Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 mars 2010 - 15:50

cippran
  • cippran
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Du läser nog helt rätt. Men hade väl tur.

Det där svaret gjorde mig inte mycket klokare dock.
Var beställde du? Blir riktigt nyfiken här om man kan få det priset själv.

Postad 25 mars 2010 - 15:56

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Det där svaret gjorde mig inte mycket klokare dock.
Var beställde du? Blir riktigt nyfiken här om man kan få det priset själv.

Nej det priset kan du förmodligen inte få. Feltryck en kort stund på CDON och man var så reko att jag fick det priset.
Sorry om jag gör någon avundsjuk.

Postad 25 mars 2010 - 15:59

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Finns det ingen admin i de här produkttrådarna som kan skicka abbonemangsfrågorna till en egen hörna? Skriver man en massa OT eller upprepar samma sak i t ex MythTV-delen av forumet får man på nöten ganska snart. De är lite tråkigt när man vill läsa om telefonen HTC Desire men bara hittar en massa inlägg om Tele2, Comviq, Telia etc i tråden.

Ja det är lite tråkigt. Samtidigt kan man tycka att det inte skulle behövas någon moderering utan att folk själv skulle ta åt sig (vilket jag själv gjorde) när andra användare påpekar det, men det såg vi nyss att alla inte gör. Att det kommer någon ny besökare då och då som inte läser genom 900 inlägg och råkar göra fel är en sak, men att göra det direkt efter att det påpekats.?..

Redigerat av nipe, 25 mars 2010 - 16:00.

Postad 25 mars 2010 - 16:05

cippran
  • cippran
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Finns det ingen admin i de här produkttrådarna som kan skicka abbonemangsfrågorna till en egen hörna? Skriver man en massa OT eller upprepar samma sak i t ex MythTV-delen av forumet får man på nöten ganska snart. De är lite tråkigt när man vill läsa om telefonen HTC Desire men bara hittar en massa inlägg om Tele2, Comviq, Telia etc i tråden.

Håller med dig till viss del, men samtidig tycker jag att abonnemangsfrågorna hör till tråden och är ganska väsentliga då många är på väg att beställa och självklart vill ha ett bra abonnemang och få telefonen till ett bra pris.
Tycker ändå det är relativt lite abonnemangsfrågor i tråden så.

Postad 25 mars 2010 - 16:05

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Ja det är lite tråkigt. Samtidigt kan man tycka att det inte skulle behövas någon moderering utan att folk själv skulle ta åt sig (vilket jag själv gjorde) när andra användare påpekar det, men det såg vi nyss att alla inte gör. Att det kommer någon ny besökare då och då som inte läser genom 900 inlägg och råkar göra fel är en sak, men att göra det direkt efter att det påpekats.?..

Ja tålamodet är lågt här. I brist på annat att skriva om upprepas allt som står tidigare i tråden. Men ok, har väl viss förståelse. :)

Postad 25 mars 2010 - 16:10

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Både CDON och Mobilgiganten säger 8 april så man kan ju hoppas...

Redigerat av DrMagoo, 25 mars 2010 - 16:16.

Postad 25 mars 2010 - 16:29

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0

Både CDON och Mobilgiganten säger 8 april så man kan ju hoppas...

Är väl bättre å hoppas på 29 mars som det står på sibas sida :)

Postad 25 mars 2010 - 16:47

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Är väl bättre å hoppas på 29 mars som det står på sibas sida :)

Ja, knappast bättre, refererar till vad jag skrev tidigare, när den kommer hoppas jag bara man blir glad och nöjd, vilket allt tyder på. :D

Postad 25 mars 2010 - 18:51

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Ja, knappast bättre, refererar till vad jag skrev tidigare, när den kommer hoppas jag bara man blir glad och nöjd, vilket allt tyder på. :)

Fast den där skärm testen gör mig lite orolig. Någn som har tillgång till en Nexus o kan kolla om det är något som man verkligen stör sig på?

Postad 25 mars 2010 - 19:19

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Fast den där skärm testen gör mig lite orolig. Någn som har tillgång till en Nexus o kan kolla om det är något som man verkligen stör sig på?

Troligtvis kommer jag pilla på en imorgon när jag spelar poker med mina kompisar, en där som har haft sin i 4 veckor imorgon. Han har inte klagat och han är petig, men jag ska kolla vad jag tycker själv. Återkommer med rapport isf.

Postad 25 mars 2010 - 19:35

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Sitter med en N1,Du kan vara lugn.Tycker skärmen till N1 är kanon jag klarar inte av att se något konstigt på skärmen.Har läst testen

Postad 25 mars 2010 - 19:46

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0

Copy/paste från Nexus-tråden då desire använder samma skärm.
---

http://arstechnica.c...r-and-hacks.ars

Riktigt intressant läsning.

In this article, I'll explore the issue of the Nexus One's screen resolution in some detail. I'll also talk a bit about the science behind how the screen works, and I'll show you some cool image hacks that let you turn greyscale images into color, just by using pinch-and-zoom in the Nexus One's gallery application.

Note: We offered a Google a chance to comment on the issues raised in this article, but we received no reply as of press time.

---
This final result of 392x653 in some sense describes the total effective addressable spatial resolution of the display, again sans signal processing. Conceptually—though this is not how the screen mapping is performed internally—you could think about this display as taking the 480x800 input image and scaling it down to 392x653 image, using subpixel positioning to reduce the apparent blurriness as much as possible.

---
The Nexus One is an awesome phone in general—it's the first one I will likely want to keep for a while. However, I feel like I didn't get the specs that I thought I was paying for. And for early adopters, the Nexus One was not "try before you buy." Ultimately, the screen is great for photos, but not great for its primary use case, text. It would've been great if Google and HTC could've made that fact clear up-front, instead of claiming that the resolution is a simple 480x800.

Ärligt talat, om det här stämmer är det så sjukt j-vla dåligt. Nog för att skärmen säkert är vlädigt bra ändå, men det ändrar ju inte det faktum att HTC ljuger om sin upplösning. F-n, det blir nog till att avboka Desire, är det här verkligen bekräftat?

Postad 25 mars 2010 - 20:06

fest
  • fest
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ja fast den infon finner jag ingen annan stans. Jäkligt skumt faktiskt.

Kan för övrigt meddela att jag beställde en desire från Tre igår och passade på att fråga när den skulle levereras.
Enligt informationen han kunde se så skulle ALLA som beställde den från tre få den V.14.
Så jag håller tummarna att han har rätt :)

v15 enligt 3s facebook.

Postad 25 mars 2010 - 20:32

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Ärligt talat, om det här stämmer är det så sjukt j-vla dåligt. Nog för att skärmen säkert är vlädigt bra ändå, men det ändrar ju inte det faktum att HTC ljuger om sin upplösning. F-n, det blir nog till att avboka Desire, är det här verkligen bekräftat?

Ammen, lugna ner dig och läs lite .

Postad 25 mars 2010 - 20:53

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Intressant läsning från arstechnica...
Skall bli riktigt spännande att gå till en butik (när dom kommit in) och jämföra skärm med Milestonen.
Är det så illa som författaren upplever det så blir det garanterat ingen Desire.

Postad 25 mars 2010 - 21:07

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0

Har valt Tele2 snackis 19:- 19 öre, surf 29:-, 2700:- för telefon, snål som jag är, men kan alltid uppgradera sen.
Har för närvarande 500 Mb, som räcker mer än väl.
Kör på WiFi och inte mycket online på övrigt, såsom Spotify, navigator m.m. och då går inte mycket Mb. till.
Mer tunga grejer föredrar jag datorn.

Var nånstans sker det där köpet?
2700:- för telefonen, är det med förhöjd månadsavgift sen då eller?

Vad jag har märkt så är dom gamla goda tiderna för säg 5+ år sedan borta, då man kunde få ner priset rätt bra bara genom att binda sig?

Postad 25 mars 2010 - 21:08

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

OM jag fattade det rätt, så ljuger de inte. Den har 480x800 bildpunkter(pixlar) men varje pixel kan bara visa 2 färger istället för 3. Läste den för ett tag sen och hade lite bråttom men så uppfattade jag det. Vilket då medförde att text kunde bli lite suddig.

Postad 25 mars 2010 - 21:20

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0

OM jag fattade det rätt, så ljuger de inte. Den har 480x800 bildpunkter(pixlar) men varje pixel kan bara visa 2 färger istället för 3. Läste den för ett tag sen och hade lite bråttom men så uppfattade jag det. Vilket då medförde att text kunde bli lite suddig.

Tack för sammanfattningen, har inte tid att läsa hela texten just nu. + att ni har rätt, jag borde lugna ned mig men sånt här känns lite tråkigt. Minst sagt...

Tror jag avbokar min Desire imorgon, ska testa både X10 o Desire innan jag bestämmer mig.

Postad 25 mars 2010 - 21:21

Fesoj
  • Fesoj
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag förhandsbokade min från Tre tidigare i förmiddags, men nu börjar man ju tveka lite här efter allt snack om displayen. Varför skulle displayen inte klara av att visa alla färger i pixlarna?

Har suttit så gott som hela dagen och kollat klipp på youtube och det syns ju inte på nåt att text skulle vara suddig överhuvudtaget.

Någon som vet vad det är för typ av display, alltså om det är glas eller vad den är gjord av? Kan vara bra o veta om den blir repig lätt och att man kanske borde skaffa sig en skyddsfilm direkt.

Postad 25 mars 2010 - 21:29

flurrijacob
  • flurrijacob
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Om man skulle veta allt som tillverkare egentligen mörklägger så skulle man säkert direkt dissa dessa. Men det är även så att det finns ett kostnad för allting. Ska du ha allting precis så bra som möjligt skulle du få betala väldigt orimligt pris. Skulle istället se det så att den tillverkare som skapar en mobil som döljer alla brister på ett så bra sätt som möjligt blir en vinnare. Och som pixeltestet visar kan man döma ut skärmen direkt. Men som användare märker du inget av det. Så att göra en skärm för 300kr istället för 500kr som kapar konsumentpriset med 600kr om man räknar med 300% pålägg på priset utan att du som (normal)användare skulle märka skillnad är en bra deal som gynnar alla.
Reserverar mig för eventuella felskrivningar. Men hoppas att ni förstår budskapet.

Postad 25 mars 2010 - 21:30

Hessi
  • Hessi
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Herregud gott folk.... Hur många kan det vara som har en Nexus One här i Sverige...runt 500 st?
Vad jag har läst på diverse forum, så är det ingen som har klagat över skärmen, snarare tvärtom...

Postad 25 mars 2010 - 21:38

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Herregud gott folk.... Hur många kan det vara som har en Nexus One här i Sverige...runt 500 st?
Vad jag har läst på diverse forum, så är det ingen som har klagat över skärmen, snarare tvärtom...

Nja fast jag HAR läst om folk som klagat på suddig text och döda pixlar på Nexus One innan hela det här spektaklet drog igång för någon månad sedan.

Postad 25 mars 2010 - 21:55

robertk
  • robertk
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Finns iaf en butik som tror denna kommer att sälja:

Tillgänglighet: Inte i lager. 846 st. 10.apr.2010 (Preliminärt)

komplett.se :)

Postad 25 mars 2010 - 21:58

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Gå in på specifikation, och längst ner hittar du den infon.

Förlängde precis mitt abbonemang med Tre, tog givetvis en Desire. Så nu hoppas jag att den tycker upp v14.

Verkar som att Tre ändrat bilderna på Desire till den grå. Dom hade bilder på den bruna för nån vecka sen.

Vad prata du om? Färgen på bilderna som ligger uppe på 3's hemsida nu är ju samma bilder som har legat där hela tiden.

Postad 25 mars 2010 - 22:00

Fesoj
  • Fesoj
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
http://androidcommun...-wvga-20100325/

Där fanns bilder som visar skillnaden på displayen.

Postad 25 mars 2010 - 22:10

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

BIlder? Jag såg bara en bild och den var tagen från originalartikeln från ars.

Postad 25 mars 2010 - 22:18

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Läste bara första kommentaren:
Never the less, I love the display on my N1 and have never had any issues reading text

Så min beställning ligger kvar =]

Postad 25 mars 2010 - 22:25

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
http://forum.xda-dev...mp;postcount=10

Postad 25 mars 2010 - 22:45

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

http://forum.xda-dev...mp;postcount=10

Bra inlägg, men ska ändå kolla in kompisens n1:a, om inte annat för att Begäret ska bli större.

Postad 25 mars 2010 - 22:48

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Bra inlägg, men ska ändå kolla in kompisens n1:a, om inte annat för att Begäret ska bli större.

Do it!

Postad 25 mars 2010 - 22:56

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Ska bli kul att höra din åsikt :D man vill ju bra gärna ha sin Desire snart endå :)

Många svängar är det, fram å tillbaka om skärm och ja vet inte vad :lol: Jag väntar i alla fall på min Desire. ;) Om 1-1½ år är det väll dags att byta igen i alla fall :D

Postad 25 mars 2010 - 23:03

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0
Min lilla stridsvagn SE W810i kommer kanske att bli ersatt av en Desire. Har haft den i FYRA år utan att den krånglat, det kallar jag byggkvalitet. Men den är snudd på antik i sammanhanget.

Varför förbokar ni er på mobiltelefoner innan de ens kommit ut till butik? Har ni inte behov av att klämma och känna på funktionalitet och känna efter mentalt om ni kommer överens med den innan köp?

Postad 25 mars 2010 - 23:08

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0

Vad prata du om? Färgen på bilderna som ligger uppe på 3's hemsida nu är ju samma bilder som har legat där hela tiden.

hehehe.. Jag såg det nu när jag kom hem! Den datorn jag satt vid då måste ha haft nå knas med färginställningarna!
my bad

Postad 25 mars 2010 - 23:29

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Eller vet ni några andra bra abonnemang som finns som ni vill tipsa om? =)

Kolla halebop oxå.

Postad 26 mars 2010 - 06:31

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Ska bli kul att höra din åsikt :D man vill ju bra gärna ha sin Desire snart endå :)

Många svängar är det, fram å tillbaka om skärm och ja vet inte vad :lol: Jag väntar i alla fall på min Desire. ;) Om 1-1½ år är det väll dags att byta igen i alla fall :D

Kolla N1 tråden. Man tycker inte skärmen är dålig alls.
Möjligen bara ett av många försk att dissa N1/Desire.

Redigerat av ffodil, 26 mars 2010 - 06:46.

Postad 26 mars 2010 - 06:47

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2 944 inlägg
  • 0

Som jag ser det så håller det mesta sig inom ramen för lämpligt.
Det är trots allt så att en ny telefon ofta beställs med abbonemang. Och skiljer det då på tillbehör så är det klart det ska få lov att diskuteras.

Men annars håller jag med dig. Abbonemang och köpsfrågor som inte rör just telefonen men fortfarande köp hör hemma i den Officiella Köpråds tråden.

Postad 26 mars 2010 - 09:06

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Kolla N1 tråden. Man tycker inte skärmen är dålig alls.
Möjligen bara ett av många försk att dissa N1/Desire.

Hmmm, efter kollat på lite andra ställen så är jag inte lika irriterad över hur det är med skärmen. Det är teknologin som är annorlunda. Att det inte är helt skarp text ibland när man surfar beror egentligen på hur typsnitten är uppbyggda. Det är helt enkelt inte anpassat till de nya OLED skärmarna utan gör sig bäst på LCD. Anledningen till att pixlarna är uppbyggda på annat sätt i OLED skärmar har med livslängden på de blå elementen om jag inte minns fel. De flesta verkar nöjda med sina skärmar iaf, ruskigt nöjda till och med. Sen om jag inte minns fel så ska Desire skärmen vara lite bättre än N1 i solljus, vet inte hur sant det är men den ska inte vara sämre.

Skulle få testat en N1 idag, men den svikaren kommer inte dyka upp på våran pokerkväll fick jag reda på i morse så nu hamnar han på Dödslistan. ;P

Redigerat av Johnsson1975, 26 mars 2010 - 09:07.

Postad 26 mars 2010 - 11:18

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Hmmm, efter kollat på lite andra ställen så är jag inte lika irriterad över hur det är med skärmen. Det är teknologin som är annorlunda. Att det inte är helt skarp text ibland när man surfar beror egentligen på hur typsnitten är uppbyggda. Det är helt enkelt inte anpassat till de nya OLED skärmarna utan gör sig bäst på LCD. Anledningen till att pixlarna är uppbyggda på annat sätt i OLED skärmar har med livslängden på de blå elementen om jag inte minns fel. De flesta verkar nöjda med sina skärmar iaf, ruskigt nöjda till och med. Sen om jag inte minns fel så ska Desire skärmen vara lite bättre än N1 i solljus, vet inte hur sant det är men den ska inte vara sämre.

Skulle få testat en N1 idag, men den svikaren kommer inte dyka upp på våran pokerkväll fick jag reda på i morse så nu hamnar han på Dödslistan. ;P

Finns annars en app att bota solljus problem med och då är heller inte det problem. :)

Postad 26 mars 2010 - 12:44

Starflake
  • Starflake
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

kan även tillägga att den har inte heller gjort sig så bra i test, den ska tydligen knarra som fasiken o bara skrika plast, även det faktum att den inte ens slår HTC Heron i grafik och pekskärmstester så kan jag bara rekommendera att INTE köpa en X10, inte ens ett bra försök av sonyericson, är väldigt besviken o vill du ha android 2.x så får du vänta till slutet av året... ska visserligen ha en bra kamera men för den pengen den säljs för kan jag köpa både en Desire och en vettig digitalkamera för samma peng.

Du kanske blivit rättad tidigare. Jag orkar inte läsa klart tråden och kolla efter. Men anledningen att Hero slår X10 (OCH N1, OCH Desire) är för att den har en betydligt sämre upplösning. Så det är inte alls konstigt. X10 Mini (eller vad den nu heter) slår också X10 när det gäller grafik.

Postad 26 mars 2010 - 13:08

Legal
  • Legal
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
En liten jämnförelse mellan n1(desire) och iphone

http://www.ifixit.co..._vs_iphone.html

Postad 26 mars 2010 - 13:21

Unregistered5bfb11cb
  • Unregistered5bfb11cb
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Kan tipsa om att NetOnNet sänkt priset till 4695:-, prisjakt har inte hunnit med riktigt bara.
http://www.netonnet....re(128486,3208)

Postad 26 mars 2010 - 13:59

andbir
  • andbir
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Var nånstans sker det där köpet?
2700:- för telefonen, är det med förhöjd månadsavgift sen då eller?

Vad jag har märkt så är dom gamla goda tiderna för säg 5+ år sedan borta, då man kunde få ner priset rätt bra bara genom att binda sig?

Du kan labba lite med olika abonnemang och bindningstider på Desire på CDON.com

Tele2 snackis 19öre, GlocalNet Free och Telenor 24 månader (299) verkar vara de abonnemang som blir bäst men det beror ju på hur man ringer och inte minst hur mycket datatrafik man tänkte ha.

Om spotify skall rulla 4-5 timmar omdagen i luren så lär det bli en hel del pengar för datatrafik...

En annan bra sida är ju telepriskollen.se där du kan mata in ( i det avancerade läget) exat vad du ringer för idag så räknar den ut de billigaste abonnemangen åt dig.

Tacksam om vi nu kan avsluta abonnemangsfrågorna i denna tråd och koncentrera oss på själva Desire.

Postad 26 mars 2010 - 15:09

vhek
  • vhek
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Någon som är bra på minneskort? När man har läst lite i denna tråd så verkar det som att det är olika hastighet på minneskorten? Tänkte kolla på ebay men när man söker på micro sd 16gb så kommer det upp mängder. Funkar micro sdhc? Kan telefonen bli seg om man har ett dåligt minneskort?

http://cgi.ebay.com/...=item23062aa038

Redigerat av vhek, 26 mars 2010 - 15:11.

Postad 26 mars 2010 - 15:10

Kocke
  • Kocke
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Någon som kan ta reda på vad SAR-värdet ligger på här i Sverige/Europa

Postad 26 mars 2010 - 15:38

b_lindahl
  • b_lindahl
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Någon som är bra på minneskort? När man har läst lite i denna tråd så verkar det som att det är olika hastighet på minneskorten? Tänkte kolla på ebay men när man söker på micro sd 16gb så kommer det upp mängder. Funkar micro sdhc? Kan telefonen bli seg om man har ett dåligt minneskort?

http://cgi.ebay.com/...=item23062aa038

HC står för High Capacity och vanliga SD kort är max 2GB så de som är över 2GB är således SDHC. Så ja, micro SDHC är det du vill ha till din telefon för jag förutsätter att du vill ha större minneskort än 2GB.

När det gäller hastigheten på minneskort anger klassen på minneskort vilken skrivhastighet det är på minnet. Ett klass 4-minne kan skriva med 4MByte/s, ett klass 6 med 6MByte/s osv. Ju snabbare desto bättre.

Postad 26 mars 2010 - 15:42

Killen99
  • Killen99
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Där ser man. Då har man lärt sig nått nytt idag med.

Postad 26 mars 2010 - 15:59

sieplake
  • sieplake
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag hittade en jämförelse på skärmen mellan N1:an och iphone 3GS....
http://www.displayma...ne_ShootOut.htm

Det är ju faktiskt klart märkbar skillnad på skärmarna, till iphones fördel.
Känns skittråkigt när man varit så sugen.

Sen är det ju som många nämnt, läser man N1 tråden så är ju de flesta lyriska över sina skärmar. (flera tyckte den var mycket bättre än sin gamla iphone.) Hur nu det kan komma sig??? ;-)

Redigerat av sieplake, 26 mars 2010 - 15:59.

Postad 26 mars 2010 - 16:04

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Lite strålning är bra för skallen :)

Postad 26 mars 2010 - 16:10

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Inga officiella siffror på Desire ännu. Dock är det ju ingen vild gissning att tro att det ligger väldigt nära Nexus One SAR värde iom att hårdvaran näst intill är identisk: https://www.prisjakt...kt.php?e=538960

Postad 26 mars 2010 - 16:10

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Jag hittade en jämförelse på skärmen mellan N1:an och iphone 3GS....
http://www.displayma...ne_ShootOut.htm

Det är ju faktiskt klart märkbar skillnad på skärmarna, till iphones fördel.
Känns skittråkigt när man varit så sugen.

Sen är det ju som många nämnt, läser man N1 tråden så är ju de flesta lyriska över sina skärmar. (flera tyckte den var mycket bättre än sin gamla iphone.) Hur nu det kan komma sig??? ;-)

Det där är gammal skåpmat och det testet har blivit rejält sågat.
Sök runt i t.ex. Nexus-tråden så kan du följa diskussionen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.