Bygga ett par Profundus p-2 till ett par piP borde vara betydligt enklare än ovanstående bygge. Är det någon som gjort det? Byggsats pP-2 kostar 3900:- pi60 17900:- Iofs får man ju en bättre uppsättning med pi60, men iaf.
Funderade faktiskt på det på vägen hem från jobbet, alltså bygga baslådor till piPs men jag tror också det blir bättre med pi60. Någon annan med andra funderingar?
Det blir dyrare med separata delar, sen om du ska ha ett riktigt ino-filter till delningen så drar det iväg med kulorna.
Rekommenderar hur som helst cr80s alla dagar i veckan framför att dela i stärkaren
så länge du bara ska ha obehandlade lådor så borde de gå "ganska" fort.... jag fick vänta ca sex veckor på mina pi60... iofs mer än ett år sen men ändå =)
så länge du bara ska ha obehandlade lådor så borde de gå "ganska" fort.... jag fick vänta ca sex veckor på mina pi60... iofs mer än ett år sen men ändå =)
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".