![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
4 relaterade trådar
![]() |
18 år sedan |
![]() |
19 år sedan |
![]() |
19 år sedan |
![]() |
19 år sedan |
Postad 22 januari 2006 - 19:09
Postad 17 februari 2006 - 21:05
Bra bild vid digital matning,com hem digital box i mitt fall via scart.
Hygglig bild vid analog matning,det e ju inte tv:n som har begränsningen vid analog sändning.
Bra bild från dvd via scart, kommer snart med mer info vad som händer med sändning om man kör med hdmi-dvi.förhoppningsvis grym bild.
Tyvärr e den trög i menyerna,tex kanal byte.Ang diskussionerna med vita fläckar i bilden så har iallafall inte jag några såna. Ljudet e ok för vanligt tv tittande men oftast kör man väl via hem bio förstärkaren.
Den funkar finfint som data skärm.Bilder kommer så snart jag hinner.
Har haft ett tag på mig att prova tvn nu,köpte den i julas.
Än så länge e jag kanon nöjd.
Postad 18 februari 2006 - 15:34
Tror ni att jag kommer göra ett dumt val?
Postad 19 februari 2006 - 13:49
Har nu köpt TV:n. Kan ju dra lite snabba kommentarer. Har inte direkt hunnit testa den.
Den analoga bilden va ingen höjdare direkt, ganska så flimmrig. Vad kör ni för inställningar vid analog tvtittning?
Jag testade att koppla in datorn via VGAporten... Fytusan vad imponerad jag blev. Redigt skarp bild alltså.
Jag ska testa DVI sen ikväll med min oppo/bbk dvd.
Redigerat av lundvall, 19 februari 2006 - 18:42.
Postad 23 februari 2006 - 15:23
Postad 23 februari 2006 - 18:34
Ang. Hockey så har jag inte märkt några eftersläpningar, borde ju iofs finnas där med eftersom det finns i fotbollen. Men jag har ialf inte märkt det.
Postad 30 mars 2006 - 20:23
Kom hem, kopplade upp den och - vips - fyra vita hörn. Tack och adjö. Öppet köp är bra. Tillbaks till NoN i morgon. Blir nog en annan LCD då :-)
/JP
Postad 31 mars 2006 - 13:01
Postad 17 april 2006 - 21:32

Postad 20 november 2008 - 14:06
Nu, 10 månader efter garantins slut, så händer samma sak igen. Jag har genom sökningar här hittat att det finns en system-meny man kan ta sig in i och där göra bl.a. factory reset, men jag får inget att fungera. Har någon kunskap eller tips?
MVH
Klas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar