För att stänga ljuset ute har jag tillverkat fönsterluckor av MDF. En "vingmutter" i mitten håller luckan på plats.

Så här ser frontväggen ut nu.

Premiär i kväll. Öl, popcorn och film...
Redigerat av AC3, 31 March 2006 - 11:05.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 31 March 2006 - 11:02
Dimmers till spottarna monterade jag utanför biorummet.
![]() För att stänga ljuset ute har jag tillverkat fönsterluckor av MDF. En "vingmutter" i mitten håller luckan på plats. ![]() Så här ser frontväggen ut nu. ![]() Premiär i kväll. Öl, popcorn och film... Redigerat av AC3, 31 March 2006 - 11:05. Postad 04 April 2006 - 08:09
Snyggt jobbat!
Vad är det för fåtöljer och vilken premiärfilm blev det? Postad 04 April 2006 - 08:33
Det är Stressless Mayfair fotöljer i svart skinn. På varje fotölj är det ett litet runt bord monterat.
Länk Premiärfilmerna valdes av tanten, så det blev Wallander, "Den svaga punkten" och "Mastermind". Jag vill även passa på att meddela att min chansning med inbyggda surroundhögtalare fungerar mycket bra. Postad 04 April 2006 - 10:39
Nu har jag uppdaterat mitt galleri med bilder från den färdiga (?) bion.
Galleriet En lite jämförelse på före och efter..... Före. ![]() Efter 12 veckor. ![]() Före. ![]() 12 veckor senare.
Redigerat av AC3, 04 April 2006 - 11:22. Postad 04 April 2006 - 11:18
Om ni undrar var hårdvaran är så kan jag berätta att den är placerad utanför biorummet. Det är ju ändå on screen menyer på allt, så varför ska elektroniken stå i biorummet och störa med en massa ljusstarka lysdioder.
Så jag kör allt med en IR link.
Postad 04 April 2006 - 16:41
Man skulle inte kunna på se lite bilder på själva elektioniken och rummet du ställt det i?
Snyggt jobbat och kul med alla byggbilder så man får se alla missöden och tips. Tummen upp! Postad 05 April 2006 - 18:54
Snyggt blev det! Jag har mitt källarprojekt framför mig..huuh måste ta mig i kragen o börja bygga jag med..
Postad 05 April 2006 - 20:22
Elektroniken kan ni få se en bild på, men inte det stökiga kontoret racket står i. Pioneer DV-545 JVC HR-S7700 S-VHS (en video! Onkyo TX-DS797 NAD 3020i (förstärkare till CV subben)
Postad 20 April 2006 - 21:56
fan tack så mycket AC3 =) fick nämligen fin fin insperation till min kommande lägenhet med spottar =) vill nämligen ha spottar i rummet men har bara betong tak så ska härma dig lite
snyggt bygge i övrigt 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |