Nokia 5310
277 svar till detta ämne
Postad 21 November 2007 - 01:48
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Phonehouse har ju den på Teliakampanj nu, 99kr per månad i 12 månader. 250:- inträde och 399 i butik. Det blir 1837:- totalkostnad, man kan ju lägga abb. i en låda och göra det hemligt. Telefonen är olåst, bara att stoppa i sitt vanliga kort i den. Vill man använda ab. som man tagit ringer du utan minutavg. till 4,4 miljoner mobiler.
Är det bara jag som inte hitter detta erbjudande??
Postad 21 November 2007 - 06:18
Blanc0
-
Blanc0
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hämtade ut min 4:e telefon i helgen. Har inte märkt något strul än. Tror jag äntligen fått ett ex. som fungerar
Postad 21 November 2007 - 08:17
eviltwin
-
eviltwin
-
Användare
-
-
205 inlägg
jag har också problemet med att mp3-spelaren startar om sig och knäpper.
jag börjar misstänka att det har med minneskortet att göra, för när jag spelar upp musik från telefonens internminne så fungerar det problemfritt! kan det vara så att minneskortet är för långsamt för att hantera mp3-dataströmmar? Det tar ju en evinnerlig tid att spara ner bilder på minneskortet också, och dom är ju bara 800 k stora, det borde gå i en klackspark.
Jag ska prova att byta minneskort till ett sandisk eller något, och se om det löser problemet.
I övrigt är den här mobilen guds gåva till människan! Helt fantastiskt bra!
Postad 21 November 2007 - 13:59
Seron
-
Seron
-
Amatör
-
-
96 inlägg
jag har också problemet med att mp3-spelaren startar om sig och knäpper. jag börjar misstänka att det har med minneskortet att göra, ...
Vad bra att du testade med internminnet. Det hade jag inte alls tänkt på. Skulle vara intressant att veta om andra minneskort gör skillnad.
Postad 21 November 2007 - 17:14
Blanc0
-
Blanc0
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
För mig var det då inte minneskortet. Har kvar mitt gamla kort som jag fick med telefon nr 3.
Postad 22 November 2007 - 15:37
Zoria
-
Zoria
-
Rookie
-
1 inlägg
har haft min i ca 4 veckor och strular som fan!!! ska lämna tillbaka den nu på lördag. Har haft samma problem som de andra här men främst ledsen för att det är så dåligt ljud! Ångrar köpet väldigt mycket kunde ha lagt pengarna på en iriver istället. Sen att den stänger av sig själv när man skriver sms och att mediabiblioteket måste uppdateras när den känner för det ger inge plus. Och att batterierna håller i 1,5 dag är inte speciellt kul, jag snackar nästan aldrig och förra höll nästan i en vecka gällande batteriet... KÖP EJ!
Postad 23 November 2007 - 10:27
Mbaku
-
Mbaku
-
Rookie
-
7 inlägg
Men för helsike, ni som klagar över att ljudet är kasst måste vara helt galna!
Ljudet i denna mobilen är MYCKET bra. Det ENDA sättet att få det till att ljudet är dåligt är om man använder dåliga hörlurar, tex de medföljande skräplurarna.
Ljudet i mobilen ger jag 4.5/5 i betyg.
Ljudet i medföljande hörlurar ger jag 0.5/5 i betyg.
Och alla ni som gnäller om batteriet fårstår jag inte heller.
Vem i **** använder en mobil och inte laddar den??
Batteriet håller i 2-3 dagar i aktiv användning inom ljud, film, spel, sms och självklart samtal, men att det håller så länge är helt jäkla onödigt mycket, för alla som är något sånär smarta LADDAR ju sin mobil regelbundet, och de som inte är helt blåsta gör ju det lämpligast när man sover, dvs en gång om dagen.
Och då är batteritiden mer än PERFEKT.
Jag har haft mobilen i ca en vecka och än så länge fungerar den som en dröm.
Tråkigt för er som fått defekta mobiler angående ljudet, jag hoppas verkligen att ni får en som fungerar till slut, det är lätt värt besväret. 
(även om sånt trubbel är fruktansvärt tråkigt.. )
Postad 23 November 2007 - 21:35
laserapan
-
laserapan
-
Rookie
-
8 inlägg
Har också köpt denna mobil (den blåa hos phonehouse). Fick byta den första då volymknappen satt löst och skallrade som en marackas  Någon annan som råkat ut för detta?
Den nya mobilen funkar klockrent, förutom lite glapp i usbkontakten. Men nu så har luckan till usb-kontakten lossnat! Den går ju att lägga tillbaka men den lär ju garanterat lossna senare så man tappar bort den. Vad tycker ni man ska göra? Den bör ju inte lossna efter 5 dagar!? Tror ni man kan få tag i en ny på phonehouse eller hos nokia eller bör jag reklamera telefonen för det? Känns som ju lite av en skitsak men samtidigt funkar det ju inte utan en lucka där..
Postad 23 November 2007 - 22:43
Unregistered11bf6fd0
-
Unregistered11bf6fd0
-
Forumräv
-
-
848 inlägg
Phonehouse har ju den på Teliakampanj nu, 99kr per månad i 12 månader. 250:- inträde och 399 i butik. Det blir 1837:- totalkostnad, man kan ju lägga abb. i en låda och göra det hemligt. Telefonen är olåst, bara att stoppa i sitt vanliga kort i den. Vill man använda ab. som man tagit ringer du utan minutavg. till 4,4 miljoner mobiler.
Hur vet du att den är olåst???
För att jag jobbar på The Phone House  Nu är det fritt inträde på Telia Vänner, MKT 1587:-
Redigerat av Unregistered11bf6fd0, 23 November 2007 - 22:46.
Postad 23 November 2007 - 23:17
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
För att jag jobbar på The Phone House Nu är det fritt inträde på Telia Vänner, MKT 1587:-
Lite offtopic men iaf , Vilka fler olåsta telefoner kommer ni få in? Lg Viewty? Polare funderar på den här luren , är det ett bra kap?
Postad 24 November 2007 - 18:59
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Hur vet du att den är olåst???
För att jag jobbar på The Phone House Nu är det fritt inträde på Telia Vänner, MKT 1587:-
Okey =) Väldigt sugen på denna lura ! byta ut min 5500 mot denna
Postad 25 November 2007 - 12:03
Unregistered11bf6fd0
-
Unregistered11bf6fd0
-
Forumräv
-
-
848 inlägg
Jag hade inte tvekat på att byta en 5500 mot en 5310  Ljudet i 5310 är verkligen kanon med bra lurar, personligen tycker jag det är bättre ljud än i Walkmantelefonerna.
Kan inte säga något om LG Viewty då jag inte provat den själv, tror det var en recension
av den i nyaste "Mobil".  Såg då grymt läcker ut.
Redigerat av Unregistered11bf6fd0, 25 November 2007 - 12:09.
Postad 25 November 2007 - 17:38
Dekes
-
Dekes
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Ja det är iaf fortfarande samma problem med min 5310, dvs musik spelaren startar om sig
ibland, det verkar som dom bara testat att spela musik från mobil minnet och inte
från minnes kortet. Men den stora frågan är om detta är ett hårdvaru fel eller
mjukvaru som kan fixas med en uppdatering?? annars kan jag ju leva ett tag med
detta men skulle vara drygt om så inte var fallet ........
(Jag har även prövat med ett sandisk 4 gig kort, samma problem där)
Redigerat av Dekes, 25 November 2007 - 17:40.
Postad 26 November 2007 - 16:06
laserapan
-
laserapan
-
Rookie
-
8 inlägg
Fick just byta min 5310 då USB-luckan lossnat efter bara några dar. Testade med den nya telefonen och usbkabeln är alldeles för tjock för luckan och den kommer förmodligen gå sönder igen då det sitter så tajt med kabeln ikopplad. Nån annan som har problem med det?
Sedan fick jag ett exemplar där volymknappen sitter löst å skramlar när man rör på telefonen, vilket inte fanns på det exemplar jag böt in. Verkade va så på alla telefoner dom hade i butiken dock, så gick inte göra nåt åt. Någon annan som har problem med det då? 
Tycker ju inte att det ska vara så på en ny telefon!
Kanontelefon i övrigt men sådana skitsaker stör man sig på.
Postad 26 November 2007 - 19:03
Blanc0
-
Blanc0
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Det är tight mellan luckan och usb-kabeln, det får man leva med. Bara vara lite försiktig när man ska trycka dit kabeln. Min volymknapp skramlar också, men det hörs bara när man skakar den vid örat, känns som att det kvittar. Huvudsaken är att telefonen äntligen fungerar som den ska.
Bytte org. lurarna mot ett par AKG K24p helgen, och vilken otrolig skillnad i ljud det blev. Riktigt nöjd med ljudet i telefonen.
Redigerat av Blanc0, 26 November 2007 - 19:13.
Postad 29 November 2007 - 21:42
ejoakim
-
ejoakim
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Klart prisvärd telefon! Rekommenderas för den som vill ha en enklare lur med musikspelare i.
Den enda anmärkning jag har är att spolningsfunktionen i mediaspelaren är långsam. Det kanske går att ändra på något sätt?
Skulle vilja se en statusmätare när man spolar så man vet hur långt in man är i låten, dvs inte bara minuträknare.
Redigerat av ejoakim, 29 November 2007 - 21:43.
Postad 01 December 2007 - 14:56
Unregistered3992e2e8
-
Unregistered3992e2e8
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Det finns en statusrad mellan sekundangivelserna när jag spolar...
Känner mig mycket nöjd med telefonen. För under 1600 med headset, minneskort, datakabel, ja helt enkelt allt som behövs så är det extremt prisvärt.
Den skulle kunna ha lite mer processorkraft så menyerna går snabbare.
Och kameran är i princip oanvändbar. Helt värdelös. Inget förvånande igentligen, men räkna inte med att använda den på något annat än stillastående objekt i dagsljus.
Men det är ju inget ovanligt med mobilkameror...
Postad 01 December 2007 - 18:29
Andy205
-
Andy205
-
Rookie
-
4 inlägg
Känner mig mycket nöjd med telefonen. För under 1600 med headset, minneskort, datakabel, ja helt enkelt allt som behövs så är det extremt prisvärt.
Var fick du den för 1600??? Hittar den bara för 2000kr lr är jag helt fel ute...
Postad 01 December 2007 - 21:00
Unregistered3992e2e8
-
Unregistered3992e2e8
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
The Phone-house. 399:- i butik plus 99:-/månad i 12 månader hos telia (1587:-). Just nu har inte telia någon uppläggningsavgift heller. Det abonemanget man får med behöver man ju inte använda om man inte vill. Men man sparar ju ändå mer om man har användning för det också. Jag nämnde ju bara lite klagomål tidigare, men det är allt jag har att klaga på än så länge...allt annat är perfekt. Har inga problem med hackande MP3-spelare, eller något sådant. Jag köpte telfonen som en kombinerad kalender/MP3/telefon, så skulle det vara några problem med de delarna skulle jag inte vara nöjd. Edit: En länk... Nokia 5310
Redigerat av Unregistered3992e2e8, 01 December 2007 - 21:11.
Postad 02 December 2007 - 13:11
Dekes
-
Dekes
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Jag kanske har hittat en (tillfällig) lösning på musik spelar
problemet. Läste ett inlägg från en på gsmarena och han
gjorde så att han tog bort alla mp3 filer från telefonen
och sen genom nokia pc suite gjorde han om mp3 filerna
till musik formatet M4A och la över till telefonen.
Har prövat detta idag och bara låtit telefonen stå och
spela musik, 3 timmar har den klarat hittils utan att starta
om, ska pröva några timmar till.
/Dekes
Postad 03 December 2007 - 15:49
Unregistered3992e2e8
-
Unregistered3992e2e8
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Som det gamla ordspråket säger: -Man ska inte ropa "hej" förren man har testat sin telefon tillräckligt...eller något sånt.
Nu har min musikspelare också börjat starta om sig. Har aldrig klarat att hålla den igång i mer än en timme efter att jag har tryckt in mer musik på minneskortet.
Ska prova en senare mjukvara nu...
Postad 04 December 2007 - 19:21
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Inga bekymmer med min 5310:a än så länge. Mycket nöjd. Riktigt bra ljud.
Nån med förslag på site med teman som passar till 5310?
Postad 07 December 2007 - 15:52
badboy_12345
-
badboy_12345
-
Användare
-
-
198 inlägg
yeap min startar också om sig helt random.. kan vara allt mellan 5 till 60 min innan den gör det
Och sen måste den uppdatera hela biblioteket igen innan man kan spela.
Rätt jobbigt, ska prova med att låta nokias program konvertera alla låtar, kör dom i mp3 format nu
Men hoppas en uppdatering kommer som fixar detta
Annars är jag helnöjd med telefonen, vilket ###### bra ljud den ger ifrån sig.
Blev verkligen paff när jag lyssna för första gången.
Postad 07 December 2007 - 16:58
Dekes
-
Dekes
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Jag har kört med enbart .M4A musik filer hela veckan
utan en enda omstart, men "ljud spikarna" finns fortfarande
kvar, men att slippa omstart av musik spelaren är skönt
för nerverna.
Ja man vänter ju fortfarande på uppdatering av mjukvaran..
OCH att Nokia inte gjort något officellt utalande om detta
för att lugna sina kunder är kasst....verkar ju vara hyffsat många
som har musikspelar problemet.
Jaja annars är jag som sagt helnöjd hm
Redigerat av Dekes, 07 December 2007 - 16:59.
Postad 09 December 2007 - 20:03
K.A
-
K.A
-
Användare
-
-
225 inlägg
någon som vet om det ska funka med större kort än 4gb? på phonehouse sa dom nämligen att det borde gå med större också
Postad 10 December 2007 - 11:52
Seron
-
Seron
-
Amatör
-
-
96 inlägg
någon som vet om det ska funka med större kort än 4gb? på phonehouse sa dom nämligen att det borde gå med större också Här finns det några som det fungerar för med 4+ Gb kort. (#163 & #170)
Postad 10 December 2007 - 14:45
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Har ett 8GB i min 5310. Funkar bra
Postad 15 December 2007 - 10:42
snubbenxx
-
snubbenxx
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Jag köpte min kontant på Phonehouse och fick inte med nåt minneskort. Nu ser jag att det ska följa med ett 2 gb minneskort med luren? SKa jag gå dit o klaga?
Postad 15 December 2007 - 11:02
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
Jag köpte min kontant på Phonehouse och fick inte med nåt minneskort. Nu ser jag att det ska följa med ett 2 gb minneskort med luren? SKa jag gå dit o klaga?
Självklart ska du klaga. Dum fråga, men minnet sitter inte redan i luren...?
Redigerat av grandstoff, 15 December 2007 - 11:02.
Postad 15 December 2007 - 13:52
stareez
-
stareez
-
Rookie
-
6 inlägg
Läs tidigare inlägg i tråden där vi diskuterat detta. 2GB-kortet följer inte med i Phonehouse-lådorna
Postad 15 December 2007 - 23:37
Unregistered3992e2e8
-
Unregistered3992e2e8
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Jo, det gör det.
Har köpt min på Phone-house och minneskortet satt i telefonen. Phonehouse kan inte ta bort det, det är Nokia som står för det. Klaga bör du...
Postad 16 December 2007 - 02:31
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Ni som köpte dom på Phonehouse , köptes dom med Telia vänner 99kr/månaden?? Är dom ännu EJoperatörstlåsta mobilerna?
Postad 16 December 2007 - 10:10
snubbenxx
-
snubbenxx
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Jo, det gör det. Har köpt min på Phone-house och minneskortet satt i telefonen. Phonehouse kan inte ta bort det, det är Nokia som står för det. Klaga bör du...
Köpte du den kontant eller med ab?
Postad 16 December 2007 - 20:47
Unregistered3992e2e8
-
Unregistered3992e2e8
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Köpte du den kontant eller med ab?
Med ab. Men Nokia skickar med minneskort till telefonen... Skulle Phonehouse bryta upp paketet och telefonen bara för att stjäla minneskortet? De skulle lika gärna kunna beslagta laddaren i så fall eftersom det är ett tillbehör som ingår till telefonen. Edit:Förresten, "Hajpojken" jobbade väl på The Phonehouse...han borde kunna bringa deffinitiv klarhet.
Redigerat av Unregistered3992e2e8, 16 December 2007 - 21:02.
Postad 17 December 2007 - 08:12
grape79
-
grape79
-
Rookie
-
2 inlägg
ni som inte fick minneskort med telefonen, har ni köpt den blåa från phonehouse ?
då jag ringde dom och frågade vad som ingick i telefonen så sa telefonisten att mineskort bara medföljde den röda telefonen. och att det är nåt nokia valt själva.
*fick det bekräftat idag igen då jag ringde till phonehouse.
har allfall beställt en röd 5310, ser grymt fram emot den, hoppas man får en någorlund buggfri telefon ...
Redigerat av grape79, 17 December 2007 - 11:04.
Postad 17 December 2007 - 11:01
snubbenxx
-
snubbenxx
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Fan va dåligt att det inte medföljer den blåa..
Postad 18 December 2007 - 12:29
marjo
-
marjo
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag köpte igår den blåa 5310:an på Phonehouse, minneskortet på 2 GB medföler. Den kostade 0 kr om man band upp sig för ett Telenor-abonnemang i ett år. Eftersom telefonen INTE är operatörslåst använder jag den med mitt gamla Comviq Kompis.
Totalpriset för telefonen blir: Anslutningsavgift 250 kr + 99 kr x 12 = 1438 kr
Mycket bra pris tycker jag då den annars verkar kosta runt 2100 kr utan abonnemang.
Telefonen känns i övrigt gedigen tycker jag, det mest slående är att den är så smidig. Jag har inte haft några problem med mp3-spelaren, även om jag bara haft den någon dag. Kameran dock kass jämfört med min gamla w810 (men jag använder aldrig den ändå).
Postad 18 December 2007 - 16:13
grape79
-
grape79
-
Rookie
-
2 inlägg
så du fick med minneskort ? mycket märkligt, kasst att inte kundtjänsten kan ge riktiga svar.
Aja, jag har beställt en röd o tjejen en blå, så vi får se om hon får nåt kort =)
Postad 18 December 2007 - 20:07
snubbenxx
-
snubbenxx
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Var inne o frågade på Phonehouse idag. Tydligen har de lyckats "förhandla med nokia" så de har fått lov att sälja telefoner utan minneskort, och således kunde sänka priset med 400 kr. De kunder som har fått kort med luren har fått en felpackad låda, de skulle egentligen inte ha minneskort.
Hmmmmm...
Postad 19 December 2007 - 01:19
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Jag köpte igår den blåa 5310:an på Phonehouse, minneskortet på 2 GB medföler. Den kostade 0 kr om man band upp sig för ett Telenor-abonnemang i ett år. Eftersom telefonen INTE är operatörslåst använder jag den med mitt gamla Comviq Kompis.
Totalpriset för telefonen blir: Anslutningsavgift 250 kr + 99 kr x 12 = 1438 kr Mycket bra pris tycker jag då den annars verkar kosta runt 2100 kr utan abonnemang.
Telefonen känns i övrigt gedigen tycker jag, det mest slående är att den är så smidig. Jag har inte haft några problem med mp3-spelaren, även om jag bara haft den någon dag. Kameran dock kass jämfört med min gamla w810 (men jag använder aldrig den ändå).
Hur mycket får man betala i butiken då? Eller kommer 250 kr på första fakturan??? Blir nog att införskaffa en sådan på Fredag
Postad 19 December 2007 - 11:45
marjo
-
marjo
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag betalade 250 kr i butiken, första fakturan kommer väl i månadsskiftet.
En dålig erfarenhet med Phonehouse var dock deras bytespolicy. Jag frågade när jag köpte telefonen om allt var inkluderat, fick till svar att minneskort måste köpas separat. När jag sen kom hem upptäckte jag ett 2 GB kort som satt i telefonen. Dock vägrade butiken att lämna tillbaka pengarna för kortet jag köpt i "onödan", detta med hänvisningen till att det var Nokia som packat fel och att de inte var ansvariga för den oriktiga informationen.
Dålig stil, men när jag pratade med butikschefen var det dock inga problem. Irriterande med säljare som saknar förmåga att vara service-minded. Jaja.
Postad 22 December 2007 - 12:33
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
SKulle införskaffa en ny mobil igår tänkte jag , men i butiken tog det stopp =(. Dom sa att dom hade sålt slut sin kvot på 5000 mobiler med dessa abbonemang så man blav utan denna Mobil
Postad 25 December 2007 - 22:28
Unregistered63946e69
-
Unregistered63946e69
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Har beställt en blå från "The phonehouse". Pris 2368kr med frakt. Skulle inte ett minneskort ingå i det priset så är det väl knappast framförhandlat med Nokia för att få ner priset. Eller?
Postad 26 December 2007 - 02:03
Unregistered96c62822
-
Unregistered96c62822
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Jag beställde abonemanget från TPH och minneskort ingår ej. Priset med abonemanget inräknat hamnar dock på 1548 kr bara så det är definitivt värt det ändå. Man kan hitta 2gb minneskort för 150 kr
Postad 26 December 2007 - 08:53
Unregistered63946e69
-
Unregistered63946e69
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Jag har beställt min utan abonnemangsbindning, alltså kontant 2368kr. Och inget minneskort med det priset?? Ok, får väl lägga till 150-200kr då.
Postad 26 December 2007 - 12:39
Zm1z
-
Zm1z
-
Rookie
-
6 inlägg
tja alla 
jag vill först säga att 5310 e bättre än va jag hade förväntat mig, men jag har ett stort problem
Jag kan inte längre lägga in låtar till mobilen (har gjort d en gång bara). När jag ansluter mobilen till datorn via USB så blir skärmen blå och det står "det har uppstått ett fel blablabla" och jag måste starta om datorn. E det någon som har samma problem? e d någon som vet vad felet är och hur man lagar den?
Tack på förhand
Postad 26 December 2007 - 15:02
didjital
-
didjital
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Funkar denna lur med exempelvis ett sandisk microsd-hc kort på 8 gb?
Postad 26 December 2007 - 16:06
Unregistered96c62822
-
Unregistered96c62822
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Är det bara jag som har problem med Nokia Music Manager?
Har följt instruktionerna som kommer med telefonen men filerna läggs helt enkelt inte över till telefonen. Jag får inget error-meddelande men den verkar ignorera mitt 2gbs sandisk minne. Vad kan ha gått fel?
Postad 26 December 2007 - 23:32
Staaf
-
Staaf
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Vill bara säga det att kameran i telefonen är inte ens värd att kallas kamera:O
Helt seriöst Nokia vilket misslyckade, går knappt att ta en bra bild, blir suddigt och konstiga färger.
kameran i min förra 6680 slår ju denna med hästlängder! annars nöjd med telefonen (=
Postad 27 December 2007 - 11:05
Unregistered96c62822
-
Unregistered96c62822
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Vill bara säga det att kameran i telefonen är inte ens värd att kallas kamera:O Helt seriöst Nokia vilket misslyckade, går knappt att ta en bra bild, blir suddigt och konstiga färger. kameran i min förra 6680 slår ju denna med hästlängder! annars nöjd med telefonen (=
Hade du läst den här tråden innan du köpte luren så hade du vetat att kameran inte var något att hänga i julgranen. Personligen skiter jag i kameran om man köper en mobil med 2 MP. Annars hade jag köpt en mobil med ordentlig kamera istället för en musik-mobil. Btw så hittade jag ett annat sätt att lägga över låtar till mobilen. Jag vill dock fortfarande få Music manager att fungera. Någon som kan ge mig vägledning/beskrivning på vad jag kan ha gjort fel? Hur som helst så är jag hur nöjd som helst än så länge.
Redigerat av Unregistered96c62822, 27 December 2007 - 11:06.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|