Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

62 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 4.749998 (3) Inga priser

Postad 29 October 2008 - 23:56

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Demo finns på marketplace och folk verkar tycka att det är skiiiitbra. Får ladda ner och testa ihelgen ;)

Iaf enligt denna sida: Gamersyde

Har just skapat ett nytt konto och fått 30 dagars guldmedlemskap så jag skulle kunna ladda ner detta :)

Postad 30 October 2008 - 01:07

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Demo finns på marketplace och folk verkar tycka att det är skiiiitbra. Får ladda ner och testa ihelgen ;)

Iaf enligt denna sida: Gamersyde

Ja jivlar vilka ord. Hade väntat mig lite mer kritik.

Uppenbarligen är det en bar balans mellan köra och skapa mot vanlig plattform. Kul att folk ser positivt på hur bildelen föll ut. Grafiken verkar också vara imponerande, kanske är en riktigt AAA -titel ändå.

Lite ord:

What an awesome game!
I've never played any previous Banjo games, but I'm having plenty of fun with this.
Fantastic visuals, brilliant audio and entertaining gameplay. Recipe for a superb game.

Now that I've had a chance to play the demo though I needn't have worried because I love it. I think Rare have done a wonderful job of retaining the platforming elements of the original games, which is what made them so great, whilst adding new elements, namely the wrench and vehicles.

Looks good graphically. Great lighting and amazing textures. God job rare.

The graphics are pretty insane. Definitely no denying that. The textures look great.

The music in Banjoland is just phenomenal

Yes I found it very refreshing, I used to be a big platformer fan but have gone off them in recent years but I'm liking this one alot, more so that mario galaxy.

Making the vehicles is REALLY satisfying, I've been playing around with it all day, I can't wait to see what's possible in the full game.

Inte illa

Redigerat av PalmiNio, 30 October 2008 - 01:17.

Postad 30 October 2008 - 08:09

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Ser verkligen ut att vara härliga miljöer!

Redigerat av JockeJ, 30 October 2008 - 10:27.

Postad 01 November 2008 - 10:41

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Det här spelet kommer att spelas mycket hos mig, både jag och barnen älskar demot.
Givet köp!

Postad 01 November 2008 - 11:00

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Jäkligt snyggt spel men jag fattade inget av det. :(

Postad 01 November 2008 - 19:12

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Jäkligt snyggt spel men jag fattade inget av det. :unsure:

Då är vi två B)
Om man nu byggt en cool bil, hur fasiken får man ut den ur garaget?
Om jag väljer exit garage så får jag bara den gamla.

Postad 01 November 2008 - 19:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlägg
  • 0

Då är vi två :unsure:
Om man nu byggt en cool bil, hur fasiken får man ut den ur garaget?
Om jag väljer exit garage så får jag bara den gamla.

Inte för att jag spelat det, men när jag såg på en video så kunde man warpa till sig vad man byggt från någon meny när man ville (utanför garaget).

Postad 02 November 2008 - 21:13

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Inte för att jag spelat det, men när jag såg på en video så kunde man warpa till sig vad man byggt från någon meny när man ville (utanför garaget).

Du har rätt :)
Dock verkar det vara omöjligt att byta fordon i "staden".

Väldigt trivsamt spel, men tycker det är trist att fysiken inte modelleras bättre. Som det är nu kvittar det om man sätter en rotor mitt på tyngdpunkten eller ute i ett hörn tex...

Postad 03 November 2008 - 00:15

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
tycker ändå fysiken för fordonen är bra nog.
du ska ju inte behöva ha masters degree physics för att göra något brukbart.
stoppa dock inte mig från att göra en motorcykel som gilla ligga på rygg väldigt mkt :)

Postad 03 November 2008 - 07:49

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Som det är nu kvittar det om man sätter en rotor mitt på tyngdpunkten eller ute i ett hörn tex...

Konstigt, i en intervju var det detta de var speciellt stolta över. Just hur placeringen av raketer och sånt påverkade fordonet...

Postad 03 November 2008 - 08:23

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Konstigt, i en intervju var det detta de var speciellt stolta över. Just hur placeringen av raketer och sånt påverkade fordonet...

Mm, läst det där med någonstans, så kan vara jag som har för höga krav...
Men hur som helst, verkar vara ett riktigt trevligt spel.
Hade det inte varit en period av sjukt mycket bra spel hade det varit ett givet köp :)

Postad 14 November 2008 - 11:53

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0
Fick nyss spelet i brevlådan och fick panik först. Spelet var på svenska!! Fanns inte heller någotsätt att ändra i spelet. Men om man går till regional settings i xboxen och väljer UK eller USA så får man engelska! Puh, annars hade jag inte klarat av att spela detta.

(Language setting spelar ingen roll vad du har på)

Postad 16 November 2008 - 14:44

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Det är ju inte lika bra upplägg som i dom gamla spelen. Man ska ju bara köra race i detta för att komma vidare. Men man fick ju det första spelet på köpet med lite uppdaterad grafik och det var ju en tio år sen jag spelade det, men det vara lika bra nu som då. Men ett klart godkänt spel men inte lika bra som dom gamla som sagt.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.