Så proj älskare.. Fick idag infon om att Klubben säljer InFocus IN76 för 9995:-.. Känns som ett riktigt trevligt pris. 
Nu är frågan, ska man satsa på en sådan?
Har inte kollat jättemycket på den, enbart lite och gillat det. Tycker ju den är snygg i designen också vilket inte är helt fel.
Gärna lite tips och info ang IN76 för er som kan proj bättre än mig.. 
*edit: Snabb räknade med Calc pro. 82" ska jag kunna få med mitt avstånd utan eller med minimal zoom.. 
Haha .. väldigt kul att läsa detta inlägg eftersom jag är i precis samma situation då jag ska flytta om 2 veckor.
Men jag kan tipsa dig om att besöka Flatscreen center i löddeköping där jag var häromdagen. Jag fick väldigt bra hjälp av säljarna där. De hade Optoma hd80 uppe på euroscreens nya React duk som jag utan tvekan ska ha till min nya lägenhet, vilken skillnad i både färgdjup, svärta och kontrast. Sen hade de även en Epson TW-700 och en hc-4900. Såg ut att vara bra kalibrerade.
Var sen på hifiklubben vid Mobilia idag .. haha .. kan bara skratta, vilket skämt. De har en del projektorer men säger vid förfrågan om någon av dom att de inte är någon marknad för dom så de i princip skiter i det. Och det ser man ju verkligen så som de har kalibrerat sin Optoma hd-70 & hd-80 som hänger där. Där kunde jag verkligen se vilken skillnad det var på hd-80 och hd-80, Flatscreen center jämfört med Hifi-klubben.

Jag har, precis som du, 3-3.5 meter i min nya lägenhet, kommer att köpa en 90tums eller 104 tums euroscreen react duk och funderar starkt på hd80 men ligger också i dilemmat om jag tycker det är lönt med en full-hd nu eller lägga pengarna på en riktigt vass HD-Ready DLP .. vilket jag förstått att t.e.x InFocus 76 resp 78 är (jävligt snygga också).
Redigerat av ixz, 17 January 2008 - 20:30.