Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilka spel är ett måste till 360

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 November 2007 - 14:51

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

- Flatout: UC (förbisett grymt roligt arkadbilspel med partyvariation)

Hade helt klart varit med på min list, OM det hade gått att spela splitscreen. Det går tyvärr inte.

Spelet är kul, vansinnigt kul om man fyller en lobby med svenskar. Men det hade också varit kul som partyspel om det gått att köra splitscreen.

Postad 28 November 2007 - 15:12

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Bilspel
Seriöst och kul: Forza 2
Bara kul: Flatout UC

Sportspel
NHL 08, kanonkul online
Fight Night 3, borde gå att hitta billigt
NBA Street Homecourt, oseriöst och roligt partyspel

FPS
Call of Duty 2-4, riktigt vassa singleplayer. COD 4 är även kung i MP
Ghost Recon 1 och 2, bra och troligen billiga nu
Bioschock

Sen gillade jag även Saints Row, bra substitut tills Kungen återkommer.

När jag tänker efter finns det en uppsjö av bra spel till 360. Jag har faktiskt bara grundlurat mig själv en gång. Jag köpte nämligen Pirates of the blablabla till fullt pris, 649 svettigt (nåja) inarbetare riksdaler. Maken till svindyrt skräp kommer jag inte att inhandla igen. Sen finns det ju förvisso vissa spel som hypat sig själva till den nivå att ballongen formligen exploderade i mitt ansikte, men det hör ju inte heller riktigt till tråden.

Höll på att glömma Crackdown, bra och lite inovativt.

Postad 28 November 2007 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

När jag tänker efter finns det en uppsjö av bra spel till 360. Jag har faktiskt bara grundlurat mig själv en gång. Jag köpte nämligen Pirates of the blablabla till fullt pris, 649 svettigt (nåja) inarbetare riksdaler. Maken till svindyrt skräp kommer jag inte att inhandla igen. Sen finns det ju förvisso vissa spel som hypat sig själva till den nivå att ballongen formligen exploderade i mitt ansikte, men det hör ju inte heller riktigt till tråden.

Nåja, det var väl snyggt iallafall :) ?

Postad 28 November 2007 - 15:31

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Jorå , jag ska inte överdriva. Det var faktiskt ganska snyggt att se på. Men det är konståkning och Natacha Peyre också. Innehållet och omspelningsvärdet är dock ganska mediokert i alla nämnda fall. Fast just Peyre är kanske undataget som bekräftar regeln.

Postad 28 November 2007 - 15:58

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Antar att ni pratar om det senaste Pirates som var en riktigt usel plattformare (spelade visserligen igenom det).
Men 1:an när man köpte skepp och krigade och kunde bordade dessa, det var HELT suveränt bra.
Snacka om besvikelse när det senaste inte hade ngt av dessa kvaliteer.

Postad 28 November 2007 - 16:03

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0

Antar att ni pratar om det senaste Pirates som var en riktigt usel plattformare (spelade visserligen igenom det).
Men 1:an när man köpte skepp och krigade och kunde bordade dessa, det var HELT suveränt bra.
Snacka om besvikelse när det senaste inte hade ngt av dessa kvaliteer.

Exakt. Det första var faktiskt riktigt kul. Jag får skylla på det att jag blev lurad pga det.

Postad 28 November 2007 - 18:44

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Jag laddade ner demon när den kom, fy vilket dåligt spel det var hemskt.
Jag skämdes över att ha spelat spelet, vilken skam till tvspels-världen.

Ett Star Wars värt att sukta efter är Force Unleashed. Det ser jag verkligen fram emot.

Redigerat av Big-Mamba, 28 November 2007 - 18:47.

Postad 29 November 2007 - 07:32

Unregistered417db7c1
  • Unregistered417db7c1
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Eart defence force tycker jag är ett riktigt skitspel, ser inte charmen i det b:iga som en del verkar göra.
1. GRAW 2
2. Gears
3. Mass Effect
4. COD 4

Bioshock tyckte jag var ganska till mycket tråkigt, visst vackert och allt det där men jag tyckte det var tråkigt.
Halo 3 tycker jag är sådär, har aldrig gillat Halo-serien.

Postad 29 November 2007 - 09:09

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
1.)GEARS OF WAR (det absolut bästa spelet till 360n)
2.)DEAD RISING (otroligt roligt)
3.)NHL 2008 (om du gillar hockey)
4.)HALO3 (en otrolig besvikelse MEN multiplayer är jäkligt kul)
5.)The orange box (har bara spelat demot men det verkar ju kul i alla fall ;) ).

Bubblar listan
1.)Kameo (gammalt idag men det var väldigt mysigt och roligt då)
2.)Condemned (kan också kännas gammalt men gillar du bli rädd så är condemned det bästa spelet till 360n)

Redigerat av rayko, 29 November 2007 - 09:17.

Postad 29 November 2007 - 09:14

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Ska man gå efter achivementlistan så har jag tydligen gillat dessa spel bäst: B)

1) Forza 2 (95%, saknar TimedRun och 1,000,000 online points)
2) Puzzle Quest (42%, spelas aktivt just nu)
3) Carcassone (42%) (Detta spelade jag EN gång, snacka om gratis gamerscore :wub:)
4) Hexic HD (42%)
5) Dead Rising (16%, spelas semi-aktivt just nu)
6) Viva Pinata (14%)

Övriga 6 spel har jag inte spelat tillräckligt för att få över 10% av achivementsen... ;)

Finns ett par nya spel jag skulle vilja spela också, men så länge det finns gamla, billiga och bra spel så varför köpa dyrt? Iallafall single-player spel ser jag ingen mening med att köpa tidigt.

Postad 29 November 2007 - 11:49

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Ska man gå efter achivementlistan så har jag tydligen gillat dessa spel bäst: :)

Går dock inte att mäta i achivements vilket spel man har spelat mest, t.ex. så kan man fixa 1000 G i King Kong genom att klara spelet som tar typ 8 timmar chansar jag på, nyare spel brukar ha mycket mer avancerade achivements så om du klarar singleplayerkampanjen i ett nytt spel så kanske du får 100-200 G och resten är olika specialgrejjer man ska klara i single eller multiplayer.

Postad 29 November 2007 - 12:13

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Går dock inte att mäta i achivements vilket spel man har spelat mest

Självfallet inte. Som i mitt fall där jag har plöjt ner tid i Puzzle Quest men har spelat Carcassone en gång men fortfarande ligger på samma achivementnivå.

Postad 29 November 2007 - 13:11

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Måste ju ha NHL 08 å lira live , då gä'rna mot en kanadensare på nationel , dom bli skitsura då man spöa dom me 14-0 :)

Postad 29 November 2007 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Eart defence force tycker jag är ett riktigt skitspel, ser inte charmen i det b:iga som en del verkar göra.

Spelar man själv så är det iofs rätt tråkigt. Co-op gör spelet.

Postad 30 November 2007 - 06:58

Unregistered417db7c1
  • Unregistered417db7c1
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Spelar man själv så är det iofs rätt tråkigt. Co-op gör spelet.

Nu har jag iochförsig inte provat co-op men kan ändå bestämmt uttala mig om att jag inte skulle tycka bra om det ändå.
Lågbudgetspel som har det enda med sig att det just är lågbudget och b:igt vilket några verkar tycka är charmigt och kul.
"Haha, kolla på detta spelet, ser ut som det är gjort 1999! Ja ######r va fult och tråkigt! Är ju så ###### fult att det blir kul!"
:unsure:

Postad 30 November 2007 - 16:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Tja, det är inte därför jag gillar det. Jag gillar det pga utmaningen och gameplayet. Men som jag sa, även jag tycker det är trist singelplayer.

Det är något visst med att rädda världen med en kompis :unsure:

Postad 30 November 2007 - 17:52

Stenbocken
  • Stenbocken
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Är en del upprepningar men detta är min "måste-ha" lista :unsure: :

1. Call of Duty 4: Modern Warfare - Bättre FPS finns ta mig fan inte.
2. Fifa 08 - Klockrent multiplayer spel när grabbarna är över.
3. Gears of War - Otroligt välgjort och underhållande spel.
4. BioShock - Läskigt och nyskapande spel. Sjukt underhållande när man experimenterar lite med ens olika attacker :lol:!
5. Mass Effect - Vackert, underhållande och välgjort. Ett av de bästa spelen någonsin förmodlingen.. Om man gillar genren vill säga.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.