Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung Omnia HD *

1004 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Kommer du att köpa Omnia HD? (97 medlem(mar) har röstat)

Vill du ha den?

1. Ja, självklart. Den är ju bäst! (59 röster [60.82%])

Procent av omröstning: 60.82%

2. Nej, den är för dyr (38 röster [39.18%])

Procent av omröstning: 39.18%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 14 oktober 2009 - 08:22

knarrevik
  • knarrevik
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Ja, alla licenserna finns kvar!

Postad 15 oktober 2009 - 14:20

i8910hd
  • i8910hd
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Tjena!

Efter att jag installerade den nya FW så fryser mobilen när jag försöker titta på en bild i Galleri - Bilder & Video
Det går bra att titta på bilder i det andra programmet.

Någon annan som har samma problem? / Lösning?

Redigerat av i8910hd, 16 oktober 2009 - 14:14.

Postad 17 oktober 2009 - 09:35

pirrepop
  • pirrepop
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
När jag ska ladda hem nya firmware så tappar mobilen USB kontakten med datorn.
Händer på samma ställe varje gång,vad kan jag göra?

Blir en blåbakgrund samtidigt också där det står massa text.

Redigerat av pirrepop, 17 oktober 2009 - 10:15.

Postad 17 oktober 2009 - 10:36

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

När jag ska ladda hem nya firmware så tappar mobilen USB kontakten med datorn.
Händer på samma ställe varje gång,vad kan jag göra?

Blir en blåbakgrund samtidigt också där det står massa text.

Låt bara telefonen vara när blåskärmen kommer och datorn säger att den inte har kontakt med telefonen, i det läget börjar uppdateringen installeras i telefon, helt normalt med mao :)

Postad 17 oktober 2009 - 10:37

pirrepop
  • pirrepop
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Låt bara telefonen vara när blåskärmen kommer och datorn säger att den inte har kontakt med telefonen, i det läget börjar uppdateringen installeras i telefon, helt normalt med mao :)

Hur lång tid ska den vara på blåskärmen då?
För den stog kvar på 27% i några minuter men sen stängde jag av.

Edit: Hade igång den på blåskärmen nu i minst 30 min,men den stog kvar på 27% hela tiden:s

Vad är felet?

Redigerat av pirrepop, 17 oktober 2009 - 11:54.

Postad 17 oktober 2009 - 13:45

James Bond
  • James Bond
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Hade samma fel som dig på min maskin med Windows 7, provade med vista men där gick det inte att få igång uppdatering över huvudtaget, fick gräva fram min gamla laptop med XP där fungerade det klockrent.

//JB

Postad 17 oktober 2009 - 14:31

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Hur lång tid ska den vara på blåskärmen då?
För den stog kvar på 27% i några minuter men sen stängde jag av.

Edit: Hade igång den på blåskärmen nu i minst 30 min,men den stog kvar på 27% hela tiden:s

Vad är felet?

Det ska inte ta mer än nån min efter att blåskärmen dyker upp.

Har åxå XP

Postad 17 oktober 2009 - 15:39

pirrepop
  • pirrepop
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Hade samma fel som dig på min maskin med Windows 7, provade med vista men där gick det inte att få igång uppdatering över huvudtaget, fick gräva fram min gamla laptop med XP där fungerade det klockrent.

//JB

hmm,skit att man har vista då:)

Postad 17 oktober 2009 - 15:58

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

hmm,skit att man har vista då:)

för mig funkade det på/med vista.....

Postad 17 oktober 2009 - 17:17

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

//JB

Jag har också Vista och det funkade som det ska.

Postad 17 oktober 2009 - 18:42

James Bond
  • James Bond
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Jag har också Vista och det funkade som det ska.

Jag har Vista Professional, kanske olika på olika versioner?

Postad 17 oktober 2009 - 22:43

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Min uppdatering verkade ju funka men route 66 försvann med tex fliken för navigering. Provade att installera om från skivan men det verkar inte heller funka. Gjorde givetvis backup innan men den sparade inga program. Även tex google maps försvann. Skit att allt ska ta en evig tid innan man rättar till grejer. Kanske börjar man bli för gammal. :D Hjälp hade iaf varit på sin plats. Hur har det gått för er andra?

Postad 18 oktober 2009 - 21:39

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Ingen?

Postad 19 oktober 2009 - 06:56

knarrevik
  • knarrevik
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Jo, LBS navigering försvann men det gick ju att installera om från skivan. Annars gick allt OK. Synd att uppgraderingen inte funkar som på Nokia 5800 där allt finns kvar efter uppgradering.

OBS! Det finns ett nytt forum För Omnia HD: http://samsungomniah...orum/index.html

Postad 19 oktober 2009 - 21:00

knarrevik
  • knarrevik
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Ingen?

Kommer inte ihåg riktigt, men leta efter I8910_R66.SISX. Den ligger under E:/samsung/applications. Kör den så installeras Route66 igen.

Postad 22 oktober 2009 - 22:57

pirrepop
  • pirrepop
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Nu har jag lämnat in min Omnia till telia.
GPS funkar inte..Kamera Linsen sitter löst i ena sidan..hoppas dom fixar detta!

Postad 25 oktober 2009 - 21:27

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Så, nu ere fixat. Det var en skadad sverigekarta som strulade. Tog bort den i windows och tankade ner den nyaste.
Nu till en annan grej. När jag köpte denna telefonen så gjorde jag det för det bla skulle vara enkelt att få hyffsad kvalitet när man anväder den som filmkamera. Tycker dock när man kör den i 720p läge att den hackar rejält. Syns väl i panoreringar mm. Upplever ni andra likadant?

Postad 25 oktober 2009 - 23:04

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

Så, nu ere fixat. Det var en skadad sverigekarta som strulade. Tog bort den i windows och tankade ner den nyaste.
Nu till en annan grej. När jag köpte denna telefonen så gjorde jag det för det bla skulle vara enkelt att få hyffsad kvalitet när man anväder den som filmkamera. Tycker dock när man kör den i 720p läge att den hackar rejält. Syns väl i panoreringar mm. Upplever ni andra likadant?

japp det stämmer o då kan man ju inte kalla det att man kan filma i 720 eftersom kvaliten suger jag är hygglit trött på denna mobil nu det var mycket skryt om den när den kom men nu inser jag att den inte är så bra

min har dessutom rutten mottagning fast jag har haft den inlämnad för det felet
o jag har provat tre olika abonemang

Postad 26 oktober 2009 - 08:41

knarrevik
  • knarrevik
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Har ni uppgraderat firmware? Mycket har blivit bättre sedan jag uppgraderade häromveckan!

Postad 27 oktober 2009 - 18:17

tillback
  • tillback
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hejsan. Någon mer än jag som har problem med att displayen tänds lite som den vill fast luren är låst och man inte rör den? Har även problem med BT som kopplar ifrån headset allt som oftast. Annars helt grym lur som jag inte ångrar fast den var svindyr.

Postad 06 november 2009 - 12:13

meduza33
  • meduza33
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som har dålig täckning,finns det något sätt man kan fixa det med nån hemlig kod

Postad 06 november 2009 - 12:17

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Är det fler än jag som har dålig täckning,finns det något sätt man kan fixa det med nån hemlig kod

Jag lämnade in min för kalibrering, det blev mycket bättre.
Stapeln för mottagning vandrade upp & ner innan kalibrering och efter blev den inte helt stabil men nästan, som det antagligen ska vara.
Mottagningen blev stabilare, inga brutna samtal mm.

Postad 07 november 2009 - 19:55

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

Jag lämnade in min för kalibrering, det blev mycket bättre.
Stapeln för mottagning vandrade upp & ner innan kalibrering och efter blev den inte helt stabil men nästan, som det antagligen ska vara.
Mottagningen blev stabilare, inga brutna samtal mm.

jag har halv taskig mottagning fortfarande jag har haft den inne två gånger för det felet jag har telenor vad har du för abonemang o hur många staplar har du i mottagning om du är inomhus

Postad 07 november 2009 - 22:19

Unregistereda5afe3f2
  • Unregistereda5afe3f2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Hej,
Jag har också problem som pirrepop med uppdateringen. När jag ska ladda hem nya firmware så tappar mobilen USB kontakten med datorn.Blir en blåbakgrund samtidigt också där det står massa text.Den stor kvar på 27%.Jag använder Windows 7.Ska det vara så?
Tack,

Postad 07 november 2009 - 22:46

Unregistereda5afe3f2
  • Unregistereda5afe3f2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Nu har det gått en timme cirka och fortfarande det står 27%.

Postad 07 november 2009 - 22:57

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

jag har halv taskig mottagning fortfarande jag har haft den inne två gånger för det felet jag har telenor vad har du för abonemang o hur många staplar har du i mottagning om du är inomhus

Nu har jag sålt min för ca 2v sedan men jag har telia som leverantör och inomhus innan kalibrering pendlade stapeln mellan ingenting och full mottagning, den pendlade hela tiden.
Efter kalibrering så pendlade stapeln mellan 2 streck vid enstaka tillfällen men oftast mellan 4 streck och full mottagning, ska tilläggas att där jag bor så verkar det finnas nåt som stör för när jag är i andra byggnader så är det oftast full mottagning.

Postad 08 november 2009 - 00:32

Unregistereda5afe3f2
  • Unregistereda5afe3f2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Har jag gjort fel som avbröt uppdateringen +Nu är det bara blå skärmen.Vad ska jag göra för att fixa detta?
Tack,

Postad 08 november 2009 - 06:53

meduza33
  • meduza33
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Jag hade samma problem i Vista,jag tog ur batteriet och startade om mobilen då funkade den som vanligt.körde uppdateringen en gång till då gick det som det skulle.

Postad 08 november 2009 - 13:36

Unregistereda5afe3f2
  • Unregistereda5afe3f2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Ok, tack.Jag ska försöka.

Postad 12 november 2009 - 23:52

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Hej. Har en samsung omnia hd.

Undrar hur man får cd-framsidorna att synas i musikspelaren när man spelar upp låtar,eller när man bläddrar i albumen?

Försökte med att lägga in en bild på en skiva i den mappen som låtarna ligger i för just den skivan, men det gick inte för det :)

En annan sak också, när jag är ute på nätet så kopplar den ner helt plötsligt, efter ett par minuter, varför det?

Och en till sak, innan jag slutar, hur får jag ingång gps:en? Kommer till den sidan där jag ska bekräfta nått, men hinner inte förrens den bara kopplar ner allt, den vill liksom inte starta....

Nån som vet?????

Postad 13 november 2009 - 10:36

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0
Det finns två program som jag testat som klarar att bifoga album art på ett sätt som S60v3/5s musikspelare visar:

1. Easy CD-DA Extractor.
2. iTunes.

Övriga program jag testat klarar inte av det.

Easy CD-DA Extractor rekommenderar jag mycket varmt, ett suveränt program för att hantera och konvertera skivor i Windows. Låter man programmet sköta album arten kommer det helt säkert att fungera.

Musikspelaren i S60 är lite kinkig med hur album art skall bäddas in men det går.

Postad 13 november 2009 - 11:31

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Måste fråga en sak, har sett denna fråga här i tråden men hittar den inte nu. Det är så att under ikonen för 3g så är pilarna streckade, och har för mej att det var för att den typ laddar nått elle vad det nu var för nått, undrar om det ska vara så eller?
Vet inte hur man stänger av wlan, går in på den menyn men det finns ingen, typ, avaktivera wlan...nån som vet?

En annan sak, hur får man in skivomslagen på ett enkelt sett? Som det är nu så måste jag gå in på varje skiva och leta upp albumomslaget och lägga in det så, men det tar ju en evighet om man har en del album.
Har försökt att lägga in bilden på omslaget i resp. mapp då jag lägger in dom i telen, men det funkar inte.

Vad gäller videoformat så står det att man ska kunna lägga in wmv och titta på, men det funkar ju inte.
Xvid funkar finfint men har en del wmv som jag skulle vilja ha in.

Gps:en får jag inte igång. Kommer till den menyn där jag ska godkänna nått, men det hinner jag inte förens den släcker ner och kommer tillbaks till menyn där gps-programet ligger???

Hoppas nån av er kan hjälpa mej med nått iaf;)

Postad 13 november 2009 - 11:34

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Ok, men det konstiga är att i datorn, när jag kollar albummen i tex itunes-mappen så är det bilder på alla album, dom kommer bara inte med till mobilen....skumt.

Postad 13 november 2009 - 12:22

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3 782 inlägg
  • 0
Normalt är det så att S60s standardspelare kräver att album arten bäddas in i ID-taggen (till skillnad från spelare där det räcker med Folder.jpg).

iTunes har jag bara kört på Macen och där visades album arten korrekt i nallen. Då har jag använt iTunes för att rippa skivorna och alltså lagt in album arten med programmet. Dock är det Easy CD-DA Extractor som är den bästa lösningen - för såväl rippande som att lägga in album art.

Testa det programmet och rippa musiken med det och lägg in album arten. Skulle det ändå inte fungera så kan jag bara beklaga, då har Nokia som utvecklat S60v5 gjort någon ändring i förhållande till S60v3.x. Hos mig fungerar det perfekt med S60v3.1-spelaren i t.ex Nokia E90.

Postad 14 november 2009 - 10:18

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Hej!

Ladda hem MP3tag, http://www.mp3tag.de/, där kan du på befintliga MP3 filer du har infoga en JPG bild som knvolut. Det går bra att markera alla MP3'er i en mapp coh lägga in på alla på samma gång. Mycket fint program. Har testat all lägga in MP3'er till frugans 5630 Expressmusic (S60v3) och det funkar fint!

//Janne

Postad 18 november 2009 - 23:44

Unregisteredb35733ed
  • Unregisteredb35733ed
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Hallåå!
Är det någon mer än jag som tycker att mobilen blivit seg och konstig i touchen, ev efter uppdateringen?!
Framförallt när man skriver sms...

Postad 19 november 2009 - 16:48

nygaaard
  • nygaaard
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hej!
Har fått ett erbjudande om att köpa en Samsung Omnia HD, i8910.
Dock är menyspråket på engelska, men killen säger att det ska vara lätt att fixa svenska till mobilen?
Finns det någonstans man kan göra detta?

Tack på förhand!

Postad 19 november 2009 - 18:34

feducci
  • feducci
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Snälla skriv på för att påverka utvecklingen av firmwares till i8910!

http://forums.samsun...lease-sign.html

http://www.petitiono...0/petition.html

Postad 19 november 2009 - 19:39

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Eftersom det är på tal att föra över musik och albumomslag. Hur gör man för att slippa skriva i låttitlar själv? Den känner inte av det när jag använder PS-studio.

Postad 20 november 2009 - 08:20

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Vad gäller PC-studio, vad är det bra för?
Vad fyller det för funktion?
Varför ska man använda det?
Är det NÅN som tycker det är bra?

Tycker det är mycket bättre att öppna telefonen som en flyttbar disc och föra över låtar, filmer och bilder till/från datorn.

By the way, albumomslagen fick jag lägga in manuellt i telen, gick in i menyn i musikspelaren och valde "albumomslag" och hämtade upp det från "bilder" i mobilen, tog ett tag men nu är det gjort, i min nuvarande omnia....!!!! Är nämligen så att laddaren som jag fick med funkade inte så jag är tvungen att ladda genom usb, så jag ringde expert, där jag köpte mobilen, och dom skulle höra av sej efter ett par dagar, vilket dom gjorde...kors i taket, jag behövde inte ringa och påminna dom;)) Hur som helst så fanns det ingen laddare att få, utan jag kommer att få en helt ny mobil, hela paketet, med en fungerande laddare förhoppningsvis;) Men det gör väl att jag får göra om hela proceduren mad alla albumomslag:((

Aja, är iaf helnöjd med den, grymt snabb i menyerna faktiskt. Hade en vanlig omnia för ett tag sedan och det är ju som att jämföra en amazon med en v70...eller???...jaja, typ.
Det som är grymmast är att filmerna man lägger in inte hackar som med alla andra mobiler jag haft, P900,P990,P1, nokia E71, E90, N73, samsung omnia 900,osv osv, (Har blivit ett par under åren;) plus att surfningen på nätet är ju helt perfekt, perfekt på jobbet, då vi inte har tillgång till internet, pga att några inte kunde hålla sej till reglerna, då blev alla drabbade :) Har mediumpaketet genom tele2, fri surf för 89 spänn/mån.

Kameran suger fett, ivf inomhusbilderna, och ljudet då man filmar med den, låter som om man sitter i en burk och filmar, men det blir helt ok kvalite, om man jämför med andra mobiler.

Ett stort minus är att man måste betala för att använda office-paketet, har varit gratis i mina andra mobiler,konstigt.

Vad tycker ni om era mobiler, Bra eller Anus?

Postad 20 november 2009 - 11:44

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
jag gillar telefonen men blir förbannad när jag ska filma barnen ljudet hänger ju inte med det är en viss fördröjning vilket är ruttet så va det inte innan senaste uppdatering det är ju en annan ljudtyp den spelar in med nu o sen det kom så kom även fördröjningen i ljudet är det någon mer som har så o är det någon som har lyckats lösa problemet o fått det o stämma igen

Postad 20 november 2009 - 17:10

Lundstrom83
  • Lundstrom83
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Måste fråga en sak, har sett denna fråga här i tråden men hittar den inte nu. Det är så att under ikonen för 3g så är pilarna streckade, och har för mej att det var för att den typ laddar nått elle vad det nu var för nått, undrar om det ska vara så eller?
Vet inte hur man stänger av wlan, går in på den menyn men det finns ingen, typ, avaktivera wlan...nån som vet?

En annan sak, hur får man in skivomslagen på ett enkelt sett? Som det är nu så måste jag gå in på varje skiva och leta upp albumomslaget och lägga in det så, men det tar ju en evighet om man har en del album.
Har försökt att lägga in bilden på omslaget i resp. mapp då jag lägger in dom i telen, men det funkar inte.

Vad gäller videoformat så står det att man ska kunna lägga in wmv och titta på, men det funkar ju inte.
Xvid funkar finfint men har en del wmv som jag skulle vilja ha in.

Gps:en får jag inte igång. Kommer till den menyn där jag ska godkänna nått, men det hinner jag inte förens den släcker ner och kommer tillbaks till menyn där gps-programet ligger???

Hoppas nån av er kan hjälpa mej med nått iaf;)

Du har rätt i att telefonen försöker upprätta en anslutning. Gå till inställningar > Admin.inställn. > Datapaket. Ändra den första inställningen från Om tillgänglig till Vid behov
Varför detta inte är orginalinställningen kan man fråga sig..
Den andra inställningen du bör ändra är inställningar > Dela video. Ändra den första inställningen till Av

Förutom att dessa inställningen gör att telefonen inte upprättar anslutning hela tiden , så fick iaf jag bättre batteritid.

Angående problemet men GPS:n du har, hade jag samma problem. Lösningen för mig var att avinstallera programmet, sen ominstallera det (Ligger på E:)
Lycka till :D

Postad 21 november 2009 - 12:56

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Ok, tack för det, men undrar bara, vad är " dela video" för nått?

Ang gps:en så gjorde jag så som du sa och det funkade, toppen.

Vad gäller ljudet vid filmning och att uppdatera eller inte, jag har sett en del inlägg i olika trådar att dom som uppdaterat har fått sämre telefoner, tex som du qungen, sämre ljudsync vid inspelning av film och att den blir segare i menyerna vad det nån som upplevde, så med tanke på det så tänker ju inte jag uppdatera min, är helnöjd med hur den är nu, inga problem med ljud vid filmning, även om det inte är ett så bra ljud så syncar det bra med bild, till skillnad från alla andra mobiler jag haft.

Nån mer som upplevt sämre vid uppdatering?

Postad 24 november 2009 - 17:18

sssrlr
  • sssrlr
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Kom på en sak med filmerna som osyncar ljud/bild vid filmning, om man spelar upp dom i datorn blir det perfekt.
Upplevde att min gjorde så ibland, men då jag la in dom i datan vart det inte så.

En fråga, vet nån om man kan koppla in mobben i datan utan att den laddar?

Postad 27 november 2009 - 13:09

meduza33
  • meduza33
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Kom på en sak med filmerna som osyncar ljud/bild vid filmning, om man spelar upp dom i datorn blir det perfekt.
Upplevde att min gjorde så ibland, men då jag la in dom i datan vart det inte så.

En fråga, vet nån om man kan koppla in mobben i datan utan att den laddar?

Någon som vet om man kan ha Nokia oviplaer i Omnia hd

Postad 06 december 2009 - 21:55

phil-ips
  • phil-ips
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Fungerar Navigon med denna lur?

Postad 07 december 2009 - 15:30

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Skaffade mig en Omnia HD 16gb idag. Har lite snabba frågor som jag gärna vill ha svar på :)

Hur spelar jag upp webbradio på den? Finns det någon speciell spelare eller något sånt?
Sen undrar jag var jag kan hitta bra gratis spel till den?

Något annat program som ni rekommenderar till denna lur? ;)

Redigerat av Svenn3SaataN, 07 december 2009 - 15:30.

Postad 07 december 2009 - 15:37

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Skaffade mig en Omnia HD 16gb idag. Har lite snabba frågor som jag gärna vill ha svar på :)

Hur spelar jag upp webbradio på den? Finns det någon speciell spelare eller något sånt?
Sen undrar jag var jag kan hitta bra gratis spel till den?

Något annat program som ni rekommenderar till denna lur? ;)

Den finns i bokmärken på webbläsaren, annars ladda ner nokias webbradio applikation den fungerar.
Gratis spel hittar du bland annat på ipmart-forum.com

//Mobilproffs

Någon som vet om man kan ha Nokia oviplaer i Omnia hd

Ja du kan ha alla ovi tjänster, men din telefon måste vara hackad. Sök på google så kommer du hitta en hel del där. Lycka till!
//Mobilproffs

Postad 07 december 2009 - 15:55

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Hej alla,
jag skulle behöva lite testhjälp med min applikation truecaller för Omnia HD. Är det någon som kan testa att den fungerar? Gratislicens ges ut till de som hjälper mig:) Det ni behöver göra är
1. öppna www.truecaller.com
2. ladda hem truecaller till er mobil
3. starta applikationen
4. klicka på "Sök"
5. Pröva gör en manuell sökning genom att klicka på inmatningsfältet och ange ett telefonnummer och tryck sedan på sök

Skriv gärna vad som händer och PM´a mig ert RegisterID som ni finner i Settings så ger jag er en gratislicens av applikationen :)

TrueCaller är en nummerpresentatör som visar vem som ringer om numret inte finns sparat i telefonboken.
Läs gärna mer om appen på www.truecaller.com

Tack på förhand.

*Begränsat antal licenser som ges ut gratis*

Redigerat av tha_neo, 07 december 2009 - 17:14.

Postad 07 december 2009 - 16:28

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Den finns i bokmärken på webbläsaren, annars ladda ner nokias webbradio applikation den fungerar.
Gratis spel hittar du bland annat på ipmart-forum.com

//Mobilproffs

Tackar!
Hittade inget bokmärke? Ska testa ladda ner nokias webbradio :) Då måste jag väl välja någon modell med? Eller det kvittar vilken jag väljer? Hur installerar jag? Ska jag installera det via deras pc suite?

Det jobbiga är att jag lyssnar mycket på hardstyle, vilket det inte finns så gott om. Hoppas jag hittar något jag gillar =)

Edit: Hur lägger man till egna och söker efter radiostationer på internetradion? ;)

Redigerat av Svenn3SaataN, 07 december 2009 - 17:59.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.