Postad 14 April 2008 - 19:49
ok ja hoppar ur nu... tycker det tar alldeles för lång tid.. man får ju ingen ro i kroppen
. men man tackar ändån. lycka till
Postad 14 April 2008 - 19:52
Får ju inte svar från vissa, suck.. Ok, du är borttagen från listan.ok ja hoppar ur nu... tycker det tar alldeles för lång tid.. man får ju ingen ro i kroppen
. men man tackar ändån. lycka till
Postad 20 April 2008 - 17:01
hur går det? beställer vi nån strumpa? : nu har tråden funnits ett tag så dom borde ha nappat om dom nu vill ha...vi är redan lätt över 100m =)
Postad 20 April 2008 - 17:54
Jo men vet inte om jag är så sugen på att skicka till sex olika ställen i Sverige. Trodde det skulle vara fler som kunde åka till göteborg..
Postad 20 April 2008 - 18:13
om alla bara kan förskottspröjsa till mig så kan jag fixa och skicka till alla..det ända är att jag behöver frakta det till mig först då jag inte har någon butik i närheten..men det rör sig väl bara om nån hundring delat på alla...typ nån 10a eller max en 20:- var..+ frakten till varje person..postens färdiga påsar borde väl funka eftersom strumpan inte tar så stor plats..finns intresset så kan jag ta tag i det...
Mvh Fredde
Mvh Fredde
Postad 20 April 2008 - 19:30
Okej, att springa ner till posten och skicka iväg ett paket är inga problem. Det skall jag nog hinna (slutspurten nu i trean på gymnasiet).
Men då får de skicka betalningen för strumpan till mig och postkostnad till dig då eller hur gör vi med det?
Postad 04 June 2008 - 13:01
Blev det något av detta? Skulle kunna tänka mig några meter (Max 10).
Bor i Göteborg så jag kan hämta i butiken.
Är bortrest 6e-16e juni så jag kan inte under den tiden
Bor i Göteborg så jag kan hämta i butiken.
Är bortrest 6e-16e juni så jag kan inte under den tiden
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?