Kommentarer till Min hemmabio av gr8boy
Startad av
genstruktur
, Oct 27 2007 21:46
72 svar till detta ämne
Postad 12 September 2008 - 13:01
Jävligt snyggt...har själv en sharp 46.. men var har du köpt tv bänken?? har letat länge efter en sådan.vad är det för mått på den? skulle vara tacksam för svar. hej
Postad 12 September 2008 - 13:32
Är det någon som vet nåt om tv bänken,var den finns att köpa o så!
skriv gärna till mig! [email protected]
skriv gärna till mig! [email protected]
Postad 26 September 2008 - 14:07
Nyfiken med vart du hittade den där tv-bänken? Söker en sådan som har en snygg och funktionell design. Mysigt inred lägenhet.
Postad 05 October 2008 - 12:07
Du har det kanonsnyggt och en hygglig filmsamling är ju inte att förakta. Kalasbra.
Postad 26 October 2008 - 17:43
Hade du haft kvar kylen hade du fått en elva....fin fint ser det ut i alla fall
Postad 01 March 2010 - 19:17
Härligt!!Förstår att du ångrar att du sålt falcon kylen.fin filmsamling
Postad 01 March 2010 - 20:41
Takfönstret är helt superbt, gratulerar. 
TV-bänken däremot... Varför ge den så mycket utrymme och högtalarna så snålt med plats? Den tar hela visuella intrycket av dina frontar. Antagligen en del ljudmässigt också.
TV-bänken däremot... Varför ge den så mycket utrymme och högtalarna så snålt med plats? Den tar hela visuella intrycket av dina frontar. Antagligen en del ljudmässigt också.
Postad 24 October 2010 - 20:40
Helt underbart fint. Gillar verkligen din stil, och tavlorna bakom soffan gör sig otroligt bra.
Jag ser även att du har köpt ett par riktigt fina frontar =) Jag tycker du ska låna hem ett Nad C275 steg, alternativt ett Rotel RB-1582 beroende på smak och ekonomi.
Synd att du har sålt kylen för den passade in otroligt bra...
Tveklöst 11poäng här =)
Jag ser även att du har köpt ett par riktigt fina frontar =) Jag tycker du ska låna hem ett Nad C275 steg, alternativt ett Rotel RB-1582 beroende på smak och ekonomi.
Synd att du har sålt kylen för den passade in otroligt bra...
Tveklöst 11poäng här =)
Postad 25 October 2010 - 08:23
Om jag väl sätter betyg har jag för vana att sätta höga betyg, varför sätta några alls annars. Mycket fina bilder och jag tycker att din anläggning verkar mycket bra, och rummet är väldigt mysigt.
Postad 28 July 2011 - 16:09
Hej! Slutsteget behövs eftersom det inte är en reciever. Det är ett försteg. Snygga bilder by the way:D!
Mvh Pepsico
Mvh Pepsico
Postad 29 October 2012 - 21:14
Hejsan o tackar för betyg m.m
Ja knappt 1000000 har det gått till och jag har gjort 95% själv så om jag hade lejt bort allt så hade det gått till betydligt mer!!
Jättesnyggt du har men lite mer bilder så får du en 10a nästa gång!!
Ja knappt 1000000 har det gått till och jag har gjort 95% själv så om jag hade lejt bort allt så hade det gått till betydligt mer!!
Jättesnyggt du har men lite mer bilder så får du en 10a nästa gång!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?