Vi spontanapplåderade när filmen slutade.
"payback's a bitch"
5/5
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 20 November 2007 - 18:36
Gav nästan upp efter den första "bilolyckan", tyckte att det var för grafiskt. Kompisen tänkte dra...Filmen tar ju en häftig vändning... Tycker att dialogen bitvis låter som QT monolog, men dialogen får VG ändå.
Vi spontanapplåderade när filmen slutade. "payback's a bitch" 5/5 Postad 27 November 2007 - 20:23
mja bättre filmer har man ju sett...
Russell ser ju stencool ut iaf,blir förbannad när dom fortsätter att förstöra gamla bilklenoder i filmer! Dialogen är bra men aldeles för utdragen,visst det är Tarantino men i pulp fiction kändes inte dialogerna långa.han har tappat på senare år... men 3/5 kan den få iaf för att den är så annorlunda Postad 28 November 2007 - 13:35
Jag gillade definitivt slutet, var som om man hade spelat TV-spel och slagit sista bossen.
Tjejsnacket var ett otroligt sömnpiller, annars var filmen faktiskt intressant. 7/10 Postad 08 December 2007 - 22:29
Planet terror är inte bra, alla som tycker att den är bra suger råtta............
Postad 08 December 2007 - 23:51 Moget. Ta en kik på forumet och se om du kan hitta en enda film som alla tyckte var bra eller dålig. Oavsett hur kass den än är så är det alltid nån som skjuter in att "men jag gillar ju Uwe Bolls filmer - skönt med lite hjärnlös action" eller något liknande. Gissningsvis har du rört ihop adresserna och skulle egentligen till DerWikingsHembio.com/forum/ /Tiny Råttsugare Postad 29 December 2007 - 14:05
finns det inte en likadan/liknande utgåva fast med reservoir dogs? har för mig att jag har sett det någonstanns. Postad 29 December 2007 - 18:25
Nja, det kan jag inte påstå. Snarare var det dialogerna som gjorde filmen lite sämre. Dessa femtonminuterslånga tjejsnacks-orgier gjorde ju ingen nytta precis. Men frånsett dem, var dialogen bra. Postad 10 February 2008 - 16:48
Förbannat kass film tyckte jag tills han skulle ge sig på de sista tre tjejerna.
Hahaha...då lyfte filmen och blev faktiskt rent av löjligt rolig, men det var bara sista 30 minuterna av filmen som var bra, annars kunde dom klippt bort allt löjligt tjejsnack som inte gav något på baren osv... Redigerat av Packetloss, 10 February 2008 - 16:49. Postad 12 February 2008 - 12:38
Precis... riktigt kass film!! Postad 14 February 2008 - 08:44
Fattar inte hypen kring denna?
Stängde av eller somnade (minns ej) efter någon timma när han började ######s med tjejgäng nummer 2. Handlade ju bara om att de var på nån bar och larvade sig.... Betyg: 1/5. Har Planet Terror hemma också, frågan är om man ska lägga energi på och se den? Postad 14 February 2008 - 14:11
Planet Terror tyckte jag var en klart positiv överraskning. Se den – du kommer inte att ångra dig, speciellt om man tycker om zombierullar!
Hälsningar, Indiana Postad 14 February 2008 - 17:06 Då hoppade du över den bästa delen av filmen och missade "tvisten"... Postad 14 February 2008 - 20:38
Egentligen var filmen bara 20 minuter lång, resten av skiten kunde man sluppit.
Postad 14 February 2008 - 20:43
Där ser man vad olika smak vi har, jag tyckte "skiten" var det bästa i filmen... Postad 15 February 2008 - 22:28
Vilket skit! ta en diktafon och sitt med på ett Tupperwareparty. Då har du skapat halva Death Proof.
jag håller med om att Stuntman-Mike är grym, men utöver det var det bättre utfyllnad i MI2. Sen om filmvinklarna var lite speciella och det var bra klippt, so what. Man var ju inte ens intresserad av att lyssna på snacket. Kan ses om man är dyng-bakis och 5:an inte visar glamour eller 3:an inte kör "Våra bästa år". Denna film når inte ens upp till ankelhöjd mot Pulp fiction. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |