5 nov kl 10:45 Uddevalla, Företagspaket adresserat till privatperson. Utkörning ingår ej. Paketet omsorteras till mottagarens Postombud. En Avi, som tas med vid avhämtning, skickas ut via brev.
2 nov kl 20:17 Göteborg, Försändelsen har sorterats
2 nov kl 20:17 Göteborg, Försändelsen har sorterats
2 nov kl 08:40 Fynda Sweden AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren
det lite (o)roliga i skiten är att del ett av försändelsen redan är framme:
7 nov kl 17:36 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
7 nov kl 16:55 Konsum Skogslyckan, Mottagaren har hämtat försändelsen
7 nov kl 11:09 Konsum Skogslyckan, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
6 nov kl 14:22 Uddevalla, Aviserat, levereras enligt särskild överenskommelse
5 nov kl 10:45 Uddevalla, Företagspaket adresserat till privatperson. Utkörning ingår ej. Paketet omsorteras till mottagarens Postombud. En Avi, som tas med vid avhämtning, skickas ut via brev.
2 nov kl 20:18 Göteborg, Försändelsen har sorterats
2 nov kl 20:18 Göteborg, Försändelsen har sorterats
2 nov kl 08:40 Fynda Sweden AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren
Skönt att de skickar ut en avi till efter jag hämtat ut paket nr 1, var paket nr 2 är vet tydligen ingen trots att jag sitter här med en avi där det står att jag kan hämta ut det på mitt lokala postombud
Man blir så trött av inkompetensen. Jag har ringt Kundtjänst för logistik och de råder mig att kolla igen efter kl 16.. Jag undrade då om det fanns något nummer till stället där de sorterar paketen här i uddevalla för paketet är ju här i stan någonstans men det fick jag inte, är väl för enkelt.
Redigerat av Unregistered750f8d10, 08 November 2007 - 14:36.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?