Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Skvaller eller nyheter om Nextgen konsoler

1020 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#901

Postad 15 maj 2005 - 12:28

Unregisteredd60a5be7
  • Unregisteredd60a5be7
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Att alla spel ska gå att köra i 720p upplösning borde inte påverka storleken särskillt mycket. Tänk på att de flesta dator spel idag är gjorda för att köras i en liknande upplösningsnivå på rekomenderad hårdvara och dessa tar sällan upp mer än ett par cd skivor. Det är ju främst ljud och video som bör ta upp lite mer utrymme i den högre upplösningen men med nya kompressionsalgoritmer som Windows Media HD codecen så blir skillnaden mot standard definitions video inte så enorm.

Att många spel kommer stödja 1920x1080 i interlaced upplösning är nog inte helt otroligt (några få spel på first gen xboxen gör det har jag för mig) men för de flesta av oss med digitala projektorer/tv så är troligtvis 1280x720 med progressiv bild att föredra ändå.

#902

Postad 15 maj 2005 - 12:30

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Mario 128 ser jag fram emot.
Har väntat så länge på ett bra mario spel nu. Mario sunshine var en riktigt stor besvikelse.

Men det skulle ändå bli rätt jobbigt att se mario 128 med super grafik.
Eftersom revolution inte kommer förrens mitten på nästa år så skulle det få mig att gå runt o dreggla i ett år. Det är ju inte roligt.

#903

Postad 15 maj 2005 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Mario 128 ser jag fram emot.
Har väntat så länge på ett bra mario spel nu. Mario sunshine var en riktigt stor besvikelse.

Men det skulle ändå bli rätt jobbigt att se mario 128 med super grafik.
Eftersom revolution inte kommer förrens mitten på nästa år så skulle det få mig att gå runt o dreggla i ett år. Det är ju inte roligt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det har jag accepterat sedan länge. Synd vi inte är som Messiah, om han vill lira lite Mario 128 behöver han ju bara gå och lägga sig.

#904

Postad 15 maj 2005 - 13:26

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Är det någon som har koll på vilka skivor spelen till XBOX360 kommer
att ligga på?

/Nicke

<{POST_SNAPBACK}>


Vad jag har läst så är det vanlig dubbelsidig DVD-media.

Edit: Stavfel

Redigerat av ComhemCombo, 15 maj 2005 - 13:27.


#905

Postad 15 maj 2005 - 13:46

Pappa-Scan
  • Pappa-Scan
  • Användare

  • 181 inlägg
  • 0
Minneskorten, vanliga usbminnen?

Postad bild

Postad bild

#906

Postad 15 maj 2005 - 14:01

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Dom kommer ligga på 1280x720.
Dom kommer knappast ligga på 1920x1080 iallafall. Så det kan man helt utesluta.

<{POST_SNAPBACK}>

Enligt dom specifikationer jag har sett så kommer alla spel stödja både 720p och 1080i.
Har inte sett någonstans att det inte ska klarar 1080i.

#907

Postad 15 maj 2005 - 14:05

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Enligt denna artikeln så släpps Perfekt Dark Zero till Xbox 360 den 10 nov (se min mycket fina animation nedan <_< ). Stämmer detta så är det också releasedatumet för Xbox 360. Bara att se om det stämmer...

Postad bild

#908

Postad 15 maj 2005 - 14:17

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Minneskorten, vanliga usbminnen?

<{POST_SNAPBACK}>


Verkar inte bättre. Jag har två 1Gb:are så då kanske dom kommer till användning...

#909

Postad 15 maj 2005 - 14:23

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

  • 2 138 inlägg
  • 0
snacka om HYPE inför dessa konsoller <_< B)

iof spelar det ingen större roll om spelen funkar med 1080i då inte många skärman har den upplösningen idag och när den upplösningen blir standard börjar det nog dyka upp nya konsoller.

hmmm, kanske smart ändå av MS att gå ut med sin konsoll först då den lär sälja som smör vid jul sedan kanske många mainstream spelare nöjer sig med X360 och inte bryr sig om att köpa PS3 eller nintendo medans dom riktiga gamers kommer säkert att köpa dom andra också :blink:

dock är det lite synd om MS inte tar med HDDVD det är nått jag trodde skulle finnas på det nya konsollerna men dock borde det gå fint att spela MS egna HD format WMAHD. men det hadde varit fint med HDDVD spelare också nånting som PS3 säkert kommer att ha.

Redigerat av ZoomAir, 15 maj 2005 - 14:26.


#910

Postad 15 maj 2005 - 14:38

nurfen
  • nurfen
  • Veteran

  • 2 031 inlägg
  • 0

4 nya ingame-filmer från Test Drive Unlimited (Xbox 360). Detta spelet måste jag bara köpa när det släpps  <_<

Film 1 - ingame
Film 2 - ingame
Film 3 - ingame
Film 4 - ingame

<{POST_SNAPBACK}>

Fast animationerna var väl ingen höjdare. Det enda som var hett var ju viewdistancen (ingen begränsning) samt partikeleffekterna (kolla sanden!!).

#911

Postad 15 maj 2005 - 14:49

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Fast animationerna var väl ingen höjdare. Det enda som var hett var ju viewdistancen (ingen begränsning) samt partikeleffekterna (kolla sanden!!).

<{POST_SNAPBACK}>


Spelen som har visats till Xbox 360 är bara klara till 40-50% vilket borde borga för markant bättre grafik när dom släpps...

#912

Postad 15 maj 2005 - 15:00

DmD
  • DmD
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 0
http://www.the-magic...?t=12622&page=3

scrolla ner lite och nya! ? bilder..

#913

Postad 15 maj 2005 - 15:05

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

scrolla ner lite och nya! ? bilder..

<{POST_SNAPBACK}>


Hade du läst hela denna tråden så hade du märkt att dessa bilder varit uppe förut <_<

#914

Postad 15 maj 2005 - 15:42

Messiah
  • Messiah
  • Lärjunge

  • 304 inlägg
  • 0
Är Frame City nåt sorts jogging spel? haha, kolla in den videon, han bara springer och springer, får en att tänka på Forest Gump...

#915

Postad 15 maj 2005 - 15:44

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Är Frame City nåt sorts jogging spel? haha, kolla in den videon, han bara springer och springer, får en att tänka på Forest Gump...

<{POST_SNAPBACK}>



Hahaha, dagens bästa!

Run Forrest RUUUUNNNN!

#916

Postad 15 maj 2005 - 16:18

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
High-res bild på Kameo (vet att bilden varit uppe förut men denna är som sagt high-res)

Klicka på bilden för att se fullversion

Postad bild

#917

Postad 15 maj 2005 - 16:29

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Är Frame City nåt sorts jogging spel? haha, kolla in den videon, han bara springer och springer, får en att tänka på Forest Gump...

<{POST_SNAPBACK}>

Tror han letar efter en korvkiosk.

#918

Postad 15 maj 2005 - 19:20

DmD
  • DmD
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 0
de ser ju så äääckligt bra ut Kameo..!! <_<

#919

Postad 15 maj 2005 - 20:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Tiger Woods looking a bit better.

Postad bild

Godfather

Postad bild

Kul att vad de än visar på E3 kommer ha 5 månaders "finputsning" och tillgång till riktiga xbox360 <_< .

#920

Postad 15 maj 2005 - 21:57

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
xbox360 kommer rocka fett. Snacka om snygg grafik vi kommer få. Kan inte vänta.

#921

Postad 15 maj 2005 - 22:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

xbox360 kommer rocka fett. Snacka om snygg grafik vi kommer få. Kan inte vänta.

<{POST_SNAPBACK}>

Allow me to REphrase: Nextgen kommer rocka fett <_< .

Övrigt håller jag med dig.

I Morgon midnatt smäller det.

Edit: Bill Gates:

Note to the hard-core faithful: the next version of Halo will not, repeat not, be ready in time for the launch of Xbox 360. It will be part of the all-important second wave next spring. 'It's perfect,' Gates says, radiant with bloodlust. 'The day Sony launches [the new PlayStation], and they walk right into Halo 3.'"

Halo 3 till våren/Ps3 till våren. Halo 3 på E3/PS3 på E3.

Redigerat av Zoiler, 15 maj 2005 - 22:55.


#922

Postad 16 maj 2005 - 03:01

Unregistered4923b52b
  • Unregistered4923b52b
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0
Jag vet inte om frågan stämmer in på denna tråd men jag försöker ändå <_<
Jag förstår mig på PlayStation 3. Men vad står X-Box "360" för egentligen?
Jag har tyvärr inte listat ut det än :rolleyes: :blink:

Mvh - Emir B)

#923

Postad 16 maj 2005 - 05:24

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Jag vet inte om frågan stämmer in på denna tråd men jag försöker ändå <_<
Jag förstår mig på PlayStation 3. Men vad står X-Box "360" för egentligen?
Jag har tyvärr inte listat ut det än  :rolleyes: :blink:

Mvh - Emir B)

<{POST_SNAPBACK}>


"...Xbox 360 because it puts gamers at the center of the circle."

Det är det officiella svaret till varför det blev Xbox 360.

#924

Postad 16 maj 2005 - 05:43

Unregistered4923b52b
  • Unregistered4923b52b
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0
Oj oj! där ser man <_< tack för svaret

#925

Postad 16 maj 2005 - 05:53

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Lite mer fakebilder på Nintendo Revolution, eller?

Sägs vara ett av dom "officiella" förslagen på loggan

Postad bild

Sägs vara det förslag som valts som "officiell" logga

Postad bild

Ännu en "officiell" bild på Revolution

Postad bild

"Officiell" bild på kontrollen

Postad bild

#926

Postad 16 maj 2005 - 06:36

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Unreal Tournament 2007 har fått en officiell sida. Den är ganska tom just nu men det kommer att ändras inom kort.

#927

Postad 16 maj 2005 - 07:02

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 869 inlägg
  • 0
Vi har endel döda länkar i denna tråd men jag vet inte om denna på PGR3 visats?
Postad bild

Visuellt imponerar inte Test Drive 3 på mig nämnvärt men här kanske vi har nått? Ett bilspel är ju iaf ett måste. <_<

#928

Postad 16 maj 2005 - 08:02

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlägg
  • 0
Bilder på Xbox360 spelen ser bättre och bättre ut men ni kan gärna posta dem i nya E3 tråden, här är det mer konsol/hårdvaru snack som gäller.
Tror ni verkligen det där är äkta bilder på kuben, tycker handkontrollen ser väldigt oergonimsk ut.

#929

Postad 16 maj 2005 - 08:05

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Tog detta i E3-tråden men tar det här med så ingen missar det. Xbox.com skall tydligen visa Microsofts presskonferens live...vet ej om det bara gäller för dom i staterna eller om det kommer funka för oss?

Presskonferens och E3-schema
Sony: Mån 16:e maj kl 3:00 PM (Natten mellan mån/tis 00:00 svensk tid).
Microsoft: Mån 16:e maj kl 7:30 PM (Tis morgon 04:30 svensk tid).
Nintendo: Tis 17:e maj kl 9:00 AM (Tis kväll 18:00 svensk tid).
E3:Tis 17:e maj kl 11:45 PM (Ons morgon 08:45 svensk tid).

Räkna med att filmer från presskonferenserna finns ute ca 1 tim efter att dom är avslutade.

Redigerat av ComhemCombo, 16 maj 2005 - 09:35.


#930

Postad 16 maj 2005 - 08:47

Vaargen77
  • Vaargen77
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Hoppas verkligen handkontrollen till Revolution är fejk, det var det fulaste... <_<

#931

Postad 16 maj 2005 - 12:06

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Hoppas verkligen handkontrollen till Revolution är fejk, det var det fulaste...  <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Fula eller inte, hur tufft som helst om dom har gyron, och snacka om nytänkande med 2 kontroller som är sladdlösa. Man lär kunna få grym kontroll på spelen efter lite övning.

#932

Postad 16 maj 2005 - 12:31

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlägg
  • 0
Det går ju bara komma åt typ 4 knappar om kontrollen är utformad så där, hur löser man det i spel som behöver många knappar typ sportspel och actionspel?
Funkar nog utmärkt till plattform som Zelda och Mario, men är skeptisk till om det funkar till alla spelgenrer. Måste vara någon slags touch-screen med också.
Skulle vara grymt med 2 Gyro-spakar på var sin sida om kontrollen och en 3" touh-screen i mitten <_<

#933

Postad 16 maj 2005 - 12:46

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Hoppas verkligen handkontrollen till Revolution är fejk, det var det fulaste...  <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Fula eller inte, hur tufft som helst om dom har gyron, och snacka om nytänkande med 2 kontroller som är sladdlösa. Man lär kunna få grym kontroll på spelen efter lite övning.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag skrattade första ggn jag såg dem, men nu när jag tänker mer och mer på det så verkar det as coolt. riktigt häftigt!

#934

Postad 16 maj 2005 - 12:57

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Det går ju bara komma åt typ 4 knappar om kontrollen är utformad så där, hur löser man det i spel som behöver många knappar typ sportspel och actionspel?
Funkar nog utmärkt till plattform som Zelda och Mario, men är skeptisk till om det funkar till alla spelgenrer. Måste vara någon slags touch-screen med också.
Skulle vara grymt med 2 Gyro-spakar på var sin sida om kontrollen och en 3" touh-screen i mitten <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Hur menar du då? Jag får det till 8 knappar + styrspaken.
2 fingrar på varje pistolgrepp, tummen på 4 knappar samt styrspaken med andra handen.

#935

Postad 16 maj 2005 - 13:15

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlägg
  • 0
Jag vill då inte ha spaken i höger hand, kanske är en vanesak men det känns naturligare att ha spaken på vänster sida och knapparna på höger sida, som det är idag på de flesta kontrollers.

#936

Postad 16 maj 2005 - 13:22

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 869 inlägg
  • 0
Hmm...
http://gamesindustry...ge.php?aid=8790

....

On the topic of the PlayStation 3, [SCEE president David] Reeves revealed that the company is considering launching multiple versions of the next-generation console, catering for a variety of different requirements and price points.

A version of the console described as the "home server" version would follow in the footsteps of the PSX media system, with "all-singing, all dancing features with maybe a hard disk drive" and a retail price take of "whatever it might be, �� or ��."

However, for those just seeking a new games machine rather than a fully fledged home media server, the company could offer a stripped down system catering to the needs of those who "just [want] to pay 200 Euros for a new generation games machine," Reeves said.

...


Man får väl anta att han bara drog till med en siffra som snarare återspeglar kommande riktpris (när konsollen funnits på marknanden ett tag och tillverkningspris gått ner, 65 nm process t.ex.) och inte "launch-pris"...

Flera versioner låter iaf inte så långsökt/korkat. Med tanke på kostnader och den senaste tiden strul med HDDVD/Bluray kanske man kan göra en "ren" version utan BD-spelare och de värsta multimedia-finesserna (Jätte HDD och whatever...)

Personligen ser jag ingen större poäng med att lägga spelen på BD och det hela verkar lite vanskligt för:
1) Kostnad drive+media, lägg hellre pengarna på internminne.
2) För spel är vinsten med BD liten. Dvs man kommer väldans långt med en dubbellagers dvd (de enda som säger emot det är väl möjligtvis Square).
3) Sammanföringen av HDDVD/BD drar ut på tiden, vågar man riskera PS3 launch pga detta?
4) OM (3) blir av, vad är då poängen med BD i PS3? BD i PS3 var väl tänkt som främsta vapnet för Sony att vinna nextgen-dvd striden. PS3 blir den trojanska hästen i denna strid. Men om ingen strid finns, varför göra sig besväret och dras med den extra kostnaden?

Jo, det finns ett skäl. Att vara > än MS, "vi klarar HD spel och film". Ok..svårt för MS att släppa en HDDVD spelanade 360 som motdrag? Nej...

Sony har iofs heller aldrig sagt att BD kommer bli en MÅSTE standard för PS3. De har bara sagt att de "planerar att föra in BD i PS3-platformen", nått sånt. Kan betyda vad som helst.

Hmm, time will tell...(dock kommer inte nödvändigtvis alla kort ligga på bordet inatt)

Redigerat av pacman, 16 maj 2005 - 13:29.


#937

Postad 16 maj 2005 - 14:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Vi har endel döda länkar i denna tråd men jag vet inte om denna på PGR3 visats?

Bilden har vart uppe, men varför det finns döda länkar har jag undrat :blink: .

Allting om Revolution är Fake FAke FAKe FAKE. Gammalt därtill. Som tur är <_< .

Varför det heter x360? Jag har ett andra och tredje alternativ.

1. De ville inte heta xbox2 då det låter "äldre" än Ps3.

2. När de diskuterade namnet och någon gav förslaget 360 så kom de flesta på glada minnen (första kyssen med flickvännen på ett bildäck, En tänkte på hur hans Ferraris hjul snurrade). Så 360 förknippas med lyckliga stunder B) .

#938

Postad 16 maj 2005 - 15:02

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Allting om Revolution är Fake FAke FAKe FAKE. Gammalt därtill. Som tur är  <_< .

<{POST_SNAPBACK}>


Du är den ända på forumet som klagar på folks nyheter. Alla har kanske inte sett detta så i forstättningen kan du väl sluta att beklaga dig om allt. Sedan kan det vara sant och sedan knn det vara falskt, dom ända som vet det är Nintendo, och du jobbar väl inte där.

#939

Postad 16 maj 2005 - 15:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Allting om Revolution är Fake FAke FAKe FAKE. Gammalt därtill. Som tur är  <_< .

<{POST_SNAPBACK}>


Du är den ända på forumet som klagar på folks nyheter. Alla har kanske inte sett detta så i forstättningen kan du väl sluta att beklaga dig om allt. Sedan kan det vara sant och sedan knn det vara falskt, dom ända som vet det är Nintendo, och du jobbar väl inte där.

<{POST_SNAPBACK}>

HA HA :rolleyes: ;)

Gogo! B)

Edit: Du vet att jag inte bryr mig om VEM som skriver nyheterna va? Jag hade sagt FAKE till de där bilderna vem som än lade upp dem...
Även du sa fake om jag inte minns fel :blink:

Redigerat av Zoiler, 16 maj 2005 - 15:26.


#940

Postad 16 maj 2005 - 15:40

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

  • 1 098 inlägg
  • 0
Jag har lagt upp en officiell tråd om Xbox 360, så vi fortsätter diskussionerna om konsollen i den tråden.

Mvh Fnk

#941

Postad 16 maj 2005 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Adjö tråd <_< , tack för ett troget samarbete.

#942

Postad 16 maj 2005 - 15:47

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 869 inlägg
  • 0
Förslag: Gör trådar för PS3 och Rev oxå (plus att vi har E3-tråden) och sen är det kanske dags att låsa den här... Dels för att E3 strax är igång och dels för att sandlådan börjar bli lite...ähm..sandig... <_<

#943

Postad 16 maj 2005 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Förslag: Gör trådar för PS3 och Rev oxå (plus att vi har E3-tråden) och sen är det kanske dags att låsa den här... Dels för att E3 strax är igång och dels för att sandlådan börjar bli lite...ähm..sandig...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

När man går ur sandlådan tar man alltid med sig lite sand hem <_< B)

#944

Postad 16 maj 2005 - 15:56

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 869 inlägg
  • 0
Zoiler>> <_<

#945

Postad 16 maj 2005 - 16:02

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Finner inte det särskilt roligt att Zoiler hela tiden skall kommentera att dom nyheter man lägger upp inte är intressanta eller rykande färska. Vissa av oss har jobb och kan inte sitta framför datorn hela dagarna.

Jag skriver det som jag finner intressant. Tycker du (Zoiler) inte det så är det bara att läsa vidare utan att kommentera att du inte finner inlägget intressant eller att du redan viste om det som skrevs. Många av dom som läser inlägget får nyheten för första gången.

Sedan kommenterar du att jag skrev om next-gen och dagens konsoler i E3-tråden. Den handlar om E3 och är inte låst till next-gen.

Är det dagisfasoner för att man tycker att Zoiler borde ändra attityd så får man tycka det.

#946

Postad 16 maj 2005 - 16:09

ComhemCombo
  • ComhemCombo
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Ännu mer falska bilder på Nintendo Revolution?

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Bytt namn från Revolution till RS?

Postad bild

#947

Postad 16 maj 2005 - 18:47

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Tror ni verkligen Nintendo kommer köra HD Dvd?

#948

Postad 16 maj 2005 - 19:04

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

  • 1 560 inlägg
  • 0
Den STORA frågan är väl egentligen vilken konsoll man ska ha. Om Xbox 360 kommer vara lika lätt att "trixa" med som gamla konsollen så är det ett givet köp, dock är frågan vilken konsoll som verkar bäst (iaf på papper)?

Har xbox just nu, dock säljs den troligtvis med stor sorg snarast då prisfallet kommer bli grymt när nya gen kommer!

Redigerat av sonyman, 16 maj 2005 - 19:06.


#949

Postad 16 maj 2005 - 19:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Den STORA frågan är väl egentligen vilken konsoll man ska ha. Om Xbox 360 kommer vara lika lätt att "trixa" med som gamla konsollen så är det ett givet köp, dock är frågan vilken konsoll som verkar bäst (iaf på papper)?

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt vad jag lurkar över. Jag planerar inköpsplanerna efter E3 =P. Det enda givna för mig är Nintendo, men sen vet jag inte. Kan bli dyrt att köpa alla tre. Å andra sidan... Vad ska man göra när alla tre bjuder på godis B) <_< .

#950

Postad 16 maj 2005 - 21:12

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Antagligen samma som jag fick göra förra gången vi stod inför ett val av konsoller. Har en xbox, en ps2 och en gamecube mest för att jag inte kunde bestämma mig. Men nu lär min flickvän bli sur när det blir 3 nya leksaker under tvn...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.