Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dell XPS M1330

59 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 April 2008 - 11:54

kevinergo
  • kevinergo
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Vad väger XPS M1330? Jag hittar ingen info om det.

Postad 02 April 2008 - 12:52

devour
  • devour
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Har inte provat väga min men någon sa att den vägde just under 2 kilo med de mindre (?) eller det mellanstora batteriet, vet dock inte om det stämmer. Kan prova väga min någon dag. Men det borde väl finnas hemsidor som vägt den.

Postad 02 April 2008 - 15:28

Rappsabaggen
  • Rappsabaggen
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Har inte provat väga min men någon sa att den vägde just under 2 kilo med de mindre (?) eller det mellanstora batteriet, vet dock inte om det stämmer. Kan prova väga min någon dag. Men det borde väl finnas hemsidor som vägt den.

1,85 Kg med 6 cells batteriet 56W
Har du någon lista på vika drivrutiner man behöver sammla på sig före återgången till xpp?

Postad 03 April 2008 - 21:10

kevinergo
  • kevinergo
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

1,85 Kg med 6 cells batteriet 56W

Tack!

Postad 27 September 2008 - 11:00

reza666
  • reza666
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Hej, Har läst detta forum och det verkar många tycker den låter mycket, ni som beställt senaste modellen upplever ni samma sak?
jag funderar om jag ska köpa en XPS1330 eller macbook just nu men Dell har bättre spec å andra sida hatar jag datorer som låter mycket.

Tacksam för svar.

Postad 02 October 2008 - 17:11

Unregistered0ada1ae7
  • Unregistered0ada1ae7
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hej, Har läst detta forum och det verkar många tycker den låter mycket, ni som beställt senaste modellen upplever ni samma sak?
jag funderar om jag ska köpa en XPS1330 eller macbook just nu men Dell har bättre spec å andra sida hatar jag datorer som låter mycket.

Tacksam för svar.

Tjena! jag fick min XPS1330 levererad för 4 dagar sedan och är verkligen hur nöjd som helst! är en kanon dator enligt min mening! så jag skulle inte tveka att köpa en om jag va du. För att svara på din fråga så tycker jag inte den låter alls mkt, jobbar tyst och snabbt :) sen så beror de förstås på hur känslig man är för ljud :D men jag tycker den är perfekt iaf!

MVH Johan

Postad 07 October 2008 - 07:35

reza666
  • reza666
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Tjena! jag fick min XPS1330 levererad för 4 dagar sedan och är verkligen hur nöjd som helst! är en kanon dator enligt min mening! så jag skulle inte tveka att köpa en om jag va du. För att svara på din fråga så tycker jag inte den låter alls mkt, jobbar tyst och snabbt :D sen så beror de förstås på hur känslig man är för ljud <_< men jag tycker den är perfekt iaf!

MVH Johan

Tack för svaret Johan, men hur är det med värmen på undersidan? Många laptopar blir sååå varma så man knappt kan hålla de.

Jag är inte överkänslig men blir irriterad om det låter som typ min xbox360 om man nu ska jämföra :P
Just nu väntar jag på att nya Macbook ska släppas så jag kan jämföra med denna. Valet kommer att bli mellan dessa två men visst hittils är XPS bäst.

Mvh /Reza

Postad 10 October 2008 - 10:38

Unregistered0ada1ae7
  • Unregistered0ada1ae7
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Tack för svaret Johan, men hur är det med värmen på undersidan? Många laptopar blir sååå varma så man knappt kan hålla de.

Jag är inte överkänslig men blir irriterad om det låter som typ min xbox360 om man nu ska jämföra :rolleyes:
Just nu väntar jag på att nya Macbook ska släppas så jag kan jämföra med denna. Valet kommer att bli mellan dessa två men visst hittils är XPS bäst.

Mvh /Reza

Tja!

Jag sitter faktiskt med den i knät just nu och har suttit en stund... och jag upplever inte alls att den blir varm, jag kan ju jämföra med min andra bärbara; Dell Inspiron som blir jätte varm... så de är helt kanon på XPS hittills i alla fall!

Vad de gäller ljudet och om du jämför me 360 så är denna ljudlös :lol: hehe.. när man pressar datorn lite med massa applikationer samtidigt så går den ju såklart upp i varv men jag tycker ändå att den är förvånansvärt tyst ändå...

Om jag får säga mitt så tycker jag lätt att du ska beställa en XPS framför Macbook... XPS är oslagbar alla kategorier! Hoppas du blir nöjd me vad du än köper!

MVH Johan

Postad 10 October 2008 - 16:19

reza666
  • reza666
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Tack för dina input.
Nästa vecka presenterar Apple sina nya Macbook datorer (tror jag) så jag väntar o ser men kommer att skriva vad jag tycker om XPS om det blir det :rolleyes:

Tack igen.
/Reza

Postad 11 March 2010 - 14:29

Fastiz
  • Fastiz
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej!
Vad ska man köpa för mojäng för att få ut digitalt ljud ur den här datorn igentligen.
Min Förstärkare stödjer ej HDMI :-(

Någon skriver ett ljudkort för en 500kr med vad för något någon som kan rekomendera något
finns det billigare?

Är nöjd med datorn.
Kör nu Bad Company 2 utan problem på den.
Men den kan då bli lite varm och en kylplatta är att rekomendera eller ett tjockt marmor bord ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.