Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Audio Pro´s nya WIGO-serie.

96 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Audio Pro Wigo WI-160 (Golvhögtalare) 1 8,5 (17) Inga priser
Audio Pro Sub Wigo (Subwoofers) 2 8,5 (3) Inga priser
Audio Pro Wigo WI-110 (Surroundhögtalare) 1 8,2 (4) Inga priser
Audio Pro Wigo WI-120 (Centerhögtalare) 1 7 (7) Inga priser
Audio Pro Wigo WI-130 (Surroundhögtalare) 1 9,22 (8) Inga priser
Audio Pro Wigo WI-150 (Golvhögtalare) 1 7,5 (5) Inga priser
Audio Pro Wigo 5.1 (Högtalarpaket för hembio) 1 7,67 (2) Inga priser
10 relaterade trådar

Postad 10 juni 2010 - 21:52

Unregistered7e3b888e
  • Unregistered7e3b888e
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

Tror ni onkyo 608 klarar biffen och driva 160 bra ?

blev ingen onkyo utan en yamaha och wigo160.
har spelat nu en timme och är redan nöjd. ska blir riktigt intressant när klockan är lite mindre om man kan höja lite mera och se hur det låter.

Postad 11 juni 2010 - 03:01

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Grattis till ditt köp!
Jag är mycket nöjd med mina.

Postad 11 juni 2010 - 08:05

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Hittade dock ett tillverknings fel :-( en springa ändå in i lådan :-( ska ringa idag och se hur vi löser detta men gissar på att jag får skicka tebax ena fronten :-(

Postad 11 juni 2010 - 13:11

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Vart köpte du dom?
Jag har varit i kontakt med Audio Pro för att köpa lösa element men det fick jag inte.
Ska bli kul att se hur Audio Pro löser detta.
Antagligen får du skicka tillbaka båda och så får du ett nytt par.

Jag vill ju bygga en egen center som jag pratat om i en annan tråd.
Så jag har försökt köpa delar eller enbart en högtalare men fått nej på båda.
Kommer ev köpa ett par och slakta den ena högtalaren för att ta elementen.

Postad 11 juni 2010 - 13:47

Atenza
  • Atenza
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Har haft mina 160:or sen oktober men nu i april märkte jag att det började glappa i diskanten i ena högtalaren. Skickade den till återförsäljaren som i sin tur skickade den till en auktoriserad verkstad. Det hittade inte något fel på de två dagar de hade högtalaren och jag fick hem den efter ca 3 veckor.

Märkte genast att felet inte var åtgärdat och till och med värre. Diskanten var heldöd och jag tyckte även mellanregistren distade och lät fult. Så jag satt båda högtalarna bredvid varann, och kopplade först i ena och lyssnade, sedan kopplade jag i andra högtalaren med samma kabel och hörde märkbar skillnad.

Så jag skickade tillbaks den igen, väntar fortfarande på svar när det får den. Jag tycker det verkar självklart att felet är i högtalaren men kan det vara nåt annat som är fel? Bara undrar mest, för om det inte hittar nåt fel den här gången heller kommer det fakturera mig ytterliggare en gång, fick en räkning första gången också, för att de ansåg att det var en "onödig service".

Har varit i kontakt med konsumentrådgivningen och tror jag kommer att försöka häva köpet om det inte lagar den den här gången heller. Eller begära en ny, vilket jag tydligen skulle ha rätt till redan efter första gången, men då var den redan skickad när jag pratade med konsumentombudsmannen.

Annars har jag varit helnöjd med själva högtalarna, och har inget emot Audio Pro, däremot återförsäljaren. Hoppas bara att era grejer håller bättre och att ni slipper problem.

Ville mest bara få konfirmerat från någon mer kunnig om det kan eller inte kan vara fel på något annat än högtalaren? :)

Postad 11 juni 2010 - 14:12

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Vart köpte du dom?
Jag har varit i kontakt med Audio Pro för att köpa lösa element men det fick jag inte.
Ska bli kul att se hur Audio Pro löser detta.
Antagligen får du skicka tillbaka båda och så får du ett nytt par.

Jag vill ju bygga en egen center som jag pratat om i en annan tråd.
Så jag har försökt köpa delar eller enbart en högtalare men fått nej på båda.
Kommer ev köpa ett par och slakta den ena högtalaren för att ta elementen.

Köpte dom på audiovideo här i stan. Varit och lämnat in den nu och han trodde jag skulle få skicka tebax båda och få ett nytt par.men vi väntar på svaret från deras leverantör så jag får nog tyvärr vänta ett tag.men måste ge en eloge till personalen här på audiovideo som verkligen försöker och ger en grym service :-) jaså tycker du wigo 120 blir för klen ? Ska beställa mig en sådan center när lönen kommer tänkte jag :-)

Postad 11 juni 2010 - 20:38

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Audio Pro svarade så här på mitt klagomål på centern!
Den är gjord för att passa till wi-130 och göra en större fanns det ingen marknad för. :wub:

Så dålig är den inte men den känns lite tunn mot wi-160.

Postad 11 juni 2010 - 20:41

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Audio Pro svarade så här på mitt klagomål på centern!
Den är gjord för att passa till wi-130 och göra en större fanns det ingen marknad för. :wub:

Så dålig är den inte men den känns lite tunn mot wi-160.

Hmm låter riktigt tråkigt :-( tro om någon annan center funkar till ?

Postad 11 juni 2010 - 21:02

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
990:- är dän väl iofs värd!

Postad 14 juni 2010 - 22:17

Unregistered7e3b888e
  • Unregistered7e3b888e
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0
väntar fortfarande på audipro och deras svar om mina högtalre. känns som att dom inte tror på att dom skickade iväg en dåligt ex utan dom ville ha bilder. säljarna i affären börjar bli itreterad på dom också och jag börjar fundera på att häva köpet ( om det går) och kolla på något nytt. men problemet är att jag gillade ljudet jag fick höra innan jag såg "sprickan" (hade dom hemma från 18 på kvällen till 10 dagen efter)
Hoppas audio pro hör av sig imorgon till affärn annars vet jag inte vad jag gör vill jue ha mina högtalare !!

Postad 22 juni 2010 - 21:44

Unregistered7e3b888e
  • Unregistered7e3b888e
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0
Nu står äntligen HELA högtalare vid min tv. lite förvånad att det var sådan skillnad mot det par som hade en defekt. eller så är det mina kablar som är skillnaden.
ska bli riktigt kul att få dra lite mark knopfler imorgon till morgon kaffet.
Mvh stiller

Postad 22 juni 2010 - 22:14

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Härligt att det löste sig!
kanske skulle kontakta Audio Pro supporten och fråga om jag kan få köpa din defekta högtalare och sno elementen!

Postad 22 juni 2010 - 22:17

Unregistered7e3b888e
  • Unregistered7e3b888e
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

Härligt att det löste sig!
kanske skulle kontakta Audio Pro supporten och fråga om jag kan få köpa din defekta högtalare och sno elementen!

Hahaha :) lite konstigt att dom inte säljer elementen eller en högtalare bara. bra sugen på att se en film och se hur center gör sig men då kommer man aldrig i säng.

Postad 22 juni 2010 - 22:29

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0

Hahaha :) lite konstigt att dom inte säljer elementen eller en högtalare bara. bra sugen på att se en film och se hur center gör sig men då kommer man aldrig i säng.

klockan är ju bara barnet!
Kör på för sjutton gubbar! :)

Postad 22 juni 2010 - 23:13

Unregistered7e3b888e
  • Unregistered7e3b888e
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

klockan är ju bara barnet!
Kör på för sjutton gubbar! :)

jag slutade kl 17 från ett 31 timmars arbetspass så är rätt mör :) men var tvungen och lyssna på lite mark knopfler innan kan kan sova. Imorgon på morgonen blir det bolibompa på högt ljud haha.
Mvh Stiller

Postad 30 juni 2010 - 23:49

TheeDude
  • TheeDude
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Tja!

Jag är intresserad av att köpa dessa högtalare, men skulle vilja höra lite mer om vad alla som köpt dessa högtalare tycker.
Och hur kommer det sig att det finns så lite info om dessa på nätet?
Jag menar de flesta populära högtalarna finns det sidor efter sidor att läsa om, recensioner, egna omdömen och så vidare.
Speciellt med högtalare som är så högt rankade på denna sida, hur kommer det sig?

Nåväl, dom är riktigt snygga och jag hoppas att alla är nöjda!
Jag kommer nog att slå till på dessa efter sommaren om jag inte hör något riktigt negativt, eller om jag skulle ramla över något annat par, som passar mig i smaken i både design, ljud och kostnad!

/Jonas

Postad 01 juli 2010 - 13:58

Civerth
  • Civerth
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag har ett par Wigo-150 sen drygt ett år. De spelar riktigt bra tillsammans med en NAD C320BEE, men ibland kan jag uppleva dem som lite skrikiga i vissa låtar. Jag jämförde med Wigo-160 i butiken och de lät som väntat ungefär likadant, fast om möjligt lite ljusare i diskanten. Tyckte inte att det var någon skillnad på basen vid de volymer jag lyssnade på, men det kan förstås bero på typen av musik.

Postad 01 juli 2010 - 20:39

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Äger wigo 160 och wigo 120 och älskar dom. Enda gången jag upplever dom som ljusa är när det är dålig kvalité på sändningen dom får annars låter det balanserat.känner inte behovet av någon subb ännu iaf golvarna sköter sig bra och blir bara bättre och bättre med tiden. Närmar mig 100timmar nu och borde ha spelat in dom helt.
Mvh stiller

Postad 25 juli 2010 - 23:06

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Riktigt bra högtalare det här, får se om jag behöver uppgradera på en tid. Är så frukansvärt nöjd just nu.
Beställde center och 2 surround idag, snart har man en helt komplett 5.1 anläggning, får se hurdan skillnad det blir när man tittar film.

Postad 08 augusti 2010 - 11:14

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Någon som har tips på bra stativ för WI-130?

Postad 08 augusti 2010 - 12:37

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Någon som har tips på bra stativ för WI-130?

Tror xtz har några som passar. Minns inte om jag tittade på dom som var menad för deras 80serie

Postad 09 augusti 2010 - 10:10

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Tror xtz har några som passar. Minns inte om jag tittade på dom som var menad för deras 80serie

okej, men jag köpte Vogel VLB 200, perfekt om man byter i framtiden. Allt lär ju passa så länge det väger under 20 kg.

Postad bild

Redigerat av Unregistered1894, 09 augusti 2010 - 10:11.

Postad 25 september 2010 - 18:41

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Någon som lyssnat på både wigo 110 och wigo 130 ? Tänkte hur stor skillnaden var. Behöver 4st med sourround och sourroundback men vet inte vilken jag ska satsa på

Postad 23 oktober 2010 - 20:56

Apachez
  • Apachez
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Jag besökte en mediamarkt där dom hade wigo-150 inne, jag är iof intresserad av 160 modellen men 150an tyckte jag inte alls såg så vacker ut.

Frontgallret (av tyg) var mer grått än svart som resten av högtalaren.

Är det samma gråa (och i mitt tycke fula) frontgaller till 160 som till 150 (dvs högtalaren är svart men frontgallret är åt det gråa hållet vilket inte alls är lika snyggt som dom (uppenbarligen) photoshoppade produktbilderna)?

Postad 30 november 2010 - 10:27

Unregisteredb7463f40
  • Unregisteredb7463f40
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Fråga till er som har köpt wi-160...
Funderar att köpa ett par wi-160, kommer främst användas till musik. Finns det nåt behov av att köpa till sub eller är basen tillräcklig för musik?

Postad 16 december 2010 - 23:06

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Jag tycker mina spelar riktigt bra och saknar absolut ingen sub vid musik lyssning!
Dock när jag kollar film så vill jag nog ha en sub inom en snar framtid.

Postad 19 december 2010 - 00:25

Hampesso
  • Hampesso
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0

Fråga till er som har köpt wi-160...
Funderar att köpa ett par wi-160, kommer främst användas till musik. Finns det nåt behov av att köpa till sub eller är basen tillräcklig för musik?

Var och köpte ett wigo-paket på mediamarkt för någon vecka sen, och jag är faktiskt riktigt nöjd än så länge. blev 110, 120 och 160. Har dock bara hunnit lyssna på frontarna, 160, och med dom är jag riktigt nöjd.
Ang. om du behöver sub eller inte så röstar jag på att köpa en! inte för att dessa ger ut för lite bas, utan för att du aldrig får den där grunden och den där fylliga basen långt ner i registret om du inte kör sub. Beror ju iofs mycket på vilken musik du lyssnar på.. Själv är jag allätare och självklart hör man skillnad inom allt, dock mer eller mindre utifrån vilken genre de är.
Men är du inte kräsen, så tycker jag inte att sub är livsnödvändigt. Dom gångar jag är för trött å slö för att gå fram 2 meter för att slå på subben så lyssnar jag enbart på 160, och det är inte så jag stör mig på att det är för lite bas. :D

Postad 20 december 2010 - 01:41

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Det enda jag inte är nöjd med är centern!
Spelar inte alls i samma liga som resten tyvärr. :)

Postad 21 december 2010 - 16:54

Unregisteredb7463f40
  • Unregisteredb7463f40
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Tack för svaren... får nog bli en(eller två) subbar för att ligga på den säkra sidan. Får man börja forska vidare i vilken sub man ska välja då... alltid en massa jobb för att få handla ;)

Postad 21 december 2010 - 16:58

Unregistereded94f3cc
  • Unregistereded94f3cc
  • Forumräv

• 910 inlägg
  • 0

Tack för svaren... får nog bli en(eller två) subbar för att ligga på den säkra sidan. Får man börja forska vidare i vilken sub man ska välja då... alltid en massa jobb för att få handla ;)

Varför inte välja Wigoseriens egna subbas. Billig och bra.

Postad 21 december 2010 - 21:25

Unregisteredb7463f40
  • Unregisteredb7463f40
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Varför inte välja Wigoseriens egna subbas. Billig och bra.

Som jag har fattat det är den inte riktigt okej till musik, eller det ska finns bättre alternativ i den prisklassen.
Men har bara läst på såna här forum och inte lyssnat själv, tror nog jag egentligen att jag skulle vara ganska nöjd även med den.
Är inte jätte kräsen utan har saknat stereo senaste 7-8år och tänkte nu råda bot på detta. Har under dom senaste åren bara lyssnat på dator och genom hörlurar. Men nu har musik intresset ökat lite igen så jag tänkte börja med WIGO 160 och driva dom med en Pioneer VSX-920, och som det ser nu blir det en eller två subbar av något slag.

Postad 21 december 2010 - 23:22

Hampesso
  • Hampesso
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
jag har inte hört wigos egna sub, men läst mig till att dynavoice sw-10 tydligen ska vara bättre. Har en sådan hemma som jag använder, helt okej, bra tryck, låter fint, smälter bra in i film tex och tycker den funkar bra till musik också! kostar 3000 på fynda. Tycker det är riktigt värt, någon bättre sub i den prisklassen måste vara svårt att hitta! ;)

Postad 22 december 2010 - 00:10

Unregistered60e95600
  • Unregistered60e95600
  • Lärjunge

• 389 inlägg
  • 0
3800 med frakt tydligen, verkar riktigt riktigt bra.
http://www.bkelec.co...fers/XLS200.htm

Postad 23 december 2010 - 13:51

Unregistereded94f3cc
  • Unregistereded94f3cc
  • Forumräv

• 910 inlägg
  • 0

Som jag har fattat det är den inte riktigt okej till musik, eller det ska finns bättre alternativ i den prisklassen.
Men har bara läst på såna här forum och inte lyssnat själv, tror nog jag egentligen att jag skulle vara ganska nöjd även med den.
Är inte jätte kräsen utan har saknat stereo senaste 7-8år och tänkte nu råda bot på detta. Har under dom senaste åren bara lyssnat på dator och genom hörlurar. Men nu har musik intresset ökat lite igen så jag tänkte börja med WIGO 160 och driva dom med en Pioneer VSX-920, och som det ser nu blir det en eller två subbar av något slag.

Wigosseriens subbas fungerar bättre till film än musik, men för pengarna så...

Postad 23 december 2010 - 14:46

Unregistered53cc092c
  • Unregistered53cc092c
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

jag har inte hört wigos egna sub, men läst mig till att dynavoice sw-10 tydligen ska vara bättre. Har en sådan hemma som jag använder, helt okej, bra tryck, låter fint, smälter bra in i film tex och tycker den funkar bra till musik också! kostar 3000 på fynda. Tycker det är riktigt värt, någon bättre sub i den prisklassen måste vara svårt att hitta! ;)

Nä inte direkt, xtz

Postad 24 december 2010 - 02:31

Hampesso
  • Hampesso
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0

Nä inte direkt, xtz

så du tycker ALLA xtz låter bättre än sw-10 som är runt de priset eller? vilket de flesta utav deras basar är. tolkar det så eftersom du inte skrev modell.
vad grundar du det på? nyfiken på höra!

Postad 05 januari 2011 - 00:17

ZH666
  • ZH666
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Tjenare alla forumrävar! Ska också inhandla dessa då jag behöver nya lite mindre högtalare.

Har lite frågor dock..

Nuvarande högtalare: Genexxa 1600, 350W, 8ohm.
De jag ska köpa kräver ju enligt officella hemsidan 50-200W förstärkare och dom är på 4ohm..

Frågan är alltså, klarar min nuvarande förstärkare av dessa nya, eller måste jag ha en ny stärkare också?

Mindre ohm lättare att driva, right?

Postad 06 januari 2011 - 19:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

Tjenare alla forumrävar! Ska också inhandla dessa då jag behöver nya lite mindre högtalare.

Har lite frågor dock..

Nuvarande högtalare: Genexxa 1600, 350W, 8ohm.
De jag ska köpa kräver ju enligt officella hemsidan 50-200W förstärkare och dom är på 4ohm..

Frågan är alltså, klarar min nuvarande förstärkare av dessa nya, eller måste jag ha en ny stärkare också?

Mindre ohm lättare att driva, right?

precis, ju mindre ohm desto mindre motstånd. man kan även se på förstärkare som pumpar ut watt att wattantalet sjukner på fler ohm det är som ska spelas. klarar din nuvarande förstärkare att driva 8 ohm och med bra styrka så ska 4 ohm och mindre högtalare inte vara något som helst problem. vilka högtalare vill du ha och vilken förstärkare har du att driva det med?

Postad 06 januari 2011 - 19:13

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0

precis, ju mindre ohm desto mindre motstånd. man kan även se på förstärkare som pumpar ut watt att wattantalet sjukner på fler ohm det är som ska spelas. klarar din nuvarande förstärkare att driva 8 ohm och med bra styrka så ska 4 ohm och mindre högtalare inte vara något som helst problem. vilka högtalare vill du ha och vilken förstärkare har du att driva det med?

Njaa, det är lättare att driva 8 ohm än 4, därav mer effekt i 4 ohm

Postad 06 januari 2011 - 19:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
har jag då bommat det mest fundamentala att ohm = resistans?

Postad 06 januari 2011 - 19:51

Apachez
  • Apachez
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Fast nu är det impedans och inte resistans som det avses.

Jag har inte formlerna i huvudet men jag har för mig att högre ohm på ena sidan leder till att den andra sidan inte behöver driva lika hårt.

Dvs en förstärkare på 4 ohm och högtalare på 8 ohm är ok men inte tvärtom (för att då skulle förstärkaren behöva arbeta dubbelt så hårt).

Postad 06 januari 2011 - 20:12

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

• 1 314 inlägg
  • 0
En tung belastning för en förstärkare är något som "släpper genom" mycket ström ur förstärkaren när förstärkaren "lägger ut" en spänning över lasten.

Om lasten har ett lågt motstånd när förstärkaren lägger ut en spänning över lasten, så kommer lasten att släppa genom mycket ström och då säger man att lasten är tung för förstärkaren.

Så högtalare med lägre impedans är alltså tyngre för en förstärkare att driva, eftersom man förstärkarens begränsade förmåga att ge ström blir mer problematisk.

Sen råkar det vara så att alla förstärkare är "optimerade" för en given impedans. Det kallas för effekt-balansering.

Perfekt effektbalansering hos en förstärkare som går i klass B innebär att EXAKT lika mycket effekt utvecklas BÅDE i högtalaren som i förstärkarens slutsteg. Då har man uppnåt optimal balans, så fort det blir obalans så utvecklas det högre effekt i slutsteget något som kan leda till överhettning och andra skador.

Det spelar alltså egentligen inte så stor roll om balansen rubbas åt ena eller andra hållet, det är i praktiken lika illa så länge förstärkaren går i klass B.
Hos klass D förstärkare misstänker jag att balansen fortfarande är viktig, men konsekvenserna kan vara lite annorlunda om obalans uppstår.

Klart är iallafall att man ska försöka hålla sej till förstärkar-tillverkarens rekommendationer och finns möjligheten att anpassa förstärkarens effektbalansering så att den passar högtalarna, så bör man göra det också...

Postad 10 januari 2011 - 06:54

ZH666
  • ZH666
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Högtalarna jag vill ha är självfallet Audio Pro WIGO 160 högtalarna, som denna tråd handlar om. :( Därför jag skriver i den, hehe.

Min förstärkare är en Pioneer VSX 806-RDS.

Njaa, det är lättare att driva 8 ohm än 4, därav mer effekt i 4 ohm

har jag då bommat det mest fundamentala att ohm = resistans?

Hur ska ni ha det? :D

Klart är iallafall att man ska försöka hålla sej till förstärkar-tillverkarens rekommendationer och finns möjligheten att anpassa förstärkarens effektbalansering så att den passar högtalarna, så bör man göra det också...

Ja det där blev jag inte vis på, men du föreslår alltså att jag kollar i instruktionsboken till förstärkaren om den klarar av högtalare på 4ohm och 250watt?

Kolla bifogad fil för min instruktionsbok ang ohm och sånt, är sämst på sånt här och skulle egentligen behöva läsa på lite så man slipper fråga hela tiden.. ;(

Bifogad fil(er)

Redigerat av ZH666, 10 januari 2011 - 07:06.

Postad 26 januari 2011 - 23:29

ManicChrille
  • ManicChrille
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Hej! Hur pass trögdrivna är Wigo 160? Skulle en Nad C326BEE räcka till?

Postad 20 februari 2011 - 23:50

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0

Hej! Hur pass trögdrivna är Wigo 160? Skulle en Nad C326BEE räcka till?

Kan inte tänka mig annat än att det skulle funka!
Tycker inte mina är speciellt tröga men svära på det kan jag inte göra.

Tänkte för övrigt ta tag i mitt sub köp i veckan!
Blir bara en till att börja med.

Postad 22 februari 2011 - 02:27

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Skulle best en Wigo sub idag men dom var slut hos leverantören!
Dock skulle det komma ut en ny version som hette Wigo MK2 den 10/3.
Undrar vad som är ändrat på MK2an?

Postad 03 februari 2014 - 07:57

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

• 1 318 inlägg
  • 0
Hej!

Någon som är sugen på att sälja ett par Wigo 160?

Jag kan hämta i sydöstra Sverige om priset är rätt.

Mvh
/Bernt

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.