Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

plasma på vägg eller bord?

160 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ska man ha en plasma/lcd på väggen eller bord? (815 medlem(mar) har röstat)

Ska man ha en plasma/lcd på väggen eller bord?

1. Vägg (574 röster [70.43%])

Procent av omröstning: 70.43%

2. Bord/tv bänk (241 röster [29.57%])

Procent av omröstning: 29.57%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 October 2005 - 16:18

Norwin
  • Norwin
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Har man småungar hemma, typ 1-2 år så är det väggen som gäller. Tillräckligt högt upp så att
de inte kan nå den. Står den på någon möbel så är de genast där och kladdar ner skärmen och i värst fall så kan de slå någonting emot den. :D
Monterat själv en 42 med elfa och det är en enkel och bra lösning. Eftersom det var en bärande vägg så fick jag använda en lite grövre maskin för hålen, snikborren i verktygslådan duger inte här.
:)

Postad 06 November 2005 - 13:08

Tindras pappa
  • Tindras pappa
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Jag har min sittandes på väggen (gipsvägg) och har satt en kabelskena under den som jag har målat i samma färg som väggen...
Vore det inte för att det är en hyresrätt vi bor i så skulle lösningen sett annorlunda ut.

Läste det där om att nån återförsäljare sagt att ca 70% hade sina på bänk.
Det tror jag har ganska mycket med lathet o var tummen sitter att göra...

Postad 10 November 2005 - 12:54

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Ingetdera om jag får välja.

På väggen sitter ju den ramspända filmduken till projektorn så där kan den inte hänga.
Och i dukens nederkant skall ju centern står på något.
Samtidigt vill man ha plasman placerad framför duken men bakom centern men fortfarande centrerad mellan sidohögtalarna.

Problem:
- Sätter man plasman framför duken täcks duken om man skall ha den i rätt höjd.
- Sätter man den bakom duken måste man ha en rullduk (och vem vill det)
- Sätter man den i ett hörn så får man inte rätt ljudbild när man väljer att kolla film på plasman (ljusa sommardagar tex)
- Sätter man

Hur löser man då detta?

Jo man bygger ett snyggt skåp som PRECIS rymmer plasman och ett par glidskenor och en motor samt en liten hiss.
I ovankant sågar man ut ett lock som styrs av "hissens" läge.
Plasman sätts i hissen (motordriven via fjärr)
Centern framför plasma slitsen
Möbeln sätts framför vilduken.
Fjärren proggas så att när man väljer proj åker palsman ner och när man väljer TV så äker plasman upp.

"enkel" lösning på ett "enkelt" problem :)

Boogie

Postad 25 November 2005 - 12:12

Unregisteredfb4a45a9
  • Unregisteredfb4a45a9
  • Forumräv

• 573 inlägg
  • 0
Det kan oxå va så här dom lata som jag ställer på bänk. Och dom ambitiösa sätter på vägg med allt vad det innebär. :P

Postad 17 December 2005 - 14:53

Unregisteredc07133db
  • Unregisteredc07133db
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Man ska ha tvn på väggen, annars förlorar det ju som vitsen tycker jag.. massor, MASSOR snyggare på väggen än på tvbänken, givetvis får inte tvbänken vara för hög då.
Förstår inte folk som sätter plasman eller lcd:n i taket! 120cm eller dylikt tycker jag låter på took för högt! men smaken är ju som baken :rolleyes:

Skaffa en låg tvbänk eller ta bort benen eller hjulen och häng upp din "väggtv"!

Postad 18 December 2005 - 16:51

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Ingetdera om jag får välja.

På väggen sitter ju den ramspända filmduken till projektorn så där kan den inte hänga.
Och i dukens nederkant skall ju centern står på något.
Samtidigt vill man ha plasman placerad framför duken men bakom centern men fortfarande centrerad mellan sidohögtalarna.

Problem:
- Sätter man plasman framför duken täcks duken om man skall ha den i rätt höjd.
- Sätter man den bakom duken måste man ha en rullduk (och vem vill det)
- Sätter man den i ett hörn så får man inte rätt ljudbild när man väljer att kolla film på plasman (ljusa sommardagar tex)
- Sätter man

Hur löser man då detta?

Jo man bygger ett snyggt skåp som PRECIS rymmer plasman och ett par glidskenor och en motor samt en liten hiss.
I ovankant sågar man ut ett lock som styrs av "hissens" läge.
Plasman sätts i hissen (motordriven via fjärr)
Centern framför plasma slitsen
Möbeln sätts framför vilduken.
Fjärren proggas så att när man väljer proj åker palsman ner och när man väljer TV så äker plasman upp.

"enkel" lösning på ett "enkelt" problem :(

Boogie

<{POST_SNAPBACK}>

Eller så bygger man ett rum enbart för projjen och så har man plasman på väggen i ett annat rum:)

Postad 18 December 2005 - 23:54

J@home
  • J@home
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Jag röstade trots att jag inte har någon plasma men dock snart en LCD. Den skall upp på väggen för det är ju det som är hela grejen med en "platt" tv.

Postad 20 December 2005 - 14:01

Unregistered750314c8
  • Unregistered750314c8
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
vägg, så klart!

Postad 25 December 2005 - 04:11

Unregistered7150649a
  • Unregistered7150649a
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Ni med högt satta plasmor, hur gör ni när ni äter vi vardagsrums bordet? Får ni inte nackspärr? <_< Fast det kanske bara är jag som är en slarver och äter när jag kollar på film B)

<{POST_SNAPBACK}>

äta o titta på film e kanon. Äta vid ett tråkigt matbord är trist.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag löste det problemet genom att ha nåt o titta på vid matbordet också , tidigare åt man alltid framför tvn....
VÄGG ELLER BÄNK? självklart upp på väggen, meningen är ju att den vackra pjäsen ska vara en vacker tavla även som avstängd, och inga kablar skall synas för att göra den till husets pjäs nr.1. :blink:
(fiskarna får ursäkta om de blir förolämpade dom har det fint dom också :P )

Redigerat av Unregistered7150649a, 25 December 2005 - 04:13.

Postad 25 December 2005 - 05:12

Unregistered7150649a
  • Unregistered7150649a
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Tjena alla!

Jag har redan allt klart för mig till när vi flyttar till hus. Vi har eventuellt ett hus på gång.

I det huset är det en klädkammare bakom väggen där min LCD skall sitta och där skall jag isf göra som följer.

Mäta upp vart Tv:n skall sitta och sedan borra hål i väggen och dra in alla kablar i klädkammaren. Därinne kopplar jag all ström osv. Sedan det är gjort skall jag bredvid LCD:n göra måttbestämda hål som skall inhysa min DVD som givetvis skall kläs med en snygg aluminium ram runt om. Som i sin tur kopplas till LCD:n genom dess eget hål. På detta sätt kopplas alla sladdar i klädkammaren. Sedan skall en box monteras i klädkammeren som skall dölja allt det fula. Sedan skall även surround systemets kontrollenhet sättas in på samma sätt fast precis bredvid sweetspot. Dock inte funderat ut hur detta skulle lösas.

Vad tycker ni om en sådan lösning?

/Nicon

<{POST_SNAPBACK}>

Har gjort det du tänker göra... klädskåp bakom väggen här också..... :blink:

Postad 12 January 2006 - 16:35

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Min sitter på väggen.. den tar ingen som helst plats där!

Postad 18 January 2006 - 16:07

jpu
  • jpu
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Har inte fått min Plasma än men helst skulle jag slänga upp den på väggen, ser mycket maffigare ut. Men då väggarna är av lättbetong och pulviriseras av sig själva så får det vänta tills vi har flyttat vilket kommer ske i vår.

Postad 20 January 2006 - 20:21

Unregistered452d9f81
  • Unregistered452d9f81
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Jag köpte min LCD för att ha den på vägg, inte på ett bord. det är inte så dumt på ett bord heller :)

Postad 22 January 2006 - 11:43

Skyride
  • Skyride
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Det får bli bänk för mig , passar inge bra i snetaket.(Börjar vid 115cm från golvet) / Skyride

Postad 04 March 2006 - 14:22

Unregistered218a4a75
  • Unregistered218a4a75
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
jag har inte köpt en platt tv än, men när jag gör det skall den vara typ i linje med mina högtalare, alltså en placering på bänken. Jag har dynavoice m-65:or som är 40 cm djupa. Skulle vilja ha en projektor, men att ha en 40 tummare som ligger närmre på bänken är väl inte tokigt? Då blir det maffigare! (Har 2,5 meter från ögonen till väggen, bor i en etta)

Postad 08 March 2006 - 22:31

Unregistered32aa326d
  • Unregistered32aa326d
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Postad bild

Kommer montera min på väggen på en valnötsskiva(som på bilden fast i valnöt).

Postad 13 March 2006 - 16:57

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Finns någon här på forumet som har gjort liknande.. Vid närmare eftertanke så är det nog 2.. Ska se om jag kan hitta deras galleri. :P

Postad 13 March 2006 - 18:46

Unregistered32aa326d
  • Unregistered32aa326d
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Finns någon här på forumet som har gjort liknande.. Vid närmare eftertanke så är det nog 2.. Ska se om jag kan hitta deras galleri. :P

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle va riktigt roligt att se deras bilder.
Fick upp min skiva och tv nu i helgen och blev riktigt nöjd. Har tyvärr inga bilder ännu

Postad 13 March 2006 - 19:04

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
AndreWerdenskrieg bla.

Postad 15 March 2006 - 14:22

Unregistered32aa326d
  • Unregistered32aa326d
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Har fått upp bilder nu. Kolla gärna galleriet

Postad 21 March 2006 - 12:12

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Plasma ska ju givetvis sitta på väggen, den kallas ju inte för "vägg-tv" för ingenting.

Postad 24 March 2006 - 20:33

Unregistered83c05002
  • Unregistered83c05002
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Lcd och plasma SKA vara på väggen enligt mig (saknar en själv tyvärr)

Postad 24 March 2006 - 21:24

Stenlund
  • Stenlund
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Röstade på vägg, men har den själv på en bänk pga att det är fönster hela j%#)%(#)=%(a väggen där tv:n står.. :)
Men snart är det flytta dags, då blir det andra bullar !

Postad 29 March 2006 - 10:01

Marcus B.
  • Marcus B.
  • Forumräv

• 829 inlägg
  • 0
Ja va fasen..För att hålla barn kritor och liknande borta, och för att den inte skall fungera primärt som klättervägg, måste jag säga väggen. Med risk för gamnacke om man sätter den för högt.. Därför gillar jag oxå bordsstativ..

Postad 30 March 2006 - 13:03

dansell
  • dansell
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Det är fel att svara antingen eller tycker jag. Beror helt och hållet på rummet och övrig inredning.

Sen snacket om att det sparar plats eftersom man får bort sin CRT är ju mest komiskt. Majoriteten har ändå kvar en fet TV-bänk för att få plats med alla prylar.

Redigerat av dansell, 30 March 2006 - 13:12.

Postad 30 March 2006 - 14:00

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Det märkliga är att många monterar tv'n så högt... Fast dom kanske har en väldigt hög soffa, typ sitshöjd på en 80 cm eller så :huh:

Postad 31 March 2006 - 12:27

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Jag tycker ju att det varierar från fall till fall... Ibland gör sig en platt tv sig allra bäst på väggen... ibland på bord.... beror ju helt och hållet på möbler och rummet i sig...!!

//Hylle :huh:

Postad 01 April 2006 - 07:22

Unregisteredb4c0eb60
  • Unregisteredb4c0eb60
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Det är fel att svara antingen eller tycker jag. Beror helt och hållet på rummet och övrig inredning.

Sen snacket om att det sparar plats eftersom man får bort sin CRT är ju mest komiskt. Majoriteten har ändå kvar en fet TV-bänk för att få plats med alla prylar.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo visst, men saken är ju den att ett rum känns så mycket större i och med att man monterar något plant på en väggen. Så blev resultatet hos mig när 28" CRT fick flytta ut i byte mot 32" LCD.

Postad 02 April 2006 - 11:35

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

• 5548 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Finns någon här på forumet som har gjort liknande.. Vid närmare eftertanke så är det nog 2.. Ska se om jag kan hitta deras galleri. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har tänkt montera min plasma på en valnötsfärgad skiva på väggen...fästet sitter redan på plats på skivan.

Men när jag läser denna tråd bli jag skrämd....jag har väggar av någon form av betong/sten...gammalt hus ifrån början av 1900-talet...och i denna tråd avråder alla ifrån att sätta upp plasman på en sådan vägg...att den kan falla ner... :rolleyes: .

Vad gäller....? Tacksam för MYCKET snabbt svar....eftersom jag har borrmasiken framför mig just nu ... :)

Mvh JB

Postad 02 April 2006 - 15:54

dansell
  • dansell
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Men när jag läser denna tråd bli jag skrämd....jag har väggar av någon form av betong/sten...gammalt hus ifrån början av 1900-talet...och i denna tråd avråder alla ifrån att sätta upp plasman på en sådan vägg...att den kan falla ner... :(

Det är inga problem med gamla porösa väggar...såvida man monterar på rätt sätt. Skaffa riktiga (rejäla) pluggar och skruvar gjorde för det material du ska montera på. Fråga på ett byggvaruhus eller liknande vad du bör använda. Känns det otryggt så använd så många skruvar som ditt fäste/skiva tillåter.

Redigerat av dansell, 02 April 2006 - 15:55.

Postad 07 April 2006 - 15:43

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

• 5548 inlägg
  • 0
Så där...nu sitter min nya skatt Panasonic 42" PV60 på väggen...även mina små Kef-"Ägg"...och t o m all elektronik. Bara subben kvar på golvet...klart som fasiken att en vägg-tv ska sitta på väggen...mitt lilla rum blev MYCKET större nu så visst spara dem plats...

Har fått ett litet lekutrymme mellan vardagsrumsbord och tvn numera...kolla gärna i mitt galleri och kommentera. Kablarna ska in i kabelrännor, "Ägg-centern" upp på skivan under plasman...så allt är inte klart ännu. :D

Mvh JB

Postad 16 April 2006 - 00:29

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Min står på fötter, är för lat för att montera den på väggen.

Postad 16 April 2006 - 01:42

Zark
  • Zark
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Min LCD står på IKEA's Benno. Tack vare att Bennon är 60 cm djup får centern plats framför TV'n. Inte så snyggt kanske men en okomplicerad lösning som duger.

Postad 17 April 2006 - 20:41

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2049 inlägg
  • 0
Satte upp min LG på väggen förra veckan. Jag köpte/bygde ihop den "berömda" Elfa-anordningen. Mycket smidigt och att det gick till ca 300:- gör ju saken inte sämre... :blink:

Postad 17 April 2006 - 20:46

Unregistered32aa326d
  • Unregistered32aa326d
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Vad är det som gör Elfa lösning så bra?
Vill slå ett slag för ett väggfäste som www.kjell.com säljer. 149kr kostart det.

http://www.kjell.com...tem=57307&path=

Postad 17 April 2006 - 20:55

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2049 inlägg
  • 0

Vad är det som gör Elfa lösning så bra?
Vill slå ett slag för ett väggfäste som www.kjell.com säljer. 149kr kostart det.

http://www.kjell.com...tem=57307&path=

<{POST_SNAPBACK}>

Väggfästet från kjelle fungerar säkert utmärkt, dock är man "lite" begränsad eftersom det "endast" passar till -VESA 75x75, 100x100 eller 200x100 mm standard. Max bel. 40 kg.-

Med Elfa-"fästet" kan du ha betydligt tyngre pjäser på väggen. Klarar upp mot 100 kg, samt att det inte ska vara ngr större problem att borra till hålen i skenorna så att det passar de flesta Plasmor/LCD-er.

Men allt har ju sina för och nackdelar. Kjelle-fästet funkar säkert kanon om man har ngn av dessa Vesa-setuper på sin TV, och billigt är det ju verkligen!

Postad 21 April 2006 - 06:58

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0
Självklart ska en plasma sitta på väggen, snacket om att man har kvar en fet CRT-bänk känns ju lite avlägset då de flesta jag sett även köper nya TV-möbler tillsammans med plasman som är betydligt smidigare än en traditionell CRT-bänk.

Jag har själv tom. sålt min H/K AVR430 då den inte fick plats i min nyinköpta "TV-möbel" pg.a att jag ville ha en smal tight bänk :)

Gällande väggfästen kan jag inte upphöra att föundras över hur man utan vidare kan lägga +20.000 på en plasma/LCD och sedan snåla på en såpass viktig sak som väggfästet?
Är lite som att köpa en fet Merca för att sedan montera biltema torkarblad och regummerade däck?!

ELFA-lösningen må hålla, men ser enligt min mening väldigt illa ut..

Just my 50 cents ..

Postad 22 April 2006 - 15:27

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Gällande väggfästen kan jag inte upphöra att föundras över hur man utan vidare kan lägga +20.000 på en plasma/LCD och sedan snåla på en såpass viktig sak som väggfästet?
Är lite som att köpa en fet Merca för att sedan montera biltema torkarblad och regummerade däck?!

Just my 50 cents ..

<{POST_SNAPBACK}>

Eh, du ser ju inte fästet? Brukar du springa runt och titta lite då och då? Kan man betala 200:- istället för 1500:- så är ju det självklart! B)

Postad 22 April 2006 - 17:10

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0

Just my 50 cents ..

<{POST_SNAPBACK}>

Eh, du ser ju inte fästet? Brukar du springa runt och titta lite då och då? Kan man betala 200:- istället för 1500:- så är ju det självklart! B)

<{POST_SNAPBACK}>

Jorå, mitt fäste syns .. ett långsmalt rum med plasman i ena änden och ingång i andra då ser man tyvärr upphängningen ganska tydligt ..

EDIT: för övrigt finns det många bra snygga och stabila fästen för under tusenlappen.

Redigerat av Unregistered340a9c7d, 22 April 2006 - 17:11.

Postad 24 April 2006 - 06:50

Marzocchi
  • Marzocchi
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Följde det inte med väggfästen när ni köpte era apparater?

I min gjorde det det, och det verkar se vettigt ut. Ska upp om någon vecka på väggen.

Postad 29 April 2006 - 13:03

sahara
  • sahara
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Till er som har er TV på väggen, satte ni upp den själv eller var det en "certifierad" person som gjorde det? Hade tänkt skruva upp min själv, men jag blev lite nervös nu när det var dags.

Postad 29 April 2006 - 17:08

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0
Beor ju på vad väggen består av, samtliga väggar i vårt hus består av gips och tretex med råspont bakom så där är det inga som helst problem att skruva fast nåt.

Är det lättbetong eller nåt annat skräp kanske man ska överväga låta fackman göra jobbet om man är osäker..

Postad 17 May 2006 - 01:20

bumsy
  • bumsy
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
klart att den ska upp på väggen! helt klart snyggast!

Postad 19 May 2006 - 09:52

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Körde först med stativ ett par veckor men nu har den åkt upp på väggen och det ångrar jag inte, blir ju en, i mina ögon, trevligare möbel när den hängs upp. Har tyvärr inga bilder när den stod på stativ, så man kunde gjort en liten jämförelse......

Postad 19 June 2006 - 12:43

Unregistered029e628b
  • Unregistered029e628b
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0
Min tumregel:

Har man stora golvhögtalare bör tv:n stå på en bänk, annars hamnar tv:n i en "tunnel" om ni förstår hur jag menar.

Har man däremot väggmonterade högtalare eller väldigt smala designgolvare kan den med fördel hänga på väggen. Det krävs dock att om man har en bänk under tv:n så får den inte vara särskilt djup, då ser det bara konstigt ut.

Mvh Mattias

Postad 21 June 2006 - 13:35

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
jaha denna tråden blev ganska stor endå, har föresten fått ny plasma nu det blev en 50" :D och som jag skrev innan en platt tv tycker jag ska sitta på väggen:) så där sitter en, sen har jag vöäll ganska stora högtalare CV, tycker inte riktigt det blir någon tunnel:) har ialla fall nya bilder i galleriet på det.

Fortsätt rösta:)

Postad 21 June 2006 - 15:15

Unregistered029e628b
  • Unregistered029e628b
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0
Proportionerna är rätt bra hos dig då högtalarna är så pass låga och tv:n sitter rätt högt upp. Ser bra ut!

Postad 21 June 2006 - 16:57

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
tackar:)

Postad 29 June 2006 - 20:04

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Vägg givetvis! är ju iofs 200% snyggare om man lyckas få sladdarna genom väggen. =)

Sladd = usch!

Postad 05 July 2006 - 10:03

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
TV'n sitter på väggen och jag satte upp den själv. Känns som man kan göra det när man ändå har byggt om hela lägenheten och satt upp nytt kök själv också. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.