Phindus: Då kan man alltså lägga dem på USB? Känns som om man kommer hitta en del låtar på Pirat Bay snart? (Alltså man skall betala för sig.....
Postad 14 December 2007 - 07:38
Phindus: Då kan man alltså lägga dem på USB? Känns som om man kommer hitta en del låtar på Pirat Bay snart? (Alltså man skall betala för sig.....
Postad 14 December 2007 - 07:44
En USB för två micar.Hur kopplar man in mikrofonerna? Går det åt en usb per mic? Hur får jag då plats med kameran i min 40-gb ps3...?
Döööh, mickarna är väl trådlösa !?!
Postad 14 December 2007 - 08:02
En USB för två micar.Hur kopplar man in mikrofonerna? Går det åt en usb per mic? Hur får jag då plats med kameran i min 40-gb ps3...?
Dööh, nej.
Postad 14 December 2007 - 08:33
Postad 14 December 2007 - 08:46
Dels så finns det backup alternativ under settings till extern disk. Eller så kan man kopiera sparfiler och spel och filmer till en disk. Det kan ju vara så dock att låtarna är bundna till konsolen och ditt konto. Men inte vet jag.Då kan man alltså köpa några låtar, springa över till polaren å ladda ner det på hans PS3a oxå?
JockeJ: Betvivlar jag starkt. Men det kan ju vara värt att prova.
Postad 14 December 2007 - 13:19
Eller snarare: finns både och (snart i alla fall)En USB för två micar.Hur kopplar man in mikrofonerna? Går det åt en usb per mic? Hur får jag då plats med kameran i min 40-gb ps3...?
Dööh, nej.
Lyckades för övrigt inte ansluta i går heller!
Postad 14 December 2007 - 13:40
Dawid Bowie - Let's dance och Blur - Song 2 har släpps på SingStore!
Wooohooo!!
Postad 14 December 2007 - 13:49
Grannarna lär inte bli lyckliga då hahaha
Postad 14 December 2007 - 14:33
När de släpper lite låtar med Slayer, Judas Priest, Motorhead, iron Maiden och In Flames kan jag tänka mig köpa det här spelet
Grannarna lär inte bli lyckliga då hahaha
Låtar från Judas Priest och Iron Maiden skulle jag nog kunna tänka mig att de släpper. Låtar som Breaking the Law och Run to the Hills är ju klassiker inom karaoke. Men In Flames, njaaaa
Även fast om jag inte hade gillat Breaking the Law skulle jag ladda ner den bara för musikvideos skull. Den är utan tvekan världens sämsta musikvideo
Postad 14 December 2007 - 15:02
Postad 15 December 2007 - 09:32
annars vill jag ha mer synthlåtar från 80-talet, Howard Jones, Neverending story, A-ville, foreveryoung, DEVO, whip it. finns många låtar man vill ha och vill betala för
Postad 15 December 2007 - 11:54
Postad 18 December 2007 - 15:20
verkligen!!!Det borde komma genre-paket att köpa från PSN tycker man ju. Typ 35 eurodiscolåtar för 14 kr å 35 stycken 60-tals låtar för 129 kr.
Postad 02 February 2008 - 21:05
Postad 02 February 2008 - 22:32
De läggs till efter hand. Tycker också att de formulerat sig lite dåligt.Ser på singstars hemsida att det finns massor av låtar, särskillt till PS2. Står också att man ska kunna ladda ner allt, även till PS3. Försöker hitta låtarna via singstore, men där finns endast 76 låtar. Vad beror det på? Kan anledningen vara att jag har nya, ej bakåtkomplatibla PS3 (40 GB)?
Postad 02 February 2008 - 22:54
Postad 03 February 2008 - 12:31
Tekniken finns juh inbyggd i konsollen, de borde utnyttja det tycker man
/Jocce
Postad 03 February 2008 - 12:36
Tillverkarna av Singstar har gjort prototyper, men de har haft problem med att Bluetooth-protokollet skapar för mycket "delays" när man använder mer än en mic. Men enligt dem så jobbar de på det.Hm...finns det / kommer det trådlösa Micar till Singstar PS3???
Tekniken finns juh inbyggd i konsollen, de borde utnyttja det tycker man
/Jocce
Postad 03 February 2008 - 12:40
Postad 03 March 2009 - 00:28
Lurar lite på vilken Vol jag ska köpa med mickarna nämligen.
Finns två låtar på Vol1 jag vill ha men fler på Vol2 så det blir ju billigare att köpa Vol2 med mickar och sedan de två låtarna från Vol1 separat om det går.
Mvh!
Postad 03 March 2009 - 02:38
///Voldoo
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
111 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?