3 dagar tror jag.. lite segt
...har snart gått en vecka och jag har då inte fått nå mer info (har såklart kollat skräpmailen också).
Börjar tro att jag hade rätt angående fiestamusic...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 16 November 2008 - 18:40
...har snart gått en vecka och jag har då inte fått nå mer info (har såklart kollat skräpmailen också). Börjar tro att jag hade rätt angående fiestamusic... Postad 16 November 2008 - 21:06 Väntar själv på min invite från fiestamusic. Läste någonstans att de skickar ut dessa invites för hand, inte så konstigt att det tar ett tag att plöja igenom 2000 mailadresser varje vecka. Dåligt men sant... Postad 17 November 2008 - 04:27
Därför att de tycker/tror att de får mer betalt på annat sätt. Vet inte hur många ören av Spotifys reklamintäkter artisterna får? Att de har några låtar med beror nog på att de låtarna finns med på samlingsskivor. Redigerat av Kent Brockman, 17 November 2008 - 04:27. Postad 17 November 2008 - 15:40 Nu har jag fått min iaf. Tog strax över 6 dygn innan den damp ner i brevlådan, men bättre sent än aldrig. :-D Postad 17 November 2008 - 16:00
Samma här, fick mitt nyss. En fråga som dök är - är det stor skillnad på Free Pass och Premium? Postad 17 November 2008 - 23:24
Jag orkade inte vänta på Fiestatävlingen så jag pröjsade 99Kr, blev medlem på 2 röda och ångrar det inte! Grymt bra tjänst redan och den blir säkert ännu bättre med tiden. Finns t.ex en del mer funktionalitet man skulle kunna önska av klienten. Fattar inte hur det kan vara märkbart snabbare via nätet än när jag spelar mp3'or från min lokala hårddisk i t.ex Winamp.
Tycker faktiskt det är var och ens förbannade skyldighet att betala struntsumman (i sammanhanget) 99Kr åtminstone en månad och visa att folk faktiskt är intresserade av bra prisvärda alternativ till TPB m.m. Så tveka inte att testa det en månad, ni kommer inte att bli missnöjda! Håller med att det är märkligt och dåligt att/om artister själv väljer att inte vara med i vad som kan vara framtiden. Intressant i dessa IPRED tider då många artister klagar på att de inte får betalt. Av ren nyfikenhet vad var det egentligen för typ av medlemskap man kunde vinna i Fiestatävlingen? 1 månad Premium? Vad jag förståt så är det exakt samma tjänst förutom att det ska förekomma reklam i Free varianten. Men en som fick en invite av mig hade inte sett skymten av någon reklam sist jag hörde med honom. Men det kanske kommer mer efterhand som de får sålt mer reklamplats. Redigerat av nipe, 17 November 2008 - 23:28. Postad 17 November 2008 - 23:34
Hehe, det roliga var ju att jag för några veckor sedan satt på siten och skulle precis regga mig och betala, varpå det kommer ett sms till mobilen.
"Kolla din mail, skickade en liten sak till dig" från en kompis Och jag kan bara säga...jag ÄLSKAR verkligen Spotify på alla sätt och vis, så mycket att jag trots konto och kan lyssna hur mycket som helst skulle i efterhand betala bara för en utmärkt utförd tjänst via nätet. Detta är det bästa som hänt på länge. Bara grejen att kunna gå hem till en polare och logga in där och allt ser ut som hemma, alla låtar du lyssnat på, sökt på eller lagt till i din spellista. Så sitt inte och invänta en massa inviter tycker jag, utan bara att testa en månad för ynka 99:-, vilket är en skitsumma, för tjänsten känns precis som om du hade en oändligt stor hårddisk. Så bra är det! Visst, sätter du på en låt du har på datorn, låter den kanske lite högre och bättre och med lite högre bitrate, men det låter så sjukt bra ändå och fort går det. Tror helt seriöst att Spotten laddar min låt snabbare än vad hårddisken gör det...hehe Postad 17 November 2008 - 23:37
Man vinner ett free konto. Det kommer reklam var 6e låt, dock inte om man själv byter låt innan låten man lyssnat på är slut har jag märkt^^
Och som du säger, de 99kr är det verkligen värt! Postad 18 November 2008 - 07:57
Hur mycket bandbredd tar det tror ni?
Testade hemma med datorn och det verkar bara buffra nån sekund i början av låtarna - tror ni det stämmer? Anledningen till frågan är för att jag vill köra det på jobbet... EDIT: Strunt samma, får inte använda streming audio på jobbet. Fan. Redigerat av MrSpokk, 18 November 2008 - 08:25. Postad 18 November 2008 - 12:16
Kan man installera inviten på mer än en dator? Vore najs att köra både hemma och på jobbet!
Postad 18 November 2008 - 12:46
Går alldeles utmärkt. Du skapar ju ett login + lösenord och sen tankar du hem själva programvaran och vips så funkar det överallt. Postad 18 November 2008 - 14:33
Ja, du kan dock bara vara inloggad på en dator i taget såklart. Postad 19 November 2008 - 16:52 Reklam? Har lyssnat nästan konstant när jag väl varit hemma under de senaste dagarna och aldrig sett skymten av reklam (och jag kör den fria varianten). Inte för att jag klagar ;-) Men det är lite skumt... Edit: Okejdå, fick min första reklamsnutt nu. Kort och koncis och ljudbilden var den samma (något som annan Radio- och TV-reklam kanske skulle lära sig av?) Redigerat av mansi, 19 November 2008 - 21:31. Postad 20 November 2008 - 09:29
Samma här, har lyssnat en 3h i sträck nu och hört sammanlagt 2 reklamjinglar =) Postad 20 November 2008 - 22:53
Ska signa upp på spotify när jag får tid så skicka ett PM om ni vill ha invite så delar jag med mig av ett par tre stycken när jag får tid och möjlighet.
Postad 24 November 2008 - 21:55
www.fiestamusic.se har vunnit två stycken invites där nu, en till mig och en till syrran =) bara tävla på =) Postad 27 November 2008 - 11:37
Är det bara jag som tycker det kommer mer o mer reklam mellan låtarna?
Postad 27 November 2008 - 14:37 Nej, jag med. Men det beror kanske på att de lyckats sälja fler reklamplatser. Postad 27 November 2008 - 14:45
Samma här tyvärr..och antar att det är p.g.a. just det du skriver.. Postad 27 November 2008 - 19:03
Det är inte riktigt sant om jag ska vara petig. Däremot kan du bara spela upp musik på en dator i taget, musiken pausas automatiskt där du spelar upp musiken om du påbörjar uppspelning på en annan. Postad 28 November 2008 - 14:14
NVM, fick av en kompis.
Redigerat av Unregistered4352927d, 28 November 2008 - 15:40. Postad 29 November 2008 - 18:12
Skaffade nyss Spotify och är sjukt nöjd.. Helt klart värt att betala 99:-/ månad... Ni kommer inte bli besvikna.. Så gott som allt man söker efter hittas direkt, Snabbt, lätt sen att det är lagligt är ju inget minus
Redigerat av mattias154, 29 November 2008 - 18:13. Postad 01 December 2008 - 22:15
Såg nu att dom ger ut en invite per dag fram till jul till alla med konto.
Ger gärna ut invites om någon är intresserad (om nu vi med gratiskonton bara får det). Mvh TS Redigerat av TheSaurus, 01 December 2008 - 22:55. Postad 02 December 2008 - 10:42
Var såg du det? låter sjukt nice! Postad 02 December 2008 - 14:23
Jag ansökte om en spotifyinvite kort efter att sidan lanserades. Fick den äntligen idag.
Sjukt bra musiktjänst! Inte alls särskilt mycket reklam Postad 02 December 2008 - 14:36
Ligger ute lite överallt. Men tydligen gäller det bara folk med premiumkonton så vi "freebies" får väl hoppas på att man kan få några invites utav någon annan anledning att dela ut. Postad 03 December 2008 - 11:03
Skicka PM till mig om ni vill ha invites, jag skickar ut i turordning.
Får 1 om dagen. Postad 04 December 2008 - 22:23
Om ni inte orkar vänta på att någon ska ge er invite kan ni alltid fixa konto genom följande..
"Gå til http://www.daveproxy.co.uk. Skriv spotify.com i boksen under "Enter URL", trykk GO. Huk vekk "Remove scripts" det må dere gjøre! Gå nå på free, skriv inn det du vil ha som brukernavn. Du kan kun velge UK som land, skriv dette som postcode: "SE17 2DJ" Fyll inn resten (capatcha, at du er over 18 osv..) Når du nå trykker neste har du laget deg din egen konto! For å slippe å bli "tatt" av spotify, anbefaler jeg deg å logge inn her i Norge/Sverige og endre at du bor i Norge/Sverige i profilen din (du må også skifte postcode)." Kom i håg att att ett konto kan endast kopplas till En mail-adress så var vänliga missbruka inte det allt för mycket, ok!? Lycka till Postad 06 December 2008 - 12:25
du har pm Postad 08 December 2008 - 15:14
Såhär reggade jag mig igår, funkade utmärkt
1. Gå in på http://www.docoja.com/blue/ 2. Skriv in sedan http://www.spotify.com/en/ i det nedre adress fältet 3. Tryck sedan på "Download" under "Free" 4. När du registrerar dig se till att inte ha "Remove images" ikryssad högst upp 5. sedan när du blir medlem så skall du använda SE17 2DJ som zip code annars funkar de inte. klart och sedan laddar ni ner programmet och lyssnar 6. Gå in sedan på http://www.spotify.se och tryck på "Free" 7. Tryck sedan under "Already a Spotify user?" på "Log in" 8. Ändra nu till Sverige och ditt vanliga postnummer osv. sedan ladda ner programmet. 9. Klart! Postad 08 December 2008 - 16:39
Får bara "couldn't connect to host". Får det på alla proxys jag har testat med... Men men, är det någon som har en drös invites över så vore det ju jättetrevligt. Vill gärna se vad det är som är så häftigt =) Postad 09 December 2008 - 07:05
De förklarar vart alla invites jag fått kommer ifrån. Jag delar gärna med mig av dom, skicka ett pm bara. Postad 09 December 2008 - 09:51
Använd denna proxy: http://unblockism.com/ funkar fortfarande Postad 09 December 2008 - 17:05
Tre fräscha invites. Först till kvarn:
mTpacjwMmnTYZmdW dwCZ8yGa5ewzcj43 nfHeg3tCsKhJaKJJ Gör gärna en post och markera när ni använt en invite. God jul Postad 09 December 2008 - 20:53
Kan bekräfta att alla tre är tagna, lågt att inte tacka när man använder en men jag bryr mig inte för jag har redan ett konto! Postad 09 December 2008 - 21:03
Jag tar gärna en invite om nån vill bjuda.
Redigerat av tugger, 01 January 2009 - 14:10. Postad 10 December 2008 - 09:53
Edit: Fått en invite.
Vänligen, Adam Redigerat av Unregistered0b4fd033, 11 December 2008 - 16:23. Postad 11 December 2008 - 15:26
Hej,
Om någon har en invite över tar jag gärna emot en! Spotify verkar vara en grymt bra tjänst. Min epost är [email protected] Tack! Postad 11 December 2008 - 18:03
Jag har 8 st invites jag kan dela med mig av. Så vill ni ha en, säg till!
Skicka PM så får ni snabbast svar! Trevlig kväll! Mvh AlexanderE Postad 13 December 2008 - 14:22 Nu har jag 1 st invite över. Först till kvarn! //Dan Redigerat av Sanguis, 14 December 2008 - 21:45. Postad 15 December 2008 - 09:39
Mina invites tog slut rätt snabbt. Men jag återkommer när jag har samlat på mig ett antal stycken igen.
Mvh AlexanderE Postad 15 December 2008 - 20:08
Jag skulle bli jätteglad av en invite. Verkligen.
Vad behöver jag göra? Deltagit i ford fiesta -tävlingen många många gånger, men inte vunnit någon invite. Postad 15 December 2008 - 20:16
har en invite för tillfället, först till pm.. =)
..slut på invites för den här gången nu tyvärr, men God Jul på er =) Redigerat av Mange76, 16 December 2008 - 07:48. Postad 16 December 2008 - 16:49
God Jul
Här kommer 4 stycken. Först till kvarn antar jag det blir... jDau4FthZUfEbxjw -upptagen s9sV8kkBzU4y6ujp -upptagen BfbMKDATjg4FwDXy - upptagen JRzsWqKBAcuY7HFf - upptagen Således tog de slut på 20 minuter/ Redigerat av Unregistered881d95e5, 16 December 2008 - 17:09. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |