Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nån mer som hatar sommar och äcklig värme?

51 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 12 May 2008 - 18:22

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2402 inlägg
  • 0
Ser verkligen inte fram emot sommaren då man snart börjar jobba på rampen på Arlanda med och lasta flygplan. Inte speciellt härligt när det är 30 grader ute har jag hört... (Ännu varmare inne i lastutrymmet.)

#52

Postad 22 June 2026 - 15:40

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5774 inlägg
  • 0

Ja,visst är det underbart med sommar,det ända jag gillar med sommaren är: Sommarlov och cykelturerna kl 11 på kvällarna i skogen och i bara tjocktröja.och sedan komma hem helt nerklibbad med insekter och att svetten rinner ner för ryggen.för att sedan hoppa in i duschen där den nästan står på minusgrader,sedan gå ner i källaren och blåsa upp en madrass och ligga och sova.det är vad jag kallar en sommar.

Det jag hatar är väl: att man måste bada(hatar skiten,inte för att jag är så dålig på att simma) men jag liksom bara hatar det.brukar alltid säga " den dagen jag trillar i så kommer jag gå på vatten,precis som jesus"
och sen alla j*vlans utflykter,och att man inte får va inne lika mycket,jag citerar "Varför sitter du här inne när det är så fint väder?"

Sommaren kan nästan slänga sej i väggen.Vintern då man får åka skidor är nog den underbaraste tiden,och sen våren.



Vårvintern är bästa årstiden, tyvärr går den alldeles för snabbt numera med klimatförändringarna. Sen är det nästan ingen vinter före jul heller numera, kan vara någon kall period men sen kommer blasken. Sommaren är överskattad i Sverige, går inte bo i våra varma trähus på sommaren och så är man inte längre någon soldyrkare efter 40. Har man nedsatt immunförsvar är sommaren värre. Jag kan dock uppskatta värmen utomlands då man kan doppa sig i havet och få lite svalka. I Sverige är det oftast iskallt i vattnet fram till mitten på Juli. Och så dessa jobbiga mygg och flugor.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.