Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken/Vilka är de mest usla filmer du sett?

961 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 July 2008 - 10:42

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
I am legend !

Postad 31 July 2008 - 10:57

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
battlefield earth är en hiskeligt usel film. vi såg nog 20 minuter, sen var vi så sjukt uttråkade att vi bytte till nåt bättre. typ den 13:e krigaren.

ska vi snacka nåt som är så dåligt att det blir bra så är det manos som gäller. en totalt underbar film som inte bara gör alla misstag som går att göra inom filmskapande, den hittar på egna med. folk bör se den :D

Postad 31 July 2008 - 19:34

glock
  • glock
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Kill Alex, Kill, måste vara den sämsta film som gjorts! Den var dålig redan på -80-talet, bland alla andra superdåliga action/krigsfilmer. Huvva!

Postad 01 August 2008 - 00:18

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

• 883 inlägg
  • 0

I am legend !

Såg du den på bio eller hemma? Jag tyckte filmen var helt ok på bio. Men den har klart inte mkt att komma med manus vis. Det är en upplevelse film.

Postad 01 August 2008 - 01:21

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

I am legend !

Nja, tycker den är helt ok om man tar den för vad den är. Dessutom håller bilden och ljudet på BD referensklass.

Du får kolla på lite fler b-filmer och bredda dina referenser helt enkelt :(

Någon nämnde Battlefield Earth. Usel är bara förnamnet, men vad förväntar man sig när den är baserad på en bok
av tokstollen L. Ron Hubbard? ;)

Postad 01 August 2008 - 10:17

shelter
  • shelter
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Konstigt när folk tar upp bra eller hyffsade filmer här, när det finns så mycket sämre.

Jag har förträngt alla dåliga filmer verkar det som...
George of the Jungle 2 gick på nån kanal för ett tag sen, det var verkligen ingen höjdare.

Redigerat av shelter, 01 August 2008 - 10:19.

Postad 01 August 2008 - 11:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Någon nämnde Battlefield Earth. Usel är bara förnamnet, men vad förväntar man sig när den är baserad på en bok
av tokstollen L. Ron Hubbard? B)

det kanske förklarar varför travolta är med i den? :lol:

Postad 01 August 2008 - 12:18

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
This is England. Number 23. Hidalgo.

Postad 01 August 2008 - 13:03

Pelle J
  • Pelle J
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

The Happening, Signs, Lady in the water. Ja allt med M. Night Shyamalan är skräp.

Jag älskar hans filmer :P (The Village, Signs, The Sixth Sense mm)...
Det jag gillar med dom är det faktum att han aldrig gjorde reklam för sina filmer samt aldrig satte de kändisar som medverkade i filmerna på affischerna. Man kom till bion helt omedveten om vad det var för film och handling, samt vilka som var med (detta var ett medvetet val som Shyamalan gjorde). Både Signs och The Sixth Sense såg jag med tron att det var nån "normal" drama film och blev därav grymt överraskad (och skrämd)...

Dock har hans namn nu blivit så stort att hans filmer tvingas visas på tv-reklam mm (gillar inte att se vad filmer ska handla om innan jag ser dom, ser jag en scen i reklamen så tänker jag hela filmen att denna person kommer överleva allt tills den scenen har varit)... B)
Skulle vilja dra det så långt att de bästa filmer jag sett är nog de som jag inte haft några förväntningar på (typ Matrix mm)...

Sämsta filmen jag sett är nog Lost Highway (var nog för ung när jag såg denna David Lynch film) :lol:

Postad 01 August 2008 - 17:06

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Såg du den på bio eller hemma? Jag tyckte filmen var helt ok på bio. Men den har klart inte mkt att komma med manus vis. Det är en upplevelse film.

På bio och hemma hoss en polare, helt värdelös....

Nja, tycker den är helt ok om man tar den för vad den är. Dessutom håller bilden och ljudet på BD referensklass.

Du får kolla på lite fler b-filmer och bredda dina referenser helt enkelt :lol:

av tokstollen L. Ron Hubbard? :P

Nog har jag sett många riktigt dåliga filmer och inbillar mig att jag har har ganska ok referenser, men jag tycker verkligen att "i am leged" är helt värdelös, men även "black sheep" är helt otroligt dålig, ungefär i samma klass enligt mig B)

Postad 01 August 2008 - 17:08

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
vilken black sheep tänker du på?
den med ondskefulla får (skön rulle ;D)
eller den med en korkad bror till presidenten? (töntig rulle)
:lol:

Postad 01 August 2008 - 17:20

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

vilken black sheep tänker du på?
den med ondskefulla får (skön rulle ;D)
eller den med en korkad bror till presidenten? (töntig rulle)
:lol:

Ondskefulla får ! B)

Postad 01 August 2008 - 18:05

D-Crawler
  • D-Crawler
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Meet the Spartans var ju så ###### bedrövlig att den inte ens gick att titta klart på..

Postad 01 August 2008 - 18:17

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
jo jusst det, filmen 300 tycker jag va helt bedrövlig också

Postad 01 August 2008 - 18:40

Bertilsson
  • Bertilsson
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Enligt IMDB så är det kvinnor i åldern 45+ som är mest negativa till I am legend och 300... Tycker det är bra att du står på dig och inte skäms för det :lol: B)

Postad 01 August 2008 - 19:11

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Enligt IMDB så är det kvinnor i åldern 45+ som är mest negativa till I am legend och 300... Tycker det är bra att du står på dig och inte skäms för det :lol: B)

Är trygg i mig själv :P

Postad 01 August 2008 - 20:11

ste78fan
  • ste78fan
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Ivans xtc måste ju vara den absolut sämsta, Peter "Robocop" weller och Victoria Silvstedt i en av rollerna, hur den kan ha 6.5 i imdbbetyg fattar jag inte
http://www.imdb.com/title/tt0238321/

Postad 01 August 2008 - 21:33

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1886 inlägg
  • 0

Ondskefulla får ! :P

Den filmen var ju helskön, ingen kvalitetsfilm men jäkligt kul.

Tjejer ser ju bara på skitfilmer som bara handlar om förhållanden och sådan skit.

Grädden på moset om de får gråta också, då är det en kanonfilm.

Postad 01 August 2008 - 21:54

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Den filmen var ju helskön, ingen kvalitetsfilm men jäkligt kul.

Tjejer ser ju bara på skitfilmer som bara handlar om förhållanden och sådan skit.

Grädden på moset om de får gråta också, då är det en kanonfilm.

Haha, jag tyckte att den va helt värdelös black cheep, men jag garvade ändå åt den bara för att den va så otroligtdålig ... :lol:

Redigerat av DVD-ai, 01 August 2008 - 21:55.

Postad 01 August 2008 - 22:08

Multicopy
  • Multicopy
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Kan ju lätt lägga till "The Machine Girl"!

Hade jag inte haft filmen som anledning till att dricka öl hade jag aldrig sett klart den.. :lol:

Postad 02 August 2008 - 02:06

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Nog har jag sett många riktigt dåliga filmer och inbillar mig att jag har har ganska ok referenser, men jag tycker verkligen att "i am leged" är helt värdelös, men även "black sheep" är helt otroligt dålig, ungefär i samma klass enligt mig :D

I Am Legend har en story, även om den kanske inte direkt är klockren, och de har lyckats skapa en stämning i filmen.

Vill du se en riktig skitfilm, kolla på Cloverfield.

Spoiler

:P B) :lol:

Redigerat av Ageve, 02 August 2008 - 02:13.

Postad 02 August 2008 - 05:18

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
jo, man får den stämningen i början av filmen, men någonstans i den första 1/3 filmen så försvinner den tycker jag när man får se hur "flummig" staden ser ut, och senare även hur otroligt fula "mäniskorna" ser ut, otroligt dåligt dataanimerat och dom liknar inget annat än några välformade gele klumpar.
Extremt dåligt gjort och det i kombination med dåligt val avskådespelare (will smith fungerar inte i den här filmen) och en handling/ upplägg av filmen som inte riktigt fungerar så bra så blir resltatet en film som börjar riktigt bra och man blir nässtan lite förväntansfull, men som sedan totalt rasar ihopp i en tragisk sörja mot mitten av filmen.
Och jag kunde inte hjälpa det, men igenom hela filmen så kände jag att dom på något sätt försökta ett kopiera 28dagar och 28veckor senare som enligt mig är betydligt mycket bättre filmer.
Specielt 28veckor senare har en ruggigt krypande känsla som ligger tung som ett blytäcke över hela kroppen när man tittar på den, och om man tar sig tid att följa själva filmen + att film musiken är helt sjukt grymm och väl gjord B)

Detta är i alla fall så jag upplevde den filmen :lol:

Postad 02 August 2008 - 09:23

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
angående cloverfield så snackas där väl om "uppföljare" som kan tänkas följa andra personer, och på så sätt få mer information?

28 veckor senare däremot. isch =P. 28 dagar senare är skitbra, men 28 veckor senare kan jag leva utan :(

Postad 02 August 2008 - 09:32

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0
Liftarens guide till galaxen är nog bland det sämsta jag sett. Och journey to the center of the earth (inte nya versionen)

Postad 02 August 2008 - 10:36

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

angående cloverfield så snackas där väl om "uppföljare" som kan tänkas följa andra personer, och på så sätt få mer information?

28 veckor senare däremot. isch =P. 28 dagar senare är skitbra, men 28 veckor senare kan jag leva utan :(

VA !? Vad säger du ...!!!! ;)

Redigerat av DVD-ai, 02 August 2008 - 10:37.

Postad 02 August 2008 - 10:52

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0
Den sämsta film jag har sett är Boondock Saints. Jag hade stora problem med att se klart den.

Postad 02 August 2008 - 11:47

Unregistered1ca7c3a4
  • Unregistered1ca7c3a4
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

This is England. Number 23. Hidalgo.

VA?! This is England är ju ett mästerverk! Helt i klass med American History X i samme genre. Jag anar en minderårig, fåordig kritiker bakom inlägget...?

Postad 02 August 2008 - 12:04

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

Vill du se en riktig skitfilm, kolla på Cloverfield.
^_^ ;) :(

Spoiler

Redigerat av Unregistered1197, 02 August 2008 - 12:06.

Postad 02 August 2008 - 12:41

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

VA?! This is England är ju ett mästerverk! Helt i klass med American History X i samme genre. Jag anar en minderårig, fåordig kritiker bakom inlägget...?

Jag tyckte den var riktigt dålig, seg, långsam, händelselös och helt enkelt tråkig, ändå kämpade jag mig igenom hela. Minderårig, nej. Fåordig, ja.

Postad 02 August 2008 - 19:32

Unregistered1533
  • Unregistered1533
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Jag lägger till filmen "Choklade"

Jag försöker undvika dåliga filmer men denna kom genom mitt försvar

I stället för att skapa Choklade kunde väl den svenske regisören, dubbat TV-serien "Godnatt jord" till engelska.

Choklade stavas Chocolat och utalas något annat Tack Molle M

red: Chocolat

Redigerat av Unregistered1533, 03 August 2008 - 06:17.

Postad 02 August 2008 - 20:58

Unregistered1ca7c3a4
  • Unregistered1ca7c3a4
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Jag lägger till filmen "Choklade"

Jag försöker undvika dåliga filmer men denna kom genom mitt försvar

I stället för att skapa Choklade kunde väl den svenske regisören, dubbat TV-serien "Godnatt jord" till engelska.

Menar du "Chocolat" som Lasse Hallström regisserat? Varför tycker du den var dålig?

När jag läser en del inlägg i den här tråden funderar jag på om folk tror att den heter "Filmer som jag sett och inte gillat eftersom det inte är min favoritgenre". Dessutom brister det ofta i analysen, som är det intressanta för oss andra att ta del av. Om någon skriver att denne inte gillar "Gudfadern" är det antingen av dumhet eller menat som en ren provokation om vi som läser inte ges möjlighet att förstå varför Gudfadern inte var bra.

För egen del har jag riktigt svårt för musikaler och amerikanska pekoraldramor, och skulle aldrig frivilligt se t ex Moulin Rouge eller Titanic. Den senare har jag trots det sett, inte haft någon vidare behållning av, men jag skulle inte komma på tanken att utnämna den till "den mest usla film jag sett". Den kategorin är verkligen förbehållen riktiga skitfilmer, oavsett genre. Battlefield Earth har nämnts som ett bra exempel, och det mesta Uwe Boll har regisserat, men f*n inte "This is England" eller "Chocolat".

Eller så häckar jag runt på fel forum, jag får hitta nåt där riktiga cineaster finns.

Postad 02 August 2008 - 21:37

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

Eller så häckar jag runt på fel forum, jag får hitta nåt där riktiga cineaster finns.

Då får du leta. Filmforum drar alltid till sig folk omkring 20 år plus minus fem som tycker att The Shawshank Redemption är den nästa film som någonsin har gjorts och som klagar på alla filmer med lite innehåll.

Postad 02 August 2008 - 22:22

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

När jag läser en del inlägg i den här tråden funderar jag på om folk tror att den heter "Filmer som jag sett och inte gillat eftersom det inte är min favoritgenre".

Eeeh, det är väl det handlar om? Man kan väl bara utgå från vad man själv tycker? Ser jag en film som jag inte gillar så bestämmer jag mig inte för att gilla den bara för att nån annan säger att den är bra. Ser jag en film som jag tycker är dålig så tycker jag den är dålig. Eller ska alla tycka som dig? Du får nog ta o rycka upp dig lite o inte bara klanka ner på alla som inte gillar samma filmer som dig, alla är olika.

Postad 02 August 2008 - 22:40

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0
Du missade nog poängen. Det är precis omotiverat tyckande som är helt ointressant. För att kunna föra en diskussion måste man motivera sin åsikt. Då spelar det ingen roll om man gillar eller ogillar filmen bara man kan motivera varför.

Postad 02 August 2008 - 22:44

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

jo, man får den stämningen i början av filmen, men någonstans i den första 1/3 filmen så försvinner den tycker jag när man får se hur "flummig" staden ser ut, och senare även hur otroligt fula "mäniskorna" ser ut, otroligt dåligt dataanimerat och dom liknar inget annat än några välformade gele klumpar.

Staden ser rätt verklighetstrogen ut i HD (om nu ett övergivet New York kan bli det), men jag håller med om
"människorna". De är verkligen fula.

Men om du inte har sett Cloverfield, kolla på den. Sen har du nog en helt ny uppfattning om vad bottenskrapet inom
animering innebär :lol:

Detta är i alla fall så jag upplevde den filmen :lol:

Nja. Tyckte iofs att det alternativa slutet var bättre än det "riktiga" som kändes ihopslängt. Inte lika dåligt som
slutet på Cloverfield, men en aning åt det hållet.

Postad 02 August 2008 - 22:47

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
har inte sett Cloverfield, men blir väll tvungen till att göra det nu bara för att ni alla säger så gott om den :lol:

Postad 02 August 2008 - 22:57

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

har inte sett Cloverfield, men blir väll tvungen till att göra det nu bara för att ni alla säger så gott om den :lol:

Du kommer att tacka oss :lol:

Postad 02 August 2008 - 23:14

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Glöm inte att skriva dina åsikter i denna tråden :lol:

Postad 03 August 2008 - 06:30

Unregistered1533
  • Unregistered1533
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Menar du "Chocolat" som Lasse Hallström regisserat? Varför tycker du den var dålig?

När jag läser en del inlägg i den här tråden funderar jag på om folk tror att den heter "Filmer som jag sett och inte gillat eftersom det inte är min favoritgenre". Dessutom brister det ofta i analysen, som är det intressanta för oss andra att ta del av. Om någon skriver att denne inte gillar "Gudfadern" är det antingen av dumhet eller menat som en ren provokation om vi som läser inte ges möjlighet att förstå varför Gudfadern inte var bra.

För egen del har jag riktigt svårt för musikaler och amerikanska pekoraldramor, och skulle aldrig frivilligt se t ex Moulin Rouge eller Titanic. Den senare har jag trots det sett, inte haft någon vidare behållning av, men jag skulle inte komma på tanken att utnämna den till "den mest usla film jag sett". Den kategorin är verkligen förbehållen riktiga skitfilmer, oavsett genre. Battlefield Earth har nämnts som ett bra exempel, och det mesta Uwe Boll har regisserat, men f*n inte "This is England" eller "Chocolat".

Jag angav en film; jag inte gillar, inte vill se och ger mig ingen behållning, "Chocolat" var den filmen, jag glömde till och med filmens namn, så ointressant var den
Det var därför jag lade till Choklat i det här forumet

Däremot gillade jag: Titanic och även Battle field earth och tyckte det synd att Battle field earth inte gillas av alla.
musikaler som Bugsy Malone gillar jag.

red: ändrade till ett mindre aggresivt svar

Redigerat av Unregistered1533, 03 August 2008 - 06:51.

Postad 03 August 2008 - 08:57

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
Har skummat igenom lite i denna tråd och blir mörkrädd för vad folk anser vara det absolut sämsta dom sett :lol:

Självklart är smaken som baken men vissa filmer i denna tråd kan jag bara inte förstå hur man kan hålla som det sämsta man någonsin sett, då känns det som man inte sett mycket alls alternativt att man missat trådrubriken och listar en film man inte tyckte om.

Jag har sett många katastrofalt dåliga filmer några exempel på filmer som är det mest usla jag har sett:

Druids: Finns inga ord att beskriva hur dålig denna film är, dock har jag och min kompis nästan aldrig skrattat så mycket som när vi såg denna, vilket inte är ett gott betyg då det skall vara en seriös krigsfilm, dock funkar den utmärkt som komedi.

Boa Vs Python, Ja, vi ville se en riktigt B-film, som titeln avslöjar så handlade denna film alltså om en Boa orm Vs en Python orm, hur någon godkänt detta manus är bortom förstånd, återigen om någon missade handlingen, det är en Boa orm som slåss mot en Python orm och vanliga människor kommer emellan deras kamp :lol:

Gigli: Vad var detta, och då var det ändå "dyra" skådisar med, vad tänkte dom när dom var klara med filmen och kollade igenom slutresultatet, pinsamma skådespelarinsatser, alla scener kändes bara pinsamma, fanns noll kemi mellan huvudrollsinnehavarna samt ett manus och en dialog som fick en att skaka på huvet.

Det var några exempel på filmer som jag anser vara bland det sämsta jag någonsin sett.

Postad 03 August 2008 - 15:53

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

Jag angav en film; jag inte gillar, inte vill se och ger mig ingen behållning, "Chocolat" var den filmen, jag glömde till och med filmens namn, så ointressant var den
Det var därför jag lade till Choklat i det här forumet

Däremot gillade jag: Titanic och även Battle field earth och tyckte det synd att Battle field earth inte gillas av alla.
musikaler som Bugsy Malone gillar jag.

red: ändrade till ett mindre aggresivt svar

Då svarade du ju inte på frågan i tråden. För att filmen ska anses vara usel så måste du ju förklara vad som är fel på filmen. Det räcker inte att säga att du inte gillade den. Chocolat passar inte mig heller, trots att jag ofta gillar Lasse Hallströms filmer. Därfemot kan jag inte påstå att det är en usel film. Jag kan säga att storyn inte intresserar mig och att vissa av skådespelarna irriterar mig, som Lena Olin, men det är egentligen mitt problem. Den hade dessutom ganska stor framgång på bio, även om jag själv somnade ungefär när Johnny Depp gjorde entré.

Postad 03 August 2008 - 16:28

Unregistered1533
  • Unregistered1533
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Jag nämnde heller inte varför Battle field earth, Titanic och Bugsy Malone föll mig i smaken.
Inte heller varför TV-serien Godnatt jord anses som en usel TV-serie

Men trådens rubrik:Svarar på Vilken/Vilka är de mest usla filmer du sett
Där toppar Lasse Hallströms tokfilm Choclat

Postad 04 August 2008 - 17:53

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Glömde att nämna Alone in the dark innan.

Den är inte lika dålig som Battlefield Earth, men långt ifrån är det inte.

Spoiler

:(

Postad 05 August 2008 - 17:07

zbrannigan1
  • zbrannigan1
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Göta Kanal 2. Och då hade jag inga förväntningar över huvud taget.

Boa Vs Python, Ja, vi ville se en riktigt B-film, som titeln avslöjar så handlade denna film alltså om en Boa orm Vs en Python orm, hur någon godkänt detta manus är bortom förstånd, återigen om någon missade handlingen, det är en Boa orm som slåss mot en Python orm och vanliga människor kommer emellan deras kamp :)

Boa vs Python var väl kronan på verket i b-filmvärldens ormhysteri någon gång kring millenieskiftet; Anaconda (1997), King Cobra (1999), Python (2000), Boa - New Alcatraz (2001), Python 2 (2002), Anacondas - the hunt for the blood orchid (2004) och slutligen då Boa vs Python (2004).

När kommer DVD-boxen?

Postad 05 August 2008 - 17:27

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Göta Kanal 2. Och då hade jag inga förväntningar över huvud taget.

Boa vs Python var väl kronan på verket i b-filmvärldens ormhysteri någon gång kring millenieskiftet; Anaconda (1997), King Cobra (1999), Python (2000), Boa - New Alcatraz (2001), Python 2 (2002), Anacondas - the hunt for the blood orchid (2004) och slutligen då Boa vs Python (2004).

När kommer DVD-boxen?

:)

Visste inte att det fanns så många ens.

Postad 05 August 2008 - 17:30

pgg
  • pgg
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
kan inte komma på någon speciell "genom tidernas uslaste" film jag sett... men sämsta filmen jag sett de senaste 3-4 åren är nog starship troopers 3... iofs om man får.. så kan man väll slänga in alla uwe boll filmer också :)

eek. såg att nån nämnt battlefield earth! va tusan! en av de bättre "nya" sci-fi filmerna jöö! gillar den filmen stort!

Redigerat av pgg, 05 August 2008 - 17:32.

Postad 05 August 2008 - 17:47

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0
En slutsats som är väldigt enkel att dra när man läser denna och liknande trådar det är att folk har väldigt olika smak :)

Postad 05 August 2008 - 18:08

Unregistered32263a93
  • Unregistered32263a93
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Född den 4 JULI (Tom Cruize) är den absolut sämsta film jag sett. Var på bio och jag har banne mig inte hämtat mig än, och det är väl snart 20år sedan

Postad 05 August 2008 - 21:10

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0
Sämsta någonsin är ju rätt svårt, men den sämsta på länge är nog the last legion men colin firth i en helt fel huvudroll. Det är mest för att jag älska den typen av film, äventyr med lite svärdsfäktning.

Måste bara tillägga: jag såg att någon har listat split second med den gamle hjälten Rutger hauer, jag säger bara oj oj oj vilken rulle! Men som sagt, det är nog en generationsfråga. :)

Postad 05 August 2008 - 22:12

Unregistered1ca7c3a4
  • Unregistered1ca7c3a4
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Eeeh, det är väl det handlar om? Man kan väl bara utgå från vad man själv tycker? Ser jag en film som jag inte gillar så bestämmer jag mig inte för att gilla den bara för att nån annan säger att den är bra. Ser jag en film som jag tycker är dålig så tycker jag den är dålig. Eller ska alla tycka som dig? Du får nog ta o rycka upp dig lite o inte bara klanka ner på alla som inte gillar samma filmer som dig, alla är olika.

Vadan denna aggressivitet? Självklart ska man utgå ifrån vad man själv tycker, nåt annat vore ju löjligt. Kan du utläsa av mitt inlägg vad jag tycker om "This is England" eller "Chocolat"? Jag har inte klankat på någon eller någons smak heller för den delen, bara påpekat att vissa tolkar temat för denna tråd på ett sätt som jag inte gör. Att en film ogillas av någon, t ex dig, gör den ju inte automatiskt usel i alla avseenden.

Du och alla andra har givetvis rätt att tycka att Chocolat inte är bra, men är den verkligen den mest usla film du sett? Jag hade inte heller någon större behållning av Chocolat, men för den skull skulle jag inte sortera den i samma fack som riktiga b-rullar när det gäller allt, både manus, intrig, skådespelarprestationer, foto osv.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.