Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Erepublik. Hjälp till att ta över världen!

60 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 July 2009 - 14:35

Guster
  • Guster
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Om ni känner för det fr ni gärna använda er denna adress:

http://www.erepublik...ferrer/Gustav.L

Om ni registrerar er därifrån så får jag mig lite guld när ni når nivå 6.

Postad 27 July 2009 - 10:52

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Denna adress funkar oxå...

http://www.erepublik...errer/MrAndreaz

Häng på nu så vi blir en stormakt!!!

Postad 28 July 2009 - 08:41

Guster
  • Guster
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Köpte mig tre st Q1 gifts om någon är intresserad av att byta lite.. :)

Postad 31 July 2009 - 08:57

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Går det att köpa sig till högre wellness förutom köpa dyrare food? ligger på 35 nu efter att ha missat att jag kunnat heala mig gratis efter fajt, så nu kan jag inte fajtas förrns jag kommit upp till 40 igen :blink:

Postad 31 July 2009 - 09:58

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Går det att köpa sig till högre wellness förutom köpa dyrare food? ligger på 35 nu efter att ha missat att jag kunnat heala mig gratis efter fajt, så nu kan jag inte fajtas förrns jag kommit upp till 40 igen :blink:

Går ju köpa wellnessbox för hutlösa 2 gold.. ger 10 wellness

Postad 31 July 2009 - 13:04

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Gör som jag, tigg dig till en gift via IRC. :blink:

Postad 19 August 2009 - 17:49

Boss_time
  • Boss_time
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Tänkte bara säga hej och visa att man kan hitta även mig på e-republik, där heter jag Wild Billy.
Är ni sugna på att testa tycker jag att ni ska göra det, inte jobbigt alls att komma igång!

Lägger med en invite länk till mitt account också, även om grabbarna ovan faktiskt var först till kvarn.. ;)
http://www.erepublik...rrer/Wild Billy

Postad 29 November 2009 - 19:47

zacred
  • zacred
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Kom igen nu folk, Sverige behöver nytt blod. Det kommer komma en ny stridsmodul snart och med den kommer troligtvis fler grenar inom militären vilket kommer göra att Sverige tappar sin stora fördel gentemot andra länder, hög genomsnittlig styrka. Men det innebär också ett perfekt tillfälle för nytt folk att komma in och bli en av de bästa inom sin gren, vilket är omöjligt inom styrka idag.

Snart kommer Sverige antagligen starta ett ordentligt krig med England och inför det behöver vi också folk.

Registrera genom den här länken om du vill att jag ska få guld när du når level 6.

Registrera här om du inte vill att jag ska få guld.

Om du registrerar dig genom den undre, lägg till mig på din friend list i spelet så ska jag hänvisa dig till lite guider och sätt att få pengar.

Postad 17 January 2010 - 16:31

apieforapie
  • apieforapie
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vill rekommendera ett webb-baserat spel för er som har lite tid över!

Vad handlar spelet om?
Du är mer eller mindre en medborgare i ett land, du kan bli president, starta egna politiska partier, bli invald i kongressen, öppna ett företag där du säljer vapen, mat osv och sist men inte minst hjälpa ditt land i krigen! Det pågår för nuvarande ett världskrig!

eSverige behöver er!
Sverige har i spelet just inlett en attack mot sin "hatade" fiende eUnited Kingdoms och eUK har hjälp av 9(!) allierade! Detta anfall har bland annat startats som ett svar på att United Kingdoms ett flertal gånger har attackerat "södra Sverige" (De danska regioner vi tagit över.)
Youtube vid om spelet!:
http://www.youtube.c...3_I9zM307w&hd=1
och lite om hur spelet fungerar:
http://www.youtube.c...h?v=HcGhCBfKKwU

Spelets sida:
http://www.erepublik.com/sv
Alternativt kan ni registrera er via min invite länk nedan:
http://www.erepublik...A pie for a pie
(Då blir ni automatiskt addade på min friendlist och jag kan hjälpa er med lite guider osv.)

#erepublik.se @ quakenet (för dem som använder sig av irc) om ni har några frågor!

Postad 04 January 2011 - 23:48

MaxDawnblade
  • MaxDawnblade
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
GoD kväll alla glada! =)

Nu är det dags för en veva Erepublik igen, och det är väldigt mycket som har hänt det senaste året. Världen utvecklas för varje dag som går. Den senaste tiden har Sverige och Polen attackerat Tyskland för att ta över lite välförtjänt mark. :)
Sverige är inte lika stort idag som för 2 år sedan, dock är vi en skara som har det roligt med intressanta diskussioner och så har vi även tagit över Danmark i ett vänskapligt försök att göra landet fritt från serbiska PTOare (PTO = Political Takeover, ett sätt att ta över ett land för att sedan förstöra det från insidan).

Prova på vetja! Det tar inte så lång tid att lära sig själva spelet. Ifall du har bråttom kan du klara av det viktigaste på 5 minuter medan den som letar efter mer kommer att kunna vara sysselsatt i flera timmar.

www.erepublik.com

Redigerat av MaxDawnblade, 04 January 2011 - 23:48.

Postad 22 April 2011 - 15:32

adrazar
  • adrazar
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0
Erepublik.com, gå med idag!

Dags för nyvärvning till Erepublik, spelet där vi får chansen att själva styra över politiken, krigen och framtiden i landet! Gå med och hjälp Sverige att utvecklas till en stormakt med ännu större inflytande i världen!

Kom med i gemenskapen och bli soldat i försvarsmakten, politiker i riksdagen, företagare eller varför inte president över landet? Eller varför inte göra alltihop?!

eSverige är idag medlem i en av de militärt starkaste allianserna i eVärlden tillsammans med bl.a. ePolen och eSpanien. Tillsammans med eDanmark, som gått med eSverige, har en nordisk stormakt skapats men vi behöver fler medlemmar! Nya tillskott sugna på att föra oss mot nya stordåd och framgångar!

Spelet tar allt från ingen tid till massa tid. Helt beroende på hur mycket man vill involvera sig i communityn. Dock halkar man inte efter bara för att man spenderar 5 minuter om dagen istället för 5 timmar. Det handlar bara om vilken upplevelse du är ute efter.

Gå med i forumet NU! (erepublik.se). Du får 45 SEK om du registrerar dig och skriver i denna kampanj:
Forumet erepublik.se
Forumet är ett måste för alla spelare!

Vill du ha gratis vapen eller betalt per antal poäng du gjort i den strid du beordrats delta i?
Försvarsmakten!

Låter det intressant? Klart det gör :)
Tveka inte att hoppa in och testa! Går blixtsnabbt att komma igång och om något är oklart är det bara att kontakta någon av spelarna och fråga. Eller ännu lättare, kolla forumet, där finns svar på i stort sett allt!

Erepublik.com, gå med idag!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.