Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 8,64 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 16 oktober 2008 - 20:45

miskomarko
  • miskomarko
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
oj vad jag väntar på den här telefonen.. väntade ettpar veckor på xperia men har bestämt mig för att inte köpa den pga alla negativa saker som skrivs om den... hoppas den för forumstråden vaknar till liv är det ingen som är intresserad av touch hd eller:P

Postad 16 oktober 2008 - 20:55

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 689 inlägg
  • 0
Tjenare,
Med tanke på den nya och bättre specen kommer det att fungera att se en xvid film rakt av i HD:n utan att först behöva konvertera filmen?
Det hade varit fint om man bara kunde dra sina tv-serier eller filmer direkt till minneskortet och sen se filmen på telefonen direkt.

Tror vi på det ????

//arcspin

Redigerat av arcspin, 16 oktober 2008 - 20:56.

Postad 16 oktober 2008 - 22:34

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Håller med om divx och xvid etc. Jag är övertygad om att det går. I värsta fall inte i den egna spelaren... men jag håller tummarna.

Postad 17 oktober 2008 - 08:25

longjohn
  • longjohn
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Nya bud. Enligt en av operatörerna på svenska marknaden så kommer telefonen troligtvis släppas första veckan i november. Men man kan aldrig vara helt säker. B-test görs just nu.

....

Så jag ser med spänning fram emot HTC Touch HD!

Ja, besked om tidigare lansering är ju alltid välkomna, tex så påstår inwarehouse och komplett (som ju är samma sak) att de har 26 st den 25/10. Å andra sidan, när hände det senast att en lansering inte försenades???

Men jag håller med om att det ska bli spännande att lägga händerna på en Touch HD, om det bara kunde ske snabbare. Längtar...

Postad 17 oktober 2008 - 10:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Kommer garanterat att gå att se filmer/serier utan att konvertera...Iaf om man har Coreplayer och rätt format på filerna..

Funkar då på Xperia och Touch Pro

Postad 17 oktober 2008 - 19:24

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Har idag en Touch Diamon och fick idag tillfälle att leka lite med en Touch HD (ej färdig för marknad). Det var en ordentlig skärm kan jag säga, riktigt fin. Touch Flo 3D i HD flöt på betydligt mycket bättre än i Diamond. Detta var en tidig modell så den slutgiltiga kan jag tänka mig är ännu bättre. Riktigt kvick och tydlig skärm, stor telefon med en då givetvis riktigt stor & tydlig skärm.

Kommer nog att byta upp mig :(

Postad 18 oktober 2008 - 02:23

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
En Touch HD ligger på min inköpslista.
Ser verkligen fram emot att köpa luren så fort den släpps. :(

Postad 18 oktober 2008 - 10:52

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Har idag en Touch Diamon och fick idag tillfälle att leka lite med en Touch HD (ej färdig för marknad). Det var en ordentlig skärm kan jag säga, riktigt fin. Touch Flo 3D i HD flöt på betydligt mycket bättre än i Diamond. Detta var en tidig modell så den slutgiltiga kan jag tänka mig är ännu bättre. Riktigt kvick och tydlig skärm, stor telefon med en då givetvis riktigt stor & tydlig skärm.

Kommer nog att byta upp mig :(

HUR?? VAR???

:)

Postad 18 oktober 2008 - 12:48

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

HUR?? VAR???

:(

Tyvärr inte i butik. Väntar nu ivrigt på en skarp release.

Postad 18 oktober 2008 - 19:12

Unregistered78820285
  • Unregistered78820285
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Det ryktas om att HTC Touch HD ska komma med android, att det blir den nästa google telefonen. Om det händer så lär jag lägga vantarna på en på momangen. Android verkar underbart men G1 verkar långt ifrån underbar. HTC Touch HD verkar som en rätt trevlig telefon. En 5mp kamera är inget jag har behov av i en mobilkamera, gör den ju bara dyrare men annars verkar den ha rätt fina speccar och hyfsat liten.

Postad 18 oktober 2008 - 21:42

miskomarko
  • miskomarko
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
vad menas med android =)

Postad 18 oktober 2008 - 21:55

Unregistered78820285
  • Unregistered78820285
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0

vad menas med android =)

http://www.idg.se/2.1085/1.181515 förklarar det ganska bra på ett enkelt sätt.

Postad 19 oktober 2008 - 00:16

Northwave
  • Northwave
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Går det att uppdatera/byta op-system själv i sådana här typer av telefoner(till t ex Googles Android eller kommande WM 7)?

Postad 19 oktober 2008 - 17:37

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Det ryktas om att HTC Touch HD ska komma med android, att det blir den nästa google telefonen. Om det händer så lär jag lägga vantarna på en på momangen. Android verkar underbart men G1 verkar långt ifrån underbar. HTC Touch HD verkar som en rätt trevlig telefon. En 5mp kamera är inget jag har behov av i en mobilkamera, gör den ju bara dyrare men annars verkar den ha rätt fina speccar och hyfsat liten.

Var har du läst de ryktena?? Låter intressant!!!

Postad 19 oktober 2008 - 20:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Northwave

Från wm6.0 till 6.1 går bra att uppdatera sen släpper ju kockarna på Xda-developers uppdaterade ROM versioner med olikia innehåll...Från Lite-Full versioner...Sen har det kommit ROM versioner från Xda som ser ut precis som nya Diamond/Pro´s Touch Flo istället som gamla hederliga WM 6.0 som kommer orginal till TyTn II...

Nu håller dom även på med att fixa så Touch Flo går att köra på Xperia..

Så gillar man att kunna mixtra så är ju Htc en fröjd :)

Angående Android och i det här fallet min TyTn II

Google Android and Linux for KAISER!!

Sen om WM7 kommer att gå att uppgradera är det nog bara dom som utvecklar det som vet ....
Men ser man till hur det har varit så verkar det så....Såvida WM7 inte kräver helt annan hårdvara/mjukvara som inte funkar på WM 6 mobiler

Postad 20 oktober 2008 - 13:36

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Moparman.
Android verkar inte fungera nåt vidare till TyTn II iaf. Går inte ens att smsa, WLAN fungerar ej, och telefonsamtalen hänger sig ofta. Verkar vara extremt mycket som inte fungerar.
Så att de duktiga snubbarna på xda lär hinna fixa detta på 1-2 månader är mycket osannolikt.
Om det kommer en Touch HD med Android på orginal så ska det nog funka, och då borde det gå att rippa den och sedan lägga in på Touch HDn den med WM. Eller tror jag fel nu?
Vore helt perfekt att kunna använda sig av båda två på mobilen med dualboot :)

Postad 20 oktober 2008 - 15:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Yepp..Jag vet..Men dom har ju inte haft så mycket att jobba med.
Skulle tro att det kommer att gå fortare när/om de går att plocka ur Android ur G1 och kunna flasha in den på en WM mobil...Eller tvärtom...Nu är det ju bara spekulationer från min sida....
Jag har igentligen ingen aning :-)

Är du intresserad så läs Dream tråden på xdadevelopers.com om du är intresserad av hur det går att dumpa Android ROM mm

Postad 21 oktober 2008 - 20:23

SoundsLikeNoise
  • SoundsLikeNoise
  • Forumräv

• 557 inlägg
  • 0
Här får ni i HTC Touch HD-tråden en liten preview från GSM Arena

Redigerat av SoundsLikeNoise, 21 oktober 2008 - 20:24.

Postad 22 oktober 2008 - 09:58

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Jag sitter bara & väntar på att denna telefon ska komma ut, hade siktet inställd på en Omnia men tror HTC:n kommer bli något bättre.

Någon som hört något mer ang lanseringsdatum & pris eller är det de gamla uppgifterna som gäller fortfarande?

Postad 22 oktober 2008 - 10:16

longjohn
  • longjohn
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Jag sitter bara & väntar på att denna telefon ska komma ut, hade siktet inställd på en Omnia men tror HTC:n kommer bli något bättre.

Någon som hört något mer ang lanseringsdatum & pris eller är det de gamla uppgifterna som gäller fortfarande?

Japp, 19/11 och dryga 6 laxar

Postad 22 oktober 2008 - 10:51

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0

Japp, 19/11 och dryga 6 laxar

Ok, lång tid dit men har jag använt en sunkig SE T630 från augusti till dags datum pga att den gamla dog så kan jag nog hålla ut en månad till, men inte en dag mer :blink:

Postad 22 oktober 2008 - 15:51

longjohn
  • longjohn
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Ok, lång tid dit men har jag använt en sunkig SE T630 från augusti till dags datum pga att den gamla dog så kan jag nog hålla ut en månad till, men inte en dag mer :blink:

så är det för mig också, livet suger med en gammal chokladbit... ;-) så just nu känns en månad oerhört långt.

Postad 23 oktober 2008 - 23:37

Unregistereda4b6d1f0
  • Unregistereda4b6d1f0
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
HTC Touch HD blir ett definitivt köp. Jag har kollat runt på massa videor på youtube där de lekt runt med en ofärdig version av telefonen och TouchFLO 3D fungerar riktigt grymmt! Den stora skärmen ser kanon ut och passar mig perfekt då jag kollar på mycket film i min iPod. Nu kommer jag nog slå till på ett datapaket hos operatören så man kan surfa, youtube'a och kika på serier utan att tänka på kostnaden.

Här är två bra videor om man vill kika på gränssnittet, farten och surfmöjligheterna:
http://www.youtube.c...h?v=Aiw5PsQ50Uc [engelska]
http://www.youtube.c...h?v=Gh3Y6RWmGjo [polska, bra video dock]

Postad 24 oktober 2008 - 08:22

martini_tr
  • martini_tr
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Nej!!! Nu har Komplett flyttat fram sitt releasedatum. Den 26:e november säger dom nu.
Vilken plågsam väntan!
Det positiva är att detta verkar vara det definitiva datumet då även webhallen har flyttat fram sitt releasedatum till slutet av november.

Postad 24 oktober 2008 - 11:10

longjohn
  • longjohn
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Nej!!! Nu har Komplett flyttat fram sitt releasedatum. Den 26:e november säger dom nu.
Vilken plågsam väntan!
Det positiva är att detta verkar vara det definitiva datumet då även webhallen har flyttat fram sitt releasedatum till slutet av november.

Så surt, jag står inte ut... (rimmar nästan :))

Postad 24 oktober 2008 - 11:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Såå ruskigt snygg telefon :-)

Helt grymt :)

Verkar riktigt snabb med om man kollar på länken nåra poster upp

Postad 24 oktober 2008 - 15:00

Unregistereda4b6d1f0
  • Unregistereda4b6d1f0
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Fick lite svar på mina frågor när mobil.se bjöd in Dr. Mobil för en chattsession...

Dr Mobil:
Jag har fått känna på en tidig version av Touch HD och där verkade TouchFLO fungera bättre än på touch pro och diamond. Tror dock inte att det blir någon storsäljare. Tocuh Diamond surfade (delvis oförtjänt) på framgångsvågen från Iphone men det marknadsföringstricket tror jag inte man lycks göra om med Touch HD även om den faktiskt är en mycket vassare konkurrent til Iphone än Touch Diamond.

Daniel:
Lite mer på HTC Touch HD då du fått känna på den.. Hur är den som mediaspelare och internetenhet? Jag gillar hela telefonens upplägg och kommer använda den primärt för musik, video och internet. Kan jag skrota min iPod eller finns det ett bättre alternativ för mitt ändamål? Tack för all hjälp.

Dr Mobil:
Hade inte möjlighet att testa att surfa med det exemplar av Touch HD som jag fick känna på som hastigast, men webbläsaren är Opera Mobile 9.5 vilket på tidigare HTC-mobiler gett en mycket bra, men ibland något långsam surfupplevelse. Touch HD är i grunden en mycket avancerad mobil med stora möjligheter men just när det gäller surf och media tycker jag att Iphone är jämbördig, särskilt med tanke på musik. När det gäller video är det fördel HTC tack vare högre upplösning på skärmen.

Postad 25 oktober 2008 - 14:13

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag väljer mellan Xperia X1 och den här...kan inte riktigt bestämma mig. Hur tror ni batteritiden på denna pjäs är, "på riktigt"? Det står 450h standbytid i specifikationerna, men i praktiken brukar det ju inte riktigt stämma.

Postad 25 oktober 2008 - 14:53

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Jag väljer mellan Xperia X1 och den här...kan inte riktigt bestämma mig. Hur tror ni batteritiden på denna pjäs är, "på riktigt"? Det står 450h standbytid i specifikationerna, men i praktiken brukar det ju inte riktigt stämma.

Det är nästan helt likadana processorer och samma OS i grunden. Touch HD ligger på 1350mAh medan Xperian har 1500mAh, så jag tror det är runt 10% sämre batteritid vilket är helt ok för en såpass tunn mobil.
Däremot lär den större skärmen dra lite mer batteri så kanske något sämre om du använder den ofta.

Redigerat av Unregistered474c50b4, 25 oktober 2008 - 15:23.

Postad 25 oktober 2008 - 15:44

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Det är nästan helt likadana processorer och samma OS i grunden. Touch HD ligger på 1350mAh medan Xperian har 1500mAh, så jag tror det är runt 10% sämre batteritid vilket är helt ok för en såpass tunn mobil.
Däremot lär den större skärmen dra lite mer batteri så kanske något sämre om du använder den ofta.

Ja, fördelarna med HTC:n är ju skärmstorleken, den lilla tjockleken, att det inte är en Sony Ericsson (hehe), och så verkar den inte lika seg i menyerna som Xperia.
Fördelarna med Xperia tycker jag är tangentbordet, knapparna under skärmen..och..ja jag vet inte riktigt.

Just nu sitter jag och trycker på en gammal Nokia N80 som måste laddas varje natt för att förhindra den från att dö såfort jag gör någonting på den. Jag vill inte gärna köpa en ny telefon (HD:n), och behöva ha det likadant. Men den är ju så läcker...

Postad 25 oktober 2008 - 19:46

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Ja, fördelarna med HTC:n är ju skärmstorleken, den lilla tjockleken, att det inte är en Sony Ericsson (hehe), och så verkar den inte lika seg i menyerna som Xperia.
Fördelarna med Xperia tycker jag är tangentbordet, knapparna under skärmen..och..ja jag vet inte riktigt.

Just nu sitter jag och trycker på en gammal Nokia N80 som måste laddas varje natt för att förhindra den från att dö såfort jag gör någonting på den. Jag vill inte gärna köpa en ny telefon (HD:n), och behöva ha det likadant. Men den är ju så läcker...

De fördelarna tillsammans med den snyggare designen gör att jag väljer Touch HD framför X1an som jag ursprungligen tänkte köpa.
Det enda jag oroar över, precis som dig, är över batteritiden faktiskt. Diamond måste laddas varje dag, så jag är tveksam om denna ens håller två dagar.
Gör den 3mm tjockare och sätt in ett batteri på några 100mah starkare! :huh:

Postad 25 oktober 2008 - 23:11

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

De fördelarna tillsammans med den snyggare designen gör att jag väljer Touch HD framför X1an som jag ursprungligen tänkte köpa.
Det enda jag oroar över, precis som dig, är över batteritiden faktiskt. Diamond måste laddas varje dag, så jag är tveksam om denna ens håller två dagar.
Gör den 3mm tjockare och sätt in ett batteri på några 100mah starkare! :huh:

Håller med helt och hållet. Gärna en tjockare telefon med bättre batteritid. Dagens mobiler utvecklas fortare än dess batterier...det blir inget vidare då.

Postad 26 oktober 2008 - 13:45

John Ericson
  • John Ericson
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Gör den 3mm tjockare och sätt in ett batteri på några 100mah starkare! ;)

Det brukar dyka upp större batterier på tillbehörsmarknaden för HTC telefoner så det är nog inte omöjligt att det gör det för denna med.

Postad 26 oktober 2008 - 13:51

John Ericson
  • John Ericson
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Första-titt recension: HTC Touch HD preview: First look

Tjekisk video som visar uppackning av pocketpc:n sam jämförelse med Touch Pro och farten i användargränssnittet

Postad 27 oktober 2008 - 17:57

mmmarcus
  • mmmarcus
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
En liten fundering jag har runt denna lur är hur kvaliteten är? Jag tycker den ser lite plastig ut ;) Hoppas dock att jag har fel.

Postad 28 oktober 2008 - 02:26

Unregistereda4b6d1f0
  • Unregistereda4b6d1f0
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

En liten fundering jag har runt denna lur är hur kvaliteten är? Jag tycker den ser lite plastig ut :) Hoppas dock att jag har fel.

Jag tror den kommer kännas rätt bra faktiskt. I stort sett hela fronten täcks av displayen som ser riktigt bra ut och under denna sitter touchknapparna omgivna av svart pianolack. Sedan har ju bakkåpan ett härligt gummiöverdrag som sällan slår fel. Det som skulle kunna slå fel är den kromade listen som går runt hela telefonen. Om det är ett kromat plasmaterial så kan det gå illa, de nöts ju ofta väldigt fort i fickan! Vi får vänta och se... Jag hugger den i alla fall.

Postad 28 oktober 2008 - 14:55

martini_tr
  • martini_tr
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
På fredag kan man på sidan mobil.se chatta med en representant från HTC.
Då kan vi få våra frågetecken kring denna produkt uträtade.

Postad 28 oktober 2008 - 17:59

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

På fredag kan man på sidan mobil.se chatta med en representant från HTC.
Då kan vi få våra frågetecken kring denna produkt uträtade.

Ja, jag försöker komma på någon bra fråga att ställa! :)

Postad 28 oktober 2008 - 18:46

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Det som oroar mig mest är avsaknaden av styrkors och scrollhjul. Jag är van med P3600 där jag använder styrkors och scrollhjulet hela tiden. Men det kanske är en vanesak att börja använda skärmen istället.

Postad 28 oktober 2008 - 18:52

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Ja, jag försöker komma på någon bra fråga att ställa! :(

Du behöver inte anstränga dig för mycket. Jag har redan ställt dem alla :lol:

Grr... bra sugen på denna lur nu. Mina källor sa andra veckan i November... nu får man vänta ännu längre...

Mina hörlurar gick sönder till min SE spelmaskin och jag vill inte köpa nya då jag överger min lur så fort jag får tag i denna touch HD. Frugan hade ett par gamla (1 år) som följde med sin SE lur. Fy fan (ursäkta franskan) vilket skräp. Mina var in-the-ear men hennes är såna plastiga varianter utan mjuk kudde eller något. Passar inte mina öron ett dyft. Jag är inte vanskapt, utan de flesta hörlurar passar mig bra, men dessa tar priset. Vad är det för skräp till "standardmobiler" hos Sony Ericsson egentligen? Ska man skicka med lurar så skicka åtminstone med ett par lurar i flygplansrese kvalitet - de är bättre och de kostar bara 30 SEK. Men sen var det där med att alla ska ha sin egen lilla anslutning. Har inte marknaden förstått att det är (mini) USB som gäller som koppling till dator och laddning? 3.5 mm stereoplugg som gäller för audio? Om man inte vill använda miniUSB till detta?

Denna Touch HD ser jag verkligen fram emot. Den blir inte en iPhone dödare.

Den är en iPhone Mördare

Med undantag av de medföljande lurarna kanske. Troligtvis samma som till Touch Diamond. Men WHO CARES med 3.5 mm plugg?

Postad 29 oktober 2008 - 00:24

hottuna
  • hottuna
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0
Varför allt detta eviga snack om iPhonedödare? iPhone är väl ingen referens av något slag.

Postad 29 oktober 2008 - 10:40

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Nu verkar priset ha höjts ordentligt. Alla har ett pris på minst 6500 förutom TH DigitalShop. Ska man kanske förhandsboka där innan även dom höjer priserna?

Postad 29 oktober 2008 - 11:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Det enda Iphone är bra på är väl gränsnittet...Eller det är vad jag läst iaf..Endast hållt i en Iphone en minut så jag kan inte uttala mig....

Postad 29 oktober 2008 - 15:04

TKvC-SainT
  • TKvC-SainT
  • Beroende

• 1 011 inlägg
  • 0

Det enda Iphone är bra på är väl gränsnittet...Eller det är vad jag läst iaf..Endast hållt i en Iphone en minut så jag kan inte uttala mig....

Och bra ljud för att vara en mobil, bara lite sämre än en vanlig iPod på en del (1,7dB högre Noise level, 1,7dB lägre Dynamic range, 0,001dB högre IMD + Noise), och faktiskt bättre än iPod på andra (0,0010dB lägre THD, -9,5dB lägre Stereo crosstalk). Resten är väl dock mest mediokert/dåligt.

Redigerat av TKvC-SainT, 29 oktober 2008 - 15:05.

Postad 29 oktober 2008 - 15:06

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Och bra ljud för att vara en mobil, bara lite sämre än en vanlig iPod på en del (1,7dB högre Noise level, 1,7dB lägre Dynamic range, 0,001dB högre IMD + Noise), och faktiskt bättre än iPod på andra (0,0010dB lägre THD, -9,5dB lägre Stereo crosstalk). Resten är väl dock mest mediokert/dåligt.

Bra ljud för en mobil beror på vad jämför med.

Postad 29 oktober 2008 - 23:27

TKvC-SainT
  • TKvC-SainT
  • Beroende

• 1 011 inlägg
  • 0

Bra ljud för en mobil beror på vad jämför med.

Ja, men den har då de bästa mätresultat jag någonsin sett en mobil prestera. Inte för att försvara iPhone (har inte en själv), men just ljuddelen är faktiskt riktigt bra, sen gränssnittet som sagt. Resten känns mest som om de lägger sig rätt lågt i jämförelse med andra tillverkares telefoner.

Postad 30 oktober 2008 - 20:06

tomasn
  • tomasn
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
M3 har fått känna på ett förhandsexemplar av HTC Touch HD

Postad 31 oktober 2008 - 00:10

Unregistereda4b6d1f0
  • Unregistereda4b6d1f0
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

M3 har fått känna på ett förhandsexemplar av HTC Touch HD

Trevlig liten förstahandstitt! Jag har nog kikat på de flesta videoklippen som finns på den här telefonen och det ser lovande ut, väntar på att få klämma lite också :rolleyes: Om någon snubblar över fler nyare klipp på den här luren vore det kanon om ni kunde posta de i den här tråden...

Postad 31 oktober 2008 - 00:13

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Ja, men den har då de bästa mätresultat jag någonsin sett en mobil prestera. Inte för att försvara iPhone (har inte en själv), men just ljuddelen är faktiskt riktigt bra, sen gränssnittet som sagt. Resten känns mest som om de lägger sig rätt lågt i jämförelse med andra tillverkares telefoner.

Källa?
Då jag har hört att den inte tillhör toppen.

Gsmarena kollar jag in ofta.

Postad 31 oktober 2008 - 18:29

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0

Enligt en kompis som tidigare körde winmo så är iPhone mycket bättre på att skifta nät också, tex mellan 3G och wifi. Inget strul med den tydligen.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.