Hur gör man för att para ihop PSPn och PS3an utan router?
Du kan köra Psp:n direkt mot PS3:ans wifi, för att para ihop enheterna använder du en USB-kabel första gången. Det måste du göra även om du kör via router.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PSP som fjärrkontroll till PS3?
Startad av
Unregistered1014
, Dec 24 2007 20:15
55 svar till detta ämne
7 relaterade trådar
Postad 15 January 2009 - 11:04
Du kan köra Psp:n direkt mot PS3:ans wifi, för att para ihop enheterna använder du en USB-kabel första gången. Det måste du göra även om du kör via router. Postad 16 January 2009 - 10:40
Är det någon som skulle kunna specificera vad man kan styra med en PSP mot PS3 och vad som ej går att styra.
T.ex kan man använde PSP som Blu-Ray fjärr? Postad 08 February 2009 - 09:24
Fungerar det att använda vilken gammal psp som helst som fjärrkontroll till ps3?
Letar efter billigast möjliga då jag inte vill ha igång projektorn när jag lyssnar på musik. Postad 10 February 2009 - 11:01
Är det någon skillnad i remotedunktionerna mellan psp slim och psp 3000?
Fungerar psp slim lika bra som psp 3000? Postad 10 February 2009 - 11:28
Jag har den allra äldsta versionen (PSP-1000) och den funkar, så då borde allt funka. Postad 10 February 2009 - 11:43
undrar det samma om man kan använda den som BD kontroll, ligger en PSP hemma och skräpar just nu. Sonen tröttna på den och gick över till Nintendo DS eftersom alla hans kompisar har en. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |