Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

nya Kingpin Velvet Framed Screen

96 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 juni 2008 - 09:30

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Ang att den är felkonstruerad..... är ni säker på att NI inte felmonterade den? Jag gjorde nämligen det (satte inte hörnvinklarna som dom skulle vara) och fick då samma fenomen. När jag gjorde om och gjorde rätt så försvann oxå problemet!

Postad 13 juni 2008 - 14:52

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
mycket intresserad jag också att köpa denna nya duk.
läckert med sammet också :)

funderar på 79"aren eftersom jag har ett avstånd från projektorn till väggen på ca 3 meter mätte upp genom att använda minsta möjliga bild och sedan mäta bildstorlekens diagonala vinkel. Därmed fick jag ut hur stor duk jag kan använda. Kan ju zooma upp några tum också.

Postad 23 juni 2008 - 10:56

Klaso
  • Klaso
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Hejsan.

Håller oxå på & kikar på en ramspänd duk, men hittade denna: INVIDEO Imager 220 Projector Frame 93" Screen 16:9 220x131 Home Cinema VisionGrey (PSCHT0208/4. Jah har en DLP (HC1100) och "skall" då ha en vit duk, men efter att ha läst om denna så blev jag imponerad samt priset är inte fel. Ryktet säger att det är Adeo duk under ett annat namn, alltså samma "tyg" i duken... Någon som har en sådan här..??

Mvh

Klas

Postad 28 juni 2008 - 00:53

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Hejsan.

Håller oxå på & kikar på en ramspänd duk, men hittade denna: INVIDEO Imager 220 Projector Frame 93" Screen 16:9 220x131 Home Cinema VisionGrey (PSCHT0208/4. Jah har en DLP (HC1100) och "skall" då ha en vit duk, men efter att ha läst om denna så blev jag imponerad samt priset är inte fel. Ryktet säger att det är Adeo duk under ett annat namn, alltså samma "tyg" i duken... Någon som har en sådan här..??

Mvh

Klas

Jag har en sån fast en 97 tummare, Bildytan är 215 * 120 cm. Jag måste sälja den eller byta till en mindre, runt 88 - 90 då jag ska flytta. Riktigt bra duk! Byggd som ett mindre fort.

Intresserad? Jag bor i Göteborg.

Redigerat av Lo-Fi Heroes, 28 juni 2008 - 00:56.

Postad 29 juni 2008 - 22:02

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0
Skruvade precis ihop min 90 tums Velvet Framed och är klart nöjd med kvalitén än så länge så gott som på en sak. En del av ena kortsidan av sammetsramen är typ "ruggad" så den blänker ljusare än vad resten av ramen gör. Inte jättestörande men det går inte att "kamma/borsta" bort...

Funderar på att höra om det går att få just den kortsidan bytt utan att behöva byta hela duken.

Redigerat av PsyCor, 29 juni 2008 - 22:02.

Postad 02 juli 2008 - 12:28

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0

Ang att den är felkonstruerad..... är ni säker på att NI inte felmonterade den? Jag gjorde nämligen det (satte inte hörnvinklarna som dom skulle vara) och fick då samma fenomen. När jag gjorde om och gjorde rätt så försvann oxå problemet!

Hur var det du hade "felmonterat" dina hörndelar? Min sticker ut typ 0,5-1 cm i höger nederkant, inte vänster av nån anledning. Jag kan inte se nån som helst skillnad i hur jag har monterat så jag tänkte om du kanske kan beskriva lite mer ingående hur du hade gjort "fel" så man kan jämföra och isåfall göra rätt.

Hoppas bara inte att jag råkat böja nån av skenorna så att det är därför den är sne...

Postad 03 juli 2008 - 07:09

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0

Hur var det du hade "felmonterat" dina hörndelar? Min sticker ut typ 0,5-1 cm i höger nederkant, inte vänster av nån anledning. Jag kan inte se nån som helst skillnad i hur jag har monterat så jag tänkte om du kanske kan beskriva lite mer ingående hur du hade gjort "fel" så man kan jämföra och isåfall göra rätt.

Hoppas bara inte att jag råkat böja nån av skenorna så att det är därför den är sne...

Jag monterade mina "vinklar" på urfasningen i ramen istället för att skjuta in dem under fasningen. Hoppas du förstår vad jag menar.

Postad 03 juli 2008 - 16:58

gustavsberg
  • gustavsberg
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Min sticker också ut 1 cm i höger nederkant, och jag förstår inte vad som är fel

Postad 19 juli 2008 - 14:51

Unregisteredd4f89b64
  • Unregisteredd4f89b64
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Intressant tråd. :)
Verkar vara en bra duk som även jag, som har en relativt ny Euroscreen Diplomat 86", blir intresserad av. Tre frågor bara:

1. Finns den inte i grå (gain 0,8) ? Det är ju i stort sett alltid bättre då dagens projektorer får högre och högre brightness medans problemet med riktigt bra svärta återstår.

2. Går det att montera spotlights bakom eller går det inte när duken måste sitta direkt mot väggen? Jag tycker det är grymt snyggt med ljus bakom nämligen.

3. Har den samma tjocka (och grymt snygga) ram som den äldre modellen FS180 FS200 osv? Runt 5 cm eller?

tack!

Redigerat av Unregisteredd4f89b64, 19 juli 2008 - 14:54.

Postad 23 augusti 2008 - 23:18

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
hur går det för er med dukarna?
jag har fortfarande inte beställt min :)

77" och 90" finns det.. vilken bör jag ta om det är ca 3 meter från projektorns lins till väggen? eller ja.. man sitter i soffan o har projektorn på en hylla ovanför huvudet o de är ungefär samma avstånd. vägg-vägg är 3.58m

vilken storlek kan vara idealisk i mitt fall?
samt vilken höjd kan vara smart att sätta den på?

Postad 25 augusti 2008 - 02:50

Unregistered978afc2c
  • Unregistered978afc2c
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Funderar på att skaffa en ramspänd duk nu när flytten snart är klar. Har dock aldrig byggt ihop en, behöver man vara två för det?

Postad 30 augusti 2008 - 13:46

Unregistered7126f11a
  • Unregistered7126f11a
  • Forumräv

• 557 inlägg
  • 0
Hej
Mer kommentarer från er som köpt den, ni som haft problem är dom lösta nu ? är ochså intresserad av denna duk fast i 104" då.

MrDTS

Postad 30 augusti 2008 - 14:35

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
min kommer om någon dag ;)

Postad 04 september 2008 - 12:34

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
fick ett låååång paket från DHL häromdagen.. skönt att inte behöva åka och hämta det.
Det var ju över 2.1m långt.

Innehåller massor av delar och jag vet inte riktigt hur man ska montera allting. Var ju lite halvluddiga instruktioner man fick med. Men på nå ... vänsters ska de väl lyckas.

Återkommer med bilder då den är uppmonterad

Bifogad fil(er)

Redigerat av Orfeous, 04 september 2008 - 12:50.

Postad 07 september 2008 - 10:57

Unregistered1565
  • Unregistered1565
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Lite nyfiken, ni som redan har en sån här duk - kan man borra igenom sammetsramen och få in en skruv i väggen som man kan hänga frontarna på ?

Jag är lite rädd att man har sönder själva fäst/spännanordningen för duken om man gör det...hur ser det ut på undersidan när man tar av sammeten ?

Postad 07 september 2008 - 19:46

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
sammeten sitter väl fast på ramarna :)
de gjorde det på min iaf.. monterade idag ;) snyggt blev det

Postad 08 september 2008 - 17:31

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0

Lite nyfiken, ni som redan har en sån här duk - kan man borra igenom sammetsramen och få in en skruv i väggen som man kan hänga frontarna på ?

Jag är lite rädd att man har sönder själva fäst/spännanordningen för duken om man gör det...hur ser det ut på undersidan när man tar av sammeten ?

Du ska absolut INTE borra i ramen. Det följer med två rektangulära brickor med avlånga hål i och vinklade ändar på. Dem ska skruvas fast i väggen och sen ska man hänga ramen på brickorna.

Postad 15 september 2008 - 21:44

Unregistered1565
  • Unregistered1565
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Ifall någon mer än jag undrade om det går att borra i ramen så är svaret ja, det går :)

Hängde upp min på väggen ikväll och om man behöver dra igenom en skruv för att hänga upp en högtalare på sammetslisten så går det.
Har inte gjort det själv eftersom jag löste det på annat sätt genom att sätta frontarna ovanför duken, nedåtvinklade på högtalarkonsoller.

Är supernöjd!!!
Vilket enormt lyft det blev jämfört med vanlig vävtapet, nu fick jag direkt lite mer filmkänsla över bilden, man kan se grynigheten i filmen och vitt är jämnt vitt och inte rutigt (från vävtapeten :P )
Dessutom är själva monteringen utav duken riktigt enkel och den spänns upp riktigt bra. Helt slät och fin är den.

Kan nämna att tidigare erfarenheter av dukar är 2st rulldukar. En motordriven fulduk för 2000:- från fyndbörsen och en manuell finduk för 7000:-. Ingen av dom kommer i närheten den här ramspända :blink:

Postad 10 oktober 2008 - 11:59

Unregistered345e27d7
  • Unregistered345e27d7
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Jag är grymt nöjd med min KINGPIN VELVET FRAMED 131" duk, som jag använder på 4 m avstånd.
STORT är bara förnamnet, men inte så att jag vrider huvét ur led, utan på ett "gött" sätt.

Jag tycker att det skall vara STORT, annars kan man ju köpa en mp3 spelare att kolla på film på.

Jag matar den med bild från en Epson EMP-TW980, och det är GRYMT!!

Satsa på en ramspänd duk som är STOR, så slipper ni ångra er!!
Dels för att den håller sig slät och fin, dels för att ramen är så j***a snygg, dels för att den upplevda kontrasten känns bättre med sammet runt och dels för att det är lätt att fylla hela duken, då man kan låta bilden gå över någon cm. på ramen utan att detta syns för sammeten "suger" upp allt ljuset.

Denna duk är helt ny på marknaden och finns att köpa på hembiobutiken!!

Bifogad fil  131_tum_Kingpinscreens_velvet_framed.jpg   207,08K   7 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered345e27d7, 10 oktober 2008 - 12:01.

Postad 14 oktober 2008 - 18:58

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
har en 90" king pinvelvet frame. Är förbannat nöjd med duken.. inga problem att sätta ihop eller hänga upp, mycket enkelt. Dock ett problem, det är fortfarande en del veck i duken.. går dom bort eller? har haft den uppe i 2 veckor nu.

Blir till att editera här nu: har haft duken i ett gäng med veckor och fortfarande ett veck mitt i duken, syns när det är ljusa färger.. blir sne som fan på det. funderar på om man kanske skulle montera ner den och se om man kan sträcka på den ännu mer vilket inte är så troligt.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 26 oktober 2008 - 08:31.

Postad 31 oktober 2008 - 17:07

Rebelicious
  • Rebelicious
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Jag är grymt nöjd med min KINGPIN VELVET FRAMED 131" duk, som jag använder på 4 m avstånd.

Klarar en projektor 131" på det korta avståndet?

Denna ser väldigt intressant ut. Funderar på 77" pga att jag bara har 3.75m från vägg till vägg. Kanske kunde jag gå på större tum??

Postad 11 december 2008 - 15:26

raus_85
  • raus_85
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag tänkte mig en 90" på 3.5 meters avstånd. Tror det blir perfekt.

Postad 23 december 2008 - 03:00

Unregistered38381
  • Unregistered38381
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Tjenis!

Har tankar på att byta ut min eldrivna duk mot en ramspänd, men nu till det lite krångliga som jag undrar över, någon som vet om det går att "hänga" upp den med fästen från taket istället för att fästa den på väggen?
Det är nämligen så att jag har 2 st fönster där min nuvarande duk är vilket är fäst i taket pga fönstren.
Eller om det finns nån annan ramspänd duk på minst 100 tum som går att hänga från taket.

/Cinemafreak

Postad 27 januari 2009 - 10:05

Unregisteredde79611a
  • Unregisteredde79611a
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Tjenis!

Har tankar på att byta ut min eldrivna duk mot en ramspänd, men nu till det lite krångliga som jag undrar över, någon som vet om det går att "hänga" upp den med fästen från taket istället för att fästa den på väggen?
Det är nämligen så att jag har 2 st fönster där min nuvarande duk är vilket är fäst i taket pga fönstren.
Eller om det finns nån annan ramspänd duk på minst 100 tum som går att hänga från taket.

/Cinemafreak

Du kan kanske använda dig av vinkelbeslag som du fäster först i taket som du sedan fäster dukens upphängning på.
Jag gjorde så med min manuella duk, https://www.minhembio.com/x3mx/150807/
finns en bild där.

Postad 26 februari 2009 - 12:04

Wilhelmsen
  • Wilhelmsen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jeg håber i kan forstå mig, da jeg er fra Danmark.

Jeg har lige købt en VFS210, og alle siger at den er så let at samle, men jeg kan ikke få vinkelbeslagene ind i skinnerne. Er der andre der har oplevet, at det har været svært at samle hjørnerne med de vinkel beslag.
Det er som om at de er for store og skal tvinges ind i rillerne.

...Eller gled jeres lige ind på plads uden problemer?

Postad 28 februari 2009 - 16:16

Wilhelmsen
  • Wilhelmsen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Bumped:)
Nogen der kan svare? Tak.

Postad 28 februari 2009 - 23:38

croft
  • croft
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0

Bumped:)
Nogen der kan svare? Tak.

Fick min duk i onsdags och det är samma som du har vfs210 90 tums.
Mina vinkel beslag gled in jättefint på plats. Du kanske kunde meila eller ringa kingpin och fråga lite ?
Du kan inte ta lite bilder på hur det ser ut ?

Redigerat av croft, 28 februari 2009 - 23:39.

Postad 02 mars 2009 - 14:54

Wilhelmsen
  • Wilhelmsen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Fick min duk i onsdags och det är samma som du har vfs210 90 tums.
Mina vinkel beslag gled in jättefint på plats. Du kanske kunde meila eller ringa kingpin och fråga lite ?
Du kan inte ta lite bilder på hur det ser ut ?

Der var ikke så meget at se, andet end at beslagene ikke kunne glides længere end halvt ind.
Det kan være, at det har været en produktionsfejl, hvor den metal-plade som beslagene er skåret ud af, har været lidt for tyk i forhold til rammen.
Jeg har sendt eksemplaret tilbage til forhandleren, så jeg må vente på, at de sender et nyt.
Så må jeg håbe, at det næste kan samles:)

Postad 03 mars 2009 - 06:00

croft
  • croft
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0
Så dom var för tjocka då.
Var det alla beslagen eller bara ett av dom ?
Du kunde inte slipa ner dom lite själv ?

Postad 03 mars 2009 - 22:26

Wilhelmsen
  • Wilhelmsen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Så dom var för tjocka då.
Var det alla beslagen eller bara ett av dom ?
Du kunde inte slipa ner dom lite själv ?

De har nok været for tykke, ja.
Det var 3 ud af 4 beslag som ikke kunne komme ind. Den ene af dem havde svært ved at komme ind, men det kunne trods alt lade sig gøre. Jeg orkede ikke at skulle til at slibe på dem. Jeg ville bare have et fuldt funktionelt, uden noget bøvl. Men der kommer et nyt i løbet af de næste dage, så jeg glæder mig til det kommer. - Det har jo fået utrolig mange positive ord med på vejen:)

Postad 26 mars 2009 - 12:27

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0
Var nyss på netonnet och köpte 104". Ska montera den efter jobbet ikväll. Sen imorron blir det ett projektor köp. Blir min fösta projektor med duk så det är lilla julafton nu :(

Postad 29 mars 2009 - 13:46

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0
Känns inte så viktigt men jag hade inget Kingpin emblem på min ram, eller skulle den ligga lös i lådan? Kollat igenom hela kartongen utan att hitta den.

Postad 02 april 2009 - 15:12

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Känns inte så viktigt men jag hade inget Kingpin emblem på min ram, eller skulle den ligga lös i lådan? Kollat igenom hela kartongen utan att hitta den.

Jag köpte samma duk i januari och fick inte heller något emblem. Personligen är tycker jag det var bra eftersom hela ramen då är helt svart :)

En kanon duk tycker jag iaf!

Postad 02 april 2009 - 16:44

DjDaKa
  • DjDaKa
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Kommer troligen att införskaffa en 77" och har en undran över ifall denna är svårmonterad??

Tacksam för hjälp!

/Daniel

Postad 02 april 2009 - 16:51

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0
Den var riktigt lätt att montera, bruksanvisningen var bland det sämsta jag sett men det gick bra ändå.

Postad 22 april 2009 - 14:08

Unregistereda5f5d4f8
  • Unregistereda5f5d4f8
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

har en 90" king pinvelvet frame. Är förbannat nöjd med duken.. inga problem att sätta ihop eller hänga upp, mycket enkelt. Dock ett problem, det är fortfarande en del veck i duken.. går dom bort eller? har haft den uppe i 2 veckor nu.

Blir till att editera här nu: har haft duken i ett gäng med veckor och fortfarande ett veck mitt i duken, syns när det är ljusa färger.. blir sne som fan på det. funderar på om man kanske skulle montera ner den och se om man kan sträcka på den ännu mer vilket inte är så troligt.

Har prick samma problem som dig med min 90". Köpte den i juli förra året och den har inte blivit bättre. Har 4-5 tunna streck som syns sjukt mycket i ljusa partier. Min sambo ser dom ju iof inte, men mig stör dom. Dock så uppfattar jag dom inte som veck i duken. Känner inget när jag smeker den. Annars är jag pissnöjd med duken. Blir kanonbild och den känns härligt lyxig.

Snackade just med Kingpin. Dom tyckte jag skulle försöka göra ren den med lite t-röd och sen torka av med våt trasa. Höll på att tappa skägget, men duken ska så emot lovade dom.

Redigerat av Unregistereda5f5d4f8, 22 april 2009 - 15:39.

Postad 28 april 2009 - 16:20

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Har prick samma problem som dig med min 90". Köpte den i juli förra året och den har inte blivit bättre. Har 4-5 tunna streck som syns sjukt mycket i ljusa partier. Min sambo ser dom ju iof inte, men mig stör dom. Dock så uppfattar jag dom inte som veck i duken. Känner inget när jag smeker den. Annars är jag pissnöjd med duken. Blir kanonbild och den känns härligt lyxig.

Snackade just med Kingpin. Dom tyckte jag skulle försöka göra ren den med lite t-röd och sen torka av med våt trasa. Höll på att tappa skägget, men duken ska så emot lovade dom.

Jag hade inga veck alls på min duk när jag monterade den, så jag skulle reklamera och kräva en ny. För enkelhetens skull kanske det går att bara få själva duken("tyget") utbytt?

Postad 03 maj 2009 - 19:22

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Hej

Är duktyget svart på baksidan?

Postad 05 maj 2009 - 07:27

Unregistereda5f5d4f8
  • Unregistereda5f5d4f8
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Jag hade inga veck alls på min duk när jag monterade den, så jag skulle reklamera och kräva en ny. För enkelhetens skull kanske det går att bara få själva duken("tyget") utbytt?

Jag reklamerade den och fick en ny. Svinbra service! Nu ser allt mycket bättre ut! Det gick så klart att bara för duken utbytt.

Nygren: Japp, den är svart på baksidan.

Postad 14 maj 2009 - 14:25

Unregisteredfff96a6f
  • Unregisteredfff96a6f
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Jag har beställt en Optoma HD65 och funderat på att köpa DreamScreen WideFrame V2 DynaGrey. En grå duk med 1 i gain har jag hört ska ha bra svärta och ljus. Så att mörka färger ser mörkt ut och ljusa ser ljust.

Optoman är väldigt ljusstark (1600 ansi) och rummet är ganska ljust. Så tror ni att dreamscreen duken blir bra för mej eller ska jag köpa Velvet?

Postad 22 oktober 2009 - 20:32

J-W
  • J-W
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej!

Har kollat lite på en Optoma HD65 och en Kingpin Velvet Framed Screen 63" för jag får inte plats med större :)

Är det en bra kombination? Optoma HD65 och den sortens duk? Eller är det inte så stor skillnad? Jag är inte jättepetig :)

Tack på förhand!

Postad 22 oktober 2009 - 23:18

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

Klarar en projektor 131" på det korta avståndet?

Denna ser väldigt intressant ut. Funderar på 77" pga att jag bara har 3.75m från vägg till vägg. Kanske kunde jag gå på större tum??

min 90" funkar utmärkt på ett tittavstånd på 3.3m

Postad 23 oktober 2009 - 14:35

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0

min 90" funkar utmärkt på ett tittavstånd på 3.3m

Sitter ungefär 3.5 meter ifrån min 90 tumare och jag tycker det fungerar utmärkt. Hade min projektor klarat större på det avståndet hade det nog också fungerat.

Postad 23 oktober 2009 - 16:15

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
Jag märker iaf att går man fram en meter typ så börjar man se pixelerna :D
Nåt jag stör mig litegrann på är att överst på sammeten på den övre ramen så
är det som om sammeten ser lite konstig ut på runt 15cm :D men de är inget som syns när man ser film.

Postad 23 oktober 2009 - 19:18

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

• 2 402 inlägg
  • 0

Jag märker iaf att går man fram en meter typ så börjar man se pixelerna :D
Nåt jag stör mig litegrann på är att överst på sammeten på den övre ramen så
är det som om sammeten ser lite konstig ut på runt 15cm :D men de är inget som syns när man ser film.

Det där med att sammeten ser konstig ut. När jag köpte min så var en del typ "plattad" så att det blänkte ifrån den jämfört med andra delar, Mailade bara Kingpin så fick jag en ny kortsida hemskickad efter ett par dagar utan problem. De är riktigt hjälpsamma faktiskt.

Postad 23 oktober 2009 - 19:50

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
Okej, men jag orkar ju inte montera ner duken igen :D
sen var det ju ett tag sedan jag köpte duken.

Jag kan nog leva med det :D om jag flyttar framöver så blir det nog
en duk man kan dra ner eller med motor

Postad 12 november 2009 - 21:39

niklas86
  • niklas86
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Har precis köpt och monterat duken och det gick bra! Väldigt lätt!

Duk har jag ett litet problem i 3 hörnor, den fjärde sitter perfekt! Det är ett litet glapp mellan ramhörnorna! Fick någon annan detta vid montering? Är det bara att ta ner och spänna om?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.