Nu är du verkligen ute och cyklar igen.Pefre - Men i just denna tråd ÄR det bra råd och argument om man ids läsa vad trådskaparen har för problem...och om man ids lyssna på sakerna så man vet man pratar om...
Nu menar du att jag inte "ids läsa vad trådskaparen har för problem". Vad i herrans namn håller du på med och varför?
Hur ofta måste jag svara på detta med att lyssna på receivrar innan du fattar? Vill du jag skall länka till alla gånger jag redan svarat eller orkar du leta upp det själv? Skall ändå göra ett sista försök och sedan hoppas jag poletten ramlar ned...
Listen up! Jag har ingen butik i närheten där det går att lyssna på olika receivrar under jämförbara förhållanden (jag anser att man skall vara seriös om man uttalar sig säkert och ha lyssnat med åtminstone samma högtalare, helst i samma rum. Verkar som du har lägre krav på lyssningsförhållanden (lite osäker då du uttryckt dig motsägesfullt om detta).
Att lyssna på tex Sony hos Onoff och sedan åka 20 mil tur och retur för att lyssna på Marantz eller H/K med helt andra förutsättningar tror jag ingen med en sund syn på detta anser är någon höjdare.
Har som sagt svarat ett antal gånger på detta tidigare och hoppas du äntligen har greppat det nu... Vore märkligt annars.
Redigerat av Unregistered1013, 13 August 2006 - 21:47.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?