerad av säljarens utryck...som "liksom ba" "asså, den e grymast" Lustigt, gör ju inte en direkt köpsugen.
Postad 19 december 2008 - 13:53
Hade detta problem på min Touch Cruise med att bluetooth kopplade ned rätt som det var,men jag använder ett config program "Advance config" som man kan använda om man bill ändra bitpol på bluetooth,gjorde detta och det funkar nu kalas. kan vara detsamma på HD´n. Har dock ej råkat ut för detta på HD´n än.
Postad 19 december 2008 - 14:53
Postad 19 december 2008 - 15:44
http://gadgetmix.com/index/?p=2002 Internet mobile 6 ....
Låter intressant! Fast för min egen del väntar jag nog lite till någon annan har testat... Finns kanske risk att att touch flow försvinner, eller?
Sen är det ju inte säkert att IE är bättre än Opera...
Postad 19 december 2008 - 15:45
http://gadgetmix.com/index/?p=2002 Internet mobile 6 ....
Intressant, dock så vill jag inte trixa fram en ROM hax/update än.. samt att det ska vara bra mkt mer i paketet än det där. Borde väl gå å trixa fram IE6WM i ett löst program?
EDIT: en nybörjar fråga, finns säkert frågor å svar om detta men lika bra att fråga direkt, finns det möjligheter i Touchflo lr speciella program som gör att du kan lägga ett gäng wallpapers i en katalog åsen säga åt WM/Touchflo att slumpa mellan dom bilderna?
Redigerat av hobs0n, 19 december 2008 - 15:50.
Postad 19 december 2008 - 16:15
Inget slår Opera mini, se tidigare i tråden...Låter intressant! Fast för min egen del väntar jag nog lite till någon annan har testat... Finns kanske risk att att touch flow försvinner, eller?
Sen är det ju inte säkert att IE är bättre än Opera...
Postad 19 december 2008 - 17:20
Inget slår Opera mini, se tidigare i tråden...
Nja, än så länge är det så, men jag är övertygad om att det kommer bättre program. Mini är bra, men långt ifrån perfekt...
Postad 19 december 2008 - 18:46
Men det borde väl vara lätt att fixa på den här HTC Touch HD med? Följer det med något bra program med codecs eller finns det att ladda ner ett så att man slipper hålla på och konvertera filmerna till rätt format?
Hur stora minneskort kan man köpa till en här?
Postad 19 december 2008 - 19:41
Jooo... HD:s egen opera..Inget slår Opera mini, se tidigare i tråden...

Lite OT:
Idag har jag lyssnat på webbradio i lurarna ca i snitt 4 tim.. men det slukar batteri men ändå rimligt. Slog på webradio kl 8 i morse och lyssnat ca 4 tim. Pratat i tele i ca 1 tim och har en "pinne" kvar av batteri i displayen i skrivande stund.
Redigerat av xxmannen, 19 december 2008 - 20:31.
Postad 19 december 2008 - 20:03
Redigerat av TheGun, 19 december 2008 - 20:03.
Postad 19 december 2008 - 21:52
Jag har provat divx utan problem,då spelar jag genom coreplayer med. Annars är de konventerig som gäller,vilket jag provat och är väldigt nöjd med resultatetJag håller på att välja mellan den här och Samsung Omnia. Hur är det med mediauppspelningen på den här? Samsung snackar ju så mycket om att Omnian kan spela upp dvix och liknande format.
Men det borde väl vara lätt att fixa på den här HTC Touch HD med? Följer det med något bra program med codecs eller finns det att ladda ner ett så att man slipper hålla på och konvertera filmerna till rätt format?
Hur stora minneskort kan man köpa till en här?
Postad 19 december 2008 - 22:01
Mär du konverterat vilken spec har du använt? Kanske tom i programmet Super? Vore trevligtatt få info, för själv har jag provat med Super och blir inte nöjd med resultatet....Annars är de konventerig som gäller,vilket jag provat och är väldigt nöjd med resultatet
Postad 20 december 2008 - 00:01
Den stora skillnaden mellan de båda är att Omnia har 400x320 i skärmupplösning medan Blackstone har 800x480.Jag håller på att välja mellan den här och Samsung Omnia.
Omnias fysiska skärm är dessutom mindre (3.2" mot 3.8" i Blackstone). Ingen har fysiskt tangentbord. Båda är relativt tunna. Båda har 5 MP kamera. Omnia har fotolampa, det har inte Blackstone. Omnia har tv-utgång; det har inte Blackstone. De har ju sedan valt olika gränssnitt och vilken man gillar är en smaksak.
Men skärmupplösningen och den fysiska skärmen utgör en enorm skillnad. Enkelt val, trots allt, menar jag.
Redigerat av cmlewan, 20 december 2008 - 00:01.
Postad 20 december 2008 - 00:13
Jag har alltid haft full styrka (eller möjligen pinnen under) på 3G i min lägenhet med min Nokia N95. Med Blackstone har jag oftast två (ibland 3) pinnar av de fyra. Har den då dålig känslighet? Jag tror inte det, för i miljöer med mycket svag 3G-täckning så funkar Blackstone nästan precis lika bra som min N95. Blackstone tycks vara snudd på mindre känslig (= sämre), det upptäcker jag vid konkret användning, men mjukvaran (OS:et) reparerar lite bättre (= snabbare), så resultatet blir mycket mycket likt. Så, godkänt ändå.Jag har hört några oroväckande saker om HTC- att de har lite sämre täckning på sina telefoner jämfört med Nokia eller Sony Ericsson (enligt en säljare på Katching jag pratade med nyss) kan någon bekräfta detta ?
Redigerat av cmlewan, 20 december 2008 - 10:10.
Postad 20 december 2008 - 00:27
Det finns många GPS-program att välja mellan. Det som alla andra brukar mätas mot är Tomtom. Det finns väl en Tomtom 7 nu - även om Tomtoms website inte nämner det - som ännu inte finns att köpa i Sverige? Annars finns (till Windows Mobile) Wayfinder, Route 66, CoPilot, Garmin m fl många andra.Tänkte lite angående GPS:en. Finns de nåt gratisprogram för Sverige i alla fall som e värt o använda?
Har inte riktigt fått Google Maps och funka. I annat fall, om ja nu vill köpa ett, vart ska jag beställa ifrån,
vad för mjukvara rekommenderas? Tacksam för all hjälp!
Men försök i först hand få ditt Google Maps att fungera. Det borde inte vara så svårt - det är lätt att installera. Det kanske räcker för dina behov. Det har dock - till skillnad från de program jag nämner ovan - förstås inte steg-för-steg-navigering (med röst etc).
Redigerat av cmlewan, 20 december 2008 - 00:28.
Postad 20 december 2008 - 01:35
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar