Klart jag är förstående, till och med lite väl mycket då det oftast är jag som sitter och letar nördiga och supercoola utgåvor för det mesta
Mvh/Emelie
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kommentarer till Gamla lägenheten av CyberVillain
Startad av
CyberVillain
, Jun 29 2008 17:07
73 svar till detta ämne
Postad 15 March 2010 - 10:49
Tack så jätte mycket för din kommentar
Klart jag är förstående, till och med lite väl mycket då det oftast är jag som sitter och letar nördiga och supercoola utgåvor för det mesta Mvh/Emelie Postad 15 March 2010 - 15:40 Ojdå, i sann fördumsfullhet trodde jag det var Daniel som var personen bakom namnet Tackar. Om du gillar coola samlarprylar så kolla in hottoys.com.hk och sideshowtoys.com de har riktigt, riktigt coola saker.. Postad 18 March 2010 - 12:30
haha ja det är väll oftast en massa killar som gör sådant men jag är väll en av få tjejer här på minhembio som är aktiv ;P
Postad 08 August 2011 - 17:31
Kanonfina grejer. Kul att se att figursamlingen stadigt växer. Men är det inte dags att lägga lite av alla stålar på lite fetare ljudgrejer?
Postad 08 August 2011 - 17:38
GalaxDödaren: Nästa lägenhet kommer få både ny projektor och nytt ljud
Postad 08 December 2015 - 13:39
Skönt att se. Tackar. Själv var jag ned till min gamla skyttklubb och dammade av en riktigt bammal luftbössa från lagret. Blev en perfekt 50 utan stöd sittandes direkt efter fem inskjutningsskott. Kul att läxa upp nya generationer...skratt God whisky dessutom.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |