Har nästan exakt samma förhållande som du. Kör på en gammal panna AE500, 98" och sitter runt 3 meter från duken.Jag kör med projektor (Hitachi tx200) och 95tum duk. Tänk dig att man sitter i mitten av en biograf och spelar spel så förstår du känslan man har varje gång man lirar. Storleken HAR betydelse
och då kvalitên är så underbart bra skulle jag aldrig finna mig i att byta till varken plamsa eller lcs. Inte förens de kommer i motsvarande storlekar iallafall utan att kosta en förmögenhet. 2,2 meter bred duk och ett sittavstånd på 3,5 meter funkar kalas!
Som i alla andra sammanhang så HAR storleken betydelse percis som du säger!
Spelade en hel del bilspel (GT4) på PS2an. Tyckte det blev lite dassigt med lågupplöst på den stora bilden, men spelkänslan fanns där ändå. Kör nu GT HD på PS3 och det är ju sagolikt! Helt underbart med äkta 5.1-ljud i spelen nu också Ljudet gör faktiskt grymt mycket för spelkänslan! Dra på volymen och du känner motordånet i bröstet!
Skulle heller aldrig i livet "byta ner mig" till en platt-TV för PS3an. När man går runt i butikerna och kollar så har de oftast en PS3 kopplad till någon LCD modell större. Visst ser det bra ut, men ändå inte i samma liga som på en proj.
Redigerat av Unregistered7c5139ba, 29 December 2007 - 18:44.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
239 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?