Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 October 2010 - 22:18

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Intressant test.

http://www.gsmarena....-review-519.php

Postad 05 October 2010 - 22:27

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Kolla efter Nokia Maps. De verkar använda det gamla namnet i programhanteraren(iaf på 5800).

Nope, finns inget med maps öht. Det finns ett program som heter Ovi på 1 mb men det känns som att det är synken eller nåt.

Postad 05 October 2010 - 22:50

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Nope, finns inget med maps öht. Det finns ett program som heter Ovi på 1 mb men det känns som att det är synken eller nåt.

Då vet jag inte :) Förresten, vad får du för felmeddelande när du försöker installera kartorna?

Du har två valmöjligheter:
1. Göra en hard-reset, gör en backup först.
2. Köra vidare med 3.06 och streama kartorna tillsvidare. Kanske löser sig när de integrerar den i mjukvaran.

Postad 05 October 2010 - 23:06

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Då vet jag inte :) Förresten, vad får du för felmeddelande när du försöker installera kartorna?

Du har två valmöjligheter:
1. Göra en hard-reset, gör en backup först.
2. Köra vidare med 3.06 och streama kartorna tillsvidare. Kanske löser sig när de integrerar den i mjukvaran.

Felmesset är "Anslutningstidsgränsen nåddes" men det sker efter en halv sekund. Det verkar vara fler som har problemet (och som har haft det), även med 3.04. Finns tips på allt från att köra som admin till att starta om datorn men det kan ju helt enkelt vara så att servrarna är överbelastade.
Hur som helst så skulle man ju vilja kunna nedgradera från betavarianten om allt inte funkar som man tänkt sig så jag har ställt frågan hos betalabs.

Postad 05 October 2010 - 23:11

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Måste man verkligen installera separata kartor? Jag har inte ens nån N8 så jag vet ju inte, men på E72 så fanns de där från början.
Den frågar ibland om den får gå online, men den måste inte. Kartan finns där, iaf den svenska.

Redigerat av SL2, 05 October 2010 - 23:11.

Postad 05 October 2010 - 23:18

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Är det någon som lyckas ladda hem kartor via ovi suite? Även ni som ej uppgraderat till 3.06.

Postad 05 October 2010 - 23:27

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Är det någon som lyckas ladda hem kartor via ovi suite? Även ni som ej uppgraderat till 3.06.

Provade precis och fick samma felmeddelande som du så det är med all säkerhet servern som inte hänger med ftf...

Postad 05 October 2010 - 23:31

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Förresten, det verkar komma 30fps video i en framtida uppdatering om man extrapolerar Damians svar lite(snubben som har ansvar för N8ans kamerafunktioner). Han har sagt förut att de skulle undersöka det.

http://twitter.com/T...tus/26454608666
http://twitter.com/P...tus/26454997252

Postad 06 October 2010 - 00:46

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Nu börjar de flesta Phone House butiker ha telefonen i lager men för 4999kr är de bra mycket dyrare än de flesta.

Edit: Verkar mest var Stockholm med omnejd...

Redigerat av Kemi, 06 October 2010 - 00:50.

Postad 06 October 2010 - 01:06

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Vad gäller Ovi Maps och att ladda hem kartor fick jag ett meddelande från Ovi Suite att jag kanske behöver en Windows hotfix KB925681. Laddade hem den och installerade och fick plöstligt igång Maps i Ovi Suite. Jag har installerat 3.06 också.

Postad 06 October 2010 - 01:11

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Vad gäller Ovi Maps och att ladda hem kartor fick jag ett meddelande från Ovi Suite att jag kanske behöver en Windows hotfix KB925681.

Heh, tacka Internet Explorer för det.. :)

Redigerat av SL2, 06 October 2010 - 04:55.

Postad 06 October 2010 - 06:12

Sunderbyggarn
  • Sunderbyggarn
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

[UPS] ringer på och är du hemma får du paketet direkt, annars lämnar de en lapp i brevlådan.

Om man får en lapp, kan man åka och hämta paketet hos dem själv då? Eller måste man vänta tills de kommer en ny vända med paketet?

Postad 06 October 2010 - 06:46

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0
Någon som gjort någon test att köra SVT Play ännu?

Postad 06 October 2010 - 06:50

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Om man får en lapp, kan man åka och hämta paketet hos dem själv då? Eller måste man vänta tills de kommer en ny vända med paketet?

Man får ringa dem, det måste göras inom 48 timmar. Gör man inte det går paketet tillbaka till Nokia och man får göra en ny beställning.

Postad 06 October 2010 - 07:18

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Okej var ju ett tag sedan jag beställde en telefon, men har jag fattat fel nu? Om jag beställde den från telia "Utan abonnemang" är den då låst hos telia?

Nej, inte deras upplåsta telefon. Åtminstone inte enligt deras broschyrer i deras fasta butiker.

Man får ringa dem, det måste göras inom 48 timmar. Gör man inte det går paketet tillbaka till Nokia och man får göra en ny beställning.

Inte efter 48 timmar!
De gör 3 leveransförsök. Sedan hamnar den på närmaste upphämtningsställe där den ligger i en vecka har jag för mig, innan den skickas tillbaka.

Kollade förresten med Telia och butiken på kungsgatan ska ha N8 i lager.

Postad 06 October 2010 - 07:47

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

För er som inte har lagt vantarna på en än så finns här en 27 minuter lång "hands-on", med (rättfärdigad) ros och ris av en som kan symbiantelefoner:
http://www.youtube.c...player_embedded

Bra film, gör mobilen gott. Dock så saknar jag test av GPS:en med program.

Postad 06 October 2010 - 07:56

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
http://katshing.tv/a...6...mp;c=4&u=15

Jag har inte förstått hur man laddar hem kartor. Någon som kan tydligt förklara?

Postad 06 October 2010 - 07:57

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
En riktig jämförelse med iphone 4, och hur du ställer in N8 så att du får lika övermättade bilder som Iphone 4:
http://mynokiablog.c...-like-iphone-4/

Postad 06 October 2010 - 08:26

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
ni som säger Telias är låsta har fel. Sitter Nu på min gröna n8 från Telia med 3-sim. Enda är att den är Telia brandad. Typ installerat Telia Navigator och spotify från start. Enda problemet jag fått är ibland när jag skriver i liggande läge. Blir dubbla mellanslag. Iofs har jag skärmplasten kvar men. Helt klart nöjd.

Postad 06 October 2010 - 08:56

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Ja, det kan man göra, har varit tvungen att göra det några gånger.
Det hade varit betydligt smidigare att hämta ut paketet på Posten men tydligen är det billigare att anlita fraktbolagen.
Tjänsten är också den billigast möjliga "UPS Saver" står det på leveransinfo, vilket ger den lägsta servicenivån.
En sak som man lätt glömmer är att lägga in portkoden vid beställning. Föraren är nämligen inte skyldig att ringa upp och fråga kunden. Som sagt, tacka vet jag Posten...

Postad 06 October 2010 - 09:05

vicster
  • vicster
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

ni som säger Telias är låsta har fel. Sitter Nu på min gröna n8 från Telia med 3-sim. Enda är att den är Telia brandad. Typ installerat Telia Navigator och spotify från start. Enda problemet jag fått är ibland när jag skriver i liggande läge. Blir dubbla mellanslag. Iofs har jag skärmplasten kvar men. Helt klart nöjd.

Okej, må så vara men eftersom jag har ett bundet abonnemang hos Tele2 ett tag till så vill jag inte chansa på att kanske få en låst telefon. Kolla bara på Katshing som säljer just Telia-låsta (!) N8:or, vilket jag kopplade till att dom var samma som Telia själva sålde - vilket kanske det är, men isåfall stämmer inte infon på Katshing.

Med Telia-brandad, menar du då att det sitter klistermärken på utsidan, du har fått ett eget exklusivt tema i färgerna vitt och rött/rosa och telefonen saknar vissa funktioner eller är det bara GPS programmet som är utbytt? Finns Maps kvar?
Alla dessa saker har hänt mig vid tidigare köp av brandade telefoner vilket gör mig lite avskräckt.

Postad 06 October 2010 - 10:41

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0

Okej, må så vara men eftersom jag har ett bundet abonnemang hos Tele2 ett tag till så vill jag inte chansa på att kanske få en låst telefon. Kolla bara på Katshing som säljer just Telia-låsta (!) N8:or, vilket jag kopplade till att dom var samma som Telia själva sålde - vilket kanske det är, men isåfall stämmer inte infon på Katshing.

Med Telia-brandad, menar du då att det sitter klistermärken på utsidan, du har fått ett eget exklusivt tema i färgerna vitt och rött/rosa och telefonen saknar vissa funktioner eller är det bara GPS programmet som är utbytt? Finns Maps kvar?
Alla dessa saker har hänt mig vid tidigare köp av brandade telefoner vilket gör mig lite avskräckt.

Min Telia mobil är också olåst B) Det enda som skiljer telias mobiler är att det är förinstallerat Telia navigator och Spotify, inget annat.

Postad 06 October 2010 - 11:04

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0
B) Nu fungerar kart programmet oxå..verkar som servern var nere eller överbelastad...

Postad 06 October 2010 - 11:46

covejoli
  • covejoli
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
vet inte hur jag ska göra har beställt en från tre och dom ska leverera under v45
kanske bra eftersom man kan läsa lite recensioner och dom har varit blandade .lurar på om jag ska avboka min lur eftersom det verkar va en ganska buggig mobil
anledning till att jag har beställt genom tre är att jag får den för 1200kr pga reklamation av en annan mobil så 1200 är mellanskillnaden

Postad 06 October 2010 - 11:50

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0
B) ni behöver inte återställa telefonerna,har ni betalabs senaste kart program,öppna den först så den får spara några grejer yill hårddisken,ibland kan man få ta bort filen .qf och cities..och starta igen...Hur som helst så fungerar Ovi map och kan ta ner kartor till telefonen igen,verkar ha varit nere några dagar..inget mer"gränsen för överföring har överskridits" eller vad det nu stod igen...hoppas det hjälpte

Redigerat av Unregistered0a756c1f, 06 October 2010 - 11:55.

Postad 06 October 2010 - 11:58

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hej

Såg en intressant sak idag på nätet. Gsmarena som ändå får anses som en ganska stor nyhetsportal för mobilt har noterat att N8 bli lite utstött på nätet av olika teknikbloggar osv.

http://www.gsmarena....y-news-1973.php

Är ganska trist men intressant läsning. Nämner många av dem tester som kommit upp här som gjort fler av er kritiska till kameran osv.

Tycker det är bra av dem att visa på detta faktum då det är något som stört mig som tycker mycket om produkterna från nokia.

Redigerat av Crockett, 06 October 2010 - 12:00.

Postad 06 October 2010 - 12:39

Unregistered5a4b966b
  • Unregistered5a4b966b
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Var iväg till telia idag och kunde inte hålla mig så köpte en grön =) ..

Jag valde att köpa med halebop abonnemang men stod mellan det eller att köpa olåst (och använda mitt tele2 abonnemang) .. så det som tror dom är låsta till telia har fel.

Är mycket nöjd med första intrycket av denna.. denns känns väldigt välgjord och lätt att skriva med för dem som inte är vana vid touch (detta är min första touch mobil). Har inte hunnit testa så mycket men ska ta mig tid ikväll den ligger på laddaren nu =)

Postad 06 October 2010 - 13:23

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Hur får man in omslagen till albumen så dom syns i musikspelaren?

*edit* Såg nu att man måste ladda omslagen via Ovi suite

Redigerat av Unregistered00068bcf, 06 October 2010 - 13:25.

Postad 06 October 2010 - 13:23

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Nu orkar jag inte leta upp och citera men till den som undrade ang. telia.

Inga klistermärken, inget borttaget (vad jag vet), och inget speciellet tema (vad jag vet) mot nokia shop.
Endast Telia navigator (och nokias såklart) samt spotify.

Var somsagt i måndags och frågade dessa när jag var i Haninge centrum:

Phone House: Försenad 2 veckor, kommer om ca 2 veckor från och med 4/10e.

Tre: Kommer vecka 41-42.

Telia: Den skulle kommit 4/10e, men kom 5/10. Dom la undan en grön åt mig och jag åkte in igår 5/10 och hämtade ut den. Fick även testa i butik med mitt simkort så att lirade, vilket det gjorde.

---

Måste säga att den är underbar N8. Inte ett enda lagg, inte en enda gång har den hängt sig eller liknande.
Lyckas däremot tyvärr att låsa upp mobilen ibland när jag stoppar ner den i fickan, så vänsterhänta som stoppar mobilen med skärmen mot benet i vänsterfickan får kolla till mobilen.

Perfekt ersättare mot min +3 år gamla N95.
Och bilder/video startar upp och tar bilden på någon sekund, alltså inte seg.

Postad 06 October 2010 - 13:36

torkelab
  • torkelab
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Är det nån som har problem med multipla mejlkonton?
Hörde av Nokia support att det inte funkar i Sverige pga ej stöd för Nokia messaging och att de snart (nästa vecka?) kommer att släppa en uppdatering..?
De enda mejklkonton som funkar är de som är kompatilbla med exchange, tex ovi verkar inte funka?
Nån som kan konfirmera detta?
Fungerar multipla konton för er som fått telefonen?

Edit: Fungerar nåt mejlkonto överhuvudtaget..?

Redigerat av torkelab, 06 October 2010 - 13:44.

Postad 06 October 2010 - 13:56

vicster
  • vicster
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Nu orkar jag inte leta upp och citera men till den som undrade ang. telia.

Inga klistermärken, inget borttaget (vad jag vet), och inget speciellet tema (vad jag vet) mot nokia shop.
Endast Telia navigator (och nokias såklart) samt spotify.

Pluspoäng till Telia, helt klart. Kanske borde överväga att annullera min beställning och dra ner till en Teliabutik istället, men så var det priset =/

Postad 06 October 2010 - 13:59

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
GMail funkar bra iaf. Det är den enda mailen jag hunnit testa, den ligger och uppdaterar sig på startskärmen.

Postad 06 October 2010 - 14:05

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Nu har jag en pinne kvar på batteriet, den har gått sedan igår kl 15.30 . Klart godkänt, det har varit mycket fipplande wlan och bluetooth har varit aktivt hela tiden, fotat ringt mm. Batteri tiden blir väl lite bättre efter några laddningar skulle jag tro, men jag är då helnöjd B)

Postad 06 October 2010 - 14:18

Probert24
  • Probert24
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hade kontakt med Halebop idag och de börjar leveransen i morgon (förseningar) så jag får snällt vänta till nästa vecka B)

Postad 06 October 2010 - 14:27

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Nej, inte deras upplåsta telefon. Åtminstone inte enligt deras broschyrer i deras fasta butiker.

Inte efter 48 timmar!
De gör 3 leveransförsök. Sedan hamnar den på närmaste upphämtningsställe där den ligger i en vecka har jag för mig, innan den skickas tillbaka.

Kollade förresten med Telia och butiken på kungsgatan ska ha N8 i lager.

När jag pratade med nokia så sa de att det var 48 timmar...

Postad 06 October 2010 - 14:27

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
N8 Promo Video

Dom är duktiga

Postad 06 October 2010 - 14:50

Unregisteredb536f7a3
  • Unregisteredb536f7a3
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Frågade Telenor angående Nokia N8.
här är chatten:

Jag: Hej
På telenor.no kan man beställa Nokia N8, när kan vi i sverige beställa den
Telenor: Det har jag tyvärr inget svar på.
Jag: Okej, tack

Chatten har avslutats!

Postad 06 October 2010 - 14:50

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Hej

Hoppas att alla N8 ägare kan ge mig lite feedback på mina funderingar innan ev inköp
Min förra mobil är Iphon 3gs, så det mesta jag utgår ifrån är hur det fungerar på den.

Hur är N8 som musikspelare? Navigering - hantering - hastighet(slöar ner?) - Ljudkvalitet och uteffekt på lurarna.

Hur fungerar N8 att surfa med? Mina surferfarenheter med mobil är begränsade till Iphone 3gs.

Är kameran så vass som specen utlovar, fungerar blixten bra, eller bländar den alla motiv så dom blir för ljusa, alternativt är blixten för klen så den inte orkar belysa motiv som behöver belysas.

Postad 06 October 2010 - 15:07

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Hej

Hoppas att alla N8 ägare kan ge mig lite feedback på mina funderingar innan ev inköp
Min förra mobil är Iphon 3gs, så det mesta jag utgår ifrån är hur det fungerar på den.

Hur är N8 som musikspelare? Navigering - hantering - hastighet(slöar ner?) - Ljudkvalitet och uteffekt på lurarna.

Hur fungerar N8 att surfa med? Mina surferfarenheter med mobil är begränsade till Iphone 3gs.

Är kameran så vass som specen utlovar, fungerar blixten bra, eller bländar den alla motiv så dom blir för ljusa, alternativt är blixten för klen så den inte orkar belysa motiv som behöver belysas.

N8 mot "18 Megapixel Canon 550D, fitted with the 18-55mm kit lens"

Who would have thought that the N8 could even give a DSLR a run for its money. There will be things the N8 will not be able to match such as depth of field, low light performance, speed and sometimes even detail but for something that stays in your pocket 24/7 and weighs nothing compared to a DSLR, I’d say the N8 has come out with flying colours. The results have shocked me as well, even while I was taking the pictures I could not imagine that the results the N8 produces can look good to an untrained eye, even when put up against a DSLR. Remember, all the untouched, full resolution images from both devices are here.

After all the images I have taken with the N8, after the tons of video that I have seen it produce; I can only come to one conclusion, the N8 is the best camera phone on the market today, don’t let anyone tell you different.

http://thehandheldbl...anon-550d-dslr/

Postad 06 October 2010 - 15:24

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

När jag pratade med nokia så sa de att det var 48 timmar...

Detta betvivlar jag mycket starkt.
Det handlar trots allt om UPS och inte Nokia och de slänger inte bara tillbaka leveransen på 48 timmar.

En annan fundering dock. Har någon provat backup och återställning? Jag att vissa telefoner *cough* nokia *cough* så är denna funktion bristfällig. Sparar inte sparade GPS-platser, ordlista, mm.

Postad 06 October 2010 - 15:25

hemtman
  • hemtman
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Hörde av Nokia support att det inte funkar i Sverige pga ej stöd för Nokia messaging och att de snart (nästa vecka?) kommer att släppa en uppdatering..?
De enda mejklkonton som funkar är de som är kompatilbla med exchange, tex ovi verkar inte funka?

Har tele2 och försökte ladda ner instäkkningarna till sms, mms o mail. Men tele 2 har inte N8:ans inställningar så antar att man får vänta till tele2 hinner uppdatera. Ringde till nokia och fråga, fick svaret att dom inte har haft några prob? För närjag försöker installera mail så krävs nokia messaging konto, men när jag försöker ladda ner nokia messaging får jag meddelandet att telefonen redan har det installerat? hehe. Alternativt om man har exchange då funkardet i alla fall på tele2. Antar att man får vänta tills nästa vecka.

Postad 06 October 2010 - 15:42

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Har tele2 och försökte ladda ner instäkkningarna till sms, mms o mail. Men tele 2 har inte N8:ans inställningar så antar att man får vänta till tele2 hinner uppdatera. Ringde till nokia och fråga, fick svaret att dom inte har haft några prob? För närjag försöker installera mail så krävs nokia messaging konto, men när jag försöker ladda ner nokia messaging får jag meddelandet att telefonen redan har det installerat? hehe. Alternativt om man har exchange då funkardet i alla fall på tele2. Antar att man får vänta tills nästa vecka.

Inställningarna borde kunna funka att lägga in manuellt om du kollar för en S60V5/V3.
Mina inställningar kom igång direkt för surf och mms med TRE när jag satte i simkortet.

Postad 06 October 2010 - 15:49

Matsedal
  • Matsedal
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
De va då välldigt vad telia är sega, inget idag heller och man kan inte se leverans status eller liknande. B) Brukar ju ta 2-3 dagar om varan finns i lager hos vanliga internetbutiker.

Postad 06 October 2010 - 16:02

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Både ovi och gmail funkar för mig

Postad 06 October 2010 - 16:41

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0

N8 mot "18 Megapixel Canon 550D, fitted with the 18-55mm kit lens"

http://thehandheldbl...anon-550d-dslr/

Låter ju utmärkt, hur är det med musik och surfbiten jag funderade på ovan?

Postad 06 October 2010 - 16:41

Unregistered37648ae6
  • Unregistered37648ae6
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Både ovi och gmail funkar för mig

Synka N8 automatiskt med gmails kontakter och kalender också? På min HTC funkar det klanderfritt och jag vet inte annars hur jag ska överföra mina kontakter från HTC'n till N8'n.

Postad 06 October 2010 - 17:08

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Hoppas det här avgör tjafset om N8an har den bästa mobilkameran eller inte... B)

GSMArena körde ett blindtest igår mellan N8, Pixon12 och Sony DSC-HX5v Cyber-shot(digitalkamera)
http://www.gsmarena....-review-519.php

Här är svaren på vilka kameror som låg bakom bilderna.
http://www.gsmarena....eview-519p2.php

Postad 06 October 2010 - 17:11

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Synka N8 automatiskt med gmails kontakter och kalender också? På min HTC funkar det klanderfritt och jag vet inte annars hur jag ska överföra mina kontakter från HTC'n till N8'n.

Använder inte kalendern så det vet jag inte. Har inte testat synka kontakter men det borde funka liknande som tidigare symbianversioner. Ska testa senare i kväll:
http://thehandheldbl...count-for-free/

Nästa mod, kontinuerlig autofokus:
http://thehandheldbl...focus-in-video/

Postad 06 October 2010 - 17:22

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Låter ju utmärkt, hur är det med musik och surfbiten jag funderade på ovan?

Mediaspelare har fått bra kritik medan webbläsaren har fått sämre, det är dock en ny på gång.

Postad 06 October 2010 - 17:26

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

N8 Promo Video

Dom är duktiga

Jag fattar inte vad videon har med N8 att göra, den är ju inte filmad med en sån. B)
Att de sen kopplar den till en TV är ju bara förvirrande.

Redigerat av SL2, 06 October 2010 - 17:27.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.