Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wii den äkta kärleken!

55 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 November 2007 - 15:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

I första hand spelen. Jag har inte hittat ett enda spel jag tyckt varit riktigt bra hittills, förutom Wii Sports. Kanske har jag valt fel spel, men de jag hittills har är Zelda, Mario Strikers, Rayman, Prince of Persia och Super Paper Mario och alla dom tyckte jag var rätt så tråkiga. Det jag hoppas på nu är Super Mario Galaxy.

Hmm. Prince of Persia :) ? Känns lite utanför. Vad som kan sägas är intressant i detta är att alla spelen förutom Rayman är Gamecube/PS2 spel. Och Rayman är en minigamecompilation. Så det är inga spel som utnyttjar hårdvaran direkt.

Testa något/några av de här kanske?

Metroid Prime 3: Corruption
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
WarioWare: Smooth Moves
Trauma Center: Second Opinion
Fire Emblem: Radiant Dawn
Battalion Wars 2
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Sonic and the Secret Rings
Endless Ocean

Elebits
Mercury Meltdown Revolution
The Godfather: Blackhand Edition
Kororinpa: Marble Mania
Mario & Sonic at the Olympic Games
Big Brain Academy: Wii Degree

Redigerat av Zoiler, 15 November 2007 - 15:56.

Postad 15 November 2007 - 15:31

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Excite Trucks är ju faktiskt sjukt skoj med.
Lätt en 40 timmars underhållning iaf.

Postad 15 November 2007 - 15:43

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Vill inte starta någon pajkastning då ja respekterar PS3an som en stor underhållningsmaskin.
Men är inte mkt utav Firmware uppdateringarna på den bara ett bevis på att de va mkt brister på den
när den släpptes?

Inte direkt, då det inte varit så mycket bugfixar utan mest ny funktionalitet. Dom kollar vad folk vill ha och lägger till det efterhand (i viss mån). T.ex. strömmande media över upnp, uppskalning av DVD -> HD, starta PS3:an remote från PSP:n osv.

Postad 15 November 2007 - 15:49

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

I första hand spelen. Jag har inte hittat ett enda Hmm. Prince of Persia :) ? Känns lite utanför. Vad som kan sägas är intressant i detta är att alla spelen förutom Rayman är Gamecube/PS2 spel. Och Rayman är en minigamecompilation. Så det är inga spel som utnyttjar hårdvaran direkt.

Testa något några av de här kanske?

<list på spel>

Som sagt, jag har nog lyckats hamna lite fel i dom spel jag valt. Har höga förväntningar på att Super Mario Galaxy skall vända på det för mig.

Prince of Persia köpte jag för att jag trodde det skulle funka bra med Wii-kontrollerna, men så var det inte. I princip bara olika gester som mappas direkt mot knappar på PS2 versionen.

Postad 15 November 2007 - 16:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Japp, PoP är ganska cheap. De flesta av spelen jag listat använder Wiimoten smart. Andra är bara bra.

Postad 16 November 2007 - 13:05

hejbabiriba
  • hejbabiriba
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
SirIdot
Köp Metroid 3, grymt ###### roligt :angry:
Använder sig också av den nya dosan mkt (som du var ute efter) då du siktar med remoten

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.