Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 17 March 2009 - 19:43

mrBandoza
  • mrBandoza
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Ok då vet jag hur det fungerar. Anmäler om det finns intresse hos de andra annars kör vi vår andra grej med hembio...om dem är på vill säga:) Alltså de som inte spelar i turneringen motsv.

Det verkar inte vara någon somhojtat till om att spela turneringen så vi kör den där matchen kl 21. Kanske hinner man med båda två men det återstår att se.

Så 20:45 är det bara att hoppa in på L7HEAT och ange lösenordet: HEAT. Vi i L7 spelar Helghast och ni med ISA:)

Redigerat av mrBandoza, 17 March 2009 - 19:50.

Postad 17 March 2009 - 20:01

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hej!
Brottarkungen från loadingklanen här.

Ni verkar populära (med tanke på inlägget ovan mitt). Vi har nekat er utmaning som låg klockan nio. Vi har haft lite motigt och har lite tunt med valor, faktum är att vi inte ens hade nog att acceptera.
Istället föreslår vi att ni joinar vår turnering klockan 22.00. Det är en turnering för åtta klaner med åtta man per lag. Hitills är vi fyra (playzone har också anmält sig), så det vore kanon om ni kunde. Det kostar inget att gå med men man kan vinna valor.

Obs! mr Bandoza, ni i L7 får hemskt gärna gå med också.

Vi hoppar med i den om våran utmaning som vi har utlagd kl 22.15 inte accepteras innan.

Postad 17 March 2009 - 20:24

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vi hoppar med i den om våran utmaning som vi har utlagd kl 22.15 inte accepteras innan.

ja det tycker jag

Postad 17 March 2009 - 20:26

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Alltid skoj med turrar, har bra minnen från senaste turren vi var med i. :)
På tal om den, britt lagt upp filmerna på TPB ännu? Kan väl inte ta lång tid å lägga upp en torrent.

Postad 17 March 2009 - 20:44

mrBandoza
  • mrBandoza
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Nu ligger vår L7 server uppe om ni vill värma upp lite innan turneringen. Vi börjar vid 21 eller tidigare om vi är fullt mannskap...

Server L7HEAT Lösen: HEAT

Vi är helghast och ni ISA

Redigerat av mrBandoza, 17 March 2009 - 20:45.

Postad 17 March 2009 - 21:36

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
vilka ska ha de 8 platserna i turren

Postad 17 March 2009 - 21:37

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Jag ser inte ens 8 pers online så vi kör väl alla som är tillgängliga.

Postad 17 March 2009 - 22:34

mrBandoza
  • mrBandoza
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hejsan blev lite knasigt det där med vår lilla match. Väntade ett tag efter nio och beslutade att starta utan er då det inte verkade vara något intresse. Sorry för det och hoppas vi kan spela någon annan gång!

Mvh/ mrBandoza LEVEL7

Postad 18 March 2009 - 01:03

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Tack till er för ni kom in i vår turnering med kort varsel. Något vi iof fick äta upp men vi har inga ursäkter. Ni spelade med stil, tryckte på utav ****, hatten av för er.

Glöm nu inte att det är semi samma tid imorgon och eventuell final på torsdag. Lycka till!

Vänligen
En något mörbultat brottare/LOAD

Postad 18 March 2009 - 08:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Skulle precis fråga om det fortfarande inte är någon i klanen som låst upp Tactician second ability, d v s 8x air support.
Men så kollade jag på killzone.com och vem har gjort det? Just det, ni gissade rätt! Morlock!
Haha, sanslös man!

Jag ska försöka låsa upp den också men det är ju grymt svårt, har bara lyckats få 1 ribbon so far.
Dock så tror jag att boost på en tactician kan vara grymt bra för laget.
Snabbt till ett bra ställe för en spawnpunkt.

Tack till er för ni kom in i vår turnering med kort varsel. Något vi iof fick äta upp men vi har inga ursäkter. Ni spelade med stil, tryckte på utav ****, hatten av för er.

Glöm nu inte att det är semi samma tid imorgon och eventuell final på torsdag. Lycka till!

Vänligen
En något mörbultat brottare/LOAD

Lugnt, vi tycker bara det är kul att lira! Tack själva!
Sen är ju vissa av oss riktigt grymma, inte mig inräknad. Iallafall inte under matchen igår.

Vilka fler lag är det som är i semifinal?

Redigerat av BrittBastard, 18 March 2009 - 09:15.

Postad 18 March 2009 - 13:38

Syntax
  • Syntax
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Det lättaste sättet att fixa Air Support ribbons är att gå ihop två kompisar, skapa en låst server och turas om att döda varandra med Air bots. De är så ###### värdelösa att det är svårt annars. Guerilla håller på att kolla om de ska ändra på hur man låser upp det. Men vill man ha den badgen så föreslår jag att man gör så. Det är inte ärofullt men då den skjuter mjuka softairgun skott så vad gör man. Inte gjort så själv dock men överväger det.

<- Paertan, klanledare Loading

Postad 18 March 2009 - 13:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det lättaste sättet att fixa Air Support ribbons är att gå ihop två kompisar, skapa en låst server och turas om att döda varandra med Air bots. De är så ###### värdelösa att det är svårt annars. Guerilla håller på att kolla om de ska ändra på hur man låser upp det. Men vill man ha den badgen så föreslår jag att man gör så. Det är inte ärofullt men då den skjuter mjuka softairgun skott så vad gör man. Inte gjort så själv dock men överväger det.

Nja, ingenting för mig. Även om det kanske inte direkt är fusk så ser jag det som "en genväg för lata".
Inget för mig alltså.
Det finns ju uppenbarligen folk som klarat det så det är bara att jag kämpar på.
Har ju iallafall fått 1 ribbon, bara 7 kvar. Hahaha!

Postad 18 March 2009 - 13:43

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det är ju inte kul men på air support är det ju nästan befogat....

Postad 18 March 2009 - 13:50

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Det skall vara svårt. Jag har en ribbon så då skall la man någon gång få dem andra med. Fuska, nej tack

Postad 18 March 2009 - 14:02

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Tänker inte heller medvetet fusk fixa airsupport, men har haft en tanke på att gå in på 1on1 server å sen kasta ut dronsen å sen springa å panga ett skott med revolvern sen låta honom jaga mig genom airsupporten platsen å hoppas på det bästa.

Postad 18 March 2009 - 14:03

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Jag är på isåfall! Jag har lyckats få någon enstaka under några spel. Men att få 5 döda under samma match.

Jag är inne 22.00 ikväll. Någon som vill vara med?

psn:matrixen

Postad 18 March 2009 - 14:18

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Det är ju som HS-cagematch på cod4. Usch och fy

Postad 18 March 2009 - 14:20

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Nja, ingenting för mig. Även om det kanske inte direkt är fusk så ser jag det som "en genväg för lata".
Inget för mig alltså.

Jag är grymt lat, så jag fixade den på en privat server. Detta är nu tredje gången jag går från 0 till general rank i detta spela och under första fasen fixade jag 1 ribbon och 2 eller 3 andra gången. Orkade helt enkelt inte bli knäpp på dem en gång till... nåk ursäkt, "men vafandå". ;) :)

Postad 18 March 2009 - 14:27

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Skulle precis fråga om det fortfarande inte är någon i klanen som låst upp Tactician second ability, d v s 8x air support.
Men så kollade jag på killzone.com och vem har gjort det? Just det, ni gissade rätt! Morlock!
Haha, sanslös man!

Jag ska försöka låsa upp den också men det är ju grymt svårt, har bara lyckats få 1 ribbon so far.
Dock så tror jag att boost på en tactician kan vara grymt bra för laget.
Snabbt till ett bra ställe för en spawnpunkt.

Jag har varken spelat speciellt mycket eller speciellt bra, så jag har fortfarande en bra bit kvar tills jag får använda air support... Så jag borde kanske inte försöka mig på att ge tips om detta, men om ni inte redan har listat ut det så är den stora skillnaden mellan air support och turrets att air support inte kan sikta på mål som rör på sig (eller åtminstonde inte låsa på dem). Annars ger de samma skada, och air support har till och med lite längre range. Så om man ska göra något för att underlätta för den borde man försöka hitta ställen där fienden inte kan röra sig så mycket... Men jag har ingen aning om ifall detta hjälper...

Postad 18 March 2009 - 14:28

Syntax
  • Syntax
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Haha så han ni visste som låst upp den hade alltså fixat som jag sa. Inte överraskad. Inte stött på någon som låst upp hela på rätt sätt. Inte sett någon på killzone.com forumet som sagt att de gjort det. Är ju möjligt men det kommer ta sjukt lång tid. Känns inte värt att lägga så mycket tid på att nöta en sak istället för att spela för att ha roligt.

Redigerat av Syntax, 18 March 2009 - 14:29.

Postad 18 March 2009 - 14:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag har varken spelat speciellt mycket eller speciellt bra, så jag har fortfarande en bra bit kvar tills jag får använda air support... Så jag borde kanske inte försöka mig på att ge tips om detta, men om ni inte redan har listat ut det så är den stora skillnaden mellan air support och turrets att air support inte kan sikta på mål som rör på sig (eller åtminstonde inte låsa på dem). Annars ger de samma skada, och air support har till och med lite längre range. Så om man ska göra något för att underlätta för den borde man försöka hitta ställen där fienden inte kan röra sig så mycket... Men jag har ingen aning om ifall detta hjälper...

Faktum är att om man står still träffar de inte alls de skjuter i backen en meter framför. Springer man däremot träffar de hela tiden, så mitt tips blir slänga ut dem där folk springer öppet. :)

Postad 18 March 2009 - 14:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Haha så han ni visste som låst upp den hade alltså fixat som jag sa. Inte överraskad. Inte stött på någon som låst upp hela på rätt sätt. Inte sett någon på killzone.com forumet som sagt att de gjort det. Är ju möjligt men det kommer ta sjukt lång tid. Känns inte värt att lägga så mycket tid på att nöta en sak istället för att spela för att ha roligt.

Eller så skiter man i att anstränga sig att låsa upp den och så får det "komma av sig självt". Det får ta den tid det tar.
Jag har absolut inget emot dom som låser upp den på "the easy way", bara inget för mig helt enkelt.

Postad 18 March 2009 - 14:36

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Jag är grymt lat, så jag fixade den på en privat server. Detta är nu tredje gången jag går från 0 till general rank i detta spela och under första fasen fixade jag 1 ribbon och 2 eller 3 andra gången. Orkade helt enkelt inte bli knäpp på dem en gång till... nåk ursäkt, "men vafandå". ;) :)

Hehe.....känns som man skulle kunna göra så nu utan att få allt för mycket skit.....

Postad 18 March 2009 - 14:37

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Jag är grymt lat, så jag fixade den på en privat server. Detta är nu tredje gången jag går från 0 till general rank i detta spela och under första fasen fixade jag 1 ribbon och 2 eller 3 andra gången. Orkade helt enkelt inte bli knäpp på dem en gång till... nåk ursäkt, "men vafandå". ;) ;)

Usch, trodde jag inte om dig :)

Postad 18 March 2009 - 14:38

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

"....från 0 till general i rank..."

Hur gör man det? Kan man på något sätt börja om? Förrutom att starta ett nytt konto alltså...
För jag gissar att savedatan man har på PS3:an bara är till sp-delen.

Postad 18 March 2009 - 14:39

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

"....från 0 till general i rank..."

Hur gör man det? Kan man på något sätt börja om? Förrutom att starta ett nytt konto alltså...
För jag gissar att savedatan man har på PS3:an bara är till sp-delen.

Betatestare. Antar jag att det är iaf

Redigerat av erlander, 18 March 2009 - 14:39.

Postad 18 March 2009 - 14:45

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Betatestare. Antar jag att det är iaf

Ja, beta i två faser med nollställd data emellan. Från början var turretsen helt värdelösa, nästan omöjliga att döda med men nu är det ju väldigt enkelt att få ihjäl med dem. Nästan så att de är för bra. De flygande dronerna är fortfarande lika kassa men nu krävs det 8x5 kills istället för 5x5 kills som i betan. :)

Postad 18 March 2009 - 14:47

Syntax
  • Syntax
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Faktum är att om man står still träffar de inte alls de skjuter i backen en meter framför. Springer man däremot träffar de hela tiden, så mitt tips blir slänga ut dem där folk springer öppet. :)

Precis, bäst är om fienden rör sig mot boten. Då den rör sig hela tiden är det svårt att få till jättebra men man kan lägga så chansen för det ökar.

Postad 18 March 2009 - 14:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ja, beta i två faser med nollställd data emellan. Från början var turretsen helt värdelösa, nästan omöjliga att döda med men nu är det ju väldigt enkelt att få ihjäl med dem. Nästan så att de är för bra. De flygande dronerna är fortfarande lika kassa men nu krävs det 8x5 kills istället för 5x5 kills som i betan. :)

Ja, 5x5 hade varit bättre. Jag tycker dock att dom har hittat en lagom nivå gällande att döda med turrets och air support. Jag tycker faktiskt inte att dom ska vara bättre m a p döda än vad dom är idag. Det värsta som finns är ju att bli dödad av "icke levande ting" hela tiden. Så där tycker jag att det är bra.

Möjligen kan man tycka att dom skulle ha lite högre HP/tåla lite mer.

Men framförallt så tycker jag att det borde vara 5x5 som i betan istället för 8x5 som nu krävs för att få medaljen för air support/låsa upp second ability för Tactician.

Postad 18 March 2009 - 15:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Problemet som jag ser det med de flygande dronera är att de fokuserar hellre på en fiendeturret eller tar självmord in i en fiendedrone istället för att döda en fiende. De kan inte döda själv utan behöver hjälp eller väldigt lång tid på sig för att få ihjäl någon. Står de stilla, som t.ex en sniper så träffar de inte alls eller väldigt sällan. Men kanske främst (som också är tack och lov) så kan ett lag enbart ha 2st i luften samtidigt, vilken minskar just dina chanser på att ha många i luften under en match för att hinna få fem kills med dem.

Enklast att få kills med dem är på öppna banor där det samlas mycket folk som skjuter på varandra, typ S&D på saluman eller pyrrhus, men då är det förmodligen vanliga bottar där också som stjäl dronens uppmärksamhet. Eller så skadeskjuter man folk och hoppas att de kan avsluta åt dig.

Säger inte att det är omöjligt, vilket det inte är. Men det är inget som "kommer av sig själv" då man verkligen måste gå in för att fixa dem, och när man bara fått 3-4 kills efter många långa matcher tröttnar man. De flesta andra ribbons kommer av sig själv, förutom kanske melee då. :)

Hade hellre sett att dronsen hade en annan kriteria för ribbon, typ upptäck/attackera 10 fiender under en match eller ha 5 i luften totalt under en match. Hade varit mer i linje med övriga ribbons.

IMO.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 March 2009 - 15:11.

Postad 18 March 2009 - 15:15

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Problemet som jag ser det med de flygande dronera är att de fokuserar hellre på en fiendeturret eller tar självmord in i en fiendedrone istället för att döda en fiende. De kan inte döda själv utan behöver hjälp eller väldigt lång tid på sig för att få ihjäl någon. Står de stilla, som t.ex en sniper så träffar de inte alls eller väldigt sällan. Men kanske främst (som också är tack och lov) så kan ett lag enbart ha 2st i luften samtidigt, vilken minskar just dina chanser på att ha många i luften under en match för att hinna få fem kills med dem.

Enklast att få kills med dem är på öppna banor där det samlas mycket folk som skjuter på varandra, typ S&D på saluman eller pyrrhus, men då är det förmodligen vanliga bottar där också som stjäl dronens uppmärksamhet. Eller så skadeskjuter man folk och hoppas att de kan avsluta åt dig.

Säger inte att det är omöjligt, vilket det inte är. Men det är inget som "kommer av sig själv" då man verkligen måste gå in för att fixa dem, och när man bara fått 3-4 kills efter många långa matcher tröttnar man. De flesta andra ribbons kommer av sig själv, förutom kanske melee då. :)

Hade hellre sett att dronsen hade en annan kriteria för ribbon, typ upptäck/attackera 10 fiender under en match eller ha 5 i luften totalt under en match. Hade varit mer i linje med övriga ribbons.

IMO.

Min första ribbon på air support kom faktiskt "av sig självt". Så jag tror nog att dom andra också kan göra det, men det kommer garanterat ta en jääääääävla tid.
Jag tror att jag fick min på "Corrinth Crossing" faktiskt, i kombination med turrets.

Men som det är nu så håller jag helt klart med dig om att det borde varit en annan kriteria för just air support-ribbon med tanke på att den är grymt svår att få. Även om man anstränger sig.

Jaja, småsaker att anmärka på i ett spel som jag för övrigt gillar mycket skarpt!

Postad 18 March 2009 - 15:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Ska vi vara med???

http://playstation-3...rum/t12351.html

Postad 18 March 2009 - 15:43

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Min första ribbon på air support kom faktiskt "av sig självt". Så jag tror nog att dom andra också kan göra det, men det kommer garanterat ta en jääääääävla tid.
Jag tror att jag fick min på "Corrinth Crossing" faktiskt, i kombination med turrets.

Men som det är nu så håller jag helt klart med dig om att det borde varit en annan kriteria för just air support-ribbon med tanke på att den är grymt svår att få. Även om man anstränger sig.

Jaja, småsaker att anmärka på i ett spel som jag för övrigt gillar mycket skarpt!

Fick också min enda på corrinth crossing och den kom av sig själv. Sen har jag haft 4 kills säkert 4-5 ggr vilket är lite surt. Men i kombo med turrets å revolver kan man nog fixa det tillslut... Har inte så bråttom att låsa upp någon annan klass till taktikern då jag måste kunna spela med isa bössa först å främst.

Ska vi vara med???

Men vad var det för mongo tid. Vem spelar turre kl 16 en lördag? Har folk inget annat att göra på helgen? :) Hade det varit på kvällen så hade det ju vart intressant.

Postad 18 March 2009 - 15:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Ska vi vara med???

Ang. turneringsmatchen ikväll så är jag osäker på om jag kan spela. (Ska stå i skamvrån)

Kanske finns någon reserv utifall att som är sugen?

Postad 18 March 2009 - 15:49

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag är på isåfall! Jag har lyckats få någon enstaka under några spel. Men att få 5 döda under samma match.

Jag är inne 22.00 ikväll. Någon som vill vara med?

psn:matrixen

så där rök din chans att få komma med i clanen :)

Postad 18 March 2009 - 15:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Fick också min enda på corrinth crossing och den kom av sig själv. Sen har jag haft 4 kills säkert 4-5 ggr vilket är lite surt. Men i kombo med turrets å revolver kan man nog fixa det tillslut... Har inte så bråttom att låsa upp någon annan klass till taktikern då jag måste kunna spela med isa bössa först å främst.

Men vad var det för mongo tid. Vem spelar turre kl 16 en lördag? Har folk inget annat att göra på helgen? ;) Hade det varit på kvällen så hade det ju vart intressant.

Hahaha, sant. Men för mig passar det faktiskt bra just den här lördagen eftersom tjejen är borta.
Jag gissar att klanen som anordnar turneringen är ett gäng 18-22-åringar som bor hemma så för dom spelar ju inte tiderna så stor roll säkert ( jag har inte förutfattade meningar :)
Jaja, vi får se vilka som kan på lördag helt enkelt. Står ju inget om den är gratis eller kostar heller.
Kostar den valor vill vi ju kanske inte ställa upp med 8st Brittar. Hahahaha!

Ang. turneringsmatchen ikväll så är jag osäker på om jag kan spela. (Ska stå i skamvrån)

Kanske finns någon reserv utifall att som är sugen?

Det ordnar sig säkert, jag vet att t ex Nasty var sugen igår så vi kanske kan kolla med honom.

Postad 18 March 2009 - 15:58

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Britt78 du titta inte så noga längre ner i listan hehe
Även jag har låst upp second ability på tactitian :) Kör med spawnpunkter och C4/boost. Dock har jag inte varit så aktiv de senaste då det varit fuuullt upp i plugget och jobb.

Postad 18 March 2009 - 15:59

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

så där rök din chans att få komma med i clanen :)

Ööh. Jaha?? Nu menar jag såklart med "air assault". Där får jag aldrig 5 döda under samma match. Kanske 2-3. Hänger ni inte med i samtalet? Kolla på vad jag citerade först.
Brukar ligga rätt högt poängmässigt när jag kör random-server. Och som en del vet, på Blood Gracht också.

Redigerat av klarinettmeister, 18 March 2009 - 16:00.

Postad 18 March 2009 - 15:59

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hahaha, sant. Men för mig passar det faktiskt bra just den här lördagen eftersom tjejen är borta.
Jag gissar att klanen som anordnar turneringen är ett gäng 18-22-åringar som bor hemma så för dom spelar ju inte tiderna så stor roll säkert ( jag har inte förutfattade meningar :)
Jaja, vi får se vilka som kan på lördag helt enkelt. Står ju inget om den är gratis eller kostar heller.
Kostar den valor vill vi ju kanske inte ställa upp med 8st Brittar. Hahahaha!

hur många bor borta egentligen ;) trodde ju faktiskt att det var så att där man bor där är hemma ;)

Redigerat av kerren, 18 March 2009 - 16:01.

Postad 18 March 2009 - 16:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

hur många bor borta egentligen ;) trodde ju faktiskt att det var så att där man bor där är hemma :)

Hahaha, skånsk humor...vad säger man....

---

( Hipp Hipp är faktiskt en av mina absoluta humorfavoriter! )

Redigerat av BrittBastard, 18 March 2009 - 16:02.

Postad 18 March 2009 - 16:05

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ööh. Jaha?? Nu menar jag såklart med "air assault". Där får jag aldrig 5 döda under samma match. Kanske 2-3. Hänger ni inte med i samtalet? Kolla på vad jag citerade först.
Brukar ligga rätt högt poängmässigt när jag kör random-server. Och som en del vet, på Blood Gracht också.

1. Det var ett skämt därav smilyn
2. Det handlar inte om din kapacitet över huvud taget utan om att ha benägenheten att gå den lätta vägen

Hahaha, skånsk humor...vad säger man....

---

( Hipp Hipp är faktiskt en av mina absoluta humorfavoriter! )

vi har humorn i blodet vi skåningar de absolut bästa komikerna kommer ju här ifrån

Postad 18 March 2009 - 16:08

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Ska vi vara med???

Jag kan inte.

Postad 18 March 2009 - 17:29

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Har vi 2 matcher ikväll?!?

En 21.00 mot Playzone och sen final (?!?!) i turneringen 22.00?!?

Postad 18 March 2009 - 17:38

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Har vi 2 matcher ikväll?!?

En 21.00 mot Playzone och sen final (?!?!) i turneringen 22.00?!?

ja jag förstår inte riktigt de där med turren är ju 5 lag med så någon av oss som vann igår måste ju möta det 5e laget sen final

Postad 18 March 2009 - 18:04

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
vi har humorn i blodet vi skåningar de absolut bästa komikerna kommer ju här ifrån
[/quote]

Ja jag skrattar åt skåningar hela tiden..... :)

Postad 18 March 2009 - 18:10

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ja jag skrattar åt skåningar hela tiden..... ;)

jo men aldrig med dem din lilla hobby 08a :)

Postad 18 March 2009 - 18:24

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

ja jag förstår inte riktigt de där med turren är ju 5 lag med så någon av oss som vann igår måste ju möta det 5e laget sen final

Det var bara 1 match igår, MHB mot Loading...dom 3 resterande lagen gick direkt till Semin som är ikväll.

Matchen kl 21 är utanför Turneringen.

Postad 18 March 2009 - 18:27

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Det var bara 1 match igår, MHB mot Loading...dom 3 resterande lagen gick direkt till Semin som är ikväll.

Matchen kl 21 är utanför Turneringen.

jaha men varför står det final på turre matchen

Postad 18 March 2009 - 18:39

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Ja det vet ja inte, men kollar man under "rounds" så står det iaf semifinal.

Postad 18 March 2009 - 20:08

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Nu har man vart inaktiv någon vecka men i helgen ska man nog ta igen lite tid!

Hoppas att man inte tappat för mycket bara, fortfarande intresserad av matcher med lite teamplay.
Vi ses i helgen!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.