Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Project Gotham Racing 3

134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betyg där 1 är lägst och 5 är högst. (107 medlem(mar) har röstat)

Betyg där 1 är lägst och 5 är högst.

1. 1 (14 röster [13.08%])

Procent av omröstning: 13.08%

2. 2 (1 röster [0.93%])

Procent av omröstning: 0.93%

3. 3 (13 röster [12.15%])

Procent av omröstning: 12.15%

4. 4 (47 röster [43.93%])

Procent av omröstning: 43.93%

5. 5 (32 röster [29.91%])

Procent av omröstning: 29.91%

Rösta Gäster kan inte rösta
Project Gotham Racing 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7,67 (17) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 15 januari 2006 - 14:35

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Någon som har tips om hur man klarar konbanorna på guld? Och vilken bil bör man använda? Tycker det är skitsvårt att få höga poäng på konbanorna <_< . Konbanorna är allt jag har kvar för att klara ut spelet på guld :D .

//mackan

Edit: Såg att Anders_A hade skrivit lite grann, men jag vill ha MER info :o

Redigerat av mackan-165, 15 januari 2006 - 14:36.

Postad 15 januari 2006 - 15:38

liket
  • liket
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Jag tycker Live delen helt klart är en stark bidragande orsak till att spelet får en 4a av mig i betyg, utan Live så hade PGR3 nog bara fått 3 i betyg, just på grund av att det inte finns något att göra efter det att man klarat ut alla tävlingar. Utan Live kan du inte låsa upp dina achievments och du kan inte spela mot andra vilket är roligt så länge man spelar mot dom som inte "fuskar".

<{POST_SNAPBACK}>

Ok.
"achievments" vad innebär det och varför är det dedikerat livetjänsten?
Hur "fuskar" folk? Teamar man upp med en kompis vars enda uppgift blir att göra livet surt för de andra deltagarna :o

<{POST_SNAPBACK}>

Achievements:
Varje spel har x antal prestationer (Achievements) som man får poäng för.
Dessa poäng visas i ens totalt gamescore som visas på live.
Detta fungerar även om du bara har silverversionen av live (som är gratis).

Gamescoren kan du även visa på hemsidor och liknande, typ såhär;

Postad bild

Postad 15 januari 2006 - 18:15

rio4you
  • rio4you
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Jag gav spelet en tre för att det är enformigt och opersonligt.
Man kan inte göra så mycket med bilarna efter att du köpt dom (se till att välja rätt färg på din bil för om du vill byta så får du köpa en ny...)
Att man kör alla bilar mer eller mindre likadant vare sig man har en FF bil eller 4WD, och det gör det tråkigt.

Kan ju hålla med om att det är snyggt, men ändå inte tredje generation. och då spelar jag med 720P HDTV.
Jag menar om jag kör ett race sittandes inne i bilen och det ###### smuttset är i vägen vart e knappen till spolarvätskan?

Jag kommer spela klart speltt tack vare en sak och det är ACHIEVMENTS som är en kul grej till X-360.

Som sagt ett helt ok spel jag själv kommer byta in spelet för att vänta på Forza 2

Redigerat av rio4you, 15 januari 2006 - 18:16.

Postad 15 januari 2006 - 23:58

liket
  • liket
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Jag gav spelet en tre för att det är enformigt och opersonligt.
Man kan inte göra så mycket med bilarna  efter att du köpt dom (se till att välja rätt färg på din bil för om du vill byta så får du köpa en ny...)
Att man kör alla bilar mer eller mindre likadant vare sig man har en FF bil eller 4WD, och det gör det tråkigt.

Kan ju hålla med om att det är snyggt, men ändå inte tredje generation. och då spelar jag med 720P HDTV.
Jag menar om jag kör ett race sittandes inne i bilen och det ###### smuttset är i vägen vart e knappen till spolarvätskan?

Jag kommer spela klart speltt tack vare en sak och det är ACHIEVMENTS som är en kul grej till X-360.

Som sagt ett helt ok spel jag själv kommer byta in spelet för att vänta på Forza 2

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har inte gillat några av de andra spelen för jag tyckt att de varit för enformiga med. Även det här spelet är enformigt men det är någonting som får mig att tycka annourlunda. Achievements och att kolla hur man ligger till mot alla andra i ligan är det som får mig att vilja fortsätta spela mest dock.

Det är samma sak med Kameo egentligen. Achievements är nyckelordet. Det känns inte så hälsosamt. :o

Postad 16 januari 2006 - 08:14

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Någon som har tips om hur man klarar konbanorna på guld? Och vilken bil bör man använda? Tycker det är skitsvårt att få höga poäng på konbanorna <_< . Konbanorna är allt jag har kvar för att klara ut spelet på guld  :D .

//mackan

Edit: Såg att Anders_A hade skrivit lite grann, men jag vill ha MER info :o

<{POST_SNAPBACK}>

Finns inte så mycket mer att säga, du kanske måste träna på att kontrollera feta sladdar?
Upp till guld och ibland även platinum klarade jag på första försöket, Cone Challange i 2:an var mycket bättre för det var svårare.
Öva, öva, öva ;)

På vissa banor är det svårt att se vart konerna står, för dålig kontrast mellan konerna och bakgrunden (varför behöll de inte den orangea färgen på konerna?). Då kan man köra sakta några gånger och memorera konernas placering.

Så kör med Ultiman, var inte rädd för handbromsknappen och kör inte onödigt fort så ska det inte vara några problem.

Postad 16 januari 2006 - 12:10

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Jag tycker Live delen helt klart är en stark bidragande orsak till att spelet får en 4a av mig i betyg, utan Live så hade PGR3 nog bara fått 3 i betyg, just på grund av att det inte finns något att göra efter det att man klarat ut alla tävlingar. Utan Live kan du inte låsa upp dina achievments och du kan inte spela mot andra vilket är roligt så länge man spelar mot dom som inte "fuskar".

<{POST_SNAPBACK}>

Ok.
"achievments" vad innebär det och varför är det dedikerat livetjänsten?
Hur "fuskar" folk? Teamar man upp med en kompis vars enda uppgift blir att göra livet surt för de andra deltagarna :o

<{POST_SNAPBACK}>

Achievements:
Varje spel har x antal prestationer (Achievements) som man får poäng för.
Dessa poäng visas i ens totalt gamescore som visas på live.
Detta fungerar även om du bara har silverversionen av live (som är gratis).

Gamescoren kan du även visa på hemsidor och liknande, typ såhär;

Postad bild

<{POST_SNAPBACK}>

Se på den!
Spelet är ju inhandlat och jag har RIKTIGT kul med det.
Samtidigt förstår jag att det kommer att bli än mer intressant när möjligheten för Live infinner sig.
Så när/om ni en vacker dag ser en vilsen herre fara emot trafiken så är det bara jag som vill uppmärksamma er på att bredband kommit till byn :D

Postad 16 januari 2006 - 16:59

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Någon som har tips om hur man klarar konbanorna på guld? Och vilken bil bör man använda? Tycker det är skitsvårt att få höga poäng på konbanorna :o . Konbanorna är allt jag har kvar för att klara ut spelet på guld  :) .

//mackan

Edit: Såg att Anders_A hade skrivit lite grann, men jag vill ha MER info :)

<{POST_SNAPBACK}>

Finns inte så mycket mer att säga, du kanske måste träna på att kontrollera feta sladdar?
Upp till guld och ibland även platinum klarade jag på första försöket, Cone Challange i 2:an var mycket bättre för det var svårare.
Öva, öva, öva :lol:

På vissa banor är det svårt att se vart konerna står, för dålig kontrast mellan konerna och bakgrunden (varför behöll de inte den orangea färgen på konerna?). Då kan man köra sakta några gånger och memorera konernas placering.

Så kör med Ultiman, var inte rädd för handbromsknappen och kör inte onödigt fort så ska det inte vara några problem.

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar tackar ! B) klarade faktiskt mitt första konrace på guld tack vare dej :P

/Mackan

Postad 17 januari 2006 - 09:53

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Någon som har tips om hur man klarar konbanorna på guld? Och vilken bil bör man använda? Tycker det är skitsvårt att få höga poäng på konbanorna :o . Konbanorna är allt jag har kvar för att klara ut spelet på guld  :) .

//mackan

Edit: Såg att Anders_A hade skrivit lite grann, men jag vill ha MER info :)

<{POST_SNAPBACK}>

Öva, öva, öva :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar tackar ! B) klarade faktiskt mitt första konrace på guld tack vare dej :P

/Mackan

<{POST_SNAPBACK}>

Där ser du, bara att plocka platinum nu när du ändå håller på.

Postad 27 mars 2006 - 02:29

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Hallå där alla hardcore gamers.. har precis fått låna ett 360 av en jobbarkompis har klarat alla turneringar på brons än så länge och några på silver, jag undrar bara hur man gör för att få en Formel-1 bil? Måste man klara allt på silver/guld ... eller är det kudos som gäller?

Postad 27 mars 2006 - 15:26

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Hallå där alla hardcore gamers.. har precis fått låna ett 360 av en jobbarkompis har klarat alla turneringar på brons än så länge och några på silver, jag undrar bara hur man gör för att få en Formel-1 bil? Måste man klara allt på silver/guld ... eller är det kudos som gäller?

<{POST_SNAPBACK}>

Någon formel 1 bil lär du aldrig få, om inte Bizzare väljer att lägga upp någon sådan för nedladdning i framtiden.

Postad 27 mars 2006 - 15:28

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Någon formel 1 bil lär du aldrig få, om inte Bizzare väljer att lägga upp någon sådan för nedladdning i framtiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Okej vad synd, tycker det känns lite trist att alla datorns bilar är F-1 bilar och en annan får nöja sig med någon gatreggad sak..

Postad 27 mars 2006 - 16:05

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Okej vad synd, tycker det känns lite trist att alla datorns bilar är F-1 bilar och en annan får nöja sig med någon gatreggad sak..

<{POST_SNAPBACK}>

Va? Spelar du samma spel som vi andra? Jag har i alla fall inte sett några F1-bilar alls.

Postad 27 mars 2006 - 16:21

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Va? Spelar du samma spel som vi andra? Jag har i alla fall inte sett några F1-bilar alls.

<{POST_SNAPBACK}>

Det borde nog vara samma spel :P
Kan tilläggas att jag inte kör online alls. F-1 bilarna dyker upp titt som tätt, särskilt på bro-banorna i ... (tror det är) new york.
Får väl ta ett kort på det om det inte är någon annan som får köra mot F-1 bilar hehe

Postad 27 mars 2006 - 16:59

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
aha, du menar dom små Formel-bilarna? finns lite olika, vet inte va alla heter men en är t.ex en toyota

Postad 27 mars 2006 - 17:03

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Mycket möjligt! Jag är inte så insatt i olika modeller och så :P

Men det jag undrar hur som helst är hur jag får dom, jag vill köra såna i förstapersonsperspektiv på projjen, det lär vara rätt häftigt!

Postad 27 mars 2006 - 22:10

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Mycket möjligt! Jag är inte så insatt i olika modeller och så :P

Men det jag undrar hur som helst är hur jag får dom, jag vill köra såna i förstapersonsperspektiv på projjen, det lär vara rätt häftigt!

<{POST_SNAPBACK}>

Det är inga F1 bilar.
Bilar kan du ju köpa för pengar i spelet. Bara tjäna stålar och spendera.

Postad 27 mars 2006 - 22:16

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Det är inga F1 bilar.

<{POST_SNAPBACK}>

Men är det ingen som förstår vad jag menar, jag har en 14-15 miljoner just nu, men hur får man fram bilarna?!?!

Måste man klara alla turneringar på silver? guld?

Måste jag skrapa ihop ett visst antal kudos?

Den "bästa" bilen kan ha just nu är en Ferarri F50.

Postad 27 mars 2006 - 23:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Det är inga F1 bilar.

<{POST_SNAPBACK}>

Men är det ingen som förstår vad jag menar, jag har en 14-15 miljoner just nu, men hur får man fram bilarna?!?!

Måste man klara alla turneringar på silver? guld?

Måste jag skrapa ihop ett visst antal kudos?

Den "bästa" bilen kan ha just nu är en Ferarri F50.

<{POST_SNAPBACK}>

Sorgligt att jag som inte ens har spelet ska ge lösningen (hoppas jag) :P

http://www.gamefaqs....ode/927245.html

Tror det är de hemliga conceptbilarna du menar Martin? Kudos som gäller isåfall. 230 000 för den du antagligen menar: Toyota GT-One. Fast det är ju ingen formel-1 bil =P.

Postad 27 mars 2006 - 23:09

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Men det är ingen som har sagt att Toyotan är en F1 bil, jag har däremot sagt att det är en Formel bil då den är en "öppen" bil

Postad 28 mars 2006 - 00:20

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Okelidokeli!! Jag får testa och pausa och se om det är toyotor dom åker runt i :P

Postad 28 mars 2006 - 19:31

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Men det är ingen som har sagt att Toyotan är en F1 bil, jag har däremot sagt att det är en Formel bil då den är en "öppen" bil

<{POST_SNAPBACK}>

Toyota GT-1 är definitivt ingen formelbil.

Formelbilar har helt öppet runt däcken. Alltid. Ingen kaross kring däcken alltså.

Postad 28 mars 2006 - 20:19

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
F2003GA är en formelbil, och A1 Grand Prix.

Däremot är ingen av dessa formelbilar:
Ferrari FXX
Ferrari 333SP
Toyota GT1
Ferrari 250 Testarossa

Den här borde inte få kallas bil alls.
Honda hmmm, vadå?

Postad 28 mars 2006 - 21:03

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Kul spel hur som helst när man lärt sig att sladda! Håller på att klara allt på guld nu, tar alla race på 1a eller 2a försöket ... ganska bra gjort av en som inte spelar speciellt mycket, enda tv-spel jag haft innan är ett nin-8bit :wub:

Postad 28 mars 2006 - 21:58

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Toyota GT-1 är definitivt ingen formelbil.

Formelbilar har helt öppet runt däcken. Alltid. Ingen kaross kring däcken alltså.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, du har helt rätt, ja visste vilken bil Toyotan var, men kom inte ihåg exakt hur den såg ut, är 30 mil ifrån min 360 :wub:

Redigerat av Unregisteredb618af10, 28 mars 2006 - 21:58.

Postad 29 mars 2006 - 15:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Kul spel hur som helst när man lärt sig att sladda! Håller på att klara allt på guld nu, tar alla race på 1a eller 2a försöket ... ganska bra gjort av en som inte spelar speciellt mycket, enda tv-spel jag haft innan är ett nin-8bit  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Welcome to the Dark Side... :D

Postad 29 mars 2006 - 18:42

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
[quote name='SC-Zap' date='Mar 28 2006, 19:31 '][quote name='Muuuritz' date='Mar 27 2006, 23:09 ']F2003GA är en formelbil, och A1 Grand Prix.

Ferrari FXX
Ferrari 333SP
Toyota GT1
Ferrari 250 Testarossa

Honda hmmm, vadå?

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

hehe hondan va bäst..

Redigerat av Shunon, 29 mars 2006 - 18:43.

Postad 31 mars 2006 - 18:00

Kakashi
  • Kakashi
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
spelet är helt schysst med bra grafik...men tycker nog achievments är lite dryga att nå

Postad 31 mars 2006 - 22:12

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
sägs att nya bilar är på G i marketplace någon som vet vad för bilar det rör sig som..?

Postad 31 mars 2006 - 22:16

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
[quote name='Shunon' date='Mar 29 2006, 18:42 ']
[quote name='SC-Zap' date='Mar 28 2006, 19:31 '][quote name='Muuuritz' date='Mar 27 2006, 23:09 ']F2003GA är en formelbil, och A1 Grand Prix.

Ferrari FXX
Ferrari 333SP
Toyota GT1
Ferrari 250 Testarossa

Honda hmmm, vadå?

<{POST_SNAPBACK}>

hehe hondan va bäst..

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

En fråga ; kan man ha Ferrari FXX ? Elr måste man patcha spelet för det ? För jag tror inte ja har sett den bilen ? Eller den kanske är en bonus-bil.. ahaaa !

Postad 01 april 2006 - 00:57

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Nänä, jag tog bara några prestandabilar för att visa att det inte var formelbilar.

FXX går, mig veterligen, inte att få i PGR 3 (och inte i verkligheten heller, om du inte: 1. redan har en Enzo och några andra Ferraris, 2. har 10 mille över, 3. har bra kontakt med Ferrari).

Postad 01 april 2006 - 08:53

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Nänä, jag tog bara några prestandabilar för att visa att det inte var formelbilar.

FXX går, mig veterligen, inte att få i PGR 3 (och inte i verkligheten heller, om du inte: 1. redan har en Enzo och några andra Ferraris, 2. har 10 mille över, 3. har bra kontakt med Ferrari).

<{POST_SNAPBACK}>

Du glömde punkt 4. om du ska till bilmässan, för där ställer dom ut en, så du kan sno den om andan faller in.

Postad 09 april 2006 - 08:52

Unregisteredae7e2fa8
  • Unregisteredae7e2fa8
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

OT: den 21:a ska jag åka tillsammans med FXX på kinnekulle :) slut på OT :)

Redigerat av Unregisteredae7e2fa8, 09 april 2006 - 08:54.

Postad 09 april 2006 - 12:27

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Tillsammans med? Eller i?

Om det är tillsammans med, dvs på banan samtidigt, lär du väl bli duktigt ifrånkörd om du inte själv har något monster till bil?

Postad 10 april 2006 - 23:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Hört om detta?

http://www.next-gen....d=2707&Itemid=2

Microsoft and Bizarre Creations have revealed the Project Gotham Racing 3 Speed Pack, which will include feature enhancements and fixes, but most notably 12 new exotic vehicles.

The pack will be made available on Xbox Live Marketplace on Monday, April 17, and while the fresh roster of cars wasn't disclosed, Bizarre did say that the Ferrari 612 Scagleitti and the Aston Martin V8 Vanquish will certainly be included. The price will be 400 Marketplace points, which equals $5.

In addition, there will be some free content available which will grant access to upcoming tourneys, one free car and "enhancements and fixes" -- a rather vague reference, but it's free nonetheless.

Postad 11 april 2006 - 10:01

Unregistered8e2ab484
  • Unregistered8e2ab484
  • Forumräv

• 589 inlägg
  • 0
trevligt med en lite nya bilar...börjar tröttna på dom man har nu, man får ju så ###### mycket pengar efter ett tag, tycker man borde kunna köpa större garage :)
Angående Formel 1 Bilarna så lär det ju vara ariel bilarna han sett ? sån vore fan fint att ha inte så fasligt dyra i verkligheten heller knappt 300000 tror jag och då är den en av världens snabbaste serietillverkade bilar :D

Redigerat av Unregistered8e2ab484, 12 april 2006 - 19:51.

Postad 13 april 2006 - 00:03

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Ja det är verkligen dags för lite nya bilar, skulle gärna sett lite mer variation, lite snabbare muskelbilar skulle va något :)
En ny bana skulle va riktigt kul, med långa, svepande kurvor, som gjort för F50 GT.

Postad 13 april 2006 - 09:39

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Ja det är verkligen dags för lite nya bilar, skulle gärna sett lite mer variation, lite snabbare muskelbilar skulle va något :)
En ny bana skulle va riktigt kul, med långa, svepande kurvor, som gjort för F50 GT.

<{POST_SNAPBACK}>

Turkiets GP-bana hade varit kul, med kurva 8 som är lång och man kan ligga flat-out

Postad 15 april 2006 - 12:37

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Speedpacket med de nya bilarna ligger på Marketplace nu, har själv inte laddat hem det, har inte tillräckligt med MS points :blink: Man kan även ladda hem varje bil för sig, kostar 60 poäng styck...

Postad 15 april 2006 - 12:46

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0
Hade jag tankat idag om jag hade kunnat d.v.s. Telia lovar att mitt bredband ska vara flyttat och klart för användning den 20:e, suck, endast 17 dagar efter att min telefonflytt blev klar. Kul kul.

Nåväl det blir perfa senare iallafall. Bra med lite nya bilar m.m.

Postad 16 april 2006 - 00:19

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
En snabbare Radical ligger med, den är riktigt giftig.

Nya Ferrarin var lite kul att köra på Nordslingan.
Likaså den trimmade R34an, fast nog kunde de lagt lite grymmare ljud på den?

Postad 17 april 2006 - 12:34

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2 523 inlägg
  • 0
är ju en stor tävling uppe nu, själv sitter man å nöter för att försöka kvalificera sig men den himla gränsen bara sjunker hela tiden :-(
är på 54.77 nu i varje fall, min tid alltså, men ligger på plats 100 typ

Postad 17 april 2006 - 15:41

JNilsson
  • JNilsson
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Sitter nu och kör på nurnburgning banorna (inte säker att de var precis rätt stavning men strunt samma) och jag kan inte se vägen när jag kommer på skuggsidorna av banan. Jag har full kontrast på teven och jag kollade även i spelets inställningar, men det går ju inte att öka. Har även problem när man kör nattetid och även på konbanorna då jag har svårt å se dom. Någon som kan hjälpa mig med detta?

Postad 17 april 2006 - 16:05

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Jag pröva några varv fick en tid på 57,63 ska förbättra den mot kvällen..

Postad 17 april 2006 - 16:11

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

Sitter nu och kör på nurnburgning banorna (inte säker att de var precis rätt stavning men strunt samma) och jag kan inte se vägen när jag kommer på skuggsidorna av banan. Jag har full kontrast på teven och jag kollade även i spelets inställningar, men det går ju inte att öka. Har även problem när man kör nattetid och även på konbanorna då jag har svårt å se dom. Någon som kan hjälpa mig med detta?

<{POST_SNAPBACK}>

om du SÄNKER kontrasten på tvn så ska du se att det blir bättre. ju högre kontrast desto mörkare bli de mörka å ljusare blir det ljusa. testa även att höja/sänka brightness.

Postad 17 april 2006 - 16:42

JNilsson
  • JNilsson
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0

om du SÄNKER kontrasten på tvn så ska du se att det blir bättre. ju högre kontrast desto mörkare bli de mörka å ljusare blir det ljusa. testa även att höja/sänka brightness.

<{POST_SNAPBACK}>

Prövade detta men det går fortfarande inte att se banan när man hamnar i mörkret! Är det någon anna än jag som råkar ut för detta`?

Postad 19 april 2006 - 07:30

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Prövade detta men det går fortfarande inte att se banan när man hamnar i mörkret! Är det någon anna än jag som råkar ut för detta`?

<{POST_SNAPBACK}>

Vad har du för tv?
Måste bero på den.

Postad 19 april 2006 - 07:42

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
det fungerar inte om du ställer om brightness och kontrast inne i spelet då? :)

Postad 19 april 2006 - 08:34

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0
Kan ju vara så att din TV har väldigt dålig svärta, själv har jag inga problem med mörker i spel på min nya LG plasma. Däremot hade jag svårare att se detaljer när det var mörkt på min gamla projektor Sanyo Z3 som numera är såld.

Fick förövrigt hem Top Spin 2 igår, skönt spel :)

Postad 19 april 2006 - 19:16

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
har också märkt det.. hemma där min bildrörs 28" WS Philips är ca 4-5år gammal och den har inga som helst probs med dom mörkare partierna i spelen, men hoss polaren som har en ny philips i 10-20k klassen.. där är man helt blind i skuggan på vissa banor.. fattar inte varför(har inte orkat bry mig för de funkar juh hemma hoss mig)

Postad 19 april 2006 - 19:24

Unregistered8e2ab484
  • Unregistered8e2ab484
  • Forumräv

• 589 inlägg
  • 0
vad gäller allt med lcd teknik så är det ju helt enkelt begränsningar i svarttoner, det är skälet till att jag skickade tillbaks min och kommer vänta med platt tv till det har kommit framtidsäkre lösningar...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.