Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Humax 9200T PVR Twin Tuner?

104 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Humax PVR-9200T 160GB (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trÄdar

Postad 08 November 2006 - 19:44

Hellberg
  • Hellberg
  • AnvĂ€ndare

• 161 inlĂ€gg
  • 0
Börjar alltmer fundera pÄ att importera frÄn UK, Àven om det finns nackdelar.. Fast de nackdelar som nÀmns har nog ÀndÄ inte varit tillrÀckligt stora för att motivera att istÀllet fÄ vÀnta i evigheter pÄ boxen
och dessutom kanske betala 3000 kr mer.. Det jag Àr mest rÀdd för Àr dock att det ska bli nÄgot strul med sjÀlva mottagningen av nÄgra svenska kanaler, som t.ex. i fallet med Sagemboxarna som en lÄng period inte kunde spela in frÄn tv3.. Har visserligen lite mer förtroende för Humax, men hÀnder nÄgot sÄnt och man har en UK-box sÄ lÀr man ju fÄ glömma att fÄ det fixat antar jag.. :/

MÄste stÀlla en frÄga ang. en sak som Zetor skrev tidigare ocksÄ:

- Kanalerna fÄr fel nummer och fel ordning. PÄ den engelska versionen gÄr de finska kanalerna in pÄ 800, 801, 802 osv. Inte alltsÄ pÄ deras rÀtta platser 1,2,3... Lite störande kanske, fast man kan ju skapa sina egna favoritlistor.

Klarar Humax 9200T att numrera favoritlistorna som man vill alltsÄ? TÀnker dÄ frÀmst pÄ UK-versionen.. De humaxboxar jag sett annars i Sverige har inte verkat klara det, utan alla kanaler har fÄtt samma nummer i favoritlistorna som i originallistan. Om det gÄr att Àndra numreringen i favoritlistorna sÄ fÄr den gÀrna ta ner kanalerna i vilken sjuk ordning som helst i ursprungslistan för mig..

Postad 08 November 2006 - 22:32

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlĂ€gg
  • 0
Riktigt billigt i UK Àr det, frestande...:
http://www.e-bowl.co...ducts/4852.html

Postad 09 November 2006 - 09:34

Zetor
  • Zetor
  • AnvĂ€ndare

• 165 inlĂ€gg
  • 0

Klarar Humax 9200T att numrera favoritlistorna som man vill alltsÄ? TÀnker dÄ frÀmst pÄ UK-versionen.. De humaxboxar jag sett annars i Sverige har inte verkat klara det, utan alla kanaler har fÄtt samma nummer i favoritlistorna som i originallistan. Om det gÄr att Àndra numreringen i favoritlistorna sÄ fÄr den gÀrna ta ner kanalerna i vilken sjuk ordning som helst i ursprungslistan för mig..

Man kan inte numrera om kanalerna i favoritlistan. Man kan Àndra ordningen sÄ att kanalerna kommer i den ordning man vill om man trycker pÄ channel Up/Down, men en viss kanal finns alltid under samma nummer.

Postad 14 November 2006 - 11:19

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • ForumrĂ€v

• 569 inlĂ€gg
  • 0
Nu stÄr det decmeber pÄ barcoms hemsida :D

Vad Àr det som tar sÄn tid????

Postad 17 November 2006 - 16:26

Unregistered22187f4d
  • Unregistered22187f4d
  • AnvĂ€ndare

• 156 inlĂ€gg
  • 0
NĂ„gon som vet om man kan kopiera inspelat material frĂ„n enheten till PC via USB kontakten? Är det dĂ„ i MPEG2 format?

Det hade inte varit fel om den kunnat spela upp MPEG4, divx mm sÄ man kan kopiera sÄdant frÄn datorn till boxen för visning.

Postad 24 November 2006 - 08:12

Zetor
  • Zetor
  • AnvĂ€ndare

• 165 inlĂ€gg
  • 0

NĂ„gon som vet om man kan kopiera inspelat material frĂ„n enheten till PC via USB kontakten? Är det dĂ„ i MPEG2 format?

Det hade inte varit fel om den kunnat spela upp MPEG4, divx mm sÄ man kan kopiera sÄdant frÄn datorn till boxen för visning.

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan kopiera inspelat material till PC via USB.

Den kan inte spela mpeg4/divx. DĂ€remot kan den spela MP3-filer.

Lite Off-Topic, men hÀr i Finland har det nu kommit ut en Humax 9200C, som Àr samma box men med DVB-C tuner (för kabelnÀt)

Postad 29 November 2006 - 21:48

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Men allvarligt - vem orkar vÀnta lÀngre???

Är det nĂ„gra hĂ€r kvar som vĂ€ntar, eller har ni alla köpt nĂ„n annan box?

Jag var rejÀlt köpsugen i augusti nÀr den först skulle komma, och varje mÄnad har varit lika stor besvikelse... nu skiter jag nog i detta, kÀnns som ett skÀmt med 5 mÄnaders "kommer snart".
Lite som Kejsarens Nya KlÀder.... "det bidde ingen Humax. Vad biide det dÄ? Det bidde en sunkig Sagem."

:)

Postad 29 November 2006 - 21:53

Unregisteredb55e42eb
  • Unregisteredb55e42eb
  • LĂ€rjunge

• 359 inlĂ€gg
  • 0
Det blev ingen Humax, ingen Topfield heller.
Det blev en Dreambox 7025.

Postad 30 November 2006 - 16:43

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • ForumrĂ€v

• 569 inlĂ€gg
  • 0
Har ocksÄ tröttnat pÄ ALLA boxar dÄ ALLA verkar ha massa problem eller Àr pÄ tok för dyra. Jag skall börja bygga hemmabio istÀllet och letar nu projektor. :angry:

/olle

Postad 02 December 2006 - 22:05

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0

Har ocksÄ tröttnat pÄ ALLA boxar dÄ ALLA verkar ha massa problem eller Àr pÄ tok för dyra. Jag skall börja bygga hemmabio istÀllet och letar nu projektor. :)

/olle

<{POST_SNAPBACK}>

PÄ tok för dyr Àr ju irrelevant. Denna boxen finns inte ens en gÄng att köpa hÀr i sverige och ingen information finns om att den skulle vara Boxer godkÀnd Ànnu. MÄste faktiskt undra om den verkligen Àr hos Boxer för godkÀnning.

Postad 04 December 2006 - 22:45

Allan Sladd
  • Allan Sladd
  • Wannabe

• 32 inlĂ€gg
  • 0
Börjar tro att Barcom Àr nÄgot slags brevlÄdeföretag.
De har haft en Arionbox för godkÀnnande i över ett Är!
SÄ rÀkna inte med att Humaxboxen dyker upp förÀn möjligen 2008.
Och dÄ Àr den redan antik.

Postad 06 December 2006 - 22:02

tamias
  • tamias
  • LĂ€rjunge

• 258 inlĂ€gg
  • 0
De svarar i telefon i varje fall! Enligt killen jag pratade med idag vÀntar man fortfarande pÄ godkÀnnande frÄn Boxer. Det verkar dröja in i januari innan det blir klart trodde han. NÄja, det kanske fÄr bli en Dilog 550 istÀllet......

Postad 07 December 2006 - 05:25

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0

De svarar i telefon i varje fall! Enligt killen jag pratade med idag vÀntar man fortfarande pÄ godkÀnnande frÄn Boxer. Det verkar dröja in i januari innan det blir klart trodde han. NÄja, det kanske fÄr bli en Dilog 550 istÀllet......

<{POST_SNAPBACK}>

Den som vÀntar pÄ nÄgot gott vÀntar alltid för lÀnge.

Postad 08 December 2006 - 14:06

GĂ€st_Korn_*
  • GĂ€st_Korn_*
  • 0
Boxen var med i ett test i novembernumret av Ljud och bild, dÀr den fick gott betyg.

Den kommer sÀkerligen att bli godkÀnd nÀr som helst.. Jag tror man skall vÀnta pÄ denna boxen, den verkar vÀldigt bra. Den blev ocksÄ utnÀmnd till bÀsta boxen av What hifi? om jag nu inte kommer ihÄg fel.

Mvh

Edit: kollade, det stÀmmer..

Redigerat av Korn, 08 December 2006 - 14:09.

Postad 09 December 2006 - 17:57

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Jag fick svar frÄn dom i veckan, de tror att Arionboxen kommer före Humaxen, och att de hamnar ungefÀr lika prismÀssigt..

Jag börjar stÀlla in mig pÄ att Humaxen kommer först till Midsommar, och dÄ Àr den kass eftersom kanske Terracom och Boxer börjat sÀnda HD.

SÄ dÄ blir det att vÀnta Ànnu lÀngre pÄ en schysst HD box för Boxer, med PVR och gÀrna dublla tuners.

Inget Àr som vÀntans tider.... *djup suck*

Postad 09 December 2006 - 19:27

tamias
  • tamias
  • LĂ€rjunge

• 258 inlĂ€gg
  • 0
Vet inte om mina skÀrminstÀllningar lurar mig, men nog ser Arionboxen ut att vara guldfÀrgad pÄ bilden? DÄ gÄr den tokbort.

Arion AT 9300 PVR

Postad 09 December 2006 - 23:45

Allan Sladd
  • Allan Sladd
  • Wannabe

• 32 inlĂ€gg
  • 0

Vet inte om mina skÀrminstÀllningar lurar mig, men nog ser Arionboxen ut att vara guldfÀrgad pÄ bilden? DÄ gÄr den tokbort.

Arion AT 9300 PVR

<{POST_SNAPBACK}>

Den boxen "testades" i Ljud och Bild november 2005, inte godkÀnnd av Boxer Ànnu!!
Det Àr nog dÀrför den gulnat.
Blir intressant att se nÀr Humaxboxen finns att köpa.

Postad 09 December 2006 - 23:59

tamias
  • tamias
  • LĂ€rjunge

• 258 inlĂ€gg
  • 0
Med det tempot sÄ kommer vÀl Humaxen i januari 2008.......

Vad fick Arionboxen för betyg?

Postad 10 December 2006 - 00:08

Allan Sladd
  • Allan Sladd
  • Wannabe

• 32 inlĂ€gg
  • 0

Med det tempot sÄ kommer vÀl Humaxen i januari 2008.......

Vad fick Arionboxen för betyg?

<{POST_SNAPBACK}>

Minnet sviker mig, men jag kommer ihÄg att det var den boxen jag ville köpa dÄ, tror inte det gavs betyg.

Postad 10 December 2006 - 14:04

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0

Jag fick svar frÄn dom i veckan, de tror att Arionboxen kommer före Humaxen, och att de hamnar ungefÀr lika prismÀssigt..

Jag börjar stÀlla in mig pÄ att Humaxen kommer först till Midsommar, och dÄ Àr den kass eftersom kanske Terracom och Boxer börjat sÀnda HD.

SÄ dÄ blir det att vÀnta Ànnu lÀngre pÄ en schysst HD box för Boxer, med PVR och gÀrna dublla tuners.

Inget Ă€r som vĂ€ntans tider....  *djup suck*

<{POST_SNAPBACK}>

Teracom kommer inte att sÀnda HD sÄ snart kan du ju försÀkra dig om. Det kommer att ta nÄgra Är till.

Postad 11 December 2006 - 23:14

GĂ€st_Korn_*
  • GĂ€st_Korn_*
  • 0

Arion AT 9300 PVR

<{POST_SNAPBACK}>

Den boxen "testades" i Ljud och Bild november 2005, inte godkÀnnd av Boxer Ànnu!!
Det Àr nog dÀrför den gulnat.
Blir intressant att se nÀr Humaxboxen finns att köpa.

<{POST_SNAPBACK}>

ASG :blink:

Postad 16 December 2006 - 22:53

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
Ingen information pÄ Boxer's eller pÄ Barcom's hemsida. TrÄkigt... detta Àr ju en intressant kandidat ocksÄ.

Postad 17 December 2006 - 11:04

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Ja, och nu har de Àndra leveransdatum frÄn december till februari.
Jag tror numera att den aldrig kommer till Sverige, har ju vÀntat sen juli pÄ den hÀr (suck).
NÀ, nu gÄr jag vidare hÀr i livet. Den hÀr boxen kommer ju att vara gammal redan första dagen den levereras. I Finland har den ju funnits i över ett Är nu...

:wub:

Postad 17 December 2006 - 14:12

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
Det trÄkiga Àr ju att dom inte har nÄgot besked som helst att ge en. Dom kan ju lika gÀrna ljuga om det nÀr dom sÀger att den Àr och har varit hos Boxer gör godkÀnnande.

Postad 29 December 2006 - 20:41

mill
  • mill
  • LĂ€rjunge

• 383 inlĂ€gg
  • 0
Har en 9200C, dvs för kabelnÀtet, men jag antar att den Àr rÀtt lik T-modellen. Om ni har nÄgra specifika frÄgor sÄ bara frÄga pÄ.

Postad 30 December 2006 - 22:28

Chelsean
  • Chelsean
  • AnvĂ€ndare

• 217 inlĂ€gg
  • 0
Hej. Det verkar inte som det hÀnt mycket pÄ sista tiden. Efter att ha lÀst igenom samtliga inlÀgga i denna trÄden, verkar et ÀndÄ som att detta Àr en mycket bra box som man hoppas kommer mycket snart. För min del verkar det mest handla om denna (Humax 9200T PVR), eller en Topfield TF5700PVRt.

Är det nĂ„gon som har fĂ„tt tag i en Humax och vet hur den verkar ? Är det nĂ„gon som vet om Humax kan hantera TAP eller likn sĂ„ som Topfield kan ?

Jag har Àven i denna trÄden sÀtt inlÀgg som handlat om Arion. NÀr jag var pÄ sidan ok kollade lite har den en som kallas för Arion AT 9350 PVR, som verkar vÀldigt lovande. Men sÄg iof rÀtt ful ut. Men det kan man ju överleva om den Àr grym. NÄgon som har mer information om den. Har den blivit godkÀnd av Boxer? Vad kan den som inte stÄr pÄ spec'arna ?

Tacksam om nÄgon som kan, berÀttar lite.

Tack pÄ förhand
/Kjell

Postad 01 January 2007 - 19:27

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
Man tycker ju att man Ätminstonde kunde fÄ informationen att denna boxen icke Àr godkÀnd sÄ man slipper ens en gÄng fundera pÄ att inhandla den.

Postad 01 January 2007 - 22:07

Chelsean
  • Chelsean
  • AnvĂ€ndare

• 217 inlĂ€gg
  • 0
Orkar inte vÀnta, pÄ att den skall bli godkÀnd. Jag har bestÀllt en Topfield TF5700PVRt, nu. Undra just hur lÄng leveranstid det Àr ? BestÀllde av fyndbörsen.se eftersom de verkar vara billigast.

SÄ snart Àr man en lycklig av en digital-tv box.

/Kjell

Postad 11 January 2007 - 15:26

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
SkrÀmmande att det inte Ànnu har dykt upp nÄgon ny information om denna boxen.

Postad 21 January 2007 - 21:00

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Jag fick svar via epost frÄn Barcom efter nyÄr att de hoppas pÄ leverans i februari, men inte har nÄgot leveransdatum klart (har man hört den förut?).

Jag skickade nytt mejl idag, fÄr se hur de ligger till nu. Vi Àr strax pÄ vÀg in i februari ju.

/M

Postad 29 January 2007 - 14:47

Stefan B
  • Stefan B
  • Wannabe

• 20 inlĂ€gg
  • 0

Jag fick svar via epost frÄn Barcom efter nyÄr att de hoppas pÄ leverans i februari, men inte har nÄgot leveransdatum klart (har man hört den förut?).

Jag skickade nytt mejl idag, fÄr se hur de ligger till nu. Vi Àr strax pÄ vÀg in i februari ju.

/M

<{POST_SNAPBACK}>

Men den Àr godkÀnd av Boxxer nu alltsÄ ?

Verkar ju f.ö. helt psyko att det skall behöva ta över sex mÄnader att fÄ en box godkÀnd, vad Àr problemet egetligen ?!? NÄn som vet ?

/Stefan B

Postad 29 January 2007 - 16:31

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Nej, den verkar inte vara godkÀnd av Boxer.

Postad 29 January 2007 - 19:30

Unregistered1600b4ab
  • Unregistered1600b4ab
  • Wannabe

• 23 inlĂ€gg
  • 0
Hittade en test pÄ denna mottagare, engelsk variant, synd att bara vi ska vÀnta pÄ den.

http://www.avreview....asp?UAN=955&v=1

Postad 19 February 2007 - 18:01

Stefan B
  • Stefan B
  • Wannabe

• 20 inlĂ€gg
  • 0
Barcoms hemsida uppdaterad...

"BerÀknad leverans mars 2007" :huh: B) :wacko: :blink: :o ;) :blink:

Postad 04 April 2007 - 12:39

Stefan B
  • Stefan B
  • Wannabe

• 20 inlĂ€gg
  • 0

"BerĂ€knad leverans mars 2007" :huh: :o :o :lol:  :o  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

I brist pÄ sÀmre besvarar jag mitt eget inlÀgg.

BerÀknad leverans april-maj 2007

?????????????????????????????????

Nu orkar jag inte lÀngre, Àr det nÄgon som har nÄgot förslag pÄ nÄgon liknande box ?

NÄn av de nya Sagem-boxarna som skall komma i vÄr kanske ?

NÄn som vet nÄt om nÄn av dem ?

/Stefan B

Postad 05 April 2007 - 08:07

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Skandal!
Ett helt jÀkla Är för att fÄ en tv-mottagare godkÀnd?
Den Àr ju redan gammal innan den slÀpps.

Jag kommer nu att köpa Sagems nya 250GB mottagare sÄ fort den kommer, trots att jag hÀr sagt att det aldrig mer blir Sagem. Men de gÄr i alla fall att köpa...
:D

Postad 06 April 2007 - 18:03

Stefan B
  • Stefan B
  • Wannabe

• 20 inlĂ€gg
  • 0

Skandal!
Ett helt jÀkla Är för att fÄ en tv-mottagare godkÀnd?
Den Àr ju redan gammal innan den slÀpps.

Jag kommer nu att köpa Sagems nya 250GB mottagare sÄ fort den kommer, trots att jag hÀr sagt att det aldrig mer blir Sagem. Men de gÄr i alla fall att köpa...
:)

<{POST_SNAPBACK}>

NÄn som vet nÀr Sagems nya boxrar blir godkÀnda av Boxxer ?

/Stefan B

Postad 09 April 2007 - 18:58

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Enligt svenska sÀljchefen nu i april.

Postad 05 May 2007 - 23:49

Allan Sladd
  • Allan Sladd
  • Wannabe

• 32 inlĂ€gg
  • 0
Enl. hemsidan leverans april-maj.
MisstÀnker det gÄr likadant med denna box som med den tidigare Arion, platt fall!

Postad 06 May 2007 - 19:17

GĂ€st_Korn_*
  • GĂ€st_Korn_*
  • 0
ja vÀntauur fortfarande pÄ denna.. den verkar russkit bra. dom andra verkar buggiga som tusan.

Jag skickade iaf mail till Barcom Ä frÄgade varför den inte blivit godkÀnd. Detta visste han inget om eftersom det förseningen ligger hos Boxer..

Jag vÀnta till mitten av sommar sen skiieer jag i de.. :) :P :)

Postad 21 May 2007 - 19:56

Unregistered29785adf
  • Unregistered29785adf
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
Till mig sa de för 5 mÄnader sen att de i-n-t-e vÀntade pÄ Boxer, och att det absolut inte hjÀlper att klaga hos dem.
Troligen har Boxer krÀvt att nÄn speciell funktion skulle till/bort, och att det Àr Humax som ska fixa till nÄt Boxer-special fix i maskinen och att den dröjer dÀrför.

Annars vet i helsicke varför det ska ta ett Är att fÄ en maskin BoxergodkÀnd om fördröjningen inte ligger hos Boxer... *suck*

Kanske pappret tog slut i skrivaren som kör ut den svenska manualen? Firman som översÀtter gick i konkurs? De Àr inte överens om valutaomvandligen frÄn pund -> euro -> svenska kronor?

*trött*

Postad 07 June 2007 - 14:12

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlĂ€gg
  • 0
Jag hittade en katalog frÄn Humax dÀr den svenska boxen faktiskt officiellt finns med, se bifogad fil.

Intressant att se Àr att det verkar som att det inte kommer att vara ngn inbyggd kortlÀsare som det Àr i den finska versionen.

Det stÄr inte heller ngt om att den har hÄrddisk vilket bÄde den engelska och finska har i sin specifikation.

Detta skulle kunna förklara de billigare priserna som ryktats för Sverige.
Import frÄn England ter sig plötsligt intressant igen, eller Ànnu hellre import frÄn Finland kanske :)

Bifogad fil(er)

Postad 07 June 2007 - 14:16

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • ForumrĂ€v

• 569 inlĂ€gg
  • 0
Common interface betyder att man kan köpa till en slot separat för kortet. Finns med BOXER-godkÀnnande och kostar under 1000-lappen.

Men nÀr kommer den hit?

/Olle

Postad 07 June 2007 - 14:35

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlĂ€gg
  • 0

Common interface betyder att man kan köpa till en slot separat för kortet. Finns med BOXER-godkÀnnande och kostar under 1000-lappen.

Men nÀr kommer den hit?

/Olle

<{POST_SNAPBACK}>

SjÀlvklart Àr det möjligt att köpa en kortlÀsare och sÀtta i common interface porten.

Vad jag menade var att den inte verkar ha inbyggd fast kortlÀsare.
Det Àr ju att föredra dÄ det kortar ner tiden vid kanalbyte mÀrkbart.

Postad 07 June 2007 - 21:13

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

• 1470 inlĂ€gg
  • 0

Import frĂ„n England ter sig plötsligt intressant igen, eller Ă€nnu hellre import frĂ„n Finland kanske  :)

<{POST_SNAPBACK}>

de finska har vÀl isf inbyggd Conax-lÀsare, sÄ den har du ÀndÄ inte sÄ stor nytta av?

Postad 08 June 2007 - 08:40

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlĂ€gg
  • 0

Import frÄn England ter sig plötsligt intressant igen, eller Ànnu hellre import frÄn Finland kanske  :)

<{POST_SNAPBACK}>

de finska har vÀl isf inbyggd Conax-lÀsare, sÄ den har du ÀndÄ inte sÄ stor nytta av?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej Conax-lÀsaren har man inte sÄ stor nytta av B)
BÄde den finska och engelska Àr ju likvÀrdiga ur det hÀnseendet att man inte fÄr inbyggd kortplats.

Den finska kÀnns dÀremot lite mer attraktiv dÄ den har manual pÄ svenska, nyare fjÀrr, rÀtt elkontakt samt om jag fattat rÀtt Àven har text-tv vilket inte den engelska har.

Postad 08 June 2007 - 12:21

kevinergo
  • kevinergo
  • AnvĂ€ndare

• 185 inlĂ€gg
  • 0

Men nÀr kommer den hit?

<{POST_SNAPBACK}>

Med tanke pÄ Barcoms tidigare historik i att fÄ boxar godkÀnda...antagligen aldrig.

Postad 10 June 2007 - 19:27

GĂ€st_Sidewinder5_*
  • GĂ€st_Sidewinder5_*
  • 0

Men nÀr kommer den hit?

<{POST_SNAPBACK}>

Med tanke pÄ Barcoms tidigare historik i att fÄ boxar godkÀnda...antagligen aldrig.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej du har förmodligen rÀtt, har ringt o mejlat barcom och dom vet ingenting.

Tror aldrig den blir godkÀnd. Kommer köpa en sagem istÀllet till mina pÀron. hoppas det inte Àr för mycket buggar bara..

mvh

Postad 11 June 2007 - 10:18

Zetor
  • Zetor
  • AnvĂ€ndare

• 165 inlĂ€gg
  • 0

Import frĂ„n England ter sig plötsligt intressant igen, eller Ă€nnu hellre import frĂ„n Finland kanske  :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nej Conax-lÀsaren har man inte sÄ stor nytta av :P
BÄde den finska och engelska Àr ju likvÀrdiga ur det hÀnseendet att man inte fÄr inbyggd kortplats.

<{POST_SNAPBACK}>

Den finska har inbyggd Conax-kortplats och en tom CI-plats. Den engelska har vÀl tvÄ toma CI-platser.

Postad 11 June 2007 - 14:04

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlĂ€gg
  • 0

Import frÄn England ter sig plötsligt intressant igen, eller Ànnu hellre import frÄn Finland kanske  :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nej Conax-lÀsaren har man inte sÄ stor nytta av :P

<{POST_SNAPBACK}>

Den finska har inbyggd Conax-kortplats och en tom CI-plats. Den engelska har vÀl tvÄ toma CI-platser.

<{POST_SNAPBACK}>

Den engelska har ingen inbyggd kortplats och bara en CI-plats som jag kan utlÀsa ur dess manual.

Du har ju helt rÀtt i att den finska faktiskt har en inbyggd kortplats. Jag menade dock att vid import till Sverige sÄ Àr ju den engelska och finska likvÀrdiga i det avseendet att vi inte fÄr ngn inbyggd kortplats som gÄr att utnyttja hÀr i Sverige B)

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.