Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lips

266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Lips (inkl. 2 Mikrofoner) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 6 6,62 (7) Inga priser

#51

Postad 13 november 2008 - 15:36

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Jo många roliga stunder har jag ju haft också sen har man ju inte köpt allt på en gång, tänk alla som spelat WOW sen det kom ut och köpt alla uppgraderingar och betalat avgift varje månad, blir lite pengar det också :)

#52

Postad 13 november 2008 - 16:17

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jo många roliga stunder har jag ju haft också sen har man ju inte köpt allt på en gång, tänk alla som spelat WOW sen det kom ut och köpt alla uppgraderingar och betalat avgift varje månad, blir lite pengar det också :)


Vad kostar låtarna per styck till SIngstar? Antar att det kommer kosta något liknande till Lips...

#53

Postad 13 november 2008 - 16:21

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Vad kostar låtarna per styck till SIngstar? Antar att det kommer kosta något liknande till Lips...


15 spänn tror jag det är. (Singstar/PS3)

#54

Postad 13 november 2008 - 19:22

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
stämmer bra det, precis på smärtgränsen enligt mig

#55

Postad 13 november 2008 - 20:46

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

15 spänn tror jag det är. (Singstar/PS3)


Oj, det tycker jag ändå var rätt dyrt...

#56

Postad 14 november 2008 - 00:15

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Här är en bra sammanfattning av spelet som jag förövrigt förbokat nu.



Mikrofonerna. Lips levereras med två interaktiva trådlösa mikrofoner så att du är fri att röra dig när du spelar och framträder.


Den bästa musiken. Lips innehåller 40 handplockade låtar inom många olika genrer, bland annat hiphop, pop, rock med mera. De flesta låtarna spelas även med sina originalvideor.

Det går att ladda ned fler låtar från Xbox LIVE så att du alltid kan fylla på med ny musik. I Freestyle-läget kan du dessutom sjunga med till musik från en MP3-spelare som stöds.*


Den bästa festen. Samarbeta eller tävla med dina kompisar i unika partyspel som Vocal Fighters och Kiss – bygg på mätaren med dina sångkunskaper och följ mickrörelserna på skärmen för att vinna.

Upp till 4 personer kan vara med som slagverkare i bakgrunden med standardhandkontrollerna för Xbox 360, så om man räknar med de två mikrofonerna kan upp till 6 personer spela samtidigt!

Och eftersom alla låtarna är upplåsta från början och låten inte avbryts om du tappar tråden är det inget som kan hindra er från att njuta av musiken och ha kul från början till slut.

*Sjung med till DRM-fri musik på utvalda digitala musikspelare och CD-skivor. Hårddisk krävs för att sjunga med till CD-skivor.
*Texterna visas inte på skärmen när du sjunger till din egen musiksamling.

Mikrofonerna. Lips levereras med två trådlösa interaktiva mikrofoner. Ställ dig upp, dansa omkring, sjung för dina kompisar – här kan du leva med i musiken på ett helt unikt sätt. När du sedan är redo skickar du festen vidare, ge bara mikrofonen till nästa person och låt någon annan sjunga.


Rörelsesensorer. När du sjunger bra visas en gest-ikon på skärmen. Gör samma gest med den rörelsekänsliga mikrofonen för att starta Star Stream-läget och samla stjärnor för att maximera resultatet. Gester ger spelet en helt ny fysisk dimension och strategi.


Ljus. Mikrofonerna blinkar i takt med musiken och lockar dig att hänga med. Mikrofonernas färger matchar de färgrader du sjunger så att du lätt kan se vad du gör på skärmen.


Mer rytm. Mikrofonerna kan användas för att spela tamburin, maracas eller andra rytminstrument. Skaka mikrofonen för att hålla takten – ju närmare du är rätt rytm, desto mer poäng får du. Eller bara rocka loss med koskällan under det långa trumsolot.

#57

Postad 14 november 2008 - 11:45

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Låter kul och lite nytänkade! Vi får hoppas att det inte känns som gimmickar bara, annars är det nog bra att Singstar får lite konkurrens.

Redigerat av Unregistered50fe2819, 14 november 2008 - 11:45.


#58

Postad 14 november 2008 - 11:58

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0

Jo många roliga stunder har jag ju haft också sen har man ju inte köpt allt på en gång, tänk alla som spelat WOW sen det kom ut och köpt alla uppgraderingar och betalat avgift varje månad, blir lite pengar det också :)


Vilket verkar konstigt då kravet för wow verkar vara att man ska vara arbetslös :(

Nä, skämt åsido, men det har aldrig tilltalat mig och man har redan nu svårt att se det gå ihop tidsmässigt med "vanliga" spel.......

Oj, det tycker jag ändå var rätt dyrt...


Nja, tycker 15:- är helt ok om det är en låt man verkligen vill ha, om man nu itne måste välja några skumma "paket" med 5 låtar som innehåller den enda låten man vill åt.

vilket ställer frågan... Skulle man inte lika gärna kunna sålt mickarna löst för 250:- och sen fått ladda hem låtar istället? Jag VET ju varför de inte gör så, men så skulle man ju vilja haft det :)

Redigerat av Unregistered40880, 14 november 2008 - 12:02.


#59

Postad 14 november 2008 - 20:47

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Nja, tycker 15:- är helt ok om det är en låt man verkligen vill ha, om man nu itne måste välja några skumma "paket" med 5 låtar som innehåller den enda låten man vill åt.


Jojo, om det är låtar som JAG verkligen vill ha, men vem tror du får betala för låtarna som alla andra vill ha?! ha ha...

#60

Postad 15 november 2008 - 11:06

roger_w
  • roger_w
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Hejsan!

Nån som har koll på ifall micarna funkar till RB och GH?

/Roger

#61

Postad 15 november 2008 - 14:54

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Hejsan!

Nån som har koll på ifall micarna funkar till RB och GH?

/Roger


Nej det gör de inte... Iallafall är det det som är sagt än så länge...

Var ner på Gamestop idag och lämnade in Stuntman Ignition och Tony Hawk's Proving Grounds mot en förhandsbokning på Lips. Så på fredag så ger jag dem 99kr och jag får Lips vilket ger mig en totalkostnad på 278kr :blush:

#62

Postad 15 november 2008 - 19:28

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Micarna borde fungera. Det funkar ju till och med att använda headset i RB, borde gå med riktiga trådlösa micar också.

#63

Postad 16 november 2008 - 09:05

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Micarna borde fungera. Det funkar ju till och med att använda headset i RB, borde gå med riktiga trådlösa micar också.


Inte enligt spelets skapare...

Speaking with Lips creator Keiichi Yano, MTV Multiplayer found out that the karaoke game's mic will not be compatible with Guitar Hero or Rock Band, at least initially.


N4G-artikel

#64

Postad 16 november 2008 - 12:20

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Okej, fel av mig då.. Verkar lite konstigt tycker jag. Men förresten kopplar man in RB- och GH-micarna via sin handkontroll? hur gör man med Lips-micarna?

Kanske där det faller

#65

Postad 16 november 2008 - 13:10

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Okej, fel av mig då.. Verkar lite konstigt tycker jag. Men förresten kopplar man in RB- och GH-micarna via sin handkontroll? hur gör man med Lips-micarna?

Kanske där det faller


Lips-micarna är helt trådlösa... Men jag skulle inte bli förvånad ifall det kommer patchar så att de kommer fungera senare...

#66

Postad 16 november 2008 - 14:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Tror inte de fungerar som 'vanlig' fjärrkontroll då man kunde köra fyra riktiga kontroller vid sidan om...

#67

Postad 17 november 2008 - 13:25

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Hm, tycker det är oroväckande tyst om Lips just nu... Från MS håll menar jag, tycker de borde ha gått ut hårdare med marknadsföring inför ett spel som detta...

#68

Postad 17 november 2008 - 13:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Det är nog en annorlunda marknadsföringsteknik på såna här spel...

Spel som GoW vill du sälja så många ex som möjligt första dagen, så du bygger upp en hype innan lanseringen eftersom målgruppen kan vänta.

Spel som Lips riktar sig mer till en målgrupp som ser reklamen på TV och sen går ut och köper det. Finns inte spelet på OnOff när de väl står där med pengarna i handen så köper de Wii Fit eller dammsugarpåsar.

Tror nog att när väl spelet har lanserats så kommer de köra reklam för det.

#69

Postad 17 november 2008 - 14:20

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Spel som Lips riktar sig mer till en målgrupp som ser reklamen på TV och sen går ut och köper det. Finns inte spelet på OnOff när de väl står där med pengarna i handen så köper de Wii Fit eller dammsugarpåsar.


Ha ha ha... Jo, du kan nog ha en poäng...

#70

Postad 18 november 2008 - 11:17

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Hm, tycker det är oroväckande tyst om Lips just nu... Från MS håll menar jag, tycker de borde ha gått ut hårdare med marknadsföring inför ett spel som detta...


Nu verkar det finnas lite reklam för Lips. Vi får väl se om den dyker upp i svenska TV-apparater. Tyckte den var rätt skön faktiskt.

Creapy Lips TV Spot

Redigerat av iohan, 18 november 2008 - 11:18.


#71

Postad 18 november 2008 - 17:44

mocus
  • mocus
  • Forumräv

  • 527 inlägg
  • 0
Så då har man nappat på förbokningserbjudandet på EB games.
Två spel+99bagis.

#72

Postad 20 november 2008 - 15:04

Lessfat
  • Lessfat
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Någon som läst/sett någon recension av Lips?
Jag har sökt med ljus och lykta men inte hitttat någon. Det vore kul att få läsa vad "experterna" tycker om detta spel.

#73

Postad 20 november 2008 - 16:38

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0

Någon som läst/sett någon recension av Lips?
Jag har sökt med ljus och lykta men inte hitttat någon. Det vore kul att få läsa vad "experterna" tycker om detta spel.


Har börjat dyka upp lite recensioner under dagen, och varierar VÄLDIGT mycket i hur det uppfattas. Men jag låter dig själv skapa en uppfattning, genom att bifoga några länkar =)

gamespot:
http://www.gamespot....lips/index.html
" target="_blank">
http://www.gamespot....lips/index.html


videogamer:
http://www.videogame...ips/review.html
" target="_blank">
http://www.videogame...ips/review.html


computerandvideogame:
http://www.computera...e.php?id=201987
" target="_blank">
http://www.computera...e.php?id=201987


Som du ser är det bara en av de "stora" som ännu recenserat spelet.

#74

Postad 20 november 2008 - 17:15

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0
Gamespots kritik verkar ju vara att spelet inte är så roligt att spela själv. Helt ärligt har jag aldrig sett eller hört talas om någon som spelar Singstar på egen hand. Har bara stött på det på fester och liknande tillställningar. Är det ett partyspel som man är ute efter så funkar det här nog klockrent. Tycker "Kiss" mode och vad det andra nu hette verkar lite kul att köra på festen.

#75

Postad 20 november 2008 - 17:50

JonnyJ
  • JonnyJ
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0

Nu verkar det finnas lite reklam för Lips. Vi får väl se om den dyker upp i svenska TV-apparater. Tyckte den var rätt skön faktiskt.

Creapy Lips TV Spot

såg denna på discovery för några dagarsedan!

#76

Postad 20 november 2008 - 18:46

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0

Gamespots kritik verkar ju vara att spelet inte är så roligt att spela själv. Helt ärligt har jag aldrig sett eller hört talas om någon som spelar Singstar på egen hand. Har bara stött på det på fester och liknande tillställningar. Är det ett partyspel som man är ute efter så funkar det här nog klockrent. Tycker "Kiss" mode och vad det andra nu hette verkar lite kul att köra på festen.



Håller med dig till fullo där! Tycker det är lite av ett problem med många spelrecensioner i allmänhet dvs. en viss subjektivitet när det kommer till vad som är "ok brister" och vad som är brister för hela spelet. Lips är ju tydligt ett sällskapsspel i första hand, på samma sätt som Left 4 Dead är ett multiplayerspel i första hand. Dock ger man mer tyngd till Lips brister i områden där det egentligen inte är tänkt att nyttjas till fullo.

Var också förvånad över hur liten exponering Lips fått hos gamespot, med tanke på att det är första "sjungspelet" till xboxen. Fick känslan av att de inte hade kört så mycket av spelet, utan mer karaktären av en maffig preview. Beror nog mest på att jag är lite less och kritisk i allmänhet idag :) Så inget av vikt...

#77

Postad 20 november 2008 - 21:06

ChrilleBerg
  • ChrilleBerg
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Jag och min sambo har kört idag, riktig kul. Hennes direkta kommentar var att hon gillade gränssnittet och mickarna.
Vi steg i ranking efter ett tag och har nu passerat "Söndagssånager" ;-)

HAr inte spelat tillräckligt för att ge mer info än detta just nu. Dock märkte jag att Lis inte gick att spara ner på HDD'n, fick ett error kod. Detta gick dock med GH:WT.

/Chrille

#78

Postad 20 november 2008 - 22:23

POi2
  • POi2
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Ska man koppla in något i boxen så micarna funkar eller använder dom samma trådlösa "Wifi" som dom trådlösa kontrollerna?

#79

Postad 21 november 2008 - 06:30

ChrilleBerg
  • ChrilleBerg
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0

Ska man koppla in något i boxen så micarna funkar eller använder dom samma trådlösa "Wifi" som dom trådlösa kontrollerna?


Inget behövs kopplas in, kör samma som dom trådlösa kontrollerna.

#80

Postad 21 november 2008 - 08:52

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Gamereactors recension

http://www.gamereact...ner/16009/Lips/

#81

Postad 21 november 2008 - 09:50

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Hm, inte så starka betyg som jag hoppats på kanske, men jag har ju förbokat och lämnat i inbytesspel, så nu är det försent :)

Sen har jag också en sambo som tjatat om detta ett tag nu :P

#82

Postad 21 november 2008 - 10:29

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Detta är ett spel som jag totalt ignorerar recensioner på faktiskt, det är ett partyspel och skall spelas som ett sådant.

#83

Postad 21 november 2008 - 10:52

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
IGN gav det också dåliga betyg. Klagade på att singleplayer inte var roligt?!?

Verkar som om amerikanerna inte fattar att Lips är motsvarigheten till Singstar. Hur skoj är Singstar i singleplayer?

#84

Postad 21 november 2008 - 11:31

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 242 inlägg
  • 0
Man undrar lite hur de tänker när de sätter betygen på den här typen av spel...

låtar - check
mic:ar - check
köp - check

#85

Postad 21 november 2008 - 12:47

IP-Plan
  • IP-Plan
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Någon som vet status för DLC?
Vad det kommer att kosta, när det kommer, vad som kommer etc.

#86

Postad 21 november 2008 - 13:59

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Microsoft has already announced new downloadable tracks for Lips in the weeks to come, and all will start at 160 Microsoft Points ($2). Tracks by Coldplay, Jason Mraz, Supertramp and Smash Mouth are scheduled to hit the Get Music store in the next two weeks with some holiday fare to follow in December.



#87

Postad 21 november 2008 - 14:24

IP-Plan
  • IP-Plan
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Cool. Tack!

#88

Postad 21 november 2008 - 15:55

thedon
  • thedon
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
någon som vet hur man stänger av kontrollen verkar vara omöjligt för mig:P

#89

Postad 21 november 2008 - 17:56

dotnet
  • dotnet
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Har samma problem. Kan inte stänga av mikrofonerna. Bara blinkar... Någon som vet vad det kan vara?

#90

Postad 21 november 2008 - 18:27

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Har precis hämtat ut det. Lite överraskad (positivt) över vissa låtar som jag läste inte var med i försnacket.
Tex
ace of base - the sign
a-ha - take on me
johnny cash - ring of fire ( fan vad braaaa !!! :) )
lisa nilsson -himlen runt hörnet
the cardigans - erase / rewind

#91

Postad 21 november 2008 - 18:59

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0

någon som vet hur man stänger av kontrollen verkar vara omöjligt för mig:P



Har samma problem. Kan inte stänga av mikrofonerna. Bara blinkar... Någon som vet vad det kan vara?


Läser ni inte manualen ? :)
Står klart och tydligt "Slå av mikrofonerna genom att hålla ned och släppa strömbrytaren"

#92

Postad 21 november 2008 - 20:24

chrillexx
  • chrillexx
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Undrar om era microfoner registreras på framsidan av er xbox. min gör inte det iallafall. Annars ett mycket kul spel. Inte för att skryta, men jag fick 2500000 på erase and rewind :)

#93

Postad 21 november 2008 - 21:16

c00kiz
  • c00kiz
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
jag vet att det står klart och tydligt i manualen hur man ansluter micarna.. men jag kan inte hur jag än läser o trycker få igång dem.. har provad med
start boxan
starta micen
håll in knappen på micen tills den blinkar snabbt
trycker på anslut knappen.

men det går inte igång.. är det jag som är jätte dålig eller ?
(ps sitter precis framför konsolen hela tiden 10-20 cm ifrån!)

#94

Postad 21 november 2008 - 21:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Kul att vi fick en svensk (nordisk?) version av spelet. Numera bor min fru framför tv:en :)

Gillade att det grymt lätt att föra över låtar från min Creative Zen, bara plugga i den och sedan dra ner låtarna. Perfekt för ungar som kunde få sina favoritlåtar. Det var lite rörigt gränssnitt innan jag lyckades lista ut vilka låtar som fanns att ladda ner men det blev Violet Hill med Coldplay.

Men jag gillade det helt klart. Och min fru älskade det :D

#95

Postad 21 november 2008 - 22:12

chrillexx
  • chrillexx
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0

jag vet att det står klart och tydligt i manualen hur man ansluter micarna.. men jag kan inte hur jag än läser o trycker få igång dem.. har provad med
start boxan
starta micen
håll in knappen på micen tills den blinkar snabbt
trycker på anslut knappen.

men det går inte igång.. är det jag som är jätte dålig eller ?
(ps sitter precis framför konsolen hela tiden 10-20 cm ifrån!)

Jag hade samma problem, men gick till slut. Tror man ska hålla in knappen på micen typ 3 sekunder, sen ska man trycka på anslutnings knappen.
Sen tror jag jag testa o trycka igång micen, när xboxet letar. Tror min mic lyste rött när den hitta den.

#96

Postad 21 november 2008 - 22:21

c00kiz
  • c00kiz
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
jag har nu fått igång det.. eller min flickvän fick igång det vet inte hur länge det har funkat men vi har ju kollat på "ljus cirkeln" på xlådan för att se så att nya pluppar ska börja lysa men det gjorde dem aldrig så att det var därför jag inte torde att dem var anslutna! :D
kan vara bra att vetta för andra som inte vet :)

#97

Postad 21 november 2008 - 22:38

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

jag har nu fått igång det.. eller min flickvän fick igång det vet inte hur länge det har funkat men vi har ju kollat på "ljus cirkeln" på xlådan för att se så att nya pluppar ska börja lysa men det gjorde dem aldrig så att det var därför jag inte torde att dem var anslutna! :D
kan vara bra att vetta för andra som inte vet :)


Satt ungefär 20-30 minuter innan jag kom på det. Men men, nu "skrålar" sambon! :D

#98

Postad 22 november 2008 - 12:30

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Man undrar lite hur de tänker när de sätter betygen på den här typen av spel...

låtar - check
mic:ar - check
köp - check


Enligt Eurogamer så var det en hel del buggar och man behövde väl inte sjunga alls för att få perfekt poäng?

http://www.eurogamer...ticle_id=309023

But the saddest thing about Lips is that it suffers in comparison to SingStar's gameplay. We've long moaned about legacy issues with SingStar - that it can't cope with vibrato, punishes you for tailing off at the right time, and has a bit of lag in audio playback - but despite Lips' fancy mics and superficial improvements, it's too easy, too isolated from other players, and too buggy. The irony is that SingStar has glitches as well, now and then, and casual gamers seem to put up with this, whereas Microsoft - architect of the Red Rings - has little goodwill left to cash in on that front. Casual or not, though, you should only buy this if you can't get SingStar.



#99

Postad 22 november 2008 - 13:02

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Vi märkte igår att man bara behövde låta i olika nivåer med rösten för att pricka rätt. Det handlade ingenting om uttal eller sång. Bara en massa "wailande". :D

#100

Postad 22 november 2008 - 13:26

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Vilken besvikelse det låter som... Men tjejen blir säkert glad för det när hon får det i julklapp.

Någon som vet om funktionen att lägga in sina egna låtar genom MP3-spelare fungerar ok?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.