Sikkfisk, det är ett mm steg, har inte så mycket att jämföra med förutom mitt gamla pro ject. Blev tipsad om steget av en hifisäljare och dessutom har det ju fått bra kritik så gick lite på chans och köpte utan provlyssning. Supernöjd, allt blev bättre, renare ljud och tajtare bas.
Postad 12 August 2010 - 19:56
Tack för kommentarerna. Glidtassen, ja en ny puppa är på gång, blir en Ortofon 2M Blue, ska bli spännande och höra skillnaden mot min nuvarande, får ta och kika lite i tråden du tipsade om.
Sikkfisk, det är ett mm steg, har inte så mycket att jämföra med förutom mitt gamla pro ject. Blev tipsad om steget av en hifisäljare och dessutom har det ju fått bra kritik så gick lite på chans och köpte utan provlyssning. Supernöjd, allt blev bättre, renare ljud och tajtare bas.
Postad 02 September 2010 - 22:50
Mycket trevligt album med många fina bilder. Ser att du skaffat en Tyr du också
Visst är den helt underbar den förstärkaren? Snyggt!
Postad 19 October 2010 - 16:30
Jag har dragit igång tråden Hegel vs Bladelis Tyr igen, det är bara att hoppa på.
Postad 19 October 2010 - 16:36
Underbara bilder - känner igen mig i kompositionerna. Fina produkter och vackra färger.
Jag var inne på Tyr ett tag, men valet föll till sist på Hegel H1.
Jag var inne på Tyr ett tag, men valet föll till sist på Hegel H1.
Postad 19 October 2010 - 22:09
Roligt att se mer ungersk elektronik, Heeds produkter håller hög klass! Kör själv hörlursförstärkaren. Mkt vacker vinylspelare också!
Postad 21 November 2010 - 17:14
förbryllande bilder, riktigt bra! och fin anläggning samt snygg helhet, klart värt en 10a!
Postad 21 November 2010 - 17:18
Mycket trevliga bilder du har knäppt. Fina märken och genomgående bra komponenter. Tummen upp verkligen.
Postad 25 October 2011 - 19:12
Grym skivspelare, är du nöjd? Stor skillnad i ljud mot Rega P3 an?
Har själv funderat på att byta upp mig till en Pro-ject RPM 9.1
Postad 25 October 2011 - 19:34
Oj här hade det hänt grejer!
Sanslöst vacker vinylsvarv, tack för titten igen!
Sanslöst vacker vinylsvarv, tack för titten igen!
Postad 01 November 2011 - 14:48
Tack för kommentarerna
.
Är mycket nöjd, dock kanske jag inte riktigt tycker den är värd sitt höga nypris. Är ett helt annat driv än min rega men och sidan andra ligger pickupen i en annan prisklass.Grym skivspelare, är du nöjd? Stor skillnad i ljud mot Rega P3 an?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?