*Officiell tråd - Sony Ericsson Xperia Arc*
1643 svar till detta ämne
Postad 02 April 2011 - 09:11
Unregistered021c9344
-
Unregistered021c9344
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Det måste väl gå att synka kontakterna i telefonboken med facebookkontakterna utan att ha dubletter? Jag menar, kontakten i telefonen heter Kalle men finns även med som Karl-Johan med sin facebook. Nån som vet hur man lyckas få det under samma kontakt??
Det är rätt så knepigt men jag fick till det hyfsat: Ta bort facebook-appen så dina facebookkontakter i arcen försvinner. Byt namn på dom telefonkontakter du vill ha synkade så dom heter exakt samma som i facebook. Installera om facebook-appen men välj att den bara ska synka med kontakter som redan finns i telefonen, dvs. INTE alla kontakter du har i facebook. (Om du som mig bara vill ha telefonkontakterna uppdaterade från facebook dvs.) Borde fungera, men vissa kontakter synkas inte för mig, kan väl ha nåt att göra med namnen som telefonen försöker hitta. Om det inte funkar, prova att inte synka alls när du installerar för att sen byta igen och göra en manuell synk under "Konton och synkronisering" Det är struligt och man får hålla på en stund innan det blir rätt. Tror man kan byta tillbaks namnen i telefonen igen efteråt, vet inte hur det blir med synkningen då men dom borde ju vara kopplade.
Redigerat av Unregistered021c9344, 02 April 2011 - 09:15.
Postad 02 April 2011 - 10:17
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Då är även jag ägare av arc:en. Lite snabba reflektioner efter en dags användande.
Upplever att signalstyrkan vid telefonsamtal hoppar från ingen mottagning till full viket då leder till att mottagaren inte hör mig.
När jag surfar så tycker jag att det är en fördröjning på skärmen,det syns väldigt tydligt speciellt när jag zomar in och ut trots att jag kör wifi.Upplever att skärmen inte riktigt hänger med.
Har någon annan sådanna problem
Postad 02 April 2011 - 10:37
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Då är även jag ägare av arc:en. Lite snabba reflektioner efter en dags användande. Upplever att signalstyrkan vid telefonsamtal hoppar från ingen mottagning till full viket då leder till att mottagaren inte hör mig. När jag surfar så tycker jag att det är en fördröjning på skärmen,det syns väldigt tydligt speciellt när jag zomar in och ut trots att jag kör wifi.Upplever att skärmen inte riktigt hänger med. Har någon annan sådanna problem
Prova med nån annan browser och se om problemet kvarstår dolphin funkar rätt bra och finns i en gratisversion på market. När du zomar så spelar ju uppkopplingen ingen roll, sidan är ju redan inläst
Postad 02 April 2011 - 10:44
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Finns det någon skärmsläckare som är bra?
Jag behöver hjälp med att skicka sms till många samtidigt, organiserade i grupper. Jag har ju grupper som kontakter i gmail. Jag vill ha dom som en grupp när jag skickar sms men hittar inte hur jag gör. Någon som vet bot?
Postad 02 April 2011 - 10:52
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Finns det någon skärmsläckare som är bra?
Jag behöver hjälp med att skicka sms till många samtidigt, organiserade i grupper. Jag har ju grupper som kontakter i gmail. Jag vill ha dom som en grupp när jag skickar sms men hittar inte hur jag gör. Någon som vet bot?
Om det är screenlock du menar så kolla simplyscreenlock eller goto, goto kostar dock några kronor simply är gratis och lite mer ställbar, men har i vissa versioner varit buggig. Widget locker sägs också vara bra och är rejält konfiguerbar.
Postad 02 April 2011 - 11:03
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag har en fråga till, säkert inte den sista...Jag för över musik via Media Go och det går bra. Jag får inte albumsomslaget att synas i telefonen öven om det syns på datorn. Något förslag på lösning?
Postad 02 April 2011 - 11:12
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Jag har en fråga till, säkert inte den sista...Jag för över musik via Media Go och det går bra. Jag får inte albumsomslaget att synas i telefonen öven om det syns på datorn. Något förslag på lösning?
Kan inte hjälpa dig med det, har ingen se och kan inte deras mediaspelare. Men kan rekomendera poweramp som är den klart bästa spelaren till android, har dessutom eq och tone-kontroll mm. Kostar dock pengar, men finns i testversion.
Postad 02 April 2011 - 11:19
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Prova med nån annan browser och se om problemet kvarstår dolphin funkar rätt bra och finns i en gratisversion på market. När du zomar så spelar ju uppkopplingen ingen roll, sidan är ju redan inläst
Jag kanske inte uttryckte mig riktigt rätt. Om jag släpper uppkopplingen och enbart tar upp fördröjningen. Jag upplever att det är fördröjningar i allmännhet. Men det kanske inte blir bättre än så på androider.
Postad 02 April 2011 - 11:48
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Jag upplever att det är fördröjningar i allmännhet. Men det kanske inte blir bättre än så på androider.
Inget jag upplever på min Arc.
Postad 02 April 2011 - 11:53
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Jag kanske inte uttryckte mig riktigt rätt. Om jag släpper uppkopplingen och enbart tar upp fördröjningen. Jag upplever att det är fördröjningar i allmännhet. Men det kanske inte blir bättre än så på androider.
Min legend segar ingenting när jag zoomar, inga fördröjningar eller annat. Vet inte om det funkar på se men prova dubeltap på webläsaren på htc zoomar den automatiskt då, ger ju dock sämre kontroll iom att det bara finns två lägen  Dock funkar dolphin i allmänhet bättre än min inbyggda webbläsare, har inte så stor erfarenhet av SEs då jag bara provat lite på en X10 för ett bra tag sen.
Postad 02 April 2011 - 13:21
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Gå in under inställningar -> Trådlöst och nätverk där klickar du sedan på Internetdelning och mobil surfpunkt och klicka i boxen USB sammanlänkning om du vill använda dig av kabel eller konfigurera WiFi om du vill köra trådlöst.
Tackar, funkar fint!!
Postad 02 April 2011 - 15:41
Sofus
-
Sofus
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Var på Elgiganten idag och kollade Arcen, 4890 skulle de ha. Då följde det inte med läderfodral, skärmskydd och endast 8 gig. Konstigt?! Har i alla fall beställt den nu från Televaruhuset för 4283:-. Äntligen, har som många andra suttit här på forumet o läst o väntat o nu är den snart i min hand!
Postad 02 April 2011 - 15:58
primoo
-
primoo
-
Lärjunge
-
-
494 inlägg
Var inne hos Telenor Frölunda idag och de hade en från SE i butiken så jag fick se ARC live så att säga.
Av det lilla jag testade så känner man sig ganska fast  Den var bra mycket lättare och smidigare än vad jag trodde innan!
Fast kommer köra en via jobbet, så får nog vänta någon vecka till.
Personen ifrån SE sa även att 8GB är det som följer med telefonen och inget annat. Kanske en del operatörer som har något eget paket med 16GB?
Postad 02 April 2011 - 16:02
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag tycker mig alltid ha känt lagg när det gäller Android, oavsett vad man gör men Launchern Arc använder är ju strålande. Ingen syn av lagg man ser i Android överhuvudtaget. Kan lagga lite i standard foto-appen dock men den har ju inte SE gjort.
Jävligt rapp på att ta bilder var den med.
Testade även Nexus S idag och där syntes detta Androidlagg igen.
Så måste säga, bra jobbat SE! Blir kanske en Android iaf trots att jag tänkte testa på WP7 denna gången.
Postad 02 April 2011 - 16:12
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1168 inlägg
Personen ifrån SE sa även att 8GB är det som följer med telefonen och inget annat. Kanske en del operatörer som har något eget paket med 16GB?
Jag köpte en obunden och i den satt ett 16GB.
Postad 02 April 2011 - 18:03
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Några bra tips om var man nu kan köpa SKAL till min nya ARC?
Postad 02 April 2011 - 18:42
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Var inne hos Telenor Frölunda idag och de hade en från SE i butiken så jag fick se ARC live så att säga. Av det lilla jag testade så känner man sig ganska fast Den var bra mycket lättare och smidigare än vad jag trodde innan! Fast kommer köra en via jobbet, så får nog vänta någon vecka till.
Har själv pratat med SE enl dom så kan det skilja på olika handlare och om telefonen är låst till en viss operatör. Köper man olåst telefon så följer det med skärmskydd.läderväska 16gig kort enl SE själv. De sa åt mig att jag skulle öppna kartongen hos handlaren och kontrollera det.
Redigerat av proson99, 02 April 2011 - 18:44.
Postad 02 April 2011 - 18:53
Unregistered7c1449d5
-
Unregistered7c1449d5
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Har själv pratat med SE enl dom så kan det skilja på olika handlare och om telefonen är låst till en viss operatör. Köper man olåst telefon så följer det med skärmskydd.läderväska 16gig kort enl SE själv. De sa åt mig att jag skulle öppna kartongen hos handlaren och kontrollera det.
Köpte min på Expert, obunden och jag fick väska, 16GB och skärmskydd. På The Phone House i samma byggnad vill de bara ge mig en med 8GB. Apropå "lagg" så är jag väldigt kräsen och måste säga att jag är imponerad av Arc:en. Så den ska absolut inte vara seg, men jag har stängt av onödiga widgets och slängt in genvägar till saker istället.
Redigerat av Unregistered7c1449d5, 02 April 2011 - 18:54.
Postad 02 April 2011 - 19:23
Doomfarer
-
Doomfarer
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Det är rätt så knepigt men jag fick till det hyfsat: Ta bort facebook-appen så dina facebookkontakter i arcen försvinner. Byt namn på dom telefonkontakter du vill ha synkade så dom heter exakt samma som i facebook. Installera om facebook-appen men välj att den bara ska synka med kontakter som redan finns i telefonen, dvs. INTE alla kontakter du har i facebook. (Om du som mig bara vill ha telefonkontakterna uppdaterade från facebook dvs.)
Borde fungera, men vissa kontakter synkas inte för mig, kan väl ha nåt att göra med namnen som telefonen försöker hitta. Om det inte funkar, prova att inte synka alls när du installerar för att sen byta igen och göra en manuell synk under "Konton och synkronisering" Det är struligt och man får hålla på en stund innan det blir rätt.
Tror man kan byta tillbaks namnen i telefonen igen efteråt, vet inte hur det blir med synkningen då men dom borde ju vara kopplade.
Kan du inte bara lonpressa eller vad det heter på svenska på en kontakt och välja join och sedan välja rätt facebook kontakt? Hur jobbigt som helst annars. Autosynk måste nog vara på först så den har dina facebook kontakter.
Postad 02 April 2011 - 21:21
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Kom igen nu gubbar, hur gör jag för att albumsomslaget ska synas när jag lägger över mina cd skivor till arcen?
Postad 02 April 2011 - 21:35
Unregistered7c1449d5
-
Unregistered7c1449d5
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Kom igen nu gubbar, hur gör jag för att albumsomslaget ska synas när jag lägger över mina cd skivor till arcen?
Jag har inte gjort något speciellt, skapat mappar för vad albumen ska heta och slängt in både bild och låtar i samma katalog, då har den visat den visat rätt omslag när jag spelar låtarna i mediaspelaren.
Postad 02 April 2011 - 22:09
L-L
-
L-L
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Några bra tips om var man nu kan köpa SKAL till min nya ARC?
+1 Tänk om man kunde ha ett i metall rent av? Tror ni att detta kommer att dyka upp på eftermarknaden?
Postad 02 April 2011 - 23:29
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
+1
Tänk om man kunde ha ett i metall rent av? Tror ni att detta kommer att dyka upp på eftermarknaden?
Här är ju ett jag hittat: http://www.phonehous...skal-Xperia-arc
Postad 02 April 2011 - 23:43
L-L
-
L-L
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Här är ju ett jag hittat:
http://www.phonehous...skal-Xperia-arc
Ja där har du väl något skyddande skal. Inser att det jag egentligen efterlyste var en alternativ batterilucka, dvs en annan baksida, på Arc. Något i metall. Men det kanske blir svårt med tanke på täckning eller så, jag vet inte hur konstruktionen fungerar.
Postad 03 April 2011 - 08:41
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag har inte gjort något speciellt, skapat mappar för vad albumen ska heta och slängt in både bild och låtar i samma katalog, då har den visat den visat rätt omslag när jag spelar låtarna i mediaspelaren.
Har du möjlighet att utveckla? Jag trodde att när det fanns i Media Go så var det bara att trycka på överföra. Jag har haft Nokia n8 och då skötte det sig helt själv.
Postad 03 April 2011 - 10:12
Unregistered7c1449d5
-
Unregistered7c1449d5
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Har du möjlighet att utveckla? Jag trodde att när det fanns i Media Go så var det bara att trycka på överföra. Jag har haft Nokia n8 och då skötte det sig helt själv.
Jag gammal datoranvändare som inte gillar alla program som gör livet lättare med kontakter eftersom jag då blir beroende av ett program, mycket därför jag inte valde en iphone. Så jag ansluter bara telefonen till datorn i medieöverföringsläge, öppnar telefonen i utforskaren och skapar de mappar jag vill ha under media och sen kopierar jag över den informationen jag vill ha i respektive mapp. Dvs bild på omslag och låtarna.
Postad 03 April 2011 - 10:21
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Kan du inte bara lonpressa eller vad det heter på svenska på en kontakt och välja join och sedan välja rätt facebook kontakt? Hur jobbigt som helst annars. Autosynk måste nog vara på först så den har dina facebook kontakter.
Du har helt rätt. Löste problemet på en kvart. Tack för tipset! Var inne hos Telenor Frölunda idag och de hade en från SE i butiken så jag fick se ARC live så att säga. Av det lilla jag testade så känner man sig ganska fast Den var bra mycket lättare och smidigare än vad jag trodde innan! Fast kommer köra en via jobbet, så får nog vänta någon vecka till.
Jag köpte min från Telenor Kundtjänstchatt. Den är låst till Telenor och jag fick med: Skinnfodral, skärmskydd, ladd/datakabel, reseladdare, headset, HDMI-kabel och 16gb minneskort.
Postad 03 April 2011 - 12:14
Tobyponken
-
Tobyponken
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Jag köpte min från Telenor Kundtjänstchatt. Den är låst till Telenor och jag fick med: Skinnfodral, skärmskydd, ladd/datakabel, reseladdare, headset, HDMI-kabel och 16gb minneskort.
Hur lång leveranstid? Jag bokade min för två veckor sedan på deras webshop men det har inte kommit någon avi än.... kundtjänst vägrar lämna ut kollinummer?!!?!?
Postad 03 April 2011 - 13:38
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Hur lång leveranstid? Jag bokade min för två veckor sedan på deras webshop men det har inte kommit någon avi än.... kundtjänst vägrar lämna ut kollinummer?!!?!?
De fick in dem i onsdags och jag fick ut min i fredags men det var bara för att jag gick o kollade om den hade kommit... Avin har inte kommit än... Den kommer väl på måndag.
Postad 03 April 2011 - 13:52
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag har installerat Go Sms Pro. Nu vill jag naturligtvis inte ha inkommande sms i både Go sms och programmet som förinstallerat. Någon som vet råd?
Postad 03 April 2011 - 14:18
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag har installerat Go Sms Pro. Nu vill jag naturligtvis inte ha inkommande sms i både Go sms och programmet som förinstallerat. Någon som vet råd?
Gå in i vanliga smsprogrammet och tryck på meny-knappen (options) och sedan ska du kunna gå in till inställningar. Där bockar du ur alla kryssrutor.
Postad 03 April 2011 - 15:38
Unregistered021c9344
-
Unregistered021c9344
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Hm, aldrig haft nån android förut. Hur gör man det? edit: ah hittade hur  tack
Redigerat av Unregistered021c9344, 03 April 2011 - 15:41.
Postad 03 April 2011 - 16:54
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Nån skrev härom dan om att Arcen plötlsligt laggade o var seg. Det har jag oxå upplevt vi ett par tillfällen själv nu.
Ena gången var jag inne i Goggle maps, och när jag gick ur appen så var startskärmen VÄLDIGT slö. När jag bläddra mellan startskärmarna var där märkbart med lagg...
Andra gången hade jag varit igång med Dolphin HD browers o surfat. Samma fenomen här. När jag stängt ner appen är hela systemet segt.
Båda gångerna så gick jag in och kolla CPUn, men där var ingen uppseendeväckande siffror.
Efter nån minut så försvinner segheten av sej själv, men vad beror detta på?
Är i övrigt mycket impad av denna mobil!!
Postad 03 April 2011 - 17:31
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Nån skrev härom dan om att Arcen plötlsligt laggade o var seg. Det har jag oxå upplevt vi ett par tillfällen själv nu.
Ena gången var jag inne i Goggle maps, och när jag gick ur appen så var startskärmen VÄLDIGT slö. När jag bläddra mellan startskärmarna var där märkbart med lagg...
Andra gången hade jag varit igång med Dolphin HD browers o surfat. Samma fenomen här. När jag stängt ner appen är hela systemet segt.
Båda gångerna så gick jag in och kolla CPUn, men där var ingen uppseendeväckande siffror.
Efter nån minut så försvinner segheten av sej själv, men vad beror detta på?
Är i övrigt mycket impad av denna mobil!!
Installera wachdog och ställ in den så den visar cpu i realtid i statusfältet, gör det ganska lätt att se om det är nått som händer just när man stänger program eller när man laddar launchern på nytt. Går man in i wachdog sen och kollar så ser du exakt hur det ser ut med och vilka appar som dra, wachdog kan dessutom ställas in så den stänger ner appar som hänger sig och allmänt strular
Postad 03 April 2011 - 17:38
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Är det bara jag som lyckas dra ut batteriet på 8 timmar??
Visserligen så används luren ganska flitigt nu...
När jag går in under "Inställningar/Om telefonen/Status" och kollar batteristatus så står där "Laddar Ur"??
Vad betyder det?? Är det bara jag som har det eller ska det stå så...???
Postad 03 April 2011 - 17:53
llt2
-
llt2
-
Rookie
-
5 inlägg
Jag hade laddat batteriet fullt, men efter mindre än ett dygn larmade arc'en om låg batterinivå. Enligt batteri status, hade den gått i 15 timmar. Det kan väl inte vara möjligt att det ska vara så?
Postad 03 April 2011 - 17:59
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag hade laddat batteriet fullt, men efter mindre än ett dygn larmade arc'en om låg batterinivå. Enligt batteri status, hade den gått i 15 timmar. Det kan väl inte vara möjligt att det ska vara så?
Jag är ny på detta med android och jag tror att det största felet man gör i början är att man låter den uppdatera appar och mail m.m. för ofta... Varje gång man bläddrar fram en väder-app tex så uppdaterar den sig... Nu har jag använt min mycket idag och skärmen stod för 57% av strömförbrukningen och det är ju rätt så mycket... Det jag undrar över och gärna vill ha svar på är det där med Batteristatus "Laddar ur"... Varför står det så??
Postad 03 April 2011 - 18:10
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Installera wachdog och ställ in den så den visar cpu i realtid i statusfältet, gör det ganska lätt att se om det är nått som händer just när man stänger program eller när man laddar launchern på nytt. Går man in i wachdog sen och kollar så ser du exakt hur det ser ut med och vilka appar som dra, wachdog kan dessutom ställas in så den stänger ner appar som hänger sig och allmänt strular
Har Watchdog installerad, men den ger inga ledtrådar.... Verkar inte ha med CPUn o göra, kandet vara nån minnesbrist??
Redigerat av Rickis71, 03 April 2011 - 18:11.
Postad 03 April 2011 - 18:13
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1168 inlägg
Det jag undrar över och gärna vill ha svar på är det där med Batteristatus "Laddar ur"... Varför står det så??
Helt enkelt för att batteriet laddar ur iom att du har telefonen igång. Vid laddning står "Laddar". I X10 står "Laddar inte" och vid laddning står "Laddar".
Postad 03 April 2011 - 18:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Är massor som har nya LG som klagar på batteritid och sen efter nån vecka säger att mobilen blivit mycket bättre med batteritid...Kan tro att de är samma med SE..
Ge SE 10 fulla laddningar så ska ni se.
Postad 03 April 2011 - 18:41
DeFnny
-
DeFnny
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Hej!
Var inne på Media Markt idag och klämde lite på denna lur. Är orolig över byggkvaliteten. Kändes lite plastig och har lätt för att "knaka" eller hur man ska säga. Är det någon som upplever detta?
I övrigt verkar den grymt snygg/snabb
Postad 03 April 2011 - 19:05
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Hej! Var inne på Media Markt idag och klämde lite på denna lur. Är orolig över byggkvaliteten. Kändes lite plastig och har lätt för att "knaka" eller hur man ska säga. Är det någon som upplever detta? I övrigt verkar den grymt snygg/snabb
Jag har nog inte varit med om en telefon som är skönare att hålla i faktiskt... Visst, den är gjord av plast och försöker man böja o bända så knakar det men hade du gjort så med en iPhone så hade glaset spruckit! B-)
Postad 03 April 2011 - 19:23
DeFnny
-
DeFnny
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Jag har nog inte varit med om en telefon som är skönare att hålla i faktiskt... Visst, den är gjord av plast och försöker man böja o bända så knakar det men hade du gjort så med en iPhone så hade glaset spruckit! B-)
Det har du iof rätt i Hur är det med lagg om man har igång många appar samtidigt? Jag märkte ingenting när jag pillade på den på media markt idag men vet iof inte hur många som var igång Plus en annan sak, går det att byta teman osv ?
Postad 03 April 2011 - 20:31
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Det har du iof rätt i
Hur är det med lagg om man har igång många appar samtidigt? Jag märkte ingenting när jag pillade på den på media markt idag men vet iof inte hur många som var igång
Plus en annan sak, går det att byta teman osv ?
Har du många appar igång som ska uppdatera m.m. så börjar den till slut lagga. (OBS!! RIKTIGT TUNGA APPAR SNACKAR VI NU, TYP SPOTIFY...) Jag tror inte det finns någon telefon på marknaden som klarar av många program samtidigt utan att dra ner i tempo... Däremot små appar som knappt märks gör ingen skillnad. Ang teman så ser jag ingen anledning till det då du kan lägga upp telefonens 5 startskärmar precis som du själv vill...
Redigerat av Ricke77, 03 April 2011 - 20:33.
Postad 03 April 2011 - 21:16
wizhy
-
wizhy
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hej! Var inne på Media Markt idag och klämde lite på denna lur. Är orolig över byggkvaliteten. Kändes lite plastig och har lätt för att "knaka" eller hur man ska säga. Är det någon som upplever detta? I övrigt verkar den grymt snygg/snabb
Har köpt mig en arc idag och kan säga att min redan "knakar" i bakstycket :/ Kommer köpa skydd ändå lr så kommer det kanske nåt nytt nice bakstycke man kan byta till. Annars är jag riktigt nöjd med den änsålänge!
Postad 03 April 2011 - 22:13
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
Fortfarande ingen som kan svara på hur man får in markerade favoriter i favoritmappen????
vill fö. bara säga att jag bara blir mer å mer nöjd med bågen, fan va bra den är ;-)
Redigerat av Gundeho, 03 April 2011 - 22:14.
Postad 04 April 2011 - 06:07
Djingis Khan
-
Djingis Khan
-
Användare
-
-
150 inlägg
Nu är iPhonen såld..den blev inte långvarig i min ägo. Pillade lite på en kompis Arc igår. Det känns som att Android är mycket rörigare än iOS, men det är säkert bara en vanesak. Lutar åt en Arc år mig och en Neo åt sambon...
Postad 04 April 2011 - 06:27
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Vänta några laddningar så kommer det att bli bättre. I början räckte min ungefär en dag. Tog den ur laddaren på morgon vid 7 tiden och det var sedan lagom att sätta den i laddaren igen när man gick och la sig. Nu får jag utan problem ut två dygn och drygt det.
Postad 04 April 2011 - 07:17
martin636
-
martin636
-
Användare
-
-
152 inlägg
Någon mer än jag som har SMS problem?
När jag raderar ett SMS så lägger sig en "kopia" i inboxen på den personen och detta går inte att ta bort, hamnar där med datum 01-01-1970.
De ligger som "draft".
Detta problem är i både Handcent SMS & i Meddelande.
Postad 04 April 2011 - 08:26
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Inget jag har problem med. Fungerar fint att radera SMS.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|